Şimdi Ara

Subaru Levorg Hakkinda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar ,

    Subaru Levorg almayı düşünüyorum.

    Öncelikle piyasasının olmaması hiç önemli değil şimdiye kadar hep piyasası olmayan arabaları fiyat/performans arabası olarak alıp kullanabildim. Fiyatları ne yazık ki arttı Max 140 150 bandında bakıyorum

    Yakıt biraz fazla olacaktır şimdi ki aracımda çok yakan benzinli bir araç. Kullananlar ne düşünüyor memmunlar mi onu merak ediyorum. Kronik bir sorunu mevcut mudur acaba ?

    170 beygir benzinli motorun gücünü CVT şanzıman çok törpülüyor mu ? Şimdi ki aracımda güçlü benzinli bir motor ( 1.0 TSI değil )

    Ayrıca şu malum CVT şanzımanın ikinci elinden daha fazla tamir masrafı açtığı daha doğrusu servisin o kadar istediği konuyu biliyorum :)



    Subaru Levorg Hakkinda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılan Serdar -- 26 Eylül 2019; 22:29:9 >







  • Bir ara ciddi ciddi almayı düşünmüş hatta test sürüşü de yapmıştım. Ancak tavanın alçak olması, arka diz mesafesi ve hanımın çok beğenmemesi nedeniyle vazgeçmiştim.

    Bir defa çok iyi bir araç aklınızda en ufak bir şüphe olmasın. Sürekli simetrik 4x4 olması ve turbo motorun çok canlı olması nedeniyle sürüş hissiyatı çok güzel.

    Tavanın alçak olması spor ruhu ön plana çıkarmış, süspansiyonları serte yakın, 4x4 sistem ile yola tutunduğunu hissettiriyor. İç genişliği yeterli olmakla birlikte D sınıfı genişliği yok.

    Millet ezberlemiş CVT performansı törpülüyor diye ama kronometre tutmadıktan sonra tork konvertörlü bir şanzıman ile aradaki performans farkını anlama şansınız yok. Otomobil yorumcularının hepsi hergün piste çıkıyormuş gibi yorum yapıyor millette gerçekten performans sorunu var filan sanıyor.

    Biri de çıkmış 140 hp gibi gider demiş. CVT'de vites geçişi olmadığı için han hun vites ata ata kullanmaya alışmış kişiler hızlanmayı algılayamıyor. Ancak siz algılayamıyorsunuz diye 170 hp'den 140 hp'ye düşmüş olmuyor. Gayette güzel gidiyor.

    İkinci elde Eyesight özellikli temiz bir araç denk getirilirse kesinlikle alınabilecek bir araç.
  • https://forum.donanimhaber.com/subaru-levorg-ana-konu--87236906
    Bakmışsınızdır muhtemelen ancak yine de linki vereyim.
    Ben de bir ara bakmıştım. Çok güzel bir araç. Yakıt tüketimi yüksek ve biraz sert bir araç. Hala zaman zaman ilanlarını inceliyorum.
  • fiyatları çok yükseldi; bi ara 105 - 110 bine bulunuyordu; şu anda 135 binlere gelmiş..
    bence 2. eli de makul fiyat belirlenince gayette satılıyor;meraklı kitle var ama ilan sayısı çok az...

    dezavantajı arka koltuklarda havalandırma ızgarası yoktu...bence o hacimde bir araç için eksi..
    onun dışında CVT kolay kolay bozulmaz zannetmiyorum..o konuda ki endişe abartılı.

    uzun yıllar sorun çıkarmaz ama performansı tabi ki vasat.
  • Noyanin bir testi var bu aracla ilgili, izlemediysen tavsiye ederim.
  • Çok pahalı.
    Bu fiyatlar nedir?

    170 HP gibi gitmez , 140 ancak.
    10 litre yakar. Aşağısi zor, yukarısı banko.
    AlinmaZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birgarip2019

    Çok pahalı.
    Bu fiyatlar nedir?

