Şimdi Ara

Superonline'ın Nakil Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    05.09.2019 tarihinde yıllardır kullanmış olduğum Superonline aboneliğimi yeni adresime taşımak için başvurdum. Tüm bağlantılarımı doğru bir şekilde yaptım. Modemin DSL ışığı sabitken bir türlü internet ışığının yanmaması üzerine müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim. DSL ışığım yanıyor, modeme gelen hat üzerinde sorun yok dememe rağmen 3 kez Türk Telekom servis sağlayıcısına sevk ettiler. Gelen altyapı ekipleri ise bana ulaşıp portta bir sorun olmadığını bana ilettiler.


    Müşteri temsilcilerine defalarca modem kurulumu yaptığımızı, altyapı ekiplerinin sorun görmediğini defalarca anlattım. Farklı müşteri temsilcileriyle sorunla alakalı konuştum.

    Uzun süren çabalarım sonucu 12.09.2019'da Superonline kendi servisini gönderdi.

    Hat değerlerimi kontrol ettiklerinde bir sorun olmadığını söylediler. Modemi de değiştirelim garanti olsun, diyerek ücretsiz modem değişimi yaptılar. Sorun yine çözülmemişti, DSL ışığı sabit yanıyor internet ışığım yanmıyordu.


    Bunun üzerine eve gelen teknik servis bu sorunun benimle alakası olmadığını, Superonline ile alakalı bir ip alamama problemi olduğunu, 48 saat içinde beni arayıp sorunu çözeceklerini söylediler.

    Superonline tarafından herhangi bir arama ve çözüm olmadığı için 17 Eylül'de şikayette bulundum.
    www.sikayetvar.com
    Superonline'in Nakil Sonrası Hizmet Sağlamaması
    https://www.sikayetvar.com/superonline/superonlinein-nakil-sonrasi-hizmet-saglamamasi


    Bunun üzerine genel müdürlük tarafından arayıp sorunu çözeceklerini söylediler.

    Sorunu çözmeyi bırakın hiçbir işlem yapmadılar. 27.09.2019'da Superonline müşteri temsilcisini arayıp bana 23 gündür hizmet veremediklerini, çözüm bulamadıklarını söyleyip fesih etmek istediğimi ilettim.

    28.09.2019'da Superonline genel müdürlüğünden aradılar. Yaklaşık 1 aydır internet hizmeti verememelerine ve sorunu çözememelerine rağmen, CAYMA BEDELİ ÖDEMEDEN FESİH EDEMEYECEKLERİNİ söylediler.

    Bu sorunun en kısa sürede çözüleceğini söyleyip bilgilendirme mesajı gönderdiler. Altyapı ekiplerinin gelip kontrol etmeleri gerektiğini ilettiler.

    29.09.2019'da tekrar Superonline tarafından arandım. İşlemin takibini sürdürdüklerini, gelişmelerden haberdar edeceklerini söylediler.



    02.10.2019'da, yani bugün, son durumla alakalı bilgi almak için müşteri temsilcisini aradım. Portla alakalı bir sıkıntı yok, çok fazla kopma sorunuyla karşı karşıyayız, günde 1500 kez internetiniz kopuyor şeklinde tarafıma bilgi verildi.

    Bu konuda ne çözüm öneriyorsunuz dediğimde ise tahmin edeceğiniz gibi Altyapı ekiplerini veya teknik servisi yönlendirebiliriz şeklinde cevap aldım.

    Üç gün önce gelip sorunu çözemeyen altyapı ekibi 6. kez gelip kontrol edecek sanırım. Yine bir çözüme ulaşacağını sanmıyorum. Yaklaşık 1 aydır kısır döngü içerisinde ilerliyoruz.


    Forumda aynı sorunu yaşayan, sorunu çözüme ulaşmış kişiler varsa beni bilgilendirebilirse sevinirim.

    Bunca rezilliğe rağmen hala fesih etmek için cayma bedeli isteniyor benden.

    Bu konuda hukuki açıdan yapabileceğim bir şey var mı? Bana sağlayamadıkları bir hizmetin sonucunda cayma bedeli istemeleri kadar saçma bir durum yok çünkü.

    Bir faydası olur mu bilmiyorum ama oluşturduğum şikayet linkine destek verirseniz memnun olurum.
    www.sikayetvar.com
    Superonline'in Nakil Sonrası Hizmet Sağlamaması
    https://www.sikayetvar.com/superonline/superonlinein-nakil-sonrasi-hizmet-saglamamasi



    Herkese iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V7 -- 2 Ekim 2019; 11:26:17 >







  • Öncelikle geçmiş olsun hocam.
    Cayma bedeli çıkartırlar evet. Ancak Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurup çıkan bedeli ödemeden kurtulabilirsiniz. Çünkü uzun zamandır hizmet alamamaktasınız. Ancak tüm evrakları ve bilgileri ekran görüntülerini alarak kayıt altına alın. Örneğin sadece DSL ışığının yanıp internet ışığının yanmamasını, ne zaman nakil başvurusu yaptığınızı vs.
  • Bilgilendirme için teşekkürler hocam.

    Bugün Superonline tarafından tekrar arandım.

    6. kez gönderdikleri altyapı ekiplerinin portlarda sorun bulamadıklarını bir kez daha öğrenmiş olduk.


    28 gün geçmesine rağmen çözüm anlamında hiçbir şey üretemiyorlar.

    Bu kadar büyük firmanın bu kadar beceriksiz olabileceğini hiç tahmin etmemiştim gerçekten...

    Son çare fesih edeceğim sanırım. Başka çıkar yol bırakmayacaklar herhalde...
  • V7 kullanıcısına yanıt
    Hat sizin adınıza kayıtlı ise , e devlet üzerinden başvuru yapınız.
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi




  • Banada oluyordu sadece internet ışığı yanmiyordu. Sorun benim kablodaydı ek yapılan yer temassızlık yapıyordu, çözüp tekrar bağladım ve çözüldü.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.