Şimdi Ara

SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
8
Favori
171.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaPAxA

    quote:

    Orijinalden alıntı: stronger06

    Eski abonelerdendim ancak ilk adil kullanım dalgasında interneti kapattım. Daha sonra geri superonline kullanmam için aranıp bir şekilde tekrar beni tavlamışlardı (Taahhütsüz yaz kampanyası). Beni tavlama şartları ise; adil kullanım olmayacak, taahhüt olmayacak vb.... Buna istinaden bu gün downloada yüklendim ve 50 GB'ı buldum. 10 mbps hızındayım o yüzden AKK'am 50 GB. Ve download esnasında %80 buldun mesajı geldi. Tabii ben 53 GB yapıp hemen hız testi yaptım hızım 10/1 Mbps görünüyor. Sanırım bana verdikleri sözü tutmuşlar ve adil kullanıma sokmamışlar beni. Yarın bir gün ne olur bilemem ama şu an benim durumuma yakın olanların belki bu durum işlerine yarar.

    Şu an hala 10 mbit mi? Modemi açıp kapadınız mı ya da?

    56 GB yapalı 12 saat oldu ve 2 kere modemi kapatıp açtım. Evet, hala 10 Mbps hızındayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yabo

    Arkadaşlar 7 gün içerisinde cayma hakkı gibi bir durum varmı hukuken?
    Daha cuma günü bağlattırmıştım.

    bazı yerlerde 10 bazılarında 15 gün oluyor.
    ama sözleşmede yazıyor cayma hakkı diye biliyorum
  • Bu 7 gün içerisindeki caymada, 150 tl kurulum ücreti ve 29 tl açılış ücreti ve 3 günlük kullanım ücretini ödemem gerekiyor mu yasal olarak ?
    Sözleşmeye göre bunları ödenmesi gerekiyor.www.superonline.net/documents/kampanya/KK_12_Ay_Taahhutlu_Keyfini_Katla_Kampanyasi_Taahhutnamesi.pdf

    Aradaım müşteri hizmetlerini 200-250 civar para ödersiniz dedi. .......




  • direk iptal edebilmeniz lazım keza bence ayıplı hizmettir ya bu superonline'in adil internet kazığı buna bile gerek kalmadan 1 hafta icinde sorgusuz hallebilmesiniz onun dısındakiler sizi oyalamak ve bu hakkınızdan caydırmak icin yapılan cakallıklardır.

    Bunun disinda sikayet var da '' superonline 1 hafta deneme sürem dolmamasına ragmen bana 250 tl fatura cikartmakta '' gibi bir baslik acabilirsiniz tabi iptal islemlerine tez elden baslayın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streamin -- 10 Ekim 2011; 22:35:53 >
  • hocam cayma hakkında hiçbir mazeret bildirmenize gerek yok.
    genelde isterler ama verme gibi zorunluluğunuz yok.
    ve cayma hakkını zamanında kullandığınız zaman kesinlikle hiçbir ödeme yapmazsınız.
    bazen yasal süre geçsin diye bekletebilirler siz de konuşmanın tarihini de belirten bir kayıt yaparsınız, veya noterden yollarsınız bi ihbarnamı kıpırdayamazlar.
    noter olayı tecrubeyle sabittir
  • Merhaba,arkadaslar ben agustosun 22 sınde superonline ın 850 li hattına telefon açtım ve abone olmak ıstedıgımı belırttım.Neys 1 gun sonra gelıp eve hattı cektıler,hatta gecen ay telefonda baglattım eve.İşin ilginci kimse bana sözleşme falan imzalatmadı,sadece telefon konusmaları var,kota vs mevzusuda konusmalarda gecmedi.Şimdi bana akk uyguladıklarında iptal edin dersem benden iptal için ceza parası isteyebılırlermı?herhangi bir belgede imzam vs yok.
  • imzan yoksa yükümlülük de olmamalı hocam
  • yaklasık 11 aydır fiber kullanıyorum bu ay hızımı 1mb olarak düşürdüler ve mesajını da gönderdiler Allahkahretsin bunları sinir oldum 20mb hızım yokoldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Merhaba,arkadaslar ben agustosun 22 sınde superonline ın 850 li hattına telefon açtım ve abone olmak ıstedıgımı belırttım.Neys 1 gun sonra gelıp eve hattı cektıler,hatta gecen ay telefonda baglattım eve.İşin ilginci kimse bana sözleşme falan imzalatmadı,sadece telefon konusmaları var,kota vs mevzusuda konusmalarda gecmedi.Şimdi bana akk uyguladıklarında iptal edin dersem benden iptal için ceza parası isteyebılırlermı?herhangi bir belgede imzam vs yok.

