Bu arada, PM'den yazistigimiz ve neticesinde XV satin alan birkac arkadas daha oldu. Onlarin da yorumlarini duymak guzel olur. Benim kacirdigim noktalar olabilir.
Alıntıları Göster
beni en çok sollama sırasındaki hantallığı korkutuyordu...söyledikleriniz ilk defa gerçek bir tüketici görüşü gerçekten...test sürüşü yapmak lazım ama subaru bayiilerde araç bile yokken test aracı bulunmaz ki
quote:
Orijinalden alıntı: Link234
Genel bir cevap vereyim>
Sn. Burakalisarı, Start stop devreye girdiginde ekrana bakmazsaniz neredeyse hissedilmiyor. Bu iyi bisey zaten. Arabanin hizli ivmelenmemesi CVT sanzimanla hic alakasi yok. Legacy de CVT kullaniyor mesela. Bunun sebebi gayet basit. Arac 114 beygir 1.6 atmosferik motor. Turbo degil. keske turbo olsa, o zaman cok daha iyi olurdu deriz dimi? fakat bu sefer de yakit ucardi. Subaru bu 1.6 motorla yakit verimliligi ve is gorme konusunda bir optimizasyon yapti. Yani hic yapmadikleri birseyi yaptilar. Cekis konusunda (sollama vs. icin) bir iki bilgi verebilirim:
1: Kick-Down (dip gaz) yaparsaniz araba ara hizlanmalarda ani tepki verir. 2: L vitese gecerseniz, normalde dik veya karli yokus inerken motor freni yapmak icindir. Fakat sollamada da devri arttirarak ise yariyor,
Gerci ben bunlara ihtiyac duymadim pek. Araba 13,8 sn de 100 km ye cikiyor. Kagit uzerinde cok kotu. Fakat bu hantalligin cogu ilk kalkis esnasinda 30 km/h hiza kadar (bu yuzden XV yi sportif kullanim severlere tavsiye etmiyorum) 30 km/h'den sonra daha iyi ivmelenmeye basliyor. 120 km/h ile duz yolda orta seritte giderken bir anda sola cikip gaz verdiginizde 140 i gormeniz cok hizli oluyor. Bir de bu hizda bir yol tutusu var ki anlatmamam. Ben ki dikkatli kullanirim. 140 - 150 ile giderken direksiyonu hala tek parmagimla tuttugumu fark ettim bir defasinda. Forester'da 130km/h den sonra iki elle kavrarim mesela...
Bu arada bazi bayilerde hala manuel sansizman mevcuttu ben alirken ve bir miktar daha iyi ivmeleniyor, fakat atla deve kadar fark yok. Zaten sanirim artik manuel gelmiyor.
Son zamanlarda yakit bilgilerim soyle; ortalama: 7 - 7.2 lt arasinda dolaniyor. Sehir ici cok yogun trafikte 8 kusurleri gorebiliyor. Uzun yolda 5.5 - 6 lt.
Yakit konusunda tekrar ediyorum: Benzinli 4 ceker 1.6 arac icin bence gayet iyi, fakat sehirici agirlikli kullanim yapacakasaniz ve yakit tuketimi sizin icin kritikse bu fiyatlara gayet is gorur ve az yakan dizelller var. Tabi AWD - 4 ceker talebiniz yoksa...
Fiyati "muadili olabilecek" hangi aractan daha pahali ki?
İlginiz için sağolun..söylediklerinizin hepsi benim için çok önemli..zaman ayırdığınız için teşekkür ederim..
aracı alırsam, yoğun trafikte genelde kullanmayacağım..sadece izmire gittiğimizde trafik problemi olabilir..
yaşadığım şehir küçük bir ilçe..dolayısı ile yakıtın çok problem olacağını düşünmüyorum..
aracın güvenli duruşu gerçekten etkileyici..
mitsubishi lancer 2009 dan sonra alacaksam böyle bir araba almalıyım diye düşünüyorum..
yeniden bir binek almayı düşünmüyorum..
bu araç güvenlik donanımı ile, genel donanımı ile,
oldukça güven verici.
izmir geliş gidişlerimde yol güvenliği açısından da önemli..
test sürüşünde ivmelenmesini denedim...çekiş ve sollama konusunun özellikle sizin yazdıklarınızdan sonra problem olacağını düşünmüyorum..
