superonline abonesiyim fakat bin pişmanım.ttnet bundan iyiydi.çevremdeki herkese uzak durmasını tavsiye ediyorum.özellik satış sonrası hizmeti sıfır.tam bir rezalet
bende ttnetten superonline a geçmek için tahaüt bedeli bile ödemeyi düşünüyordum bu kadarmı kötü superonline
eğer adsl abonesi olarak geçmeyi düşünüyorsan,çok iyi düşünmelisin.çevrenden ve forumdaki üyelerin yorumlarından kendine bir fikir edinebilirsin.superonline için esas olan fiber aboneleridir.adsl aboneleri üvey evlat muamelesi görürler.bunu superonline müş.hiz.defalarca söyledim.ağzıma geleni saydım.adls abonesi olurken ilgi alakalı fevkalade,abonelik aşamasından sonra internet arızası,bağlantı kesintileri yaşadığında karşında bir muhatap bulamıyorsun.müşteri hizmetleri ve destek ekibi sadece kağıt üzerinde mevcut.hele bir de modemin arızalanırsan vay haline.ben ist.mecidiyeköydeyim bir modem değişikliği için 15 gün uğraştım,10'dan fazla abone merkezini dolaştım,müşteri hizmetleri ile her gün ortalam 50-60 dakika konuştum.gene kendi çabalarımla modemi değiştirebildim.daha hangi timlerin superonline abone merkezi olduklarından haberleri yok.sürekli biz size döneceğiz diyorlar.eğer dönmelerini beklersen 15-20 gün geçer.asıl acı olansa sağlam modemi değiştirmek için bu kadar uğraşmamdı.sorunu çözemeyince modem arızalı deyip,kestirip atıyorlar.yeni aldığım modem içinde aynı lafları tekrarladıklarında yalan söyledikleri ortaya çıktı.daha yazacak çok şey varda!!!!!!neyse,fazla kafa şişirdim,kusura bakmayın
forumlarda çok yoğun eleştiriler okudum kesinlikle geçmem artık
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
superonline abonesiyim fakat bin pişmanım.ttnet bundan iyiydi.çevremdeki herkese uzak durmasını tavsiye ediyorum.özellik satış sonrası hizmeti sıfır.tam bir rezalet
bende ttnetten superonline a geçmek için tahaüt bedeli bile ödemeyi düşünüyordum bu kadarmı kötü superonline
eğer adsl abonesi olarak geçmeyi düşünüyorsan,çok iyi düşünmelisin.çevrenden ve forumdaki üyelerin yorumlarından kendine bir fikir edinebilirsin.superonline için esas olan fiber aboneleridir.adsl aboneleri üvey evlat muamelesi görürler.bunu superonline müş.hiz.defalarca söyledim.ağzıma geleni saydım.adls abonesi olurken ilgi alakalı fevkalade,abonelik aşamasından sonra internet arızası,bağlantı kesintileri yaşadığında karşında bir muhatap bulamıyorsun.müşteri hizmetleri ve destek ekibi sadece kağıt üzerinde mevcut.hele bir de modemin arızalanırsan vay haline.ben ist.mecidiyeköydeyim bir modem değişikliği için 15 gün uğraştım,10'dan fazla abone merkezini dolaştım,müşteri hizmetleri ile her gün ortalam 50-60 dakika konuştum.gene kendi çabalarımla modemi değiştirebildim.daha hangi timlerin superonline abone merkezi olduklarından haberleri yok.sürekli biz size döneceğiz diyorlar.eğer dönmelerini beklersen 15-20 gün geçer.asıl acı olansa sağlam modemi değiştirmek için bu kadar uğraşmamdı.sorunu çözemeyince modem arızalı deyip,kestirip atıyorlar.yeni aldığım modem içinde aynı lafları tekrarladıklarında yalan söyledikleri ortaya çıktı.daha yazacak çok şey varda!!!!!!neyse,fazla kafa şişirdim,kusura bakmayın
forumlarda çok yoğun eleştiriler okudum kesinlikle geçmem artık
Forumların en işe yaradığı nokta da bu zaten, tabi sansüre takılmazsa :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
limitsiz 20mbps hız 100gb download + 12 ay ligtv şampiyonlar paketi + 200 dk her yöne telefon toplam 69 TL ye superonline fibere geçtim
her ay 40 tl telefon + 29 internet (1mbps uydunet) + 39.99 lig tv den sonra hepsi birarada çok daha ucuza geliyor.üstelik internet hızım 20 kat daha hızlı olacak,digitürkte de ekstradan 2 adet keyif paketi olacak
bana göre fiyat açısından en uygun şirket kesinlikle superonline,umarım internet kalitesi de aynı orantıda olur :)
Bir Superonline mağdurundan merhabalar.
