sağolun hocam,araç içi kamera var, sesi de alıyor , 5 gün falan kayıt duruyor , oradan aldım. |
SUPERB SUNROOF PATLAMASI (3. sayfa)
-
-
Garantinin karşılaması lazım. Mahkeme yolunu tercih edebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Camda merkezi bir darbe gözükmüyor. Yani taş, darbe vs gelmiş olsa çatlamalar oradan başlar. Bu cam merkezsiz bir şekilde komple çatlamış. Videosuda var. Uğraşırsanız mutlaka garantiden yapılır ancak yıpratıcı bir süreç olur.
Bence servisten teknik bir rapor talep edin. Hasarın merkezi bir noktadan başlamadığını belirtin. Ne gibi sebeple kullanıcı hatası dediklerini yazılı bir şekilde elinizde bulunsun.
Yani parça çok sıkıntılı bir parça. Aracın kullanımına mani olacak bir parça. Öyle olmasa mahkemede lehinize sonuç çıkacağını düşünüyorum. Ancak süreç uzun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
servisten imzalı kaşeli rapor alıp noterde tasdik ettirin.
sonra da tüketici hakem heyetine başvurun. işlemi kaskodan veya cebinizden faturalı bir şekilde yaptırın. çıkan sunroof camı da sakın atmasınlar olduğu haliyle çıkarsınlar. orjinal ürün kullanılsın %99 davayı kazanırsınız.
-
Gecmis olsun hocam, cok istisnai bir durumla karsilasmissiniz
Tavsiyem kaskonuz varsa kaskodan yaptirmanizdir. Bu kadar kucuk bir meblag icin yargi yollarini asindirmaniz size faydadan cok stres getirir. Cok ugrasmak istiyorsa kasko ugrassin. Bedavaya kasko sirketinin avukatligini yapmak durumunda kalmamis olursunuz
Hasarsizlik indirimlerinizin de pek etkilenecegini dusunmuyorum. Kaskolarin farkli algoritmalari var. Bu tramerden dolayi pek deger kaybi olusacagini da sanmiyorum. Sadece, esdeger baska bir arac varken araciniz ikinci tercih durumuna dusebilir. Ne kadar muhim oldugu sizin degerlendirmenize kalmis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli fikirleriniz için teşekkürler , gerekli dosyayı bana verin kullanıcı hatasına nereden vardınız vs dedim , tekrar kayıt açalım falan dediler , gelişmeleri buraya yazarım belki birinin daha başına gelirse diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dava açın bilir kişi incelesin hocam, düz yolda giderken patlamış nasıl kullanıcı hatası oluyor , valla sırf şu doğuş denen firmanın altında diye yanaşmak istemiyorum, almanyada bu olay başınıza gelse özür dilenir nedeni araştırılır ondan sonra gereği neyse 1 - 2 gün içinde çözülürdü..
Maalesef bizim ülkede hem pahalıya alıyoruz malı hem de adam gibi muamele görmüyoruz çünkü tüketiciler olarak yanımızda adam akıllı duran bir yasal düzenleme yok.. resmen kaderimize terk ediliyoruz
-
merhaba videoyu dikkatli izleyince, cam kırılma anında ön torpido yukarı doğru esniyor. yolda bir cisim göremedim. ama taşın üstünden falan geçtiyseniz tavandaki esneme buna sebep olmuş olabilir. kullanıcı hatası falan yok ama cam patlamak için saatli bomba gibi bekliyormuş bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaaaa, demek havalardan olmuştur😄
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Profesör dr konuşuyor
CANLI
😄😄
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla hocam ilk an ben köprüden biri birşey attı zannettim sonrasında videoyu izlediğimde atılmadığını gördüm ,o anı net hatırlamıyorum yoktur diyemem üstünden geçtiğim taş vs
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
torpidonun esnediği yok. birşeyin üzerinden geçme de yok bu video'da.
cam patlarken kamerayı sarsmış. görüntü o yüzden oynuyor. yol ve öndeki araçlar da oynuyor zaten. aynı anda deprem olmadı ya.
cam seyir halindeyken kendi kendine patlıyor. patlarken kamerayı sarsıyor. net bir üretim hatası gibi duruyor. bu kullanıcı hatası olarak yorumlanamaz. eğer şaside bir yamulma, eğilme yoksa, o cam şasinin planlanmış esneme limitlerini de, satıldığı bölgedeki sıcaklık farklarından oluşacak genleşmeyi de karşılamalıdır, karşılayacak şekilde üretilir. karşılamıyorsa üretim hatası olmalı. mühendisler çay - kahve içmek için çalışmıyor ya otomobil üreticilerinde. servis neye dayanarak kullanıcı hatası diyor, rapor vermeli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 16 Mart 2022; 17:29:32 >
-
Güncelleme :
Araç için skoda genel merkezine mail attım ,müşteri hizmetlerini aradım, daha sonra beni müşteri ilişkilerinden aradılar ,yanlış anlaşılma olduğunu ,bu durumun çok nadir olduğunu bu yüzden servisten yanlış bilgilendirme verildiğini söylediler,aynı gün içerisinde garantiden sunroof değişimini yaptılar, aracın tavanı arka kısmı harita gibi oldu ,onu ne yapacağız dedim,rütuş kalemiyle kapatabiliriz dediler. İstersem komple boyayabileceklerini ama o kadarına gerek olmadığını, daha sonra satarken komple tavan bagaj boyalı görünür vs dediler ,dedim olur ,sorun çözülsünde gerisi önemli değil,
Gün içerisinde teslim aldım aracı, çizikler dışında herhangi bir sorun yok.
Buradan yardımcı olan herkese teşekkürler.
-
Skoda ya bravo ,size de geçmiş olsun .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
güzel haber, geçmiş olsun.
-
Size geçmiş olsun,
Skodaya tebrikler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyiki video varmış
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin için iyi olmuş, Skoda yı tebrik edecek bir konu yok. Olması gerekeni yapmışlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir arkadaşım instagramda görüp atmış da kia sportage lerde de hata var sanırım, o adamında 80km ile normal yolda giderken durduk yere patlamış
-
Valla dostlar ne yapın edin araç içine güzel bir kamera alın ,
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X