Merhaba superonline ile yaşadığım sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istedim. Bulunduğum daireye yeni taşındık, buraya da yeni superonline fiber altyapı gelmiş. Normalde vdsl turk telekom kullanıyorum. Beni aradılar bağlatalım mı diye? Ben de taahhütüm devam ettiği için yok dedim. Sonra tekrar aradılar ısrar ettiler vs ben de kabul ettim. Tarife olarak bize özel diye internette zaten olan bir tarifeyi satmaya çalıştılar. Ben superonline a yeni gelenlere 2 ay bedava olan kampanyadan bahsedince ondan yararlanamıyorsunuz o ilk kez evine İnternet bağlatacaklar için dedi. Siteden öyle olmadığını gördüm ama zaten sabit fiyat mantıklı geldiği için neyse tamam dedim. Kurum için gün verdiler. Eve kurulum ekibi geldi evde de kablonun geçtiği yerde vestiyer var. Dolabın arkasındaki ince tahtayı keselim mi dediler ben de bir ev sahibine sorayım diye kabul etmedim. Müdürleri aradı parmak kadar deleceklerdi dedi. Ben de o zaman yapsınlar dedim. Tamam ekibi yolluyorum dedi. Ekip gelmedi. Sonra arayınca orada ayna varmış vs dedi (ayna aşağıda kalıyor alakası yok) yapamıyoruz dediler. Sonra biz tekrar bakacaz fotoğraf atın vs dediler. Sonra aradılar iki el kadar kesilmesi lazım dediler. Onu da kabul ettim. Modemi takacak yukarıda priz lazım dediler. Onu da çektim. Sonra aradılar biz kesemeyiz sen kes dediler olmaz kesecek aletim yok dedim. Bir konuşup geri döneceğim dedi. Geri döndü dolabı da senin kesmen lazım kabloyu da senin çekmen lazım dediler. Öyle şey mi olur dedim. Müdürleri araya girdi dolabın arkasını keseceğiz kabul ediyor musunuz dedi evet dedim, bugüne gün verdiler ekipler gelecek diye ve ekipler gelmedi. Aradım. Biz haber verildi sandık da ondan gelmedik de falan filan sizin oraya hiç bir şekilde yapılmaz dediler. Başka bir superonline bayii yapar mı dedim yok onlar da yapmaz ankarada biz yetkiliyiz dediler. Böylece bir haftadır bostan yere mağdur edildim. Üstelik superonlineı arıyorum gidin bayii ile görüşün diyorlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Superonline rezaleti
-
-
Hocam superonline kendi ekipleri yerine bayi aracılığı ile kurulum yaptırıyor dilerseniz bölgenizdeki bayinizin numarasını bulup ararsanız baskı yaparsanız tarafınıza ekip gelebilir. Fakat ekibin başında olmazsanız titiz çalışmayıp hızlıca bitirip gidebiliyorlar. Bayinin numarasını çağrı merkezi üzerinden temin edebilirsiniz.
-
Bayi ile sorun yaşadım zaten hocam. Bayiye sizden başka ekip var mı konuşacağım diyorum. Yok biz ilgileniyoruz vs dediler de bakalım başka bayi bulmaya çalışacağım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shanks0 -- 29 Aralık 2023; 11:16:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayi ile sorun yaşadıysanız bu durumda sizin çağrı merkezine baskı yapmanız gerekiyor. Sürekli arayıp rahatsız edin hocam başka türlü kanallar üzerindende yazarsanız etkili olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imate -- 29 Aralık 2023; 12:41:44 > -
Ben böyle rezil bir firma görmedim en yakın zamanda ekşi sözlükte başlık açmayı da düşünüyorum.
Dün İnternet üzerinden 400 tl fiyat olarak tekrar başvurdum. Adamlar mesai dışı diye dönmedi. Bugün arıyorlar başvuru için fiyat değişti diyorlar. Kampanya 1 ocak'a kadar devam ediyor yazıyordu diyorum kampanya ayrı fiyat ayrı diyorlar. Rezil bir firma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında superonline yanı sıra bayi tarafından mağdur ediliyorsunuz hocam. Her bölgede bayinin çalışması çok farklı
-
Evet bayi zaten bayağı mağdur etti ama superonlinedan tekrar başvuru yapayım dedim yaptıklarına bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birinci başvurunuz iptal oldu mu hocam yoksa onun üzerinden mi ikinci başvuru yapmıştınız?