4 ceker olması benim için bir ekstra..
çok sık ihtiyacım olacak birşey değil ama orda da altının yüksek olması işime yarıyor..,,bazen öyle yerlere gitmek zorunluluğu oluyorki aracın altının sürtmeden geçmesi imkansız..
bir de sakıncası yoksa sormak istiyorum siz ne kadara aldınız aracı?
selamlar..
quote:
Orijinalden alıntı: burakalisari
quote:
Orijinalden alıntı: Link234
Genel bir cevap vereyim>
Sn. Burakalisarı, Start stop devreye girdiginde ekrana bakmazsaniz neredeyse hissedilmiyor. Bu iyi bisey zaten. Arabanin hizli ivmelenmemesi CVT sanzimanla hic alakasi yok. Legacy de CVT kullaniyor mesela. Bunun sebebi gayet basit. Arac 114 beygir 1.6 atmosferik motor. Turbo degil. keske turbo olsa, o zaman cok daha iyi olurdu deriz dimi? fakat bu sefer de yakit ucardi. Subaru bu 1.6 motorla yakit verimliligi ve is gorme konusunda bir optimizasyon yapti. Yani hic yapmadikleri birseyi yaptilar. Cekis konusunda (sollama vs. icin) bir iki bilgi verebilirim:
1: Kick-Down (dip gaz) yaparsaniz araba ara hizlanmalarda ani tepki verir. 2: L vitese gecerseniz, normalde dik veya karli yokus inerken motor freni yapmak icindir. Fakat sollamada da devri arttirarak ise yariyor,
Gerci ben bunlara ihtiyac duymadim pek. Araba 13,8 sn de 100 km ye cikiyor. Kagit uzerinde cok kotu. Fakat bu hantalligin cogu ilk kalkis esnasinda 30 km/h hiza kadar (bu yuzden XV yi sportif kullanim severlere tavsiye etmiyorum) 30 km/h'den sonra daha iyi ivmelenmeye basliyor. 120 km/h ile duz yolda orta seritte giderken bir anda sola cikip gaz verdiginizde 140 i gormeniz cok hizli oluyor. Bir de bu hizda bir yol tutusu var ki anlatmamam. Ben ki dikkatli kullanirim. 140 - 150 ile giderken direksiyonu hala tek parmagimla tuttugumu fark ettim bir defasinda. Forester'da 130km/h den sonra iki elle kavrarim mesela...
Bu arada bazi bayilerde hala manuel sansizman mevcuttu ben alirken ve bir miktar daha iyi ivmeleniyor, fakat atla deve kadar fark yok. Zaten sanirim artik manuel gelmiyor.
Son zamanlarda yakit bilgilerim soyle; ortalama: 7 - 7.2 lt arasinda dolaniyor. Sehir ici cok yogun trafikte 8 kusurleri gorebiliyor. Uzun yolda 5.5 - 6 lt.
Yakit konusunda tekrar ediyorum: Benzinli 4 ceker 1.6 arac icin bence gayet iyi, fakat sehirici agirlikli kullanim yapacakasaniz ve yakit tuketimi sizin icin kritikse bu fiyatlara gayet is gorur ve az yakan dizelller var. Tabi AWD - 4 ceker talebiniz yoksa...
Fiyati "muadili olabilecek" hangi aractan daha pahali ki?
İlginiz için sağolun..söylediklerinizin hepsi benim için çok önemli..zaman ayırdığınız için teşekkür ederim..
aracı alırsam, yoğun trafikte genelde kullanmayacağım..sadece izmire gittiğimizde trafik problemi olabilir..
yaşadığım şehir küçük bir ilçe..dolayısı ile yakıtın çok problem olacağını düşünmüyorum..
aracın güvenli duruşu gerçekten etkileyici..
mitsubishi lancer 2009 dan sonra alacaksam böyle bir araba almalıyım diye düşünüyorum..
yeniden bir binek almayı düşünmüyorum..
bu araç güvenlik donanımı ile, genel donanımı ile,
oldukça güven verici.
izmir geliş gidişlerimde yol güvenliği açısından da önemli..
test sürüşünde ivmelenmesini denedim...çekiş ve sollama konusunun özellikle sizin yazdıklarınızdan sonra problem olacağını düşünmüyorum..
