Şimdi Ara

Süperonline Müşteri Hizmetleri Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Müşteri Hizmetlerini kınıyorum. 24 dk hatta bekledim ve sabrım kalmadığı için kapattım. 2 gündür net yok, statik ip talep etmiştim, etmez olsaydım, cep telefonuma mesaj gönderdiler ip niz budur diye, ben bunu nereye gireceğimi nerden bileyim. Hizmet bu mudur? statik ip nizde sizin olsun netinizde diyerek kapatmaya karar verdim, tabi eğer müşteri hizmetlerine ulaşıp meramımı anlatabilirsem. Yeni abone olmayı düşünenler madalyonun arka yüzünede baksınlar
    saygılar



  • Müşteri hizmetlerine ulaşamadığınız durumlarda, ilk bağlandığınız zaman müşteri numaranızı girmeyin. Şimdiki sistemde aradığınız numaraya bağlı olan abonelik gibi bir şey söylemesi lazım. Onu seçmeyin, sanki yeni hizmet satın alacak yeni bir müşteriymişsiniz gibi seçenekte bulunun. Bu durumda hemen bağlanacaksınız. Nasıl olsa en başta numara girseniz de bir işlem yapmak için sizden tekrar müşteri numarası istiyorlar. Ben genelde böyle yapıyorum. Sorun olmuyor. Yeni müşterileri adaylarına her zaman öncelik tanırlar
  • Asıl tavsiye saat akşam 8'den sonra aramanızdır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.