Şimdi Ara

SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
8
Favori
171.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turkcell'in oldugu heryerde neden hep arıza olur ?
  • resmi sitelerinden acıkladılar, 15 mart 2010 öncesi kullanıcılara uygulanmayacakmıs.

    http://superonline.net/yardim/adil.aspx

    quote:

    Hız Alanı tercih ettiğiniz Fiber İnternet paketinizin belirlenmiş kotasının aşımı durumunda hızınızın download 1024K, upload 256K olarak farklılaştırılmasıdır. Hız alanı içinde belirlenen kotanın aşılması durumunda kota aşım ücreti yansıtılmayacak ve abonenin internet kullanımı devam edecektir.

    Adil Kullanım Koşulları ve hız alanı uyguluması 15 Mart 2010 tarihinden sonraki aboneliklerde geçerli olacaktır.




  •  SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI


    Bu şartlarda benim kullandığıma uyan bir paket yok. haa var. o da 199 TL olan propaket.
    dikkat ederseniz upload hız alanları hepsinde fix.

    ttnette ise 32mbps limitsiz paketinde hız alanı 50gb. superonline bunu 100gb belirlemiş.

    superonline akk sayfası: Burdan
    ttnet akk sayfası: Burdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FT5

     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI


    Bu şartlarda benim kullandığıma uyan bir paket yok. haa var. o da 199 TL olan propaket.
    dikkat ederseniz upload hız alanları hepsinde fix.

    ttnette ise 32mbps limitsiz paketinde hız alanı 50gb. superonline bunu 100gb belirlemiş.

    superonline akk sayfası: Burdan
    ttnet akk sayfası: Burdan



    bu şekilde kotalarınıza nereden baktınız ? ben bakmak istedigimde kota bilgisine ulaşılamadı uyarısı verıyor ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    resmi sitelerinden acıkladılar, 15 mart 2010 öncesi kullanıcılara uygulanmayacakmıs.

    http://superonline.net/yardim/adil.aspx

    quote:

    Hız Alanı tercih ettiğiniz Fiber İnternet paketinizin belirlenmiş kotasının aşımı durumunda hızınızın download 1024K, upload 256K olarak farklılaştırılmasıdır. Hız alanı içinde belirlenen kotanın aşılması durumunda kota aşım ücreti yansıtılmayacak ve abonenin internet kullanımı devam edecektir.

    Adil Kullanım Koşulları ve hız alanı uyguluması 15 Mart 2010 tarihinden sonraki aboneliklerde geçerli olacaktır.


    Merak ettiğim eski abonelerden taahhüt uzatıp aynı fiyata 20 Mbite çıkaranlara ne yapacaklar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ketenhelva -- 12 Ekim 2011; 17:51:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husNUKE

    bu sabah tekrar aradım, akk'dan kurtuluş yok, bunu anladım. Adamlar çok net şekilde söyluyor. Herkese uygulanacak, sadece pro pakette akk olmayacak dediler. Gerekli araştırmalar yapıldı, ortalama kullanım ve müşteri profiline göre akk kurallarını belirledik dediler. Abonelerimizin ortalama disk alanı 150gb, aylık 100gb kullanım ortalama kullanıcı profilinin çok ustunde. Bir çok kullanıcı 20gb üzerine çıkmıyor diye açıklama yaptılar. 100gb yetmiyorsa 250gb kotası olan 50mbit pakete geçebilirsiniz ya da iptal ettirebilirsiniz dediler. Adamlar hesabını kitabını yapmış, abone sayısı olarak %5 bile etmeyen bizim gibi kullanıcıları kaybetmeyi umursamıyorlar. Ayrıca zamanında yaptıkları kampanyalarla 24 aylık sözleşmeleri herkese yaptılar. Güncel aboneleri kaybetmeyecekler, yeni abone olacaklardan sadece %5 lik bir kayıp yaşayacaklar.

    o rakamlar yalandır. interneti sadece mail içinlkullanan biri bu hızları ne yapsın? bu fiyat farkını neden versin? hem kota video seyrederken filanda doluyor. internette televizyon, film izleyenler, müzik dinleyenler var. yok disk alanı 150gb miş, yok bilmem neymiş. palavra hepsi.




  • Superonline abonesi olmasam da hareketi destekliyorum. Fiberler geldiğinde superonline a geçmeyi planlıyordum. Ayıp ettin karamemet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketenhelva

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    resmi sitelerinden acıkladılar, 15 mart 2010 öncesi kullanıcılara uygulanmayacakmıs.

    http://superonline.net/yardim/adil.aspx

    quote:

    Hız Alanı tercih ettiğiniz Fiber İnternet paketinizin belirlenmiş kotasının aşımı durumunda hızınızın download 1024K, upload 256K olarak farklılaştırılmasıdır. Hız alanı içinde belirlenen kotanın aşılması durumunda kota aşım ücreti yansıtılmayacak ve abonenin internet kullanımı devam edecektir.

