Şimdi Ara

Superonline Temsilcisi Yanlış Bilgi Verdi. Abonelik İptali İsteyince 249 TL Fesih Bedeli Çıkardılar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var.

    Yaklaşık 5 gün önce Superonline'dan VDSL aboneliğim başladı. Abonelik öncesinde "Beni Ara" talebi oluşturdum ve Superonline İstanbul Genel Müdürlüğünden Gözde isminde birisi aradı ve abonelik paket ve tarifeleri hakkında bilgi verdi. Bana verdikleri yanlış bilgiler ve vaatlere inanarak abone oldum. Şu an sahip olduğum 24 Mbps'ye kadar 50 GB kotalı akıllı pakete 64.90 TL ile üye oldum ve 15 gün içinde tekrar paket yükselterek 69.90 TL'ye limitsiz 24 Mbps ile devam edebilirsiniz denildi. Ben de buna inanarak tarifeyi değiştiririm diye aboneliği onayladım ve başladı. Elimde bu görüşmenin baştan sona ses kaydı da mevcut.

    Dün bu tarifeye geçmek istediğimde böyle bir tarife yok bu fiyatta denildi ve bu tarifenin 105 TL ücreti olduğu söylendi. Durumu iletişim merkezine ilettim ve şikayet kaydı açtılar ve eğer doğruysa mağduriyetimi gidereceklerini söylediler. Bugün ise Superonline'dan aşağıdakilerden mesaj geldi ve tamamen şunlar yazıyordu;


    Ilettiginiz başvurunuzu değerlendirdik. Talebiniz sonucu görüşme kayıtlarınızı dinledik. Istemeden yaşattığımız durumdan dolayı üzüntü duyuyoruz. Kalite sürecimize katkınızdan dolayı teşekkür ederiz. b018.


    Gördüğünüz gibi sorunumu çözmek yerine bir de pişmiş kelle gibi mesaj atıp çözüme dair bir şey sunmuyorlar. Aboneliğimin ilk 7-8 günü internet bile gelmedi altyapı sorunları dolayısıyla aboneliği çok sıkıntılı bir şekilde geç başlattılar. Bundan daha 5 gün önce Superonline a hoş geldiniz şeklinde mesajlari bile yeni geldi daha 5 gün on once başlamış olmasına ve bana yalan beyan ve bilgi vererek abone yaptıkları için aboneliğimi sonlandırmak istedim. Aboneliği sonlandırma sebebimi de bildirerek onayladığımda bana 248.9 TL cayma bedeli fatura edilecektir şeklinden mesaj attılar. Bu apaçık dolandırıcılık. BTK'ya şikayet ettim ama yasal olarak 14 gün gibi bir hakkım yok mu zaten? Cayma bedeli almaları yasal mı şu an? Ödemesem hakem heyetine şimdi mi gitmeliyim faturayı mi beklemeliyim?







  • Ses kaydı mevcut demişsiniz. Haklısınız. Gelen faturayı ödeyin ki ağır işleyen adalet sistemi yüzünden huzurunuz kaçmasın. Fatura geldiğinde faturalar,görüşme tarihleri isimler ve size verilen sözlerle şikayetinizi oluşturun.

    Şu anda BTK ya şikayet yazarak da şansınızı deneyin.Bazen çözü bulunuyor
  • FatherGascoigne F kullanıcısına yanıt
    Fatura gelirse onunla birlikte BTK'ya yeniden şikayet edip tüketici hakem heyetine de gitmeyi düşünüyorum. Faturayı ödemeyi düşünmüyorum. Ödersem geri almam zor olur gibi geliyor bana.
  • Ödemezseniz,bunu kesecek kadar utanmaz olan şirket buna faiz işletir,borç büyür,borç takip şirketlerine verir.Huzurunuz kaçar.

    Haklı olunca iade almak o kadar da zor değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatherGascoigne

    Ödemezseniz,bunu kesecek kadar utanmaz olan şirket buna faiz işletir,borç büyür,borç takip şirketlerine verir.Huzurunuz kaçar.

