Şimdi Ara

Superonline'dan türknet'e geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline üniversite paketi adsl 100 gb 16 mbps 75,9 tl olanı kullanıyorum. Bugün superonline'dan aradılar. Önümüzdeki ay süre doluyormuş. Aynı hız aynı kota ile 79,9 teklif ettiler. Ama türknet'e geçsem mi diye düşünüyordum.

    Neyse sorum şu : HG658 modem kullanıyorum. türknete geçmek istersem turkcell'e modemi iade edecek miyim ? Veya onlara herhangi bir ücret ödeyecek miyim ? siteden vdsl sorgulama yaptım boş port var görünüyor.

    türknet'e geçiş için yapmam gerekenler neler ? Benim bildiğim türknet müşteri hizmetlerini arayıp transfer işlemi yapmak istediğimi iletmek, sonra ttnetten kablo çekimi yapacaklar bu kadar. Doğru mu biliyorum ?



  • Bende Superonline yalın adsl den geçiş yapmıştım. Modem VDSL uyumlu olduğu için geri vermedim. Yoksa paketi iptal edince modemi geri istiyorlar. Geri vermezseniz fiyatı 200 TL fatura çıkartıyorlar. İyi bir modem olduğu için geri vermedim hala kullanıyorum.

    Türknet'i arayıp durumu belirtin superoline taahhütünüzün biteceği tam tarihi söyleyin. Zaten büyük ihtimal superonline taahhütünüzün bittiği gün veya 1-2 gün sonra aktivasyon yapılır. Tabi bundan önce belgelerinizin çıktısını alıp eksiksiz bir şekilde imzalayıp Türknet'in verdiği adrese kargolamanız gerekiyor.

    Eğer aynı port kullanılacaksa kablo çekimi falan olmayacak aynı kablodan alacaksınız hizmeti. Benim geçiş sürecimde hiç kablo değişimi vs olmadı superonline kullanırken kablom ne ise hala onu kullanıyorum.

    Eğer yeni port ayarlanacaksa TT ekipleri zaten ankastre kutunuza hattınızı bırakır etiketleme yapar. Siz sadece dairenizin kablosunu o bırakılan uçlara bağlayacaksınız. Yeterli bilginiz yok ise elektrikçi ayarlar o işi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 6 Kasım 2017; 19:13:30 >




  • aman kardeşim dertsiz başına dert alma. twiterda bile gündem olmuş türknet rezaleti. bende süperonline'dan geçiş yapmak için baglattım 10 gün oldu fatura işliyor ama net yok yazıyorum arıyorum dönen yok iptal için fax attım onada dönen arayan yok şikayetvar.com btk sitelerinden şikayet açtım onlarada cvp yok :) dertsiz başına dert alma kardeşim
  • 1 ay dene beğenmezsen iptal ettirirsin. Bende tt den geçtim.Başvuruyorsun belgeleri yolluyorsun sonra sms geliyor tamamlandı diye ve turknetli oluyorsun.
  • Beğenmezsen iptal edemiyorsun ona göre geç 1-2 ay uğraşırsan Türknet öyle iptal eder malum müşteri hizmetleri yok ulaşılmıyor adamlara.
  • btk filan yazdım iptal için sonuç yoksa hakem heyetine gideriz olmadı mahkeme
  • bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 9 Kasım 2017; 19:36:53 >




  • Twitter'dan 17 gündür bana hiç bir şekilde geri dönüş yapmadılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #Ramazan

    Twitter'dan 17 gündür bana hiç bir şekilde geri dönüş yapmadılar.

    Valla hocam hangi konuda sorun yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim bütün sorularıma 15-30dk içinde cevap veriyorlar. Önce mention atarak dm bakmalarını istiyorum. Sonra bakıp cevap veriyorlar zaten.

    Superonline'dan türknet'e geçiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek

    benim yok ama arkadaşımın hesabından yazayım birazdan sagolasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek

    onlar bize dm atmadan biz gönderemiyor muyuz.takip ettim ama hala dm atamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek

    onlar bize dm atmadan biz gönderemiyor muyuz.takip ettim ama hala dm atamıyorum

    Önce kısa bir mention atın durumla ilgili sonra onlar takip ediyor. Ardından dm atabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 9 Kasım 2017; 20:45:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek

    onlar bize dm atmadan biz gönderemiyor muyuz.takip ettim ama hala dm atamıyorum

    Önce kısa bir mention atın durumla ilgili sonra onlar takip ediyor. Ardından dm atabilirsiniz.

    kız arkadaşımın hesabından yazdım ama kafaları karışmaz dimi:D gsm istedi pmden.

