Şimdi Ara

Sürat kargo TV yi düşürmüş , ekran kırık , hepsiburada iadeye yanaşmıyor. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
12.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hasarlı geldi yerine ürün gelmedi diye şikayet açsaydınız sorun olmazdı.
  • Aynı şey benim başıma gelmişti,

    Hepsiburadadan akvaryum almıştım.

    Babama teslim etmeye çalışmışlar, babamda ben kontrol edecem kırıkmı değilmi bakmam lazım demiş.

    Akvaryumu kapının önüne atıp gitmişler imza felan almadan, akvaryum tabi kırık çıktı.

    Baya bir uğraştım ama sonunda iade aldılar.

    Yani eşek gibi alacaklar, imza olmadan hiç bir hak iddaa edemezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi September Storm -- 27 Mayıs 2019; 16:46:25 >
  • hocam yaptıklarından sonuç alamazsan tüketici hakem heyetine basvur
  • edirneli86 E kullanıcısına yanıt
    Yeterince elektronik aldım merak etme kardeşim, hepsinde de açtırıp kontrol ettirdim. Birisinde sıkıntı vardı tutanak tutturdum üst modelini gönderdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piêr Dé Sans kullanıcısına yanıt
    Tutanak satıcıyı ilgilendiriyor üreticiyi değil. Kırıl malın tutanağı örneğin samsunga değil hepsiburadaya iletilir. Ben de elektronik ürün aldım ve çatlamış şekilde geldi, tutanak tutturup satıcıya ilettim bir üst modelini yollayıp özür dilediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öne çıkardım

    vakti zamanında hbden notebook satın alma hatasına düştüm paketlemeleri mükemmel olduğundan hdd bozuk gelmişti.
  • tutanak olsa belki uğraşıp paranızı alabilirsiniz ama tutanak bile yoksa o iş yaş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    '''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar.
    varsa bilen anlatsın.
    Aynen öyle. Mh bayılır bunu size ötelemeye. E hak hukuk bu milletin ihtiyaçları arasında olmayınca firmalar da ne yapsın ki, onlar da haklı.

    Aras ve Sürat kargo hiç bir zaman imza aşmadan kargo teslim ediyor. Bir kere Msi 1050 ti getirmişler, bizimkiler de çok siparişim olduğundan kutuları hep birlikte almışlar. Koliyi açınca gördüm. Kargo çalışanı Allah tan evimi bulamayıp cebinden beni aramıştı da arayıp çağırdım. Adam ayağıma kapanacaktı teşekkür ederken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fırat.ç. -- 27 Mayıs 2019; 19:2:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Upp destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun ama türkiyede rezil bir kargo sistemi olduğu için elektronik ve kırılabilir değerli eşyaları evinize getirtmeyin arkadaşlar gidin şubeden teslim alın şubede görevlinin gözünün önünce açın hasarlıysa tutanak tutturun keza ben laptop aldığımda eve sipariş etmiştim onlara göre teslimat alanıda dışında olduğum bahanesiyle getirmediler ama biryandan iyi oldu gittim temizce kargocunun çenesini çekmeden kontrol ettim temizce aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Hepsiburada nın yeni politikası müşteri yıldırma sanırım. Ben de laptop aldım bir kaç ay önce. Ekran sorunlu, iç tarafı beyaz küçük piksellerle dolu. İadeye gönderdim almadılar, ben de geri gönderdikleri kargoyu almadım, yine gönderdiler bu defa aldım bir şey olmasın laptopa kargoda diye. Teknik servise gönderdim cevap bekliyorum bakalım. Laptopa windows yükleyip zarar vermişim o yüzden almıyorlarmış :) Müşteri hizmetleri ile kaç defa görüştüm, bağırdım çağırdım yok. Noterden ihtarname çektim, thh dava açtım. Bize verilen talimat böyle diyorlar. Eski hepsiburada yok artık. Müşteri memnuniyeti yerini müşteri caydırmaya bırakmış, ne kadar insanı iadeden vazgeçirirsek kar diyorlar sanırım. Belli sayıda tüketici hakem heyeti davası aleyhlerine sonuçlandıktan sonra firmalara ceza verilmesi gerekir. En fazla davayı kaybedip ücret iadesi yapıyorlar. Davayla vs uğraşmayan veya bilgisi olmayan insanlar mağdur oluyor. Başka bir yaptırım olmayınca satıcı firmalar işi yokuşa sürmekte sakınca görmüyorlar. Bu durumun en kötü tarafı maddi zarar dışında süreçte psikolojik olarak yıpranmak ve enayi gibi hissetmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paxal -- 27 Mayıs 2019; 22:11:38 >




  • bir ara her gün 4-5 kargo gelmesinden bunalan evdeki kargoları teslim almamaya başladı
    karşı komşu 1-2 aldı sonra kızdı
    ben de hb den alış verişi kestim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada iade surecinde en beter firmalardan ikincisi. Birinciside n11. Sadece aracilik hizmeti ustleniyorlar. İade iptal islemleri icin satici ile iletisime gecmeniz gerekiyor. Eger kargo kutusunda hasar yoksa kargoda ustlenmeyecektir sucu. Gecmis olsun sancili bir surec. Bu tur durumlarda gittigidiyor ve epttavm yi tercih edin. İptal iade islemlerini musteri hizmetleri gerceklestiriyor saticiya danismiyor bile.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tarz kargolarda subeden teslim ister ve gider kendim kargo elemanlarinin onunde pakedi acarak teslim alirim.

    Bir kargo gonderecegim zaman da urunu her yerini videoya kaydeder ve kayit devam ederken kargo elemaninin urunu paketlemesini isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0tt0m@n -- 27 Mayıs 2019; 23:43:8 >
  • Bu konuda Hepsiburada yı bağlayan bir olay yok

    Şanslı imissiniz ki, kargo imza karşılığı alınmamış ve farklı kişiye bırakılmış.

    Süreç biraz uzar ama para iadeniz garanti.

    Benim takildigim, siz ürünü gindermissiniz, peki karşı satıcıya durumu ilettiniz mı?

    Öte yandan kargo bekleme olayı tamamen palavra.

    Geçenlerde mobilya aldık, dedim bundan öncekinde parçalardan birinde kırık çıktı, bak bunu ya bekle ya da aynısı olursa rapor tutturucam dedim.

    Abi sen bak sorun çıkarsa, raporu tutariz dedi ve gitti :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 28 Mayıs 2019; 0:45:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcıya göre değişiyo benim aldığım Televizyonda düşürülmüştü. Özür dileyip daha yeni modelini yolladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 28 Mayıs 2019; 0:44:2 >
  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt
    İyi güzel de, bu tarz kurulum gerektiren ürünlerde biliyorsunuz, paket açıldı mı, servisin insafına kalırsınız.