    Ben de aynı durumdayım. İnternetten başvurmuştum. Yeni abone oldum 25gbmış a.k.k. 3 saatte doldu. 1 ay 1mpbsye kaldık.
  • Tüketici haklarının aşağıda belirtilen maddeleri herkes için aydınlatıcı olacak sanırım. Size bilgi verilmeden sizi mağdur edecek şekilde yapılan değişiklikler, sözleşmeyi fesh etme noktasına getirmekte. Ayrıca size AKK hakkında bilgi verilmeden yapılan üyelik işlemleri dürüstlük ilkesine aykırı olduğu için dolandırıcılık suçu işlenmiş olmakta.

    Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği
    Haksız Şartlar ve Sözleşmenin Yorumu
    Madde 18-
    İşletmecinin aboneyle müzakere etmeden, tek taraflı olarak sözleşmeye
    koyduğu ve tarafların sözleşmeden doğan hak ve yükümlülüklerinde, dürüstlük kuralının
    gereklerine aykırı olarak ölçüsüz şekilde aboneyi mağdur eden kayıtlar geçersizdir. Sözleşmede yer
    alan kaydın açık ve anlaşılır bir biçimde kaleme alınmamış olması halinde de, böyle ölçüsüz bir
    mağduriyetin varlığı sonucuna varılabilir.
    Abonelik sözleşmesinde yer alan bir kayıt, kendisinden ayrılılan yasal düzenlemenin
    temelinde yatan asli düşünceye aykırı düşüyorsa veya sözleşmenin doğasından gelen temel hak ve
    borçları, sözleşmenin amacına ulaşmasını tehlikeye düşürecek ölçüde sınırlandırıyorsa, bu kaydın,
    tereddüt halinde, dürüstlük kuralının gereklerine aykırı olarak abone aleyhine ölçüsüz mağduriyete
    neden olduğu kabul edilir.
    Hal ve şartlara ve özellikle sözleşmenin dış görünümüne göre, işletmecinin karşısında yer
    alan sözleşme tarafının hesaba katması beklenemeyecek ölçüde alışılmamış nitelikteki sözleşme
    şartları, sözleşme kapsamına dahil sayılmaz.
    Abonelik Sözleşmesinde yer alan bir kayıt, bu maddenin birinci fıkrasına göre geçersiz
    veya üçüncü fıkrasına göre kısmen veya tamamen sözleşmeye dahil olmamışsa, sözleşme, kalan
    muhtevası ile geçerli olarak kalır. Bu gibi durumlarda sözleşmenin içeriği yasal düzenlemelere göre
    tayin edilir. Sözleşmenin içeriğinin bu şekilde belirlenmesiyle meydana gelen değişiklik, sözleşmenin taraflarından biri için beklenemeyecek sonuçlar doğuruyorsa, sözleşme bütünüyle
    geçersiz hale gelir.
    Sözleşmede yer alan şartların dürüstlük kuralının gereklerine aykırı olarak abone aleyhine
    ölçüsüz bir mağduriyete neden olup olmadığı hususunda tereddüde düşülmesi durumunda abone
    lehine olan anlam dikkate alınır.

    Bu Yönetmeliğin ekinde yol gösterici mahiyette ve sınırlayıcı olmamak üzere haksız olarak
    kabul edilebilecek şartlar listesi yer almaktadır.

    Abonelik Sözleşmesinin Feshinde Takip Edilecek Usul
    Madde 19- Aboneler, abonelik sözleşmesini feshetmek istedikleri takdirde, bu taleplerini
    ilgili işletmecinin iletişim adresine/tam yetkili bayiye yazılı olarak veya müşteri hizmetlerini
    arayarak ya da internet aracılığıyla bildirirler. Yazılı bildirimde abonenin kimliğini ispatlaması
    suretiyle abonelik sözleşmesi feshedilir.
    Müşteri hizmetleri birimi aranarak ya da internet aracılığıyla yapılan bildirimlerde
    abonenin kimlik bilgilerine ek olarak varsa daha önceden belirlenmiş güvenlik şifresi istenebilir.
    Abonenin hizmet alımı, bildirimin yapıldığı gün durdurulur. Hizmet alımının durdurulmasını
    müteakiben aboneler on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya tam yetkili bayiye yazılı
    bildirimde bulunurlar. Süresinde bildirimde bulunmayan abonelerin sözleşmeleri işletmeci
    tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebilir.

