Şimdi Ara

Superonline Fiber Şifresi Öğrenmek(G-2426G-A)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba umarım hatalı bir konu açmamışımdır, bilgisi ve tecrübesi olan varsa sizlerden yardım rica edeceğim.

    Superonline tarafından şahsıma Nokia G-2426G-A WiFi 6 Modem (ONT Cihazı Modem İçinde) takıldı, keşke takılmaz olaydı.

    Tepeden aşağıya her özelliği kısıtlı ve sorunlu bir modem, defalarca kez Modem değişikliği talep etmeme karşın, kesinlikle olumlu bir yanıt alamadım.


    Bende Fiber kullanıcı şifresine ulaşmanın yollarını aradım, fakat bu modemde onu bir türlü bulamadım.

    Bu konuyla ilgili bilgisi olan bir bireyden yardım rica edeceğim.

    İlgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Superonline Fiber Şifresi Öğrenmek (G-2426G-A)

    Giriş

    Vodafone Superonline fiber internet hizmetini kullanıyorsanız ve Nokia G-2426G-A modem veya yönlendiricisini kullanıyorsanız, WiFi şifrenizi öğrenmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

    Nokia G-2426G-A Modem veya Yönlendirici Arayüzü

    • Tarayıcınızı açın ve adres çubuğuna 192.168.1.1 yazın.
    • Kullanıcı adı ve şifre sorulursa, her ikisi için de admin yazın.

    Bilgilerinizi Kontrol Edin

    • Modem veya yönlendirici arayüzüne giriş yaptıktan sonra, Kablosuz Ayarları seçeneğini bulun.
    • Burada, WiFi Şifresi veya WPA/WPA2 Şifresi etiketli bir alan göreceksiniz.
    • Bu alan, Superonline fiber internetiniz için WiFi şifrenizi görüntüler.

    Şifrenizi Unuttuysanız

    • Modem veya yönlendirici arayüzüne erişemiyorsanız veya şifrenizi unuttuysanız, Superonline müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek yeni bir şifre talep edebilirsiniz.

    Önemli Notlar

    • WiFi şifrenizi güvenli bir yerde sakladığınızdan emin olun.
    • Belirli aralıklarla WiFi şifrenizi değiştirin ve güçlü bir parola kullanın.
    • Eğer modem veya yönlendirici arayüzüne erişimde sorun yaşıyorsanız, Superonline teknik destek ekibiyle iletişime geçin.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • cihaz henüz çok yeni olduğundan dolayı olmaması doğal. optik kabloyu çekip arıza kaydı oluşturun, gelip modemi değiştirsinler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LGR9

    cihaz henüz çok yeni olduğundan dolayı olmaması doğal. optik kabloyu çekip arıza kaydı oluşturun, gelip modemi değiştirsinler.

    Maalesef cihaz yeni değil, aslında Varyasyonları 2016 senesinde mevcut, hatta bizdeki cihazın Yazılım Tarihi dahi 2016.


    Bu arada keşke söylediğiniz kadar kolay olsa, onlarca arıza kaydı, bir çok kez talep, bir çok kez farklı kanallardan başvuru, alınan cevap hep aynı.

    Modem Değişikliği Yapamıyoruz.

    Modemde DHCP IP değişmeniz, Van Portları üzerinde değişiklik yapmanız, vs vs bir çok şey mümkün değil.

  • Hocam sorunlari giderebildiniz mi ?
  • Bir hafta once bu modemle yeni abonelik yaptim yapmaz olaydim cok sorunlu
  • myomeroz kullanıcısına yanıt

    Broadcomm yongalı normal bir kullanıcının işini görecek bir cihaz aslında bu.