    (cep telefonu).hattım 4mbspe sınırlandırılmış durumda güncelleme istiyorum.

    İnşallah anlarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.
    https://twitter.com/TurkNetDestek

    onlar bize dm atmadan biz gönderemiyor muyuz.takip ettim ama hala dm atamıyorum

    Önce kısa bir mention atın durumla ilgili sonra onlar takip ediyor. Ardından dm atabilirsiniz.

    kız arkadaşımın hesabından yazdım ama kafaları karışmaz dimi:D gsm istedi pmden.

    (cep telefonu).hattım 4mbspe sınırlandırılmış durumda güncelleme istiyorum.

    İnşallah anlarlar

    Yok yok sıkıntı olmaz doğru numarayı attığınız sürece :D

    Sıkıntı olacağını sanmıyorum ama saat 21.00'a kadar çalışıyorlar sanırım. Yarın cevap verirler büyük ihtimal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: #Ramazan

    Twitter'dan 17 gündür bana hiç bir şekilde geri dönüş yapmadılar.

    Valla hocam hangi konuda sorun yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim bütün sorularıma 15-30dk içinde cevap veriyorlar. Önce mention atarak dm bakmalarını istiyorum. Sonra bakıp cevap veriyorlar zaten.

    Superonline'dan türknet'e geçiş

    Superonline'dan türknet'e geçiş




    Buyrun hocam. Görmemeleri imkansız değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanisildar

    bende adsl 16mbps 50 gb kotalı süperonline kullanıyordum geçiş yaptım türknete.Cuma kullanıcı adı ve şifre geldi ve bana birşey yapmanıza gerek yok aynı hat üzerinden alıcaksınız dedi.Cumartesi türk telekomdan ekip geldi yeni hat bagladı nedense.pazartesi internetim gitti o günde hızım düşüktü arıza kaydı açmıştım.Dün bir de yeni bagladıklarına baglıyım dedim ve bagladım.Hızım şuanda 4mbpse sınırlandırılmış durumda 2 gündür 2-3mbps download ile idare ediyorum.Eski arıza kaydımla ilgili hala birşey yapmamışlar 4.güne girmeme ragmen.Kimseyle konuşamıyorum kimseden de haber alamıyorum.Yani ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş.İlla süperonlineden çıkıcam diyorsan başka isslere bak sakın bunlara bulaşma

    Twitter destek hesabına durumu belirttiniz mi? Ya arıza kaydını kapatıp yeni bir kayıt açsınlar ya da şuanda aktif olan kaydı güncellesinler sorununuzla ilgili.

    Müşteri hizmetleri olsa 5 dakikada çözülecek iş. Neden kaldırdılar hala anlamış değilim. En ufak bir sorun bile çözülmesi 2 gün sürüyor.

    https://twitter.com/TurkNetDestek

    onlar bize dm atmadan biz gönderemiyor muyuz.takip ettim ama hala dm atamıyorum

    Önce kısa bir mention atın durumla ilgili sonra onlar takip ediyor. Ardından dm atabilirsiniz.

    kız arkadaşımın hesabından yazdım ama kafaları karışmaz dimi:D gsm istedi pmden.

    (cep telefonu).hattım 4mbspe sınırlandırılmış durumda güncelleme istiyorum.

    İnşallah anlarlar

    Yok yok sıkıntı olmaz doğru numarayı attığınız sürece :D

    Sıkıntı olacağını sanmıyorum ama saat 21.00'a kadar çalışıyorlar sanırım. Yarın cevap verirler büyük ihtimal.

    8.30 gibi yazdım.9da yarın sabah 8de devam edicez dediler bakalım.yarın burdan haber veririm


    Superonline'dan türknet'e geçiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanisildar -- 10 Kasım 2017; 17:12:14 >




  • geçende bağlattım hızım kısıtlandı direk bağlattiğim gün daha yeni ya dur bismillah ya 4-5 gb indirme yaptim hız düştü gece 3.30'da durduk yere türk telekoma şükrediyorum valla böyle bi çılgınlık yapmamanızı tavsiye ederim geçiçekseniz türk telekoma geçin 70'tlye 100 gb akn 16 mbps hız alıyordum bugüne kadar bugün kotamı yükselttim 200gb akn 79.90 oldu adamlar size 79.90a 100 gb akn veriyorlar bu arada bu yıl yeni abonelik başlattım tarifeler yeni abonelerede geçerli büyük ihtimalle modemi iade etmiyceksiniz büyük ihtimalle faturaya ek almışsınızdır onu parasını ödemişsinizdir yani altyapıyı sağlayan türk telekom araya firma girince işler sarpa sarabiliyor bu duruma düşmemek için geçin diyorum yoksa hiçbir sebebi yok
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.