56kb den bu yana internet kullanan biriyim. Son 8-10 senedir de adsl kullanıyorum evde. TTnet ile taahhütüm bitince Smile Adsl'e geçtim. İki yıl Smile Adsl kullandım. Bu iki yıl içinde toplasan maksimum 7 kere Smile Adsl müşteri hizmetlerini aramışımdır. O kadar iyi hizmet aldım. 8mb e kadar bağlantı hızım vardı ve ben genellikle 6mb in aşağısına hiç düşmedim. Orda da taahhütüm bitince ve yeni bir paket sunmadıklarından ayrıldım.
Superonline öncesi durum kısaca yukarıda ki gibidir. Son bir buçuk aydır Superonline Adsl kullanıyorum.O kadar kötü bir hizmet alıyorum ki bu nasıl anlatılır bilemiyorum. Smile da iki yılda aldığım arızanın şimdiye kadar 10 katını rahat aldım. Şimdiden en az 20 kez müşteri hizmetleri ile görüşmek durumunda kaldım. Her defasına yeni bir bahane sundular. Önce modem, sonra splitter, sonra ethernet girişi, sonra evde ki hattan dolayı, kutudan vs... Son iki haftadır IP alamıyoruz, Turk Telekom çalışmasından dolayı diye bir bahane buldular. Türk Telekom'u arıyorum sizi etkileyen bir durum yok diyor. Son iki haftadır verilen hizmet bırakın adsl i, 56kb çevirmeli modem günlerini bile özletir oldu. Müşteri hizmetlerine de kızamıyorum, o kadar kötü bir hizmet alıyorum ki bu ancak firmanın politikası olur. Eğer ben firmanın bana dediklerini yapsaydım, yeni bir bilgisayar kurup, eve gelen hatları değiştirip, üstüne Telekom'a bağış yolu ile semtimize yeni bir merkez kurdurmak durumunda kalabilirdim!
Oysa daha bir buçuk ay önce oldukça iyi hizmet aldığım, aylarca bağlantımın kopmadığı Smile Adsl vardı. Normalde bunu yazmazdım ancak şu an bile beni internete bağlayamayan bu firma, 10 dk da bir netin kopmasına neden olan bu firmayı iyi tanıyın istedim. Ve 10lira - 20 lira için iyi hizmet aldığınız servis sağlayıcıyı değiştirmeyin. Zira parasını pulunu geçtim, o kadar stres yaşıyorsunuz ki bu stres ile sağlığınızda ciddi tehlike altına giriyor. Bu mesajı da word dosyası ile yazıyorum ki bağlantı kopması nedeniyle uçup gitmesin.
Pazartesi, şirketin ulaşabileceğim daha üst düzey yetkililerine son kez arızamı bildireceğim, çözüm olmazsa, önce şikayet var sonra BTk aracılığı ile sorunları en ince ayrıntısına kadar anlatacağım, şikayetlerde bulunacağım. Her türlü reklamasyon hakkımı kullanacağım. Böyle bir kötü hizmetin bir bedeli olmalı zira!
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
superonline abonesiyim fakat bin pişmanım.ttnet bundan iyiydi.çevremdeki herkese uzak durmasını tavsiye ediyorum.özellik satış sonrası hizmeti sıfır.tam bir rezalet
bende ttnetten superonline a geçmek için tahaüt bedeli bile ödemeyi düşünüyordum bu kadarmı kötü superonline
eğer adsl abonesi olarak geçmeyi düşünüyorsan,çok iyi düşünmelisin.çevrenden ve forumdaki üyelerin yorumlarından kendine bir fikir edinebilirsin.superonline için esas olan fiber aboneleridir.adsl aboneleri üvey evlat muamelesi görürler.bunu superonline müş.hiz.defalarca söyledim.ağzıma geleni saydım.adls abonesi olurken ilgi alakalı fevkalade,abonelik aşamasından sonra internet arızası,bağlantı kesintileri yaşadığında karşında bir muhatap bulamıyorsun.müşteri hizmetleri ve destek ekibi sadece kağıt üzerinde mevcut.hele bir de modemin arızalanırsan vay haline.ben ist.mecidiyeköydeyim bir modem değişikliği için 15 gün uğraştım,10'dan fazla abone merkezini dolaştım,müşteri hizmetleri ile her gün ortalam 50-60 dakika konuştum.gene kendi çabalarımla modemi değiştirebildim.daha hangi timlerin superonline abone merkezi olduklarından haberleri yok.sürekli biz size döneceğiz diyorlar.eğer dönmelerini beklersen 15-20 gün geçer.asıl acı olansa sağlam modemi değiştirmek için bu kadar uğraşmamdı.sorunu çözemeyince modem arızalı deyip,kestirip atıyorlar.yeni aldığım modem içinde aynı lafları tekrarladıklarında yalan söyledikleri ortaya çıktı.daha yazacak çok şey varda!!!!!!neyse,fazla kafa şişirdim,kusura bakmayın
forumlarda çok yoğun eleştiriler okudum kesinlikle geçmem artık
Forumların en işe yaradığı nokta da bu zaten, tabi sansüre takılmazsa :)
bende superonline adsl geçmeden önce çevremden ve forumlardan olumlu görüşler aldığım için geçmiştim.benim en büyük yanılgım superonline fiber kullanıcılarının yorumlarına bakarak,adsl hizmetininde aynı kalitede olacağını düşünmem oldu.fiber ve adsl abonelerine yapılan muamele siyah ile beyaz kadar farklı.superonline adsl için nerde olsa karşıt görüş belirtirim,ama fiber içinde aksine çok olumlu bilgiler duydum.benim taahhütümün bitmesine 7 ay kaldı.taahhüt süresinin sonunda ne yapacağıma henüz karar veremedim.