    170 HP gibi gitmez , 140 ancak.
    10 litre yakar. Aşağısi zor, yukarısı banko.
    AlinmaZ
    Şehir içi 10 LT kabulüm hocam, şu anki aracım da o kadar yakıyor.

    Yani benzer donanımları özellikle eyesight olayını ve Subaru'nun asimetrik 4 çekerini başkalarıyla karşılaştırmak genelde Subaru lehine sonuçlanır. Hem de başka markaya koysan bunları 250.000 TL fiyat çekilir.

    140 beygirde iyi hocam, burda 100 beygir 1.0 TSI motorlar mükemmel ötesi gidiyor diye küfürler ediyorlar özelden ( Ben de 1.0 TSI kullandım bu arada )

    Bir Japondan beklenmeyecek şekilde iç mekanda kaliteli gibi duruyor, umarım fiyatları biraz daha düşer de alabiliriz




  • bu Levorg'ların kapıları vakumlu sanırım. doğru mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    fiyatları çok yükseldi; bi ara 105 - 110 bine bulunuyordu; şu anda 135 binlere gelmiş..
    bence 2. eli de makul fiyat belirlenince gayette satılıyor;meraklı kitle var ama ilan sayısı çok az...

    dezavantajı arka koltuklarda havalandırma ızgarası yoktu...bence o hacimde bir araç için eksi..
    onun dışında CVT kolay kolay bozulmaz zannetmiyorum..o konuda ki endişe abartılı.

    uzun yıllar sorun çıkarmaz ama performansı tabi ki vasat.
    Araba 1.5 ton dan fazla ve 0 -100 ü 9 sn nin altında daha ne istiyorsunuz.
  • Bekleyin biraz. Araç iyi.

    Levorg artık Türkiye'ye gelmeyecek. Şu andaki fiyatları saçma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Noyanin bir testi var bu aracla ilgili, izlemediysen tavsiye ederim.
    izlemedim hocam ama göz atayım bi malum markanın fanboyu gibi çekimler yaptıktan sonra bırakmıştım izlemeyi önceden severdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Bekleyin biraz. Araç iyi.

    Levorg artık Türkiye'ye gelmeyecek. Şu andaki fiyatları saçma.
    Bu eyesgiht özelliklerini ekledikten sonra fiyatları uçurdular bayasanırım, 2. elde de etkisi oldu tabi.
  • Bekleyin bir iki aya kadar düşer.

    Araç artık Türkiye'de satılmıyor.

    Bayiler ve galeriler saçma sapan fiyat verip piyasayı yükseltmeye çalışıyor.

    2018 25.000 km araca 200.000, 195, 196 isteyen var.

    Mondeo makyajlı sw'yi 0 olarak ford 195'e bırakıyor. D sınıfı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 27 Eylül 2019; 11:33:7 >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    CVT ağır kalıyor ve gücü tam olarak yansıtamıyor...
    test eden herkes aynı konuya değiniyor..yoksa tabi ki 170 beygir çok iyi.
  • Bir ara ciddi ciddi almayı düşünmüş hatta test sürüşü de yapmıştım. Ancak tavanın alçak olması, arka diz mesafesi ve hanımın çok beğenmemesi nedeniyle vazgeçmiştim.

    Bir defa çok iyi bir araç aklınızda en ufak bir şüphe olmasın. Sürekli simetrik 4x4 olması ve turbo motorun çok canlı olması nedeniyle sürüş hissiyatı çok güzel.

    Tavanın alçak olması spor ruhu ön plana çıkarmış, süspansiyonları serte yakın, 4x4 sistem ile yola tutunduğunu hissettiriyor. İç genişliği yeterli olmakla birlikte D sınıfı genişliği yok.