    Haklı olunca iade almak o kadar da zor değil
    Hayır ödemek zorunda değil müşteri temsilcisinin yapmış olduğu hatadan dolayı kabahat bu arkadaşın değil , ben de olsam ben de ödemem , istedikleri kadar faiz işletsinler hiç birşey alamazlar
  • Ver hocam hakem heyetine 12 aydan uzun sözleşme ise haklisin
  • Bugün Superonline yetkilisinde taahhüt başlangıç tarihini öğrendim. 20 Aralıkta başlamış. Yani dediğim gibi 5 gün olmuştu. Bugün abonelik fesih için başvuruyu iptal ettirdim çünkü Türknete geçiş için başvurdum ve onlar iptal etmeyin kurulum ücreti ödemek zronda kalmazsınız ve daha hızlı açılır internetiniz dedi. Cayma bedelini de 120 TL ye kadar biz indirim olarak size yansıtıriz dediler. Durumumu da anlattım ve benim haklı olduğumu ve fatura çıkarsalar bile şikayet edip hakkımı aradığımda sonuç alacağımı söylediler. Şu an için 6. Günündeyim aboneliğim. Bildiğim 14 gün içinde koşulsuz cayma hakkı da var ama bu bilgiye dair somut bir dokümana ulaşamadım. Neredeyse hiç kullanmadığım internete 250 TL cayma bedeli çıkarmaları insanı çileden çıkarıyor. Bariz soyguncular. Devlet bu pisliklere neden el atmıyor anlamış değilim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Yinede tüketici hakem heyetine git belki ödemene gerek kalmaz faturayı
  • Batuhanbay B kullanıcısına yanıt
    Gidecegim fatura kesinleşince. Henüz TürkNete geçişim gerçekleşmedi. Turkcell superonline nin kendi sözleşmesini okudum bugün ve benden sadece kurulum bedelini bir de paketin indirim tutarını alabileceğine dair yazı okudum. Yani 250 TL yi kendi sözleşmelerine göre bile çıkarmamalari gerekiyor.
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Bide faturayı türknete at 120 tl düşşünler
    Belki hakem heyeti faturayı ödeme der yinede 120 tl yi alırsın :D
  • MH genelde bu tür durumlarda sorunu çok yavaş çözüyor. Bazen de temsilci ne yapması gerektiğini bilmiyor. Online İşlem Merkezi üzerinden de başvuru yapın. Benim bir defasında sözleşme yapmama rağmen sözleşmeniz yok denip 2 katı fatura yollamışlardı. Tabii arşivlediğim tüm belgeleri işlem merkezinden kayıt açıp yolladım eğer sözleşmeye uymazlarsa yasal işlem başlatacığımı belirtince birkaç günde olayı çözdüler. Sizde öyle yapın. Ses kaydı da varsa zaten %100 lehinize sonuçlanır.
  • Evet arkadaşlar, son gelişmeleri yazıyorum. Superonline konusuna girmeden önce öncelikle Türknete geçiş ve modem modeli hakkında yazmak istiyorum ki ileride okuyacak, araştırma yapacak arkadaşlara faydası olsun.



    Dün itibari ile TürkNete geçişim gerçekleşti. Modem kurulumunu yaptım ve ilk işim hız testi yapmak oldu. 33.8 MbpsDownload (İndirme) 3.8 Mbps Upload (Yükleme) hızı aldım yaptığım testlerde. Türk Telekom altyapısında olduğum için maksimum 35 Mbps hız sağladılar ve sınırsız olan bu paketin içinde 1000 dk yurt içi her yöne ve yurt dışı sabit hatlara 1000 dk. arama da vardı. Paketin fiyatı taahhütsüz 65 TL. Şu an için çok memnumum. TürkNette tek sıkıntı arayınca karşınıza müşteri temsilcisi çıkmıyor, sitelerinden destek talebi oluşturuyorsunuz onlar size sorunlu ilgili SMS ile gerekirse telefon ile dönüş sağlıyorlar. Şu an için açtığım destek kayıtları da 1 gün içinde sonuçlandı. Gayet hızlıydı. Gün ve tarih itibariyle 35 mbps sınırsız İnternet diğer ISS'lerde 130 TL'den aşağı değil. TürkNet gerçekten şu an için rakipsiz.



    Geçişi yapmadan önce modemleri araştırdım ve TP-LINK TD-W9970 Modem aldım. Modemin 2 tane çeşidi var. 1 tanesi belirli ISS'lerin kendileri için urettirmis oldukları. 1 tanesi ise tüm ISS'lere açık özel üretim olmayan standart modem. Piyasada 220 TL'ye Türk Telekom için üretilmiş olanları vardı ve görüntü olarak da sanki başka bir modemmi? gibiler. Ben modemimin üzerinde Türk Telekom, superonline vs logolar görmek istemediğim için standart üretim olan modemi 279 TL ye Teknosa'dan aldım ve en uygun fiyat oradaydı (ilginç evet). Modemin DSL kablosunu falan kendim kesip bağladım telefon hattına ve yaklaşık 5 gün önce falan açmıştım ağ oluşturup kullanmak için. Hiçbir ısınma vs sorunla karşılaşmadım. 135 m2 Evin tüm odalarında tam sinyal çekim gücü var. Sadece en uzak nokta olan mutfağın Dip noktasında 1 seviye sinyal kaybı oluyor. Modem ışıkları sabit yanıyor ve Superonline'nin verdiği Huawei modem gibi ışıkları sürekli yanıp yanıp sönmüyor. Özellikle veri transferi yapılırken Huawei sürekli yanıp sönen bir şekilde sistemle üretilmiş ama bunda öyle bir şey yok. Ayrıca Huawei modemde modeme dokunup kaldırıp koyunca falan sürekli dsl ışığı sönüyor ve yeniden sinyal alması 2 dk yi buluyordu. Bu modemde hiçbir şekilde DSL i kaybetme gibi bir durum olmuyor. Kablosuz Hiz testlerinde 3 metre mesafeden 33.4 mbps indirme ve 2.6 mbps yükleme hızı verdi. Superonlineda 25 mbps ye kadar olan paketteyken yine aynı yerden 14-17 arası indirme hızları veriyordu.