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
quote:
Orijinalden alıntı: nurdan_ner
quote:
Orijinalden alıntı: ravelli76
superonline abonesiyim fakat bin pişmanım.ttnet bundan iyiydi.çevremdeki herkese uzak durmasını tavsiye ediyorum.özellik satış sonrası hizmeti sıfır.tam bir rezalet
bende ttnetten superonline a geçmek için tahaüt bedeli bile ödemeyi düşünüyordum bu kadarmı kötü superonline
eğer adsl abonesi olarak geçmeyi düşünüyorsan,çok iyi düşünmelisin.çevrenden ve forumdaki üyelerin yorumlarından kendine bir fikir edinebilirsin.superonline için esas olan fiber aboneleridir.adsl aboneleri üvey evlat muamelesi görürler.bunu superonline müş.hiz.defalarca söyledim.ağzıma geleni saydım.adls abonesi olurken ilgi alakalı fevkalade,abonelik aşamasından sonra internet arızası,bağlantı kesintileri yaşadığında karşında bir muhatap bulamıyorsun.müşteri hizmetleri ve destek ekibi sadece kağıt üzerinde mevcut.hele bir de modemin arızalanırsan vay haline.ben ist.mecidiyeköydeyim bir modem değişikliği için 15 gün uğraştım,10'dan fazla abone merkezini dolaştım,müşteri hizmetleri ile her gün ortalam 50-60 dakika konuştum.gene kendi çabalarımla modemi değiştirebildim.daha hangi timlerin superonline abone merkezi olduklarından haberleri yok.sürekli biz size döneceğiz diyorlar.eğer dönmelerini beklersen 15-20 gün geçer.asıl acı olansa sağlam modemi değiştirmek için bu kadar uğraşmamdı.sorunu çözemeyince modem arızalı deyip,kestirip atıyorlar.yeni aldığım modem içinde aynı lafları tekrarladıklarında yalan söyledikleri ortaya çıktı.daha yazacak çok şey varda!!!!!!neyse,fazla kafa şişirdim,kusura bakmayın
forumlarda çok yoğun eleştiriler okudum kesinlikle geçmem artık
Forumların en işe yaradığı nokta da bu zaten, tabi sansüre takılmazsa :)
bende superonline adsl geçmeden önce çevremden ve forumlardan olumlu görüşler aldığım için geçmiştim.benim en büyük yanılgım superonline fiber kullanıcılarının yorumlarına bakarak,adsl hizmetininde aynı kalitede olacağını düşünmem oldu.fiber ve adsl abonelerine yapılan muamele siyah ile beyaz kadar farklı.superonline adsl için nerde olsa karşıt görüş belirtirim,ama fiber içinde aksine çok olumlu bilgiler duydum.benim taahhütümün bitmesine 7 ay kaldı.taahhüt süresinin sonunda ne yapacağıma henüz karar veremedim.
Evet ADSL her halükarda berbattır eğer altyapınız berbatsa ve TTNET sayesinde altyapı Sol içinde aynı malesef. Fiber için aynı sitede fiber kullanan arkadaşlarımla görüşme yaptım ve Superonline'na geçmemem için bana en az 6 adet neden saydı. Teknik olarak fiber hızının 20 mbit'i bulduğu nadiren ve belli sunucular için geçerli. Bunun dışında teknik servis ve MH kalitesi rezil(miş) ve doğrudur. Sol fiber satmak için devamlı tacizde bulunan GTS telekom yetkilileri (Bursa) de hizmetin ve sorunların farkında ama Superonline ve Çukurova Holding'in sahtekarlık eksenli müşteri kapatma anlayışı yüzünden kendileride zor durumda kalıyor. Sonuçta fiber için ücretler yüksek ve taahüt istiyorlar. Ben ise hiçbir taahüt vermek istemiyorum. Komşumdan bir nakil bile yapamadılar. Kendileri bilir diyip TTNET ile şimdilik hiç istemesemde devam ediyorum şimdilik.