-
Kurulum olacak noktadaki mobilya ve priz için süperonline ın kesme hat çekme gibi bir yükümlüğü yok kesinlikle. Sadece kurulum yapılacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 30 Aralık 2023; 12:38:36 > -
Mobilya dediğiniz ince bir tahta altı üstü sadece delecekler. Kaldı ki problem bu da değil en başta yaparız diyorlar. Sonra yapılmaz diyorlar. Sonra tekrar yaparız diyorlar vs günlerce oyaladılar. Onu geçtim direkt superonlineın yaptığı asıl rezalet başka zaten. Ben fiyat değişmeden başvurmuşum ertesi gün arayıp fiyat değişti şu fiyattan veririz diyorlar. Sanki ertesi gün başvurmuşum gibi. Rezalet bir firmaymış superonline.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaşadığınız süreçleri tuketici.btk.gov.tr adresinden e devletiniz ile giriş yaparak BTK ya iletebilirsiniz.
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-4#157041525
-
1. İptal olmuştu hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamdır hocam buna bir bakayım teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim
-
Genelde site üzerinden başvuru yaptıysanız daha önceki muhatap olduğunuz bayi tarafından mağdur edilmişsiniz. İkinci başvuru olarak tekrardan yaptığınızda bu sefer ilgisizlik başlıyor bu duruma yoğunluktan dolayı tarafınıza geç kurulum muhabbeti şeklinde dönüyor. Geçen aklıma gelmişti size yazmayı unutmuştum eğer bayi tarafından pazarlamacı arkadaşlardan birini bulursanız onlar şıpacak sorununuzu çözüyor. o bayide bu tarz kurulum işlemi yapan tanıdıkları vs oluyor işin içinde prim ve bayi isminin sol tarafından takdir edileceği için hızlıca çözebilirler sorununuzu. Ancak zıtlaşırsanız işlemlerinizi yasal süre içerisinde aksatma durumu yapabiliyor. Bayinin numarasını dilerseniz sol çağrı merkezinden tekrardan isteyebilirsiniz eğer başka bölge bakıyor ise bu şekilde size önerim olabilir.
-
Teşekkürler hocam şu btk şikayetini bekliyorum bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eehehehe iyiymiş :)
Daha iyisi var hocam, anlatayım mı ?
Kuruluma geldiler, binaya kutuyu kuran arkadaşlar sağolsun Banyo havalandırma boşluğundan kablo gelecek şekilde kutulama ve kablolama yapmış.
Havalandırmadan gelecek kabloyu, dışardan odaya götürmek istediler. Ben de haliyle "bir bakın evin içinde hiç kablo görüyor musunuz, ben evi tadile ettirirken buna çok dikkat ettim, dışardan kablo istemiyorum" dedim. Bu durumda elektrik prizi olan tek yer, kablonun geldiği tuvaletin yanındaki banyoydu. Oraya çekebilirsek fena olmaz, orada priz var dedim.
Arkadaşlar da baktı, dedi abi en kolayı bu zaten, duvara bir delik açalım, yan tarafa kabloyu geçirelim, modemi de oraya koyarız.
Ancak arkadaşları 3-5 kez uyardım, banyodaki seramiklerin çok hassas olduğunu, maktapla kırıldığını, dikkatli delmesi gerektiğini falan söyledim. Sorun yok abi güzel deleriz dendi :)))
Arkadaş bir deldi, temiz su borunu patlattı haahahah...
Ulan dedim ne yapacağız? Abi dedi tesisatçı çağıracağım, seramiği söküp, boruyu düzeltiriz.
Onların dediği şekilde yaptırmadım, kendim tesisatçı getirdim, seramiklere zarar vermeden patlattığı yeri tamir ettirdim. Ücretini de bu arkadaştan alırsın dedim.
İşin özeti, montaj yapan arkadaşlarımız iyi niyetliler ancak uzman falan değiller.
Haliyle bir şey delip, keseceklerse, kendiniz yapın ya da yaptırın. Hoyratlar çünkü deneyimsizler.
Bir insan su borusunu nasıl patlatabilir yahu?
-
En azından temiz su borusunu delmişler; atık su borusunu delseler ne olacaktı; düşünemiyorum.
İşinin ehli; ince işçilik örneği tesisat çekme
-
Alıntı
metni:Ücretini de bu arkadaştan alırsın dedim. Ödemiş mi?
-
Birinci sınıf işçilik ve statik bilgisi hocam bu.
Allah korusun deprem olsa, internet kesilmez. Öyle böyle değil.
Benzer içerikler
- superonline modem değiştirme
- wan bağlantısı kesildi ne demek
- los ışığı kırmızı yanıyor
- 850 480 nerenin numarası
- kyk yurduna internet bağlatılır mı
- statik ip öğrenme
- turkcell abone sayısı
- modem kurulumu
- internet hızlandırıcı
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X