Şimdi Ara

Sukhoi T-50 PAK/FA 'Tehlikenin yeni adı' (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
8
Favori
16.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Montaj filan ama iyi yani

    Putin vs. T-50

     Sukhoi T-50 PAK/FA 'Tehlikenin yeni adı'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bessonnitsa -- 7 Mart 2014; 4:16:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqur35

    Evet biliyorum rus pilot Mig-29 kaçırıp Trabzon havalimanına acil iniş gerçekleştirmişti..Rusya uçağın iadesini istemiş ve yetkililer gelip alana kadar amerikalılar uçagı inceleme şansları olmuştu..Teknoloji olarak çağ atlayacağ8nı bende sanmıyorum ancak üst7n bir radar sistemi olduğu gerçek..Her ne kadar dediğin gibi at binicisine göre gider ama şuda bi gerçekki çoğu batılı pilot rus uçaklarından çekinmektedir..Her ne kadar doğrudur bilmiyorum bi şehir efsanesi mi ancak F-16 Block 50 ile Türk pilotomuz F-22 ye kilit atmıştır..Söylenecek çok şey ve etken var ama Su-50 nin aerodinamiği silahsız yüksüz halde çok kıvrak gözüküyor.

    Hocam birde Irak Hava Kuvvetlerinden pilotun ihanet edip kaçırdığı ve Israile indirdiği bir Mig-21de var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet hocam hatta bu sene Suriye Hava Kuvvetlerinden bir pilot Esad'da dayanamayıp Mig-29 UMT ile incirliğe indi hatta 1 buçuk 2 ay falan oldu
  • Kardeş çok iyi montaj olmuş,yanlız sen yazmasaydın Putin'e bak nasıl poz veriyor makinasıyla dicektim
  • Harika makine gerçekten.

    Maliyeti nedir??
  • 50 -100 milyon dolar arası tam kesin birim maliyeti yok şuan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa

    Lisedeysen hala şansın var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa

    Lisedeysen hala şansın var

    Geçeli çok oldu

    Benim zaten tutmuyordu hocam gözlük kullanıyorum.

    Merak ettiğim ticari uçak kullanmak da mı olmuyor ya da helikopter bu durumda??

    Miyop var bende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa

    Lisedeysen hala şansın var

    Geçeli çok oldu

    Benim zaten tutmuyordu hocam gözlük kullanıyorum.

    Merak ettiğim ticari uçak kullanmak da mı olmuyor ya da helikopter bu durumda??

    Miyop var bende.

    Hocam çok zengin olup ortak bi f-5 alırz sıkma canını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa

    Lisedeysen hala şansın var

    Geçeli çok oldu

    Benim zaten tutmuyordu hocam gözlük kullanıyorum.

    Merak ettiğim ticari uçak kullanmak da mı olmuyor ya da helikopter bu durumda??

    Miyop var bende.

    Hocam çok zengin olup ortak bi f-5 alırz sıkma canını

    Galiba havayolu pilotluğu da çok zor seçiliyorlar.

    Miyop olunca zaten bitiyor.

    Helikopter için de aynı şart var mı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu meretleri yapmak çok mu zor be

    Savaş uçaklarına hastayım.

    Keşke birgün uçurmak nasip olsa

    Lisedeysen hala şansın var

    Geçeli çok oldu

    Benim zaten tutmuyordu hocam gözlük kullanıyorum.

    Merak ettiğim ticari uçak kullanmak da mı olmuyor ya da helikopter bu durumda??

    Miyop var bende.

    Hocam çok zengin olup ortak bi f-5 alırz sıkma canını

    Galiba havayolu pilotluğu da çok zor seçiliyorlar.

    Miyop olunca zaten bitiyor.

    Helikopter için de aynı şart var mı??

    Biolgim yok da havayolunda o kadar sorun etmezler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi F-5 alırız hocam.

    Parçası falan da kolay bulunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bi F-5 alırız hocam.

    Parçası falan da kolay bulunur

    Biz zengin olana kadar fiyatlarda iner rahat olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maliyet hesapları kafanızı karıştırmasın, 1 F-35 maliyetine 3 T-50 ortaya çıkıyor, 1 F-15 maliyetine 3 Su-35 üretiliyor vb. gibi şeyler hayal ürünü, şehir efsanesi. Vaktiniz varsa aşağıdaki bloğu okuyun.

    http://www.siyahgribeyaz.com/2013/07/hesap-kitap-isleri-havaclkta-tedarik.html
  • t-50 radar kesit izi aviyonik ve sensör konusunda f-35, f-22 ye rakip olabilecek gibi görünmüyor ancak manevra kabiliyeti konusunda f-35 den daha iyi olacağa benziyor, gerçi 21. yy da manevra kabiliyeti ne işe yarayacaksa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqur35


    Kırmızı grup tatbikatta rus hava kuvvetlerini temsil ediyor yani düşman takımda bizim Hava Kuvvetlerimiz..Tango-1 tek sortide demek mi onu bende bilmiyorum..Ama dünyada alan tek filo 141.ci filo ve sanırım Konya'daki Hançer'lerde almıştı sanırım 😁


    Tango-1 uçağın kodu muhtemelen kırmızı grupların ya da kırmızı grup içerisinde yer alan THvKK uçaklarının kodudur. Tango-1 tatbikat boyunca düşmeyen tek uçak olmuştur yani karşına çıkan tüm düşman uçaklarını imha etmiştir.

