Şimdi Ara

Superonline'dan Turknet'e Geçmeli Miyim? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt
    Bilal52Bilal 1 ay bedava internet kullanmak için herkese Turknet öneren şahıs ,dilerseniz yardım edebilirim,kod verebilirim seni tanımıyan var mı? Daha cesur böyle amatör olmayan yaklaşım beklerdim.Bu kişi kod paylaşarak senelik fatura ödemiyor üstüne hiç bir temsili yetkinliği ve özel nitelikte bir sıfatı bulunmamaktadır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt

    Kardeş senin turknet çalışanı olduğunu düşünmeye başladım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lma01 L kullanıcısına yanıt
    Servis sağlayıcınız ile görüşerek bilgi alabilirsiniz.
  • Hocam sizi anlıyorum, ben de benzer sorunlar yaşadım @TurkNetDestek ile ilgili. Şimdi normal olarak öfkenizi yansıtıyorsunuz fakat eski-yeni tüm konulara mesaj yazdığınız için kirlilik oluşuyor ve forumu takip etmek zorlaşıyor. Tepkinizde çok haklısınız fakat bence tek konu üzerinden güncelleme yapmanız daha iyi olabilir. Ben de takip ediyorum kullanıcı olarak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Kirlilik icin özür dilerim. Bu kadar yazarak vakit harcamak bende istemezdim ama artık bıktırdılar. Senelerdir herkese onerdik ama baglanti kesildiginde isiniz sansa kalmış. Kendi saha ekipleri yok telekom ne zaman cozerse diye bir sistem olmaz. Telekomda kullandim, ondan bezip buraya geldim amma telekomda bu kadar uzun sure kesintiler yasamadim. Butun konulara yazmak beni hakli cikarmaz ama butun oneri konularina onermedigimi belirttim. Rahatsızlik verdiysem ozur dilerim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Estağfurullah hocam. Ben de benzer sorunlar yaşadım ve firmayı oldukça da sert şekilde eleştirdim. Uyarmak da haddime değil aslında. Haklı olarak tepkinizi dile getiriyorsunuz ancak biliyorsunuz “hort” tabir edilen durum hoş karşılanmıyor. Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür. Sizin adınıza ben de rica ediyorum@TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Bu durumu öncelikli olarak takip ediyoruz arka planda, sorunu mutlaka çözümleyeceğiz.
  • befo B kullanıcısına yanıt

    Esas sinir olmam ve bu kadar hort yapmamda asıl sebep. Fırtına oldu kabul, burada bir ağaç devrildi ve elektrik ile telefon kablosunu kopardı ama bu işlemlerin tamiri pazartesi akşamı tamamlandı. Etrafımdaki bütün komşulara tek tek sordum hepsinde internet var. Kablo gözümün önünde koptu, gözümün önünde tamir oldu. Fırtınadan önce internet vardı, şimdi kablo tamir oldu neden internet yok. Aklım almıyor, geri planda görmediğim bir şey olsa çözemediler derim ama kablonun tamir olduğunu görülüyor. Herkeste internet var, türknetli olduğum için bende yok.

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çevrenizdeki kullanıcılarda internet olduğunu ve sadece sizde sorun olduğu bilgisini ilgili ekip yöneticimiz ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Hocam 17 aralikta gelecekmis internet tabi daha otelenmezse. Deprem oldu istanbul yıkıldı haberimiz yok sanirim, 17 gunde çözecekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • derniere kullanıcısına yanıt

    Çok uzun bir süre hocam. Alternatif bir firmaya taşısanız da bundan daha kısa sürede düzelme ihtimali olmayacaktır sanırım. Bulunduğunuz binada sadece sizde kesinti varsa bu daha da ilginç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Superonline basvurusu yaptim iki gune gelip kuracaklar. Tabi onlarda sozunde durursa, yeni baglanti olacagi icin hemen olur dediler. Deprem olsa bile 17 gunden daha kosa surede çözülür. Burada kimsede internet olmasa zaten bu kadar büyük tepkim olmazdı. Ben iptal ediyorum zaten turkneti ama forumda insanlar gorsun ogrensin. 1 ay bedava var diye bu adamlara bulaşmasınlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İlk sorununuzu yaşayana kadar herşey güllük gülistanlık. Sorunu gördüğünüz anda o sorunun düzeltilmesini unutun. Uzman telekom ekibini hayali olarak yollarlar; onlar da size müşteri kaynaklı arıza müşteri belli ki kabloları kemirmiş olmalı diye bir not bırakıp toz olurlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katarsis222 -- 2 Aralık 2021; 15:28:7 >
  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt

    Saha ekipleri yok zaten. Uzman ekip dedikleri telekomun ekipleri, telekomda rakip firma diye sallamıyor bunları. İnsan yazarken utanır 5-10 metre arası bir direk 17 gunde tamir mi olur( Bu arada yıkılan direkler aynı gün tamir edildi) Madem kullanıcını düşünüyorsun 17 gün size farklı bir şekilde yardımcı olalım dersin. 17 gün şaka yapıyorlar sandım ilk başta ama gerçekmiş.

  • derniere kullanıcısına yanıt

    Bizim burdaki ekipler saha dolaplarına dinamit koyup patlattığımdan şüpheleniyor her geldiklerinde(geldikleri de muamma bir gün akşama kadar bakındım gerçekten geliyorlar mı diye gelen giden olmadı) "müşteri kaynaklı arıza" yazıp toz oluyorlar.

  • Kendi sorunumu birebir bildiğim için bu sefer bana suç atamadılar ama ondan önce defalarca kesildi ama onlara göre suç hep bendeydi.

  • derniere kullanıcısına yanıt

    Ben daha önce sol fiber kullanıyordum hocam. Kurulum ekipler çok hızlı. Büyük ihtimalle yarın kullanmaya başlarsınız. Her şehirde ekiplerinin olmaması ve yerleşik operatörün ekiplerine pek de sözlerinin geçmemesi büyük problem. Umarım Superonline’dan memnun kalırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt

    süperonline yarın gelip kurarsa, fazla verdiğim para hiç gözümde olmaz bile. Akşam saatlerinde türknette aradı bir ekip yollayalım baksınlar sizin evinize diye randevu aldılar. Bakalım ne olacak. Kim önce bağlarsa onla devam ederim artık bu kadar uzayacak bir sorun değildi.

  • derniere kullanıcısına yanıt

    Turknet iyi niyetli ve müşteri memnuniyeti odaklı bir firma fakat sahada zayıflar ve biraz daha profesyonelleşmeye ihtiyaçları var. Superonline ticari düşünen, profesyonel bir firma ve açıkçası çok da esnek, müşteri odaklı değiller. Onların avantajları da ekiplerinin yeterli ve hızlı olması. Sol’ün özellikle il bazında yerel iş ortaklarına pek ısınamadım ben. Yalan söylediklerine dahi şahit oldum ve bunu sol müşteri hizmetlerine de ilettim. Gerekli işlemleri yaptıklarını söylediler. Geçen gün de bir yakınım gündüz 25 gece 100 mbit olan bir tarifeyle satın aldığını söyledi. Hız testi yaptık 10mbit. Meğer laf arasında ücretsiz tv+ falan derken farklı bir tarifeye geçirmişler. Tv+ insanlara pratik geliyor ama sizi ekstra taahhütlerle bağlayan başka bir olay o da. Ayrıntılara dikkat etmenizi naçizane tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.