    Yani özetle superonlinedan kurtulup TürkNete geçiş yaparak şu an için çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.



    Superonline konusunda dönersek, superonline'ı hem kendi sitelerinden tüketici şikayetleri linkinden şikayet etmiştim. Hem BTK'dan hem de şikayetvar.com dan şikayetler oluşturup ayrıca müşteri temsilcisinden de durumu tekrar anlatıp şikayet talebi oluşturmuştum.



    Hepsinden yazıyla geri dönüşler aldım ama sorunun somut çözümü için BTK üzerinden bugün şu mesajı aldım. Tam olarak anlamış olmamakla birlikte bana fatura çıkarmayacaklari seklinde yorumladım. Bu arada Aralık ayı için 42.2 TL lik bir fatura çıkardılar. İnternet kullanım bedeli (24.35₺) ve diğer hizmet ücretleriniz (17.85₺) ?eklinde 2 kalem var faturada. Detayları göremedim ama damga vergisi vs şeyler için olmalı.



    Bunun dışında bir fatura çıkartırlarsa onu da buradan paylaşacağım. BTK'dan superonline'nin yazmış olduğu mesaj aşağıda:



    "Sayın Bahadır Kaya,



    BTK Online Şikayet Sistemi üzerinden ilettiğiniz 868722 numaralı başvurunuz şirketimize ulaşmıştır.



    20.12.2018 tarihinde Süper Hızlı İnternet Yalın VDSL Fırsat Kampanyasıyla aboneliğinizin başladığı görülmektedir.



    24.12.2018 tarihinde oluşturulan 83839756 numaralı formunuza istinaden 10.12.2018 tarihinde müşteri hizmetleriyle yaptığınız görüşme analiz edilmiştir. Bu görüşmede size paket ücreti ile ilgili hatalı bilgi verildiği tespit edilmiştir. 25.12.2018 tarihinde SMS ile size bilgi verilerek formunuz sonlandırılmıştır.



    Talebinize istinaden 02.01.2019 tarihinde farklı servis sağlayıcıya geçmeniz nedeniyle aboneliğiniz iptal edilmiştir. Aboneliğiniz aktif durumda olmadığı için paket değişikliği yapılamayacağını belirtmek isteriz. Sistem üzerinden evraklarınız yer almadığı için yansıyacak erken iptal bedeline müdahale edildiğini bilgilerinize sunarız.



    Saygılarımızla,

    Superonline İletişim Hizmetleri AŞ

    03/01/2019 12:09:36"



    görmüş oluğunuz gibi hatalarını kabul ediyorlar ve iptal bedeline müdahale edildi yazmışlar. Yeni bir gelişme olursa buradan paylaşacağım.




  • bu geçimine su kaçırdığımın firmasının bütün çalışanlarına yalancılık veya müşteriyi aldatma eğitimi veriyorlar sanırsam.
    başıma gelen hat olayı fiber olayı sonrası tüm sükümonline şirketine ... zarara uğrattıkları gibi telafide etmiyorlar.
  • SOL altyapısı üzerinde Milleni Fiber bağlanması sürecinde bayileri tarafından yanlış bilgi bombardımanına tutuldum.

    Herhalde müşteri yanıltmak çalışma biçimi bunların.Sorunun çözüldüğüne de sevdindim
  • Arkadaşlar superonline zimbirtisindan kurtuldum. Şu ana kadar TürkNet ile hiçbir sorun yaşamadım. Gerçekten 35 mbps ile sorunsuz kullanıyorum.



    Bir de yeni bir şey öğrendim arkadaşını getirene 1 ay fatura çıkmıyormu?. Hem yeni abone olan hem de getiren kişi ilk faturalardan sonraki ayda çıkacak faturayı ödemiyormu?. Davet kodumu paylaşmak istedim. Yeni abonelik başlatacak olan varsa bu kodu müşteri temsilcisine söylerse ya da online formda bu kodu kullanırsa o da ben de 1 ay faturasiz ücretsiz kullanabiliriz.



    Herhangi bir sınır da yokmuş. Yani 100 kişi bile getirse 100 ay fatura çıkmıyormu?.



    Yeni gelecek arkadaşlar bu kod ile üye olurlarsa minnet duyarim. Onlar da ben de bu fırsattan faydalanabiliriz.



    Bu link ile Turk.net aboneliği başlatırsan sen de ben de 1 ay ücret ödemeden sınırsız İnternet kullanabiliriz.



    #ArkadaşınıGetir



    https://turk.net/p/GLQ55RQ47ELJ/




  • İptal edin direk eğer fatura keserlerse onuda thh bildirin turkiye.gov.tr den akışına bırakın türkcell finansman şirket kurduğu için ödemezseniz diğer bankalardan kredi kartı ve kredi çekmeniz zorlaşır dikkat edin 14 gün içinde cayma hakkımı kullanarak iptal etmek istiyorum deyin.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Iptal ettirdim hocam. 10. Günde kapandı zaten. Gelişmeleri en son mesajda okuyabilirsin. :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.