    Adil Kullanım Koşulları ve hız alanı uyguluması 15 Mart 2010 tarihinden sonraki aboneliklerde geçerli olacaktır.


    Merak ettiğim eski abonelerden taahhüt uzatıp aynı fiyata 20 Mbite çıkaranlara ne yapacaklar?

    onlarda eski abone diye geçiyorlar. abonelik tarihinden itibaren iptal falan olmamışsa onlarda eski abonedir. benim gibi ancak ben artık ttnet kullanıyorum ankarada bıraktım superonline ı :D




  • Kpss eğitim videoları yüklemiştim 80gb kadar işim bittikten bir kaç gün sonra fiber hızın 1mb indiğini farkettim bu çağda kota uygulaması 1mb hız falan cidden insanlık dışı
  • ben bugn aradım müşteri hizmetlerini nedir bu durum diye bana bütün internet sağlayıcılarında olan bişi dedi ama pek aklıma yatmadı. gerçekten bütün net sağlayıcılarındamı var bu iş yoksa süperonline'a özel bi durum mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren2030

    ben bugn aradım müşteri hizmetlerini nedir bu durum diye bana bütün internet sağlayıcılarında olan bişi dedi ama pek aklıma yatmadı. gerçekten bütün net sağlayıcılarındamı var bu iş yoksa süperonline'a özel bi durum mu?

    üzüm üzüme baka baka kararıyor maalesef bütün sağlayıcılarda var ama yılbaşında superonline personeli fiber için abone toplarken normalde adil kullanım vardı ama şimdilik böyle bir uygulama yok falan diyorlardı son birkaç aydır uygulamaya geçtiler yinede memnun sayılırız sabit telefonla birlikte aylık toplam 51.5TL civarında fatura geliyor
  • 10mb limitsizdim suanki durumum ne oldu? Uyelik tarihimi nerden ogrenebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metintekin

    10mb limitsizdim suanki durumum ne oldu? Uyelik tarihimi nerden ogrenebilirim?

    Online işlemlerden.
    https://webislem.superonline.net/LoginPage.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren2030

    ben bugn aradım müşteri hizmetlerini nedir bu durum diye bana bütün internet sağlayıcılarında olan bişi dedi ama pek aklıma yatmadı. gerçekten bütün net sağlayıcılarındamı var bu iş yoksa süperonline'a özel bi durum mu?

    üzüm üzüme baka baka kararıyor maalesef bütün sağlayıcılarda var ama yılbaşında superonline personeli fiber için abone toplarken normalde adil kullanım vardı ama şimdilik böyle bir uygulama yok falan diyorlardı son birkaç aydır uygulamaya geçtiler yinede memnun sayılırız sabit telefonla birlikte aylık toplam 51.5TL civarında fatura geliyor

    ben martta üye olmuşum ve yılbaşında varsa bariz dolandırıldık yani:D benim gibi kaç tane insan vardır. aradığımdada söyledim zaten bu konu için arıyan tek ben değilimdir herhalde diye pişkin pişkin evet diyo bana bide,e dedim sizin uyarmanız gerekmiyomu bunun için ne biçim iş yapıyounz diyincede üzgünüz diyolar. bu işin iptal olma gibi bi durumu yokmu ki hiç? devlet sansür getiremedi nete böyle yapıyo işini




  • müşteri hizmetlerinle defalarca görüştüm en son biraz önce 24 dakikalık bi görüşme yaptım ve eminim beni dava edebilirler her seferinde tlfunu yüzlerine kapadım...hakaret ettim sahtekarsınız falan filan diye...bi sürü şey şunu anladımki arkadaşlar ne yapsak az gibi ilk sayfada anlatılmış olan şeyler gerçekten çok güzel ve arkadaşımıza çok tşklr....detaylı anlatımı için ama bu ülkede ne olmuşki ne olacak....hep beraber hareket etmek lazım bu konuda ancak adamlar direkt uyanık bi davranışla kurumsal ile bireyseli ayırmış kurumsal bağlı olanların hız ve limitsiz paketleri devam ediyor.....bireyselde ail kullanım hakkı var ve 199 TL para ödeyenlerde yok............müşteri hizmetlerine 49 tl ödeyip başka insanların hakkını yiyiyorumda 199 tl ödeyince yemiyormuyum diyorum keşke ses kaydını alıp buraya koyma şansım olsa...o kadar insanın zoruna gidiyorki....karşına muhatıp birini bile alamıyorsun koymuşlar robot gibi her soruya aynı cvp veren birini....papağan gibi ne sorsan aynı cvp ne sorsan aynı cvp............arkadaşlar bu iş böle devam eder elimizden gelen bişeyler olsa bende 16 maddenin hepsini yapmasamda 3-5 tanesini yapıp sesisimi duyurmak istiyorum....ama bu ülkde bu tür şeyler işe yaramıyor bu muhakkak...taahütümüz bitene kadar böle devam yada farklı bi kampnaya olursa....ona devam yazık ya..biz hep ezilmek hep hor görülmek, hep 3. sınıf insan muamelesi görmek zorundamıyız bunumu hakediyoruz biz hiç faydamıza bişey yokmu........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpi1981