4 ceker olması benim için bir ekstra..
çok sık ihtiyacım olacak birşey değil ama orda da altının yüksek olması işime yarıyor..,,bazen öyle yerlere gitmek zorunluluğu oluyorki aracın altının sürtmeden geçmesi imkansız..
bir de sakıncası yoksa sormak istiyorum siz ne kadara aldınız aracı?
selamlar..
Alıntıları Göster
birgün herkes subaru kalite ve ayrıcalığının farkına varacak
quote:
Orijinalden alıntı: burakalisari
quote:
Orijinalden alıntı: Link234
Genel bir cevap vereyim>
Sn. Burakalisarı, Start stop devreye girdiginde ekrana bakmazsaniz neredeyse hissedilmiyor. Bu iyi bisey zaten. Arabanin hizli ivmelenmemesi CVT sanzimanla hic alakasi yok. Legacy de CVT kullaniyor mesela. Bunun sebebi gayet basit. Arac 114 beygir 1.6 atmosferik motor. Turbo degil. keske turbo olsa, o zaman cok daha iyi olurdu deriz dimi? fakat bu sefer de yakit ucardi. Subaru bu 1.6 motorla yakit verimliligi ve is gorme konusunda bir optimizasyon yapti. Yani hic yapmadikleri birseyi yaptilar. Cekis konusunda (sollama vs. icin) bir iki bilgi verebilirim:
1: Kick-Down (dip gaz) yaparsaniz araba ara hizlanmalarda ani tepki verir. 2: L vitese gecerseniz, normalde dik veya karli yokus inerken motor freni yapmak icindir. Fakat sollamada da devri arttirarak ise yariyor,
Gerci ben bunlara ihtiyac duymadim pek. Araba 13,8 sn de 100 km ye cikiyor. Kagit uzerinde cok kotu. Fakat bu hantalligin cogu ilk kalkis esnasinda 30 km/h hiza kadar (bu yuzden XV yi sportif kullanim severlere tavsiye etmiyorum) 30 km/h'den sonra daha iyi ivmelenmeye basliyor. 120 km/h ile duz yolda orta seritte giderken bir anda sola cikip gaz verdiginizde 140 i gormeniz cok hizli oluyor. Bir de bu hizda bir yol tutusu var ki anlatmamam. Ben ki dikkatli kullanirim. 140 - 150 ile giderken direksiyonu hala tek parmagimla tuttugumu fark ettim bir defasinda. Forester'da 130km/h den sonra iki elle kavrarim mesela...
Bu arada bazi bayilerde hala manuel sansizman mevcuttu ben alirken ve bir miktar daha iyi ivmeleniyor, fakat atla deve kadar fark yok. Zaten sanirim artik manuel gelmiyor.
Son zamanlarda yakit bilgilerim soyle; ortalama: 7 - 7.2 lt arasinda dolaniyor. Sehir ici cok yogun trafikte 8 kusurleri gorebiliyor. Uzun yolda 5.5 - 6 lt.
Yakit konusunda tekrar ediyorum: Benzinli 4 ceker 1.6 arac icin bence gayet iyi, fakat sehirici agirlikli kullanim yapacakasaniz ve yakit tuketimi sizin icin kritikse bu fiyatlara gayet is gorur ve az yakan dizelller var. Tabi AWD - 4 ceker talebiniz yoksa...
Fiyati "muadili olabilecek" hangi aractan daha pahali ki?
İlginiz için sağolun..söylediklerinizin hepsi benim için çok önemli..zaman ayırdığınız için teşekkür ederim..
aracı alırsam, yoğun trafikte genelde kullanmayacağım..sadece izmire gittiğimizde trafik problemi olabilir..
yaşadığım şehir küçük bir ilçe..dolayısı ile yakıtın çok problem olacağını düşünmüyorum..
aracın güvenli duruşu gerçekten etkileyici..
mitsubishi lancer 2009 dan sonra alacaksam böyle bir araba almalıyım diye düşünüyorum..
yeniden bir binek almayı düşünmüyorum..
bu araç güvenlik donanımı ile, genel donanımı ile,
oldukça güven verici.
izmir geliş gidişlerimde yol güvenliği açısından da önemli..
test sürüşünde ivmelenmesini denedim...çekiş ve sollama konusunun özellikle sizin yazdıklarınızdan sonra problem olacağını düşünmüyorum..