    Modemde yapamıyor dediğiniz her şey SuperOnline istediği için yapılamıyor. Siz de bu uygulamalar çalışmıyor şikayetiyle başvurduğunuzda cihaz olması gerektiği gibi çalıştığı için SOL de herhangi bir değişime niyetlenmiyor doğal olarak. Cihazın adaptör kablosunu katlayarak koparın veya fiber kabloyu ara sıra çıkarıp takıp cihaz çalışmıyor ya da kafasına göre bağlantı kopup geliyor diye arıza kaydı bırakın. Bu durumlarda bir şeyleri değiştirmeleri gerekecek.


    Vodafone da aynı platformdan benzer bir cihaz veriyor. Cihazı sıfırladığınızda ilk bağlantıda oturum açma bilgileri şebekeden çekilirken bunlar modemin logunda görünüyor. Sizdeki durumu kontrol edip buradan bilgileri almayı deneyebilirsiniz. Ancak bunları alsanız da şebekede kayıtlı bir ONT ile kullanmadan yine istediğiniz gibi kullanamazsınız. Vodafone'un verdiği cihazlarda admin şifresi vs. bulunabiliyor ve arayüze girilebiliyor. Yine de istediğiniz her ayarı istediğiniz gibi yapamıyorsunuz. Vodafone müşteri hizmetleri de Nokia'yı arayın, Nokia kaynaklı sorun diyor.





  • ogunveve2 O kullanıcısına yanıt

    Ne sorun var hocam?

  • Hocam ben bunu baglattim yaklasik 6 saat sonra internet gittin 24 saat sonra teknik servis geldi fiber kablonun ucundaki yesil aparti teste soktular ucu kirilmis o yuzden sinyal gelmiyor dediler ucunu kesip yeni uc yaptilar duzeldi . Bir gun sonra yine aynisi oldu yine geldiler yine duzelttiler bu sorun ortadan kalkti. Sonra wifi cihazlarimda anlik dusuk hiz yasamaya basladim ondan sonra oyun oynarken ping sorunu yasamaya basladim ping degerleri normal olmasina ragmen ping lag gibi sorunlar yasiyorum ve uygulamalara uye olur olurken veya login olurken login veya accept butonlarim cevap vermiyor oyun ici butonlara tikliyorum algilamiyor Request Time Out hatasi veriyor
  • Bu superonline da nereden buluyor böyle abidik gubidik şeyleri.

    Superonline bir şey yaptımı da hemen arkasından Telekom da takip ediyor onu.

    Şimdi Türk Telekomda da görmeye başlarız ont içinde modemleri. Muhtemelen ont ve hgw vermek yerine böyle tek cihaz vermek daha ekonomik oluyor.
  • ogunveve2 O kullanıcısına yanıt

    Yalnız değilsin aynı sorunlar ve daha fazlası var bende 2 yıldan fazladır, 12 ay taahhütüm kaldı bitmesine sabır ediyorum. WhatsApp mesajlar geç gidiyor, instagram geç yükleniyor, youtube videolar 480p otoda oynatıyor elle yükselttiğim zaman 1440p'ye falan 200Mbps fiber internette videolar takılıyor işlemcim i7 4790.


    Bende de aynı senin dediğin sorunlar var + olarak da. Sayfalar yanıt vermiyor takılı kalıyor tüm sayfalar için geçerli bu, istisna yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Broadcomm yongalı normal bir kullanıcının işini görecek bir cihaz aslında bu.

    Modemde yapamıyor dediğiniz her şey SuperOnline istediği için yapılamıyor. Siz de bu uygulamalar çalışmıyor şikayetiyle başvurduğunuzda cihaz olması gerektiği gibi çalıştığı için SOL de herhangi bir değişime niyetlenmiyor doğal olarak. Cihazın adaptör kablosunu katlayarak koparın veya fiber kabloyu ara sıra çıkarıp takıp cihaz çalışmıyor ya da kafasına göre bağlantı kopup geliyor diye arıza kaydı bırakın. Bu durumlarda bir şeyleri değiştirmeleri gerekecek.