    İşletmeci tarafından abonelik sözleşme koşullarında değişiklik yapıldığının aboneye
    bildirilmesinden sonra, abone herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi feshedebilme hakkına
    sahiptir. İşletmeciler, sözleşmede yapılacak değişiklikler yürürlüğe girmeden en az bir ay önce
    abonelerini bilgilendirmekle ve sözkonusu değişikliklerin abone tarafından kabul edilmemesi
    halinde abonelerin herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi fesh edebilme haklarının
    bulunduğunu bildirmekle yükümlüdürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digidoktor -- 11 Ekim 2011; 12:16:31 >




  • Arkadaşlar Daha Yeni Konuştum Müşteri Hizmetleriyle Bişey Yapamayız Diyor Yokmudur Bir Çaresi 1mbps İle Olmuyor...
  • iyi de hocam adamlar internette yayınlıyorlar a.k.k nı.
    büyük ihtimal yeni sözleşmelerde de yazıyor. o durumda bir şey yapılamaz istedikleri kadar desinler uygulanmayabilir diye sözleşmede varsa bir şey çıkmaz oradan.
    çıkarmak isteyen de maalesef mahkemelerde uğraşmak durumunda.
    biz iptal ettirirken akk yeni idi ve sözleşmede yoktu. dolayısıyla kaymakamlıklarda halledilebiliyordu.
    bir kişi söyleyebilir mi sözleşmede yazıp yazmadığını? daha iyi olur. bilirsek ona göre tartışırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: striders

    iyi de hocam adamlar internette yayınlıyorlar a.k.k nı.
    büyük ihtimal yeni sözleşmelerde de yazıyor. o durumda bir şey yapılamaz istedikleri kadar desinler uygulanmayabilir diye sözleşmede varsa bir şey çıkmaz oradan.
    çıkarmak isteyen de maalesef mahkemelerde uğraşmak durumunda.
    biz iptal ettirirken akk yeni idi ve sözleşmede yoktu. dolayısıyla kaymakamlıklarda halledilebiliyordu.
    bir kişi söyleyebilir mi sözleşmede yazıp yazmadığını? daha iyi olur. bilirsek ona göre tartışırız

    http://forum.donanimhaber.com/m_38464941/mpage_43/f_/key_//tm.htm#53532848




  • Ben de ilk aboneliğimi 15 nisanda uygulanmaya başlanan A.K.K. öncesinde başlatmıştım, o tarihlerde hatırlayanlar olur, eski aboneleri de kapsayacak diye söylendi ve ben de buna istinaden aboneliğimi sonlandırmıştım herhangi bir tazminat ödemeden.

    Daha sonra eski abonelere A.K.K. uygulanmayacağı söylendi haziran ayında sikayetvar.com sitesinde yapılan bir açıklama ile, ben de buna istinaden hakkımı aradım ve ekim 2010 itibariyle taahhütsüz ve A.K.K.'dan muaf bir şekilde aboneliğimi başlattım.

    1 senedir hiçbir sorun olmadan devam ediyordu aboneliğim A.K.K.'dan muaf bir şekilde. Ancak 8 Ekim 2011 cumartesi günü telefonuma ve e-postama kotamın %80 ini doldurduğumla ilgili bir yazı geldi. Ben de bunun üzerine müş.hiz. ile irtibat kurdum ve durumu izah ettim. İlgili tarihteki ses kayıtlarının incelenmesini ve bu sorunun düzeltilmesini söyledim.

    11 Ekim 2011 saat 02:00 gibi bağlantım 1mbps/256kbps seviyesine indirildi "sözde kotam" doldu diye. Bugün müş.hiz. tarafından arandım bir umutla, ara bilgi vermek içinmiş, dedim "ses kaydının tarih aralığını verdim,kayıtları incelemek bu kadar uzun mu sürüyor" diye. Her zamanki tavırları tabiki tekrar etti "en kısa zamanda sorununuzu çözmeye ve size bilgi vermeye çalışacağız" gibisinden.

    Ülkemizde malesef "müşteri her zaman haklıdır" kavramınından ziyade, "her zaman mağdurdur" demek çok daha doğru. Bunu hep birlikte defalarca gördük,yaşadık.

