Müşteri Hizmetlerini kınıyorum. 24 dk hatta bekledim ve sabrım kalmadığı için kapattım. 2 gündür net yok, statik ip talep etmiştim, etmez olsaydım, cep telefonuma mesaj gönderdiler ip niz budur diye, ben bunu nereye gireceğimi nerden bileyim. Hizmet bu mudur? statik ip nizde sizin olsun netinizde diyerek kapatmaya karar verdim, tabi eğer müşteri hizmetlerine ulaşıp meramımı anlatabilirsem. Yeni abone olmayı düşünenler madalyonun arka yüzünede baksınlar saygılar
Müşteri hizmetlerine ulaşamadığınız durumlarda, ilk bağlandığınız zaman müşteri numaranızı girmeyin. Şimdiki sistemde aradığınız numaraya bağlı olan abonelik gibi bir şey söylemesi lazım. Onu seçmeyin, sanki yeni hizmet satın alacak yeni bir müşteriymişsiniz gibi seçenekte bulunun. Bu durumda hemen bağlanacaksınız. Nasıl olsa en başta numara girseniz de bir işlem yapmak için sizden tekrar müşteri numarası istiyorlar. Ben genelde böyle yapıyorum. Sorun olmuyor. Yeni müşterileri adaylarına her zaman öncelik tanırlar