4 ceker olması benim için bir ekstra..
çok sık ihtiyacım olacak birşey değil ama orda da altının yüksek olması işime yarıyor..,,bazen öyle yerlere gitmek zorunluluğu oluyorki aracın altının sürtmeden geçmesi imkansız..
bir de sakıncası yoksa sormak istiyorum siz ne kadara aldınız aracı?
selamlar..
Umarim XV sahibi olursunuz. Hic pisman olmazsiniz. Ben eski aracimi takasa vermistim. aradaki fark uzerinden anlastigim icin size veri olamayabilir. Daloglundan Nur Tunay hanim elinden geleni yapti gercekten, hakkini teslim edeyim...
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
birgün herkes subaru kalite ve ayrıcalığının farkına varacak
Amerikada falan oyle zaten de... Yok bu ulkede cok zor!!!
:)
quote:
Orijinalden alıntı: Link234
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
birgün herkes subaru kalite ve ayrıcalığının farkına varacak
Amerikada falan oyle zaten de... Yok bu ulkede cok zor!!!
:)
Alıntıları Göster
biz iki adet aldık 64200 e elagance paket 73400 e de preminum paket ikiside güzel
quote:
Orijinalden alıntı: quantum78
biz iki adet aldık 64200 e elagance paket 73400 e de preminum paket ikiside güzel
Alıntıları Göster
iki tane mi?
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
iki tane mi?
Alıntıları Göster
iki ayrı arkadaşıma aldık bende 2010 Legacy 2.0 var
quote:
Orijinalden alıntı: quantum78
biz iki adet aldık 64200 e elagance paket 73400 e de preminum paket ikiside güzel
Hangi ilden hangi bayiden aldınız?
quote:
Orijinalden alıntı: burakalisari
quote:
Orijinalden alıntı: quantum78
biz iki adet aldık 64200 e elagance paket 73400 e de preminum paket ikiside güzel
Hangi ilden hangi bayiden aldınız?
Alıntıları Göster
istanbul Daloğlu
quote:
Orijinalden alıntı: Link234
Bu arada, PM'den yazistigimiz ve neticesinde XV satin alan birkac arkadas daha oldu. Onlarin da yorumlarini duymak guzel olur. Benim kacirdigim noktalar olabilir.
500 km oldu bugun 2 saatte geldim karsıdan ort tuketim 15 lt ama 3 km yolu 1 saatte aldım buz kar tipi ne varsa gordum bugun arabayla muthis keyfi aldım,ben kar lastigi aldım alıskanlık-conti marka ama yolda kalan araclar kayan vs yanından gectim surus keyfi inanılmaz "link234" yazdıgı gibi ivlenme kotu onun dısında herseye sahip.guvenlik vs dusunenler hic dusunmeden alsın ve keyfini sursun ben yogun trafikte kullanıyorum ort 8-9 lt arası degisiyor ama otomatik ve 4*4 icin super baslangıc degeri xv aldıgım icin cok memnunum..