    Sikayetvar.com sitesine de tekrar şikayetimi yazdım. Henüz yayınlanmadı ama her sorunda olduğu gibi yine bunda da ciddi bir bekleme süresi olacak gibi.




  • şu durumda da tahmin ettiğim gibi maalesef yapacak birşey yok. yeni aboneyseniz cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.
    ya da aynı paraya nasılsa 1 mbps internet ödüyordum en azından bir miktarı 10mbps kullanırım da diyebilrsiniz.
    ama benim güvenim kalmadığından caydım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    quote:

    Orijinalden alıntı: FT5

    İnternetin mantelitesini bilmeyen insanlar yüzünden hızımız ne kadar yüksek olasa da dünyanın gerisinde bırakılmamıza isyan etmemek mümkün değil.

    Ben de bu günümü sırf itiraz ve bu tarz işlerle harcadım. 10 mbit bağlantımı paşa paşa kullanırken gel seni 20 mbit e çıkaralım 49 tl ücretin aynı kalsın dediler üstüne 24 ay da taahhüt aldılar. o zaman bu adil kullanım koşulları neredeydi, bize neden bundan bahsedilmedi. 10 günde 110 gb la kotayı aşmışım. kalan 20 gün için 1 mbit bağlantıya 49 tl vermek dünyanın en saçma işi.

    kalkı ki; tellcomun sözleşmesine baktığımızda;

    Genel Hükümler başlığı altında 4.2 maddesinde aynen şöyle yazmaktadır. " Tellcom, telekomünikasyon hizmetleri dışında sunduğu diğer katma değerli hizmetleri değiştirmek, kaldırmak, yenilemek ve tüm hizmetler için tarifede ve fiyatlarda değişiklik yapma hakkını, YÜRÜRLÜĞE GİRMEDEN ÖNCE ABONE'YE DUYURMAK SURETİYLE SAKLI TUTAR."

    denilmektedir. 24 ay taahhüt almış bir firma adı geçen adil kullanım koşulundan bu taahhüt öncesinde kesinlikle bahsetmeliydi. işin yasalara aykırı kısmı tam burasıdır.

    Hem müşteri hizmetleri hattından hem de internet sitelerinden itiraz dilekçesi bıraktım. döneceklerini söylediler ama sanmıyorum ki dönsünler.

    Aykırı bir kısım yok. Yürürlüğü girmeden önce internet sitesinde, adil kullanım uygulamasını duyurmuşlardı. Resmi olarak o günden bu yana akk uygulanıyor.

    Aykırı kısım şurası. ben aylar önce 24 ay taahhüt vermişmiyim. vermişim. 5 ekimden önce akk uyguluyoruz diye sitede duyursa ne yazar. bana taahhütü isterken " bak sayın abone yarın akk diye bişey çıkar o zaman bizden bilme. senin bağlantını alırız 1 mbps yaparız kafamıza göre de 100gb kota çakarız sonra papaz olmayalım" demesi gerekirdi.


    ben tek bir sözleşme imzaladım. o da 1.5.2010 tarihinde ilk bağlattığımda (taahhütsüz). bu sözleşme metni elimde. daha sonra 11.5.2011 tarihinde eski üyelere yönelik 24 ay taahhütlü bir kampaya olan ışık hızında internet gibi bir adlı kampanyaya üye oldum. bu kampanyada hızım 10 dan 20 ye çıkarıldı. ücret artışı olmadan. yani 49 tl üzerinden. bu kampanya koşullarında bana akk den bahsedilmedi. tarih 11.5.2011 idi. şimdi 5 ekimde akk haberi verildi diyorlar. bu mantıklı mı. ben 11 mayısta kampanyadan yararlanmak istiyorum dedikten sonra bana yeni bir sözleşme de imzalatmadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FT5 -- 11 Ekim 2011; 18:17:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FT5

    quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    quote:

    Orijinalden alıntı: FT5

    İnternetin mantelitesini bilmeyen insanlar yüzünden hızımız ne kadar yüksek olasa da dünyanın gerisinde bırakılmamıza isyan etmemek mümkün değil.