    Vodafone da aynı platformdan benzer bir cihaz veriyor. Cihazı sıfırladığınızda ilk bağlantıda oturum açma bilgileri şebekeden çekilirken bunlar modemin logunda görünüyor. Sizdeki durumu kontrol edip buradan bilgileri almayı deneyebilirsiniz. Ancak bunları alsanız da şebekede kayıtlı bir ONT ile kullanmadan yine istediğiniz gibi kullanamazsınız. Vodafone'un verdiği cihazlarda admin şifresi vs. bulunabiliyor ve arayüze girilebiliyor. Yine de istediğiniz her ayarı istediğiniz gibi yapamıyorsunuz. Vodafone müşteri hizmetleri de Nokia'yı arayın, Nokia kaynaklı sorun diyor.

    Cevabınız için teşekkür ederim.

    Alan uzman olduğum bir alan, bahsettiğiniz konuların tamamına vakıfım.

    Maalesef dediğiniz gibi, SOL kendi kafasına göre davranma konusunda inat ediyor, fakat şöyle bir esas var, verdikleri diğer modemlerde DHCP IP değişiyorken ve bu modemde buna izin vermemeleri Tüketici Haklarına aykırı ki, mahkememiz açıldı, bizim lehimize gelişiyor.


    Bu arada Nokia modem için bir dip not düşeyim, normal kullanıcı için dahi yeterli ve sağlıklı bir modem değil, kaç cihaz kontrolünde bulunduysam sık kopmalar, kararsızlık ve benzeri bir çok sorun var, maalesef yaptıkları anlaşma gereği (Şuan Anlaşmaları Bitti) stok eritme çabasından başka bir şey yapmıyor SOL.





  • hâlâ bir çözüm yok mu ya

  • Bende yeni geçtim. Büyük ihtimal Turknet vdsl ye geri dönerim. Zaten oyun oynamıyorum ping önemli değil. Yasaklı sitelere girmek mümkün değil. modem ara yüzünden dhcp yi bile kapatamıyoruz. şifreyi öğrensek bile zaten köprüleme modülü de kilitli olduğu için başka router a wan portuna yönlendirme yapılamaz.

  • çözüm bulan?

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    hocam modemin logundan bilgi almayı detaylandırabilir misiniz nasıl olacak? fiber kablo bağlı olmayacak mı bir de.

  • Nowitzer kullanıcısına yanıt

    SOL'de farklı olabilir her şey, nihayetinde satıcının modifikasyonunu içeriyor bu tür cihazlar.


    Benim Vodafone cihazımda fiber kablo takılı iken, cihazın resetleme deliğine bir parça ile basılı tutup ya da ayarlardan fabrika ayarlarına geri yükleme seçeneği ile sıfırlamayı başlatıyorum. Sonrasında cihaz yeniden başlarken, Vodafone'dan aldığı oturum bilgileri ile bağlantı kuruyor. Bu esnada da modemin log sayfasında aldığı veriler vs. görünüyor.

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Hocam, LOG kısmında kullanici@fiber'in altında, 7 haneli şifrelenmemiş şekilde bir şifre buldum. Acaba bu mu diye nasıl kontrol ederim?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nowitzer

    Hocam, LOG kısmında kullanici@fiber'in altında, 7 haneli şifrelenmemiş şekilde bir şifre buldum. Acaba bu mu diye nasıl kontrol ederim?

    Password vs. yazar zaten önünde. Yazmıyorsa da kullanacağınız cihazda denersiniz.

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    wan ayarlarındaki kısıma rastgele şifre yazınca internet gidiyor ama bu şifreyi yazınca düzeliyor. doğru demek ki. hocam bende gpon cihazı olmadığı için onu da almam gerek sizce mantıklı mı

  • Nowitzer kullanıcısına yanıt
    Evet hocam şifre doğru olmasa tekrar bağlanmaz.Gpon cihazını ikinci el bulabilirseniz kendi modeminizi kullanabilirsiniz.Vlan id değerini 100 olarak girmeniz gerekiyor yeni modemde.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.