    müşteri hizmetlerinle defalarca görüştüm en son biraz önce 24 dakikalık bi görüşme yaptım ve eminim beni dava edebilirler her seferinde tlfunu yüzlerine kapadım...hakaret ettim sahtekarsınız falan filan diye...bi sürü şey şunu anladımki arkadaşlar ne yapsak az gibi ilk sayfada anlatılmış olan şeyler gerçekten çok güzel ve arkadaşımıza çok tşklr....detaylı anlatımı için ama bu ülkede ne olmuşki ne olacak....hep beraber hareket etmek lazım bu konuda ancak adamlar direkt uyanık bi davranışla kurumsal ile bireyseli ayırmış kurumsal bağlı olanların hız ve limitsiz paketleri devam ediyor.....bireyselde ail kullanım hakkı var ve 199 TL para ödeyenlerde yok............müşteri hizmetlerine 49 tl ödeyip başka insanların hakkını yiyiyorumda 199 tl ödeyince yemiyormuyum diyorum keşke ses kaydını alıp buraya koyma şansım olsa...o kadar insanın zoruna gidiyorki....karşına muhatıp birini bile alamıyorsun koymuşlar robot gibi her soruya aynı cvp veren birini....papağan gibi ne sorsan aynı cvp ne sorsan aynı cvp............arkadaşlar bu iş böle devam eder elimizden gelen bişeyler olsa bende 16 maddenin hepsini yapmasamda 3-5 tanesini yapıp sesisimi duyurmak istiyorum....ama bu ülkde bu tür şeyler işe yaramıyor bu muhakkak...taahütümüz bitene kadar böle devam yada farklı bi kampnaya olursa....ona devam yazık ya..biz hep ezilmek hep hor görülmek, hep 3. sınıf insan muamelesi görmek zorundamıyız bunumu hakediyoruz biz hiç faydamıza bişey yokmu........

    Bu işi ancak kollektif tepki ve zekice hamlelerle halledebiliriz. kollektif tepki : ben hattımı iptal etsem ne olur ki, yada ben fibere yada digiturke yada her ne hizmet ise üye olmasam ne olur ki, adamlar her şekilde para kazanacaklar zaten deyip yanlış uygulamalarına tepki koymamak gibi yanlış davranışlar değil de, toplu olarak, toplum bilinci içerisinde bi anda , bi günde 1000, bi haftada 10000 kişi fiberden, ttnetten, yada bilmem ne hizmetten aboneliğini kapattırsa ve belli bir süre -çok değil bir iki ay kadar- bu hizmet sağlayıcılar yeni abone edinemezlerse o zaman anlıyacaklar ki patron aslında millet, ama aksi olduğu müddetçe onlar patron olarak kalmaya devam edecekler.

    biz kendimizi değiştirmezsek, başkalarını değiştiremeyiz. değişime öncelikle kendimizden başlamak lazım.

    ikamet ettiğim yer itibariyle ttnet e mahkumum, ve çok arayıp tarife değişikliği yaptırmak istemelerine rağmen her defasında adil kullanım saçmalığından ötürü değiştirmiyorum, mevcut aboneliğimi --1 mb sınırsız , şu an bunu tamamiyle bitirmeye çalışıyorlar, o yüzden de tarifenizi değiştirin bilmem ne kadar indirimli olsun, yok faturanız aynı kalsın vesaire gibi vaatlerde bulunuyorlar-- devam ettirmek zorundasınız diyorum. herkes benim yaptığımı yapsa, yada kendine uygun şekilde benzer bi reaksiyon gösterse neler olabileceğini siz düşünün.




  • Arkadaşlar bugün telefonuma mesaj geldi ve gerçekten çok sinirlendim.Bakın mesajda şöyle yazıyor."Sayın abonemiz , Fiber İnternet hizmetinize ait adil kullanım kotanizin %80 lik bölümünüzü doldurduğunuzu bilgilerinize sunarız.Turkcell Superonline" şimdi ne olacak %100 den sonra hızımmı düşecek fiber kullanıyoruz yazık ya bide en son teknolojiye adil kullanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmcsas

    Arkadaşlar bugün telefonuma mesaj geldi ve gerçekten çok sinirlendim.Bakın mesajda şöyle yazıyor."Sayın abonemiz , Fiber İnternet hizmetinize ait adil kullanım kotanizin %80 lik bölümünüzü doldurduğunuzu bilgilerinize sunarız.Turkcell Superonline" şimdi ne olacak %100 den sonra hızımmı düşecek fiber kullanıyoruz yazık ya bide en son teknolojiye adil kullanım.