    Millet ezberlemiş CVT performansı törpülüyor diye ama kronometre tutmadıktan sonra tork konvertörlü bir şanzıman ile aradaki performans farkını anlama şansınız yok. Otomobil yorumcularının hepsi hergün piste çıkıyormuş gibi yorum yapıyor millette gerçekten performans sorunu var filan sanıyor.

    Biri de çıkmış 140 hp gibi gider demiş. CVT'de vites geçişi olmadığı için han hun vites ata ata kullanmaya alışmış kişiler hızlanmayı algılayamıyor. Ancak siz algılayamıyorsunuz diye 170 hp'den 140 hp'ye düşmüş olmuyor. Gayette güzel gidiyor.

    İkinci elde Eyesight özellikli temiz bir araç denk getirilirse kesinlikle alınabilecek bir araç.




  • 1.0 TSI gibi gitmez ama iyidir.

    Şaka bir yana 7.1 katalog verisi vardı tüketim olarak.
  • Bırakın Levorg'un daha Türkiye'ye gelmemesini Subaru artık Levorg üretmeyecek. Üretimi durdu.

    Basarım uzarım diyen her aracı tokatlar Levorg, çok seri ve çok iyi sürüş hissiyatı var.
    istanbul 11 - 13 Lt yakar.

    aktif güvenlik donanımları üst düzey.

    keyif aracı, ekonomik sıkıntısı olmayan vatandaşımız keyifle binebilir, butik bir model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Göttingenli Ethem

    1.0 TSI gibi gitmez ama iyidir.

    Şaka bir yana 7.1 katalog verisi vardı tüketim olarak.
    Umarım ironidir hocam o kadar çok fanboy var ki bazen ciddi zannedebiliyorum :)
  • Araba gidiyor hocam emin olun. Sadece cvt sanziman oldugundan gitmiyormus gibi hissettiriyor.
    O arabayi cok arastirdim. Test surusu yaptim. Tanidikta var(subaru fani kendisi, mantikli yorum yapamaz pek)
    Cvt sanzimani cok iyi biliyorum. Motorda guc olunca fena degil.
    2012 a6 2.0 tdi 177ps'mizda var multitronic cvt snziman, 130 bin km yi gecti. Tik demedi daha sukur. Babam hala severek kullaniyor. Adamin aradigi konfor zaten.
    Hizlanmak istediginizde cakiyor, 3750-4000 devire son hiza kadar o devirde yurutuyor araci.
    Onden ceker oldugu icin bizim arac patinaja dusuyor, quattro olsaydi eminim cok daha guzel olacakti.
    1.33 yarisimizde var cvt. Hee, o ayri iste. Arabanin kendisi gitmiyor

    7 yildir her iki aracta da cvt sanzimandan herhangi birsey yasamadik. Audi bozulmadiktan sonra, subarunun cvtsinin daha dayaniksiz oldugunu dusunmuyorum kesinlikle. Subaru, Levorg outback cogu aracinda kullaniyor bu sanzimani.
    Sanzimandan ve motordan korkmayin, arabanin dinamikleri cok iyi. Ben begenmistim.
    Highline passat binen eniste iceri ruzgar sesi aliyor diye begenmemisti ama.
    Ben motorcu adamim, ruzgar sesi benim icin problem olmadi hic bir zaman.
    Ki her arabada geliyor oses.

    Edit: donanimlara deginmedim hocam. Arac dolu zaten biliyorsunuz.
    A6 dan sonra q5 e niyetlendik. Ozaman sifiri 350 bin falandi. (Yilini hatirlamiyorum) adaptif hiz sabitleyiciyi ekletmek istedigimizde ozel siparis olacak diyordu ve sadece aracin fiyatina direkt 30 bin koyuyordu. Bu tur seyleri dusununce bu markalar buraya bos arac getiriyor. Otomatik, dizel, eee baska bisey yok arabalarda. Kullanim kitapcigina bakiyorum, neler var neler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VideSupra -- 27 Eylül 2019; 20:17:14 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.