quote:
Orijinalden alıntı: quantum78
istanbul Daloğlu
Alıntıları Göster
arkadaşlar hepinizin arabası hayılı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşallah...şu an arabayı değiştirme imkanım olmamasına rağmen çok ilgimi çeken bi araç gerçi hiç görmek nasip olmadı ama netten idare ediyoruz işte:) benimde aklıma 1.6 115 bg ve 4 çeker olması takılıyor ama karşılaştırma yapıcak başka seçenek varmı ki...4 çeker olmadıktan sonra bu kasa bi araca binmek bana mantıksız geliyor 2.0 motorlarda %80 ötv olunca bence şuan alınabilecek en mantıklı suv Subaru xv...takibe devam :)
quote:
Orijinalden alıntı: rgpp
arkadaşlar hepinizin arabası hayılı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşallah...şu an arabayı değiştirme imkanım olmamasına rağmen çok ilgimi çeken bi araç gerçi hiç görmek nasip olmadı ama netten idare ediyoruz işte:) benimde aklıma 1.6 115 bg ve 4 çeker olması takılıyor ama karşılaştırma yapıcak başka seçenek varmı ki...4 çeker olmadıktan sonra bu kasa bi araca binmek bana mantıksız geliyor 2.0 motorlarda %80 ötv olunca bence şuan alınabilecek en mantıklı suv Subaru xv...takibe devam :)
Alıntıları Göster
premium un donanımı çok çekici geliyor ama fiyati bence çok fazla...karlı yollarda keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar...4 çekerin keyfini sürün derim...yollarda kalan lara selam verip geçin ..kimbilir vw,honda, reno forumundan tanıdık arkadaşlar da vardır aralarında
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
premium un donanımı çok çekici geliyor ama fiyati bence çok fazla...karlı yollarda keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar...4 çekerin keyfini sürün derim...yollarda kalan lara selam verip geçin ..kimbilir vw,honda, reno forumundan tanıdık arkadaşlar da vardır aralarında
Alıntıları Göster
XV ili ilgili tecrübelerini paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..Selamlar...
quote:
Orijinalden alıntı: rmzdn
XV ili ilgili tecrübelerini paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..Selamlar...
Alıntıları Göster
antalya ve civarından xv sahibi birileri var mı..bi deneme sürüşü yapsak
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
antalya ve civarından xv sahibi birileri var mı..bi deneme sürüşü yapsak
XV'i deneyene kadar insan Türkiye'de Aston Martin deneyebilir. İstanbul'da üç kez denemek istedim ancak hiç bir bayiide Pazar günü test aracı yok. Arayınca keşke randevu alsaydınız diyorlar, neyin randevusu onu da anlamadım. Zoraki bir test arabası alınıyor tahminim sonra da patron yada kızı biniyor gibi geldi bana. Kimsenin araç çok satsın diye bir gayreti yok.
quote:
Orijinalden alıntı: rmzdn
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
antalya ve civarından xv sahibi birileri var mı..bi deneme sürüşü yapsak
XV'i deneyene kadar insan Türkiye'de Aston Martin deneyebilir. İstanbul'da üç kez denemek istedim ancak hiç bir bayiide Pazar günü test aracı yok. Arayınca keşke randevu alsaydınız diyorlar, neyin randevusu onu da anlamadım. Zoraki bir test arabası alınıyor tahminim sonra da patron yada kızı biniyor gibi geldi bana. Kimsenin araç çok satsın diye bir gayreti yok.
Alıntıları Göster
aynen katılıyorum.. subaru nun türkiye gibi bir pazarın bu kadar umurunda olmaması ilginç
quote:
Orijinalden alıntı: drakyuz
aynen katılıyorum.. subaru nun türkiye gibi bir pazarın bu kadar umurunda olmaması ilginç
Alıntıları Göster
Arkadaşlar merhaba, öncelikle şunu hatırlatmak isterim. Subarunun satış politikası seri üretim üzerinden değil kaliteli üretim üzerinden kazanç sağlamak. (Bunun için zaten bir firmada hedef satış adedi 10000 iken diğerinde 1000 olabiliyor) Dolayısıyla tanıtım reklam veya yoğun satış endişeleri yok. Zaten güvenlik ve kalite arayanlar istedikleri aracı kendileri araştırarak (en azından bizler gibi) buluyor.
Gelelim diğer hususlara, bugün Subaru XV için test sürüşü yaparak biraz deneyime sahip oldum. sizlere de aktarmak isterim. Otomatik bir araç kullanan biri olarak cvt şanzımanın aralıksız rafine kullanımı çok hoşuma gitti. Benim de en çok merak ettiğim 1400 kg.lık bir aracı 115 bg lik bir motorun ne kadar iyi taşıyabileceği idi. Ancak uzun süreli kullanmasam da kısa süre Ankara trafiğinde yapmış olduğum sürüş aracın yeterli çekişi ve hızlanmayı sunduğunu gösterdi. Ancak tabi ki bu çok kısıtlı bir gözlem zira iniş yokuş olmadığı için süspansiyon sertliğini ve motorun yığılıp yığılmadığını ölçemedim. Boxer motorun yapısı nedeniyle mi yoksa cvt şanzımanların başarısından mıdır (belki de her ikisinin katkısından) belli bir noktadan sonra çok verimli hızlanıyor. bu nedenle özellikle belli seviyeden sonra ne kadar hızlı gittiğinizi anlayamıyorsunuz. Aracın dengesi de oldukça iyi göründü. Aracın tasarımında en hoşuma giden görüş alanlarının oldukça açık olmasıydı (Birkaç aracı da incelemiştim Subaruya gelmeden önce köşe kolonları ve arka görüşleri birçoğu aracın çok kötü) Şimdilik aklımda kalanlar bunlar.