    Maalesef hızınız düşecek. Mesaj geldiyse kesindir.
  • Bu işi ancak kollektif tepki ve zekice hamlelerle halledebiliriz. kollektif tepki : ben hattımı iptal etsem ne olur ki, yada ben fibere yada digiturke yada her ne hizmet ise üye olmasam ne olur ki, adamlar her şekilde para kazanacaklar zaten deyip yanlış uygulamalarına tepki koymamak gibi yanlış davranışlar değil de, toplu olarak, toplum bilinci içerisinde bi anda , bi günde 1000, bi haftada 10000 kişi fiberden, ttnetten, yada bilmem ne hizmetten aboneliğini kapattırsa ve belli bir süre -çok değil bir iki ay kadar- bu hizmet sağlayıcılar yeni abone edinemezlerse o zaman anlıyacaklar ki patron aslında millet, ama aksi olduğu müddetçe onlar patron olarak kalmaya devam edecekler.

    biz kendimizi değiştirmezsek, başkalarını değiştiremeyiz. değişime öncelikle kendimizden başlamak lazım.

    ikamet ettiğim yer itibariyle ttnet e mahkumum, ve çok arayıp tarife değişikliği yaptırmak istemelerine rağmen her defasında adil kullanım saçmalığından ötürü değiştirmiyorum, mevcut aboneliğimi --1 mb sınırsız , şu an bunu tamamiyle bitirmeye çalışıyorlar, o yüzden de tarifenizi değiştirin bilmem ne kadar indirimli olsun, yok faturanız aynı kalsın vesaire gibi vaatlerde bulunuyorlar-- devam ettirmek zorundasınız diyorum. herkes benim yaptığımı yapsa, yada kendine uygun şekilde benzer bi reaksiyon gösterse neler olabileceğini siz düşünün.

    aragon gerçekten bu durumdan şikayetçi olan %5 lik kısım ve 1o mbs den 20 mbs geçenler bu durumda mağdur veya yei abone olanlar ve adamlar uyanıkça kendilerini her türlü sağlama almışlar keşke bişeyler gelse elimizden vageçmedik çok sinirliyiz öfekliyiz evt agresifleşiyoruz çünkü tamamen mağduruz dikmişler müşteri hizmetleri değil çile merkezi her soruya aynı cvp ve kadın en sonunda çıldırıp bana dediki 24 dakikanın sonunda ben şirket prensiblerini korumalıyım dedi....yani demeliyimki yapacak bencede fazla bişey yok....gibi geliyor umarım bişeyler elde ederiz yoksda ben devamlı taciz ediyorumd evaml ıarıyorum mail atıyorum.....her türlü her yerde kötülüyorum tasiyem face de twitte her yerde bunları yazalım.. insanlar öğrensin en azından yeni abone sayısı artmasınnnn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren2030

    quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren2030

    ben bugn aradım müşteri hizmetlerini nedir bu durum diye bana bütün internet sağlayıcılarında olan bişi dedi ama pek aklıma yatmadı. gerçekten bütün net sağlayıcılarındamı var bu iş yoksa süperonline'a özel bi durum mu?

    üzüm üzüme baka baka kararıyor maalesef bütün sağlayıcılarda var ama yılbaşında superonline personeli fiber için abone toplarken normalde adil kullanım vardı ama şimdilik böyle bir uygulama yok falan diyorlardı son birkaç aydır uygulamaya geçtiler yinede memnun sayılırız sabit telefonla birlikte aylık toplam 51.5TL civarında fatura geliyor

    ben martta üye olmuşum ve yılbaşında varsa bariz dolandırıldık yani:D benim gibi kaç tane insan vardır. aradığımdada söyledim zaten bu konu için arıyan tek ben değilimdir herhalde diye pişkin pişkin evet diyo bana bide,e dedim sizin uyarmanız gerekmiyomu bunun için ne biçim iş yapıyounz diyincede üzgünüz diyolar. bu işin iptal olma gibi bi durumu yokmu ki hiç? devlet sansür getiremedi nete böyle yapıyo işini

    burası Türkiye adamlar sözleşme imzalatırken 1000tane madde koyuyorlar içesine bir gözat istersen hız tarife değiştirme hakkını saklı tutar vs türlü türlü madde var yada hiç okuma strese girersin :) birde sözleşme iptali 450TL yi buluyor (kurulum ücreti,bedava kullanım bedelleri )o yüzden hiç iptal etmemek kotalı bile olsa kullanmak en mantıklısı 450TL=9aylık fatura bedeli adamlar bunu biliyorda kota koyuyorlar:)




  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.