Şimdi Ara

SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
8
Favori
171.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Superonline malum verdiği telefon hizmetine kullanılmasa dahi Mart tan itibaren 5 TL fatura edecek. Bunu şu anda iptal edebiliyoruz.

    Acaba şimdi ben bunu iptal etmek için mesaj gönderirsem, bunlar bana tarifeyi değiştirdin muamelesi yapar mı? AKK uygulaması için soruyorum?

    Birde yanlış bilmiyorsam, 5 adet max bağlantı hakkı vardı Superonline modemlerde, bunlardan 1 tanesi otomatikman telefon uygulaması olarak mı kullanılıyordu? İptal edersem 1 tanesini de boşa çıkarmak iyi olur aslında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: charnel

    Superonline malum verdiği telefon hizmetine kullanılmasa dahi Mart tan itibaren 5 TL fatura edecek. Bunu şu anda iptal edebiliyoruz.

    Acaba şimdi ben bunu iptal etmek için mesaj gönderirsem, bunlar bana tarifeyi değiştirdin muamelesi yapar mı? AKK uygulaması için soruyorum?

    Birde yanlış bilmiyorsam, 5 adet max bağlantı hakkı vardı Superonline modemlerde, bunlardan 1 tanesi otomatikman telefon uygulaması olarak mı kullanılıyordu? İptal edersem 1 tanesini de boşa çıkarmak iyi olur aslında..

    Telefon iptal edilse bile diğer konu detaylıca konuşulabilir. Başından geçen AKK macerasını da ekleyerek, telefon iptali durumunda herhangi bir tarife değişikliği olup olmayacağından emin olabilirsin. Sözlü onay alabilirsin. Bunu birden fazla kez yapabilirsin. Bir ara telefon aboneliklerinde de taahütname olayı vardı diye hatırlıyorum ama bu internetten farklı mıydı bir arada mıydı bilmiyorum.

    Maksimum 5 adet bağlantı olayını uzun zamandır ben de araştıracağım ama erteliyorum hep. Benim evde 10'dan fazla cihaz vardır aynı anda olmasa da çeşitli zamanlarda internetten faydalanan. Aynı anda olmadıkça bir sorun olmuyor sanırım. Eğer bu sınır sorun olursa, müşteri hizmetlerini arayarak artırmak mümkün diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .ZeuS.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Naughty

    bekleyin yakinda kökten çözeceğiz bu durumu.

    Ne yapacaksınız çok merak ettim

    Az kaldi sabredin işte :) büyük eylem planini başlatacağim :).

    Konu dışı: Ankaradaysan hala bi ara görüşelim :)
  • 2 senedir girmiyordu akk ama bu yılbaşından sonra devreye aldılar sıkıntılıyım. ben 2010 yazında üyü oldum superonline'a ve gayet mutluydum. Bu akk işini mahkemelere kadar gitmeden çözmenin bir yolu olsa süper olur. 15 gün 1 mbit internet kullanmak azorunda kalacağım çıldıracağım desem yeridir...

    Not: şimdi aradım konuştum hatlarında bir sorun olduğu için abonelik işlemlerini arayamadım ama konuştuğum operatör öszleşmedeki 4.23'üncü maddeyi (tellcomun web sitesinde yayınlamış olduğu "kullanım koşullarını" kabul etmiş sayılır.) öne sürdü konu ile ilgili. Ancak şöyle bir durum var ki bildiğim kadarı ile artık tellcom yok şirket turckell süperonline. İnternet sitesi olarak gösterinlenwww.superonline.net adresinde ne ücretlendirme detayları var ne de benim 2010 yazında aldığım 20mbit limitsiz altında bir paket var. Fiber kısmında 20mbit sekmesine girdiğimde 20mbit limitsizin hız alanı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastzombie -- 15 Mart 2012; 20:15:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Naughty

    quote:

    Orijinalden alıntı: .ZeuS.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Naughty

    bekleyin yakinda kökten çözeceğiz bu durumu.

    Ne yapacaksınız çok merak ettim

    Az kaldi sabredin işte :) büyük eylem planini başlatacağim :).

    Konu dışı: Ankaradaysan hala bi ara görüşelim :)



    Evet görüşelim tabi. Uzun zaman oldu.




  • Şuana kadar gördüğüm en saçma uygulama olmasıyla beraber, Superonline'a yakışmayan bir davranıştır.
    Turkcell her zaman kaliteli hizmet vermeyi amaç edinmiş bir kurum olarak QuickNet i kendi bünyesine katıp Superonline adını verdikten sonra
    bu amaç neyazıkki yıkılmıştır.
    Turkcell pahalıda olsa hiçbir zaman limit getirmemeyi ve kaliteli hizmet vermenin nedemek olduğunu telefon operatöründe göstermiş ancak bu Superonline ile birlikte adeta tarihe karışmıştır.
    Hatta Superonline şuana kadar yapılmış ''Adil Kullanım Kotası Saçmalığı'' başlığı altındaki yorumlara rağmen bu davranışını sürdürmekte ısrar etmiştir.


    Bizde de böyle bir sorun oldu.
    Bakın arkadaşlar bu sorunumuzu halletmek için elimizden gelen birşey vardır o da şudur:
    interneti kapatmak felan değil;İnterneti tek bir yere taşımak,birden fazla yerde kullanmamaktır.
    Örneğin;
    Mobil Modem + Sabit İnternet kullanıcısıysanız bir tanesini(Genellikle Mobil Modem daha çok sevilir.) kapatmanız,
    Yada işyeriniz varsa ve orada internet varsa evde halledeceğiniz işleri orada halledip eve internet almamanız tavsiyelerimdendir.
    Bu fiilleri sadece bu Uygulama Superonline tarafından kaldırılıncaya kadar bir birlik şeklinde sürdürmemiz emin olun ki hepimize kar olacaktır.


    TTNET'de bu uygulamayı yapıyor.
    TTNET de Adil Kullanım Kotası adındaki bu uygulamaya başladı...
    Yalnız TTNET'in bunu yapması biraz daha komiktir.
    Çünkü 8Mbps/s olduğunu idda ettiği internetinin hızı çoğu arkadaşımızında bildiği gibi 3mbps/s den yukarı çıkmıyor. O da şanslıysanız tabii :))
    1Mbps/s ile 3mbps/s arasında fazla bir fark olduğunu düşünmüyorum.


    Sonuçta , bu uygulamayı yürürlüğe koyan tüm şirketler sonucunda müşterileri tarafından zarara uğratılacaktır bu kesindir.




  • 1mbite düşürdüler hızı. video bile izlenmiyor. 10-15 günde dolacak kota her ay. biz şimdi böyle internet mi kullanacaz. lanet olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4hm3t.#

    1mbite düşürdüler hızı. video bile izlenmiyor. 10-15 günde dolacak kota her ay. biz şimdi böyle internet mi kullanacaz. lanet olsun.

    lokal'e hoş geldin aynı yolun yolcusuyuz gardaşş
  • 16 dan 0.5e düştüm ttnet ile günü sabahı giip kapattım süperde saolsun upload kotasını 25 gb yapmış sornasıdna hız 1 mbit oluyo dünyanın neresidne böyle iş var.hem fiber hem kullanamıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erase99

    Şuana kadar gördüğüm en saçma uygulama olmasıyla beraber, Superonline'a yakışmayan bir davranıştır.
    Turkcell her zaman kaliteli hizmet vermeyi amaç edinmiş bir kurum olarak QuickNet i kendi bünyesine katıp Superonline adını verdikten sonra
    bu amaç neyazıkki yıkılmıştır.
    Turkcell pahalıda olsa hiçbir zaman limit getirmemeyi ve kaliteli hizmet vermenin nedemek olduğunu telefon operatöründe göstermiş ancak bu Superonline ile birlikte adeta tarihe karışmıştır.
    Hatta Superonline şuana kadar yapılmış ''Adil Kullanım Kotası Saçmalığı'' başlığı altındaki yorumlara rağmen bu davranışını sürdürmekte ısrar etmiştir.


    Bizde de böyle bir sorun oldu.
    Bakın arkadaşlar bu sorunumuzu halletmek için elimizden gelen birşey vardır o da şudur:
    interneti kapatmak felan değil;İnterneti tek bir yere taşımak,birden fazla yerde kullanmamaktır.
    Örneğin;
    Mobil Modem + Sabit İnternet kullanıcısıysanız bir tanesini(Genellikle Mobil Modem daha çok sevilir.) kapatmanız,
    Yada işyeriniz varsa ve orada internet varsa evde halledeceğiniz işleri orada halledip eve internet almamanız tavsiyelerimdendir.
    Bu fiilleri sadece bu Uygulama Superonline tarafından kaldırılıncaya kadar bir birlik şeklinde sürdürmemiz emin olun ki hepimize kar olacaktır.


    TTNET'de bu uygulamayı yapıyor.
    TTNET de Adil Kullanım Kotası adındaki bu uygulamaya başladı...
    Yalnız TTNET'in bunu yapması biraz daha komiktir.
    Çünkü 8Mbps/s olduğunu idda ettiği internetinin hızı çoğu arkadaşımızında bildiği gibi 3mbps/s den yukarı çıkmıyor. O da şanslıysanız tabii :))
    1Mbps/s ile 3mbps/s arasında fazla bir fark olduğunu düşünmüyorum.


    Sonuçta , bu uygulamayı yürürlüğe koyan tüm şirketler sonucunda müşterileri tarafından zarara uğratılacaktır bu kesindir.

    TTNET yapıyor çünkü;
    Türkiyede internetve gsm trafiği onların elinde.Turkcell,Avea,Vodafone ya da superonline uydunet ttnet ve diğer firmalar verdikleri hizmeti ttnet ile sağlıyorlar.Örnek verecek olursam her şirket turktelekoma belli bir ücret öder bu altyapıyı kullanmak için.çünkü turkiyenin internet çıkışları turktelekomdadir.ayni şey gsm operatorleri içinde geçerlidir..ve turkiyenin belli bir yurtdişi internet giriş ve çıkış hızı vardır hatta satın aldıgı belli bir download vardır.eger turktelekom çok daha fazla bir data satın alırsa turkiye için o zaman kimsede hız kotası olmaz.ama sen gidipte az data miktarı alırsan ve bunun bitmemesi için belli bir kota koyarsın ki ekstra data alıpta para ödememek için..alt yapı yok demeleri sırvalamaktan başka birşey değil.sen fiber optik kablo döşe sonra alt yapi yok de..1000 mbit hızı verebilecek kapasiten varsa altyapinin yetersiz oldugunu söylemek mantıklı değildir..ama insanların hızını belli bir download ve uploadtan sonra düşürürsen,düşük bir hızla indirilebilecek veri miktarıda düşer.bu da yeniden turkiyeye ektra veri miktarı alınmasının önüne geçer..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4hm3t.#

    1mbite düşürdüler hızı. video bile izlenmiyor. 10-15 günde dolacak kota her ay. biz şimdi böyle internet mi kullanacaz. lanet olsun.

    Maalesef.
    Ya kullanıcaz ya kapatıcaz. durum bu.
  • 10mbit lik bağlantım 50 gb download'u geçince 1 mbite düşüyordu. Bu ay 53 gb a ulaşmama rağmen hız düşmedi. Bilmediğimiz bir durum mu var?
  • 2 gün önce download kotamı doldurdum, anında sms geldi "Kullanmakta olduğunuz fiber internet hizmetine ait kota kullanımınızı doldurduğunuzu bilginize sunarız." şeklinde. 2 gündür de Download 5 Mbps - Upload 1 Mbps hızında kullanıyorum. 50 Mbps 250 GB AKK paketindeyim. Bu ilk ayım ve kotayı ilk geçişim. İzmir'de oturuyorum, acaba bazı yerlerde düşürme hızını 5'e mi çıkardılar ? Benimle aynı durumu yaşayan, duyan var mı ? Şahsen memnunum bu durumdan ama insan yine neler karıştırıyorlar diye düşünmeden edemiyor.
  • arkadaşlar sözleşmem geldi ve 4.23 maddelerine baktım bunlar yazıyor. Şimdi resme göre tüketici hakem heyetine başvurup olumlu sonuc alma ihtimalim varmı? Birde sözleşmemin kopyasını a4 kagıdı ile yazıcıya aynı sekilde kopyalasam kabul ederlermi?Çünkü mail den istemiştim sözleşmemi



     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI

     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackF!Re -- 24 Mart 2012; 14:46:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackF!Re

    arkadaşlar sözleşmem geldi ve 4.23 maddelerine baktım bunlar yazıyor. Şimdi resme göre tüketici hakem heyetine başvurup olumlu sonuc alma ihtimalim varmı? Birde sözleşmemin kopyasını a4 kagıdı ile yazıcıya aynı sekilde kopyalasam kabul ederlermi?Çünkü mail den istemiştim sözleşmemi



     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI

     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI



    benim sözleşme sizinkiyle aynı, 2 ay önce başvurdum bir ses seda yok, ben de aramadım ne oldu süreç diye, ama ilginenen kadın en az 3 ay demişti, p.tesi arayıp konuşacağı, yazarım buraya son gelişmeleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brooklyn

    10mbit lik bağlantım 50 gb download'u geçince 1 mbite düşüyordu. Bu ay 53 gb a ulaşmama rağmen hız düşmedi. Bilmediğimiz bir durum mu var?

    Evet bişeyler olacağı belliydi. Şuanda internet hızım 0,3mbps civara düştü. 1 mbps bile değil. Benzeri bir durum var mı. Resmen internette sürünüyorum şuanda?!!
  • Arkadaşlar ben de 2009 senesinden beridir eski adıyla quicknet şimdiki adıyla türkcell superonline abonesiyim. Bu gün mail gelmiş adil Kullanım Kotanızın %80'nini doldurdunuz diye. Elimde imzalı tek bir sözleşme var (başka hiç bir sözleşmeye imza atmadım) o da 2009 tarihli ve sözleşmede adil kullanım kotası hakkında herhangi bir şey yazmamakta. Bana kota uygulaması ile ilgili her hangi bir tebligat veya bilgilendirme yapılmadı (ayda 50 GB kotanız var vs. diye) ne mailime ne de cep telefonuma. geçen yıl telefonla aranmıştım, 3 ay indirimli olarak kullanmak istermisiniz diye o zaman bir neden olmasın demiştik. ANCAK TELEFONDAKİ ŞAHIS NE TARİFE DEĞİŞİKLİĞİNDEN NE DE ADİL KULLANIM KOTASINDAN bahsetmişti. Meğer tarife değişikliği yapmışlar. ancak önemi yok telefonla olan görüşmenin kayıtları vardır onlarda o ispat olur. Kaldı ki imzalanmak üzere her hangi bir belge de gelmedi. elimdeki tek belgede de böyle bir hüküm yazmıyor. buna istinaden tüketici sitelerinde bir şikayet yazacağım bakalım ne diyecekler.

    beni adil kullanım kotası kapsamına almalarına yönelik imzaladığım veya şifaen kabul ettiğimi söylediğim hiç bir belge ve delilleri olmamasına rağmen bu mereti uygulamaya çalışıyorlar.

    herşeye rağmen uygulamak isterlerse gider TTNET'in ilk abonelere özel avantajlarını da içeren bir paketine üye olurum.

    ne yapmam gerektği hususunda yönlendirebilecek var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drlevent