    F-22 ABD ana karasını korumak için geliştirilen bir uçaktır ABD bunu İsrail'de dahil kimseye satmayacak.

    T-50 Pak Fa eğer kendisi için geliştirilen motorla uçmaya başlarsa o zaman karşısına kolay kolay rakip çıkacak bir uçak değil şuan uçuşlarda kullandığı motorlar eski nesil olduğu için radar izini artırıyor ama yarın ne olacağı belli olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas44

    T-50 Pak Fa eğer kendisi için geliştirilen motorla uçmaya başlarsa o zaman karşısına kolay kolay rakip çıkacak bir uçak değil şuan uçuşlarda kullandığı motorlar eski nesil olduğu için radar izini artırıyor ama yarın ne olacağı belli olmaz

    Prototip üzerinde bulunan 5. nesil AL-41F (117) motorun ihtiyaçları fazlasıyla karşıladığı belirtildi, seri üretim motoru bu motor olacak en azından rusya için.


    Edit: radar izinin motordan ziyade tasarım ve nozzle daha çok ilgisi var.

     Sukhoi T-50 PAK/FA 'Tehlikenin yeni adı'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 9 Mart 2014; 23:22:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas44

    T-50 Pak Fa eğer kendisi için geliştirilen motorla uçmaya başlarsa o zaman karşısına kolay kolay rakip çıkacak bir uçak değil şuan uçuşlarda kullandığı motorlar eski nesil olduğu için radar izini artırıyor ama yarın ne olacağı belli olmaz

    Prototip üzerinde bulunan 5. nesil AL-41F (117) motorun ihtiyaçları fazlasıyla karşıladığı belirtildi, seri üretim motoru bu motor olacak en azından rusya için.


    Edit: radar izinin motordan ziyade tasarım ve nozzle daha çok ilgisi var.

     Sukhoi T-50 PAK/FA 'Tehlikenin yeni adı'

    AL-41F motoru 5. nesil değil, 1982'de geliştirilen eski tip sayılacak bir motor, Pak Fa için yeni bir motor geliştirme programı yürütülüyor. Seri üretim fazına motorun yetiştirilmesi planlanıyor. Motorlar radar izini etkiler sonuçta hava hava radarlarında ısı güdümlü füzeler için ısıl radarlarda mevcuttur ve motor yapısı ısı yayımını etkiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas44

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas44

    T-50 Pak Fa eğer kendisi için geliştirilen motorla uçmaya başlarsa o zaman karşısına kolay kolay rakip çıkacak bir uçak değil şuan uçuşlarda kullandığı motorlar eski nesil olduğu için radar izini artırıyor ama yarın ne olacağı belli olmaz

    Prototip üzerinde bulunan 5. nesil AL-41F (117) motorun ihtiyaçları fazlasıyla karşıladığı belirtildi, seri üretim motoru bu motor olacak en azından rusya için.


    Edit: radar izinin motordan ziyade tasarım ve nozzle daha çok ilgisi var.

     Sukhoi T-50 PAK/FA 'Tehlikenin yeni adı'

    AL-41F motoru 5. nesil değil, 1982'de geliştirilen eski tip sayılacak bir motor, Pak Fa için yeni bir motor geliştirme programı yürütülüyor. Seri üretim fazına motorun yetiştirilmesi planlanıyor. Motorlar radar izini etkiler sonuçta hava hava radarlarında ısı güdümlü füzeler için ısıl radarlarda mevcuttur ve motor yapısı ısı yayımını etkiler.

    AL-41 ile AL-41F tamamen farklı motorlar sadece kod adları aynı, senin bahsettiğin 1982 üretimi olan motor AL-41 olan, hiçbir uçakta uygulaması yok Mig 1.44 için geliştirilmiş prototip sadece, AL-41F ise Su-35 ve PAK-FA için geliştirilen AL-31F tabanlı 5. jenerasyon bir motor. Tamamen farklı altyapı ve farklı motorlar. Her neyse 60 adet ilk etap üretimi için bu motor kullanılacak yeni bir motor vb. geliştirme şu aşamada söz konusu değil olsa bile seri üretime yetişmesi zaten mümkün değil, belki spekleri değişir bu motorun yeni motordan ziyade. 2020 sonrası Hindistan FGFA projesi için ise aynı motorun daha komplike versiyonu Rus-Hint ortaklığı ile üretilmesi gündemde.

    Mikhail Pogosyan further mentioned that this engine (117) meets the client's (Russian AirForce) requirements. This is not an intermediate product made particularly for test flights. The engine will be installed in production PAK-FA fighter which will be supplied to the Russian Air Force and prospective foreign clients.



    quote:

    Motorlar radar izini etkiler sonuçta hava hava radarlarında ısı güdümlü füzeler için ısıl radarlarda mevcuttur ve motor yapısı ısı yayımını etkiler.


    Motor radar izini etkiler tabii ki ancak artık PAK-FA için iş işten geçmiş, o motor yerleşkesi ve arka tasarım ile o beklenilen kesit alanını sağlamak çok zor, F-22'de daha büyük ve güçlü motorlar nasıl muhafaza edilmiş mesela bir karşılaştırma yapın.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.