Benim Anlamadığım Bir Şey Var Herkes TTnet ten Nefret Ederken Ben Etmiyorum (AKN Haricinde)
sınırısz 8 mb Kullanıyorum
8 Yıllık Üyesiyim Her Tahhaür Bittiğinde Hediyeler Yapıyorlar...
Şimdide Yarı Fiyatını Ödüyorum Netin ayet Güzel 4 Ay 30 Tl Ödeyeceğim Ne Güzel Hem Müşteri Hizmetleride Kötü Değil Tık Aryorsun Yapıyor Bir Filmi
700 Mb Brrip Film
15 Dk da İndirebiliyorum Akn de ise 30 Dk
quote:
Orijinalden alıntı: ClavicuLa NoX
quote:
Orijinalden alıntı: bilirer
quote:
Orijinalden alıntı: ClavicuLa NoX
Yahu tam ibre Superonline'a dönmüşken yine kararsız kaldım. Ben yine TTnet'e döneyim. Vınn çekilecek gibi değil.
Kendine özgü ufak tefek sorunlarına rağmen, fiber bağlatma imkanı olduğu halde adsl kullanan insanı anlamam, anlayamam. Bir sezon diziyi 10 dakikada indiriyorum. Bakıyorum yanlış sezonu indirmişim, hemen doğrusunu tekrar indiriyorum. Müşteri hizmetlerini her arayışımdan sonra problem çözümü için birilerini gönderiyorlar. Sonra çözüldü mü diye sormak için arıyorlar. Daha ne isteniyor anlayabilmiş değilim. Akn dışında bence şikayet edilecek bir tarafı yok.
fiber alt yapısı olsa bir dakika bil edurmam,hemen adsl'den kurtulurum. burada eleştirilerimiz adsl hizmetine,fiber hizmetine şuan bir lafımız yok zaten
quote:
Orijinalden alıntı: Lasvegaswings
quote:
Orijinalden alıntı: naneci
Şöyle olmuş olabilir diye düşünüyorum; başvuru iptalleri konsunda 3 kez çok profosyonelce iptal etmedikleri halde iptal edildi bilgisi verenler şu anda elimde olmayan modemle abonelik onayı vermediğim halde internete bağlandığım konusunda kim bilir hangi sebepten dolayı tekrar çok kolay yanlış bilgi verebilirler.Üstelik müşteri temsilcisine bu durumu anlatıktan sonra bana sen son söylediği şey "ben yukardakileri mail attım UMARIM sorununuz çözülür" şeklindeydi.Müşteri temsilcisi benimle hiç bir ilgisi olmayan bu hata için UMARIM kelimesini kullandı.Gelen mesajda ise "modemi 7 gün içinde bayiye teslim ediniz aksi takdirde modemin bedeli faturanıza yansıtılacaktır" yazıyordu.Yani umduğumuz gibi olmazsa para ödeyeceğim.Bu mesajı abonelik iptali sonrası gelen otomatik mesajdır diye önce dikkkate almadım fakat sonra içim rahat etmedi aradım ve elimde olmayan modem ve onaylamadığım aboneliğimle online olduğumu söylediler,inanılır gibi değil.
Genelde ufak tefek pürüzlere pek aldırış etmem ve spronline'a gereğinden fazla şans verdiğimi düşünüyorum.Elbette sorunsuz aboneliği olanlar vardır ama ben kendi yaşadığımı bilirim.Ciddiyetsizlik apaçık ortada,bu kadar bariz bir hata yapılması ve başvuru işlemleri sırasında gördüğüm bu tutum bana ileride neler olableceği konusunda fikir veriyor.
Bu arada netlimitsiz abonesiyim+telefon hattını 24 ay taahütle superonline "yalın adsl" 59 tl olan kampanyalı 8 mps olan paketine geçmek istemiştim.İstediğim şey bu kadar basitti..
şikayetinizi yazın BTK ya şimdiden,
benim superonline'a üye olmam 3 ay sürdü ve inanın şu sizin yaşadıklarınızın 100 katını yaşadım..
ama inat ettim ve istediğimi aldım sonunda 1 haftadır kullanıyorum ve ttnetten iyi diyebilirim, Allah bozmasın.
BTK'ya bende şikayet etmiştim 1 ay sonra cevap verdiler, ttnet 2 gün sonra cevap vermişti. Ciddiyetsizlik var ve müşteri hizmetleri çok yetersiz malesef.
Bende aynı şekilde 7 gün sonra TTNET ten kurtulabildim BTK'ya şikayet ederek daha sonra superonline'a abone oldum ertesi gün işyerime modemi getirdiler. yalnız bundan sonra santral için uğraştılar 1 gün ne de olsa tt ve tt aynı çatı altında sayılır