    Ben de bu günümü sırf itiraz ve bu tarz işlerle harcadım. 10 mbit bağlantımı paşa paşa kullanırken gel seni 20 mbit e çıkaralım 49 tl ücretin aynı kalsın dediler üstüne 24 ay da taahhüt aldılar. o zaman bu adil kullanım koşulları neredeydi, bize neden bundan bahsedilmedi. 10 günde 110 gb la kotayı aşmışım. kalan 20 gün için 1 mbit bağlantıya 49 tl vermek dünyanın en saçma işi.

    kalkı ki; tellcomun sözleşmesine baktığımızda;

    Genel Hükümler başlığı altında 4.2 maddesinde aynen şöyle yazmaktadır. " Tellcom, telekomünikasyon hizmetleri dışında sunduğu diğer katma değerli hizmetleri değiştirmek, kaldırmak, yenilemek ve tüm hizmetler için tarifede ve fiyatlarda değişiklik yapma hakkını, YÜRÜRLÜĞE GİRMEDEN ÖNCE ABONE'YE DUYURMAK SURETİYLE SAKLI TUTAR."

    denilmektedir. 24 ay taahhüt almış bir firma adı geçen adil kullanım koşulundan bu taahhüt öncesinde kesinlikle bahsetmeliydi. işin yasalara aykırı kısmı tam burasıdır.

    Hem müşteri hizmetleri hattından hem de internet sitelerinden itiraz dilekçesi bıraktım. döneceklerini söylediler ama sanmıyorum ki dönsünler.

    Aykırı bir kısım yok. Yürürlüğü girmeden önce internet sitesinde, adil kullanım uygulamasını duyurmuşlardı. Resmi olarak o günden bu yana akk uygulanıyor.

    Aykırı kısım şurası. ben aylar önce 24 ay taahhüt vermişmiyim. vermişim. 5 ekimden önce akk uyguluyoruz diye sitede duyursa ne yazar. bana taahhütü isterken " bak sayın abone yarın akk diye bişey çıkar o zaman bizden bilme. senin bağlantını alırız 1 mbps yaparız kafamıza göre de 100gb kota çakarız sonra papaz olmayalım" demesi gerekirdi.


    ben tek bir sözleşme imzaladım. o da 1.5.2010 tarihinde ilk bağlattığımda (taahhütsüz). bu sözleşme metni elimde. daha sonra 11.5.2011 tarihinde eski üyelere yönelik 24 ay taahhütlü bir kampaya olan ışık hızında internet gibi bir adlı kampanyaya üye oldum. bu kampanyada hızım 10 dan 20 ye çıkarıldı. ücret artışı olmadan. yani 49 tl üzerinden. bu kampanya koşullarında bana akk den bahsedilmedi. tarih 11.5.2011 idi. şimdi 5 ekimde akk haberi verildi diyorlar. bu mantıklı mı. ben 11 mayısta kampanyadan yararlanmak istiyorum dedikten sonra bana yeni bir sözleşme de imzalatmadılar.

    hocam sıkıntı orada. adamlar diyor ki biz siteden duyurumuzu yaptık,ilan ettik.
    ilk çıktığında faturanın küçücük yazmışlardı.
    maalesef genelde de haklı konumda oluyorlar.
    değillerse bile uğraştırıyorlar.
    şarlayabildiğiniz kadar şarlayın iptal ettirin bence




  • ttnet iyiymiş o zaman 25 gb ı aştığında istersen 1tb indir hızın en son 1 mb a düşüyo.
  • valla daha çok indiriyorsan 2mbps sınırsız al. hızı da fena değil. 25 gb cart diye dolunca sıkılıyo insan
  • bu sabah tekrar aradım, akk'dan kurtuluş yok, bunu anladım. Adamlar çok net şekilde söyluyor. Herkese uygulanacak, sadece pro pakette akk olmayacak dediler. Gerekli araştırmalar yapıldı, ortalama kullanım ve müşteri profiline göre akk kurallarını belirledik dediler. Abonelerimizin ortalama disk alanı 150gb, aylık 100gb kullanım ortalama kullanıcı profilinin çok ustunde. Bir çok kullanıcı 20gb üzerine çıkmıyor diye açıklama yaptılar. 100gb yetmiyorsa 250gb kotası olan 50mbit pakete geçebilirsiniz ya da iptal ettirebilirsiniz dediler. Adamlar hesabını kitabını yapmış, abone sayısı olarak %5 bile etmeyen bizim gibi kullanıcıları kaybetmeyi umursamıyorlar. Ayrıca zamanında yaptıkları kampanyalarla 24 aylık sözleşmeleri herkese yaptılar. Güncel aboneleri kaybetmeyecekler, yeni abone olacaklardan sadece %5 lik bir kayıp yaşayacaklar.
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.