Benim de çoğu arkadaş gibi kafamda takılı kalan en önemli husus yakıt tüketimi meselesi...Lütfen bilgili arkadaşlar bu motor/arabanın lpg taktırarak kullanımın mümkün olup olmadığı, ne kadar verimli veya zararlı olabileceği ile ilgili birşeyler söylesin..Çünkü bu aracı almak isteyen biri olarak (en azından benim için) en büyük engel yakıt tüketiminin çokluğu... Şimdiden teşekkürler, selamlar..
quote:
Orijinalden alıntı: trex66
Arkadaşlar merhaba, öncelikle şunu hatırlatmak isterim. Subarunun satış politikası seri üretim üzerinden değil kaliteli üretim üzerinden kazanç sağlamak. (Bunun için zaten bir firmada hedef satış adedi 10000 iken diğerinde 1000 olabiliyor) Dolayısıyla tanıtım reklam veya yoğun satış endişeleri yok. Zaten güvenlik ve kalite arayanlar istedikleri aracı kendileri araştırarak (en azından bizler gibi) buluyor.
Gelelim diğer hususlara, bugün Subaru XV için test sürüşü yaparak biraz deneyime sahip oldum. sizlere de aktarmak isterim. Otomatik bir araç kullanan biri olarak cvt şanzımanın aralıksız rafine kullanımı çok hoşuma gitti. Benim de en çok merak ettiğim 1400 kg.lık bir aracı 115 bg lik bir motorun ne kadar iyi taşıyabileceği idi. Ancak uzun süreli kullanmasam da kısa süre Ankara trafiğinde yapmış olduğum sürüş aracın yeterli çekişi ve hızlanmayı sunduğunu gösterdi. Ancak tabi ki bu çok kısıtlı bir gözlem zira iniş yokuş olmadığı için süspansiyon sertliğini ve motorun yığılıp yığılmadığını ölçemedim. Boxer motorun yapısı nedeniyle mi yoksa cvt şanzımanların başarısından mıdır (belki de her ikisinin katkısından) belli bir noktadan sonra çok verimli hızlanıyor. bu nedenle özellikle belli seviyeden sonra ne kadar hızlı gittiğinizi anlayamıyorsunuz. Aracın dengesi de oldukça iyi göründü. Aracın tasarımında en hoşuma giden görüş alanlarının oldukça açık olmasıydı (Birkaç aracı da incelemiştim Subaruya gelmeden önce köşe kolonları ve arka görüşleri birçoğu aracın çok kötü) Şimdilik aklımda kalanlar bunlar.
Benim de çoğu arkadaş gibi kafamda takılı kalan en önemli husus yakıt tüketimi meselesi...Lütfen bilgili arkadaşlar bu motor/arabanın lpg taktırarak kullanımın mümkün olup olmadığı, ne kadar verimli veya zararlı olabileceği ile ilgili birşeyler söylesin..Çünkü bu aracı almak isteyen biri olarak (en azından benim için) en büyük engel yakıt tüketiminin çokluğu... Şimdiden teşekkürler, selamlar..
Alıntıları Göster
Arkadaslar Subaru XV 1.6 CVT sahipleri yillik vergilerinin ne oldugunu yazabilirler mi acaba? Arabalar.gen.tr'de 1.457 TL diyor, bu dogru mudur? Tesekkurler
quote:
Orijinalden alıntı: avsinyapar
Arkadaslar Subaru XV 1.6 CVT sahipleri yillik vergilerinin ne oldugunu yazabilirler mi acaba? Arabalar.gen.tr'de 1.457 TL diyor, bu dogru mudur? Tesekkurler