Ah be Dayı o dik ve karla kaplanmış sokaktan neden inersin? Gitti güzelim Outback. https://tele1.com.tr/luks-otomobilin-kaza-ani-boyle-goruntulendi-328581// videoyu youtube'a yükleyebilen biri olursa sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 15 Şubat 2021; 13:0:30 > |
Subaru Outback'in karla imtihanı (İstanbul, Kaza)
-
-
Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum
Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre.
Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi.
Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 15 Şubat 2021; 15:15:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bende sandım kar leoparı gibi, karın anasını ağlatacak. Subaru efsanesinin yıkıldığı an olmuş.
-
quote:
Orijinalden alıntı: parker48Bende sandım kar leoparı gibi, karın anasını ağlatacak. Subaru efsanesinin yıkıldığı an olmuş.
Nextmove dostumuzun dediği gibi araç SUV olunca, fazla güven kazaya neden olmuş. Halbuki dön geri başka yoldan git. Olmuşla ölmüşe çare yok. Araç sahibi videoyu görmüştür, kendine kızıyordur, ah aptal kafam diye.
-
Youtube a Subarı Outback snow drive fail diye koymasalar bari ...
-
Kartal Yakacık burasi. Seneler önce sıradan binek aracima kis lastigi alip bu sokaklarda test etmistim. Bu yokuşu çıkamamıs tırıs tırıs geri kaçmıştım Subaru'da kis lastigi yok bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 15 Şubat 2021; 15:29:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok rahat inebilecegi yer dayım yaldır yaldır düz yolda gidermiş gibi inmeye çalışmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok rahat inermiş gibi geldi aracına fazla güvenmiş muhtemelen.
-
Sulu kar her zaman başa beladır ama adam akıllı kış lastiği var da böyle indiyse büyük başarı. Paldır küldür gidiyor.
Yaz lastiğiyle ''4 çeker bu, gider'' yanılgısına düşen vatandaş da olabilir.
-
Kar lastiği olmasa bile subarularda 4 mevsim lastik oluyor. Bana sürücü hatası gibi geldi ya da videodan eğim belli olmuyor. 93bin km deki orjinal lastik var bende, ona rağmen karda tutuşu güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence kış lastiği yok :/
-
Tipik "4 çekerim var" embesilliği. Evet, 4 çeker araçlar karda daha iyi gider ama hepsi aynı şekilde durur hatta 4 çekerler yokuş aşağı daha zor durur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 15 Şubat 2021; 15:56:39 > -
Arabayi almak yetmiyor, nasıl kullanacağını da bilmek lazım.. HDC önemli SUV kullanıcılarının 70%'i ne ise yaradığını bilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ordan inmek ile 4 çeker subarunun bir ilgisi yok. İsterse 10 çeker olsun, tekerlerden çekiş için faydalanmadıktan sonra.
Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir.
Bu şekilde frene abandıktan sonra her araç orda kayacaktır.
Std. bir araç ile orda yapılabilecek şey, 1e tak elfreni ile kontrollü olarak aşağı sal.
Nedense insanlar 4 çeker alınca heryere her koşulda gidebileceklerini sanıyorlar, sanırım reklamların etkisi. Her yıl yayla yollarında subaru topluyoruz. 30 yanak lastikle taş yolda gitmeye çalışan mı dersin, eski kasa forestera 4 kişi binip karda göbekten oturan mı dersin, asfalt lastiği ile çamurda kalan mı dersin.
-
Kemik sesi buraya kadar geldi resmen Sürücü kaynaklı hata da var gibi duruyor, başta kızakladığı için araba çok hız kazandı.
-
Dört çekerin inişde, fren yapınca veya durmak için iki çekerden farkı yok. Sadece eğim iniş özelliği ile daha yavaş inme şansı var. Bilmeyip de dört çeker aracım var diye bilgisizce kullanmamak lazım. Dört çeker diye yaz lastiği ile gezenleri de gördüm. İki çekerden yokuş çıkarken farkı vardır ama inerken yoktur.
-
4 çekerler değil ama HDC ile ilgisi var, eğim iniş kontrolü. Türkçesi.
Suv kullanıcılarının 80%'i belki bunun ne ise yaradığını bilmiyor . Satış temsilcisinin araci teslim ederken bunu anlattığını bile sanmıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
otomatik şanzımanı manuel moda alıp 1e sabitleyip kontrollü inmesi lazımdı. simetrik 4 çeker araçla o yokuşu çıkması inmesinden kolaydır. inmek dikkat grektirir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy
Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum
Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre.
Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi.
Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı.Hocam buraları kabak lastikle bile benim colt'da gider. Yarısında kar yok yolun
-
quote:
Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy4 çekerler değil ama HDC ile ilgisi var, eğim iniş kontrolü. Türkçesi.
Suv kullanıcılarının 80%'i belki bunun ne ise yaradığını bilmiyor . Satış temsilcisinin araci teslim ederken bunu anlattığını bile sanmıyorum
Alıntı yaptığın mesajın 2. satırı
Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir.
Ordan inmek ile 4 çeker subarunun bir ilgisi yok. İsterse 10 çeker olsun, tekerlerden çekiş için faydalanmadıktan sonra. Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir. Bu şekilde frene abandıktan sonra her araç orda kayacaktır. Std. bir araç ile orda yapılabilecek şey, 1e tak elfreni ile kontrollü olarak aşağı sal. Nedense insanlar 4 çeker alınca heryere her koşulda gidebileceklerini sanıyorlar, sanırım reklamların etkisi. Her yıl yayla yollarında subaru topluyoruz. 30 yanak lastikle taş yolda gitmeye çalışan mı dersin, eski kasa forestera 4 kişi binip karda göbekten oturan mı dersin, asfalt lastiği ile çamurda kalan mı dersin. |
Bende sandım kar leoparı gibi, karın anasını ağlatacak. Subaru efsanesinin yıkıldığı an olmuş. |
Youtube a Subarı Outback snow drive fail diye koymasalar bari ... |
Nextmove dostumuzun dediği gibi araç SUV olunca, fazla güven kazaya neden olmuş. Halbuki dön geri başka yoldan git. Olmuşla ölmüşe çare yok. Araç sahibi videoyu görmüştür, kendine kızıyordur, ah aptal kafam diye. |
Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum
Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre. Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi. Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı. |
Kartal Yakacık burasi. Seneler önce sıradan binek aracima kis lastigi alip bu sokaklarda test etmistim. Bu yokuşu çıkamamıs tırıs tırıs geri kaçmıştım Subaru'da kis lastigi yok bence.
|
Çok rahat inermiş gibi geldi aracına fazla güvenmiş muhtemelen. |
Benzer içerikler
- gebzeden kadıköye nasıl gidilir
- tutanak seri no mb nedir
- angel far muayeneden geçer mi
- bölünmüş yol nedir
- virajda frene basılır mı
- elektrikli paten
- uçan araba fiyatları
- renault logan
- trafik cezası itiraz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X