Şimdi Ara

Superonline fiberden ADSL'e geçiş mücadelem

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu benimle aynı durumda kalan arkadaşlar olursa diye yazıyorum ve sadece bilgilendirme amaçlıdır..

    Aylık 49 TL ödeyerek 20 Mbps'e kadar (50 AKN) SOL fiber hizmetinden faydalanıyordum. Adres değişikliği yapacağımı söyledim ve yeni adresimde SOL fiber altyapısı bulunmadığını bu yüzden ADSL'e geçerek tekrar taahhüt vermem gerektiğini 8 Mbps'e kadar (50 AKN) ile aylık 59 TL'den faydalanabileceğimi belirttiler ve prosedürlerinin böyle olduklarını ileri sürdüler ben itiraz edince.

    BTK'ya olan şikayetten sonuç alamadım. Facebook, Twitter sayfaları ve CEO'larının Twitter hesabı, Şikayetvar, müşteri hizmetleri, hizmet@superonline.net üzerinden şikayetlerime devam ettikten sonra bana açıklama yapma gereği gösterdiler. Sözleşme gereğince mücbir sebeplere girer, sizin taşındığınız yerde fiber altyapısı yok. Ayrıca sözleşmenizde alt paketlere geçiş yapamayacağınız yazılı vs. dediler. Sözleşmemde fiyat olarak daha düşük paketlere geçiş yapamayacağım yazılı, ayrıca yeni altyapımda TT altyapısıyla 100 Mbps'e kadar hız verilebiliyor. Sizin bu altyapıyı yaptığınız anlaşmalar gereğince kullanamamanız benim sorunum değil diyerek direttim.

    Yaklaşık 23 günün neredeyse her günü görüşmeler yaptım. Sonuç olarak ben bu söylediklerimi ispatlayan belgeleri ibraz ettikten sonra 530 TL çıkacak abonelik sonlandırma faturam alınmadan aboneliğim iptal edildi. Eğer sizde de böyle bir durum varsa diretin ve hemen kabul etmeyin, koyun gibi düşük hızlı internete yüksek ücret ödeyip tekrar 24 ay taahhüt vermeyin arkadaşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • belgeler derken ne gibi belgeler ibraz ettin ve bu belgeleri nereden elde ettin öğrenebilir miyiz.
  • aysosm kullanıcısına yanıt
    Kendi imzaladığım sözleşme ve ek sözleşme formu. En kritik bilgiler zaten ek sözleşmede. Tüm aboneliklerim için hepsini saklarım.

    Yeni taşındığım yerde ikamet ettiğimi belirten bir fatura ya da ikametgah belgesi.

    Ayrıca en önemlisi, TT altyapısı dahilinde servis verilebilirlik durumunu gösteren santral beyanı. Farklı bir ISS şirketinde arıza/network ile ilgili bir birimde çalıştığım için bu sonuncuyu direkt olarak elde ettim ve SOL'e yönlendirdim. Yoksa bunun için beni günlerce oyaladılar ama müdahale etmek zorunda kaldım, benim yolladığımı kabul ettiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.