    Arkadaşlar ben de 2009 senesinden beridir eski adıyla quicknet şimdiki adıyla türkcell superonline abonesiyim. Bu gün mail gelmiş adil Kullanım Kotanızın %80'nini doldurdunuz diye. Elimde imzalı tek bir sözleşme var (başka hiç bir sözleşmeye imza atmadım) o da 2009 tarihli ve sözleşmede adil kullanım kotası hakkında herhangi bir şey yazmamakta. Bana kota uygulaması ile ilgili her hangi bir tebligat veya bilgilendirme yapılmadı (ayda 50 GB kotanız var vs. diye) ne mailime ne de cep telefonuma. geçen yıl telefonla aranmıştım, 3 ay indirimli olarak kullanmak istermisiniz diye o zaman bir neden olmasın demiştik. ANCAK TELEFONDAKİ ŞAHIS NE TARİFE DEĞİŞİKLİĞİNDEN NE DE ADİL KULLANIM KOTASINDAN bahsetmişti. Meğer tarife değişikliği yapmışlar. ancak önemi yok telefonla olan görüşmenin kayıtları vardır onlarda o ispat olur. Kaldı ki imzalanmak üzere her hangi bir belge de gelmedi. elimdeki tek belgede de böyle bir hüküm yazmıyor. buna istinaden tüketici sitelerinde bir şikayet yazacağım bakalım ne diyecekler.

    beni adil kullanım kotası kapsamına almalarına yönelik imzaladığım veya şifaen kabul ettiğimi söylediğim hiç bir belge ve delilleri olmamasına rağmen bu mereti uygulamaya çalışıyorlar.

    herşeye rağmen uygulamak isterlerse gider TTNET'in ilk abonelere özel avantajlarını da içeren bir paketine üye olurum.

    ne yapmam gerektği hususunda yönlendirebilecek var mı acaba?

    İlkönce superonline'a telefon ile size kotadan bahsedilmediğini, indirim dediklerini anlatın. Eski üye olduğunuz söyleyin. Sonuç alamazsanız Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Vakit kaybetmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Glyph -- 25 Mart 2012; 23:12:20 >




  • aynen aradım Müşteri hizmetlerini, elimdeki imzalanmış tek sözleşmenin 2009 tarhili olduğunu söyledim. Nitekim onlarda ulaştılar sözleşmeye. ancak bir ankara bayi arada benim abonelik türümü değiştirmiş tam da 2010 yılı temmuzunda filan. ancak o değişiklikle ilgili herhangi bir taahhütüm, imzam olmadığını söyledim. telefondaki de bulunmadığını teyit etti. bir şikayet formu oluşturdu. 72 saat içinde döneceklermiş bakalım dönecekler mi...

    not. bu arada bir şeyi merak ediyorum. (öncelikle neyseki 2010 yılındaki telefon görüşmemi hatırlıyorum. kotadan vs den tarife değişikliğinden vs bahsetmeden sadece indirim var filan demişlerdi.) ancak tersi olsa her türlü koşulu anlatmış olsalar ve ben de kabul ettim desem bile bana imzalamam için bir sözleşme getirmeleri gerekmezmiydi, ve bir sözleşme imzalamasam sadece telefonla teyidim hukuken kabul görüyor mu? böyle bir kanuni düzenleme var mı? zira 2010 yılından önce abone olmuş bir çok arkadaş bu tongaya düştü. bu konuda bilgisi olan var mı acaba?

    Geçen sene de böyle bir dalga olmuştu ve 2010 yılından önce abone olanların tümünü kapsam dışında bıraktıklarını açıklamışlardı. Şimdi yine uğraşıyorlar.




  • bi de benim sözleşmede 4.23 maddesi yok..en son 4.19 var..sonrada 5. maddeye geçiyor. sözleşmeler farklı demek ki...
    ama 4.19 da "tellcom2um web sitesinde yayınladığı kullanım koşullarını kabul eder" filan yazıyor.

    ayrıca online işlem merkezinde baktım benim abonelik 10 Mb sınırsız yazıyor ki web sitesinde en düşük kampanya hızı 20 mb (hıs ölçümü yaptım 10 mb) bazı farklılıklar var galiba
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.