Şimdi Ara

SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER (667. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.756
Cevap
321
Favori
802.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şuan mh ile konuştum sizin modeminiz son sürüm dedi zaten zte 3600

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozandedebek kullanıcısına yanıt

    Sürümden kasıt, modemin firmware'i olarak anlamasın?


    Diğer türlü donanımdan bahsediyorsak da, müşteri temsilcinin Zte H3600 ile Zte H3600P arasındaki farkı bilmemesi normal sayılır.

  • jordi J kullanıcısına yanıt
    en azından modemi söyler ney diye

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozandedebek kullanıcısına yanıt

    Siz "ben şu marka/model cihazdan istiyorum" deseniz bile "saha ekiplerinin elinde ne varsa, o takılır" gibi bir yanıt veriyor. Ne yazık ki müşteri hizmetleri tarafı teknik konulardan hiçbir şekilde anlamıyor.


    Abonelik esnasında, sırf kurnazlık yaparak, kendi dairem yerine farklı kapı numarası girdikleri için; düzelttirmem 2 ayımı aldı. Biri düzeltildi diyor, sonraki ayı beklememi istiyor. Öteki "düzeltmeye ne gerek var, eposta ile geliyor faturanız" diyor..


    Bu nedenle müşteri hizmetlerinden, gerçekten teknik destek almak yerine; kendi yönteminizi bulmanız gerekiyor. Mesela kurulum için gelen saha personeli sizi aradığında, o numarayı kaydedip, kişiden daha somut bilgi alabilirsiniz. (elbette her zaman yanıt verecek vs. diye bir şart yok)

  • jordi J kullanıcısına yanıt
    biri diyor modem sürümünüz eski biri diyor modeminiz son model herkes bir haber saha ekibini nerden buluyim 10 yıl olmuş bağlatalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozandedebek -- 28 Kasım 2024; 12:18:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaldı 3 gün. Son 2 gündür 1 kere arıyorlar ama görüşme ortasında 2 dir çekmediği için kapandı.

  • ozandedebek kullanıcısına yanıt

    Zaten dikkat ederseniz, "kendi yönteminizi bulmanız gerekiyor" diye yazmıştım. İnsanlar gerek modem değişim ücreti (teknik servis bedeli) gerekse de taahhüt sonunda sunulan tekliflerin, yeni abonelere sunulan tekliften yüksek olması nedeniyle, aboneliklerini feshedip yeni abonelik açtıklarını görebilirsiniz. Böylelikle hem daha uygun koşullarda tarifeye sahip oldukları gibi, ellerindeki modemi de yenisi ile değiştirme şansı buluyorlar.


    Tabii böyle işlemlerin de sıkıntısı olabiliyor. Elinizdeki modemin iade süreci vs vs..


    Olmadı teknik sorularınızı, ilgili konu başlıkları altında, diğer kullanıcılara yönelteceksiniz. Onlardaki duruma göre bir karar verirsiniz..


    Mesela IPv6 konusunu tamamen burada (ilgili konusunda) konuşulduğunu görürsünüz. Tutup müşteri hizmetlerine IPv6 derseniz, konuyu anlamayacağı ve de size destek olamayacağı gibi, bambaşka bir tarafa doğru da (statik IP mi istiyorsunuz vb.) yönlendirebilir.





  • jordi J kullanıcısına yanıt
    haklısınız saol bilgiler için şuan için birde bayiye gideceğim teklif için birde oradan detaylı destek alacağım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _mabolla_ _ kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun paket ne diye geçiyormuş hocam uygulamada adı yazar bizde o paket ismiyle teklif isteriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yksl54 kullanıcısına yanıt
    Bende bu paketin ismini merak ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghettomania G kullanıcısına yanıt
    bazen sitesinde olmuyor genel merkez kendileri verebiliyor paketi özel

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozandedebek kullanıcısına yanıt
    Hocam onu biliyorum da arkadaşa 470 tl ye 1000mbit teklifini taahüt bittiği için mi mh vermiş acaba,yoksa yeni abonelik mi verilmiş.Biraz daha detaylı verseymiş keşke bizde ona göre hareket edelim.Taahütüm 07.12 de bitiyor ona göre davranalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghettomania G kullanıcısına yanıt
    o arkadaş detaylı bilgi yazarsa ve paket adını yazarsa birde tvlimi acaba onuda belirtirse iyi olur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Taahhüt bitmek üzereydi kapattirma talebi üstüne arandim. Müsait degilim dedim öğleden sonra aradilar. Teklifi beğenmedim kapattirmak istedim normalde bu paket aylik 650 Tl imis size 2 ay ücretsiz ve 470 den verebilirim isterseniz dedi ben de kabul ettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _mabolla_ _ kullanıcısına yanıt

    yani 2 ay ücretsiz, kalan aylar da 470-tl mi? böyle ise çok çok iyi fiyata anlaşmışsınız. benim de 27 günüm kaldı, bakalım şartları zorlayacağız.

  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    aynen öyle hatta su an paketimde 650 Tl yaziyor. İlk faturada indirimleri göreceksiniz dedi. Bu bu da sordum. Her ay indirimler yansiyacak faturaya dedi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _mabolla_ _ kullanıcısına yanıt

    o zaman şimdi arayıp istesek vermezler sanırım, illa son günlerde kapatma muhabbetine girmek gerekecek gibi görünüyor.

  • _mabolla_ _ kullanıcısına yanıt
    kaç yıllık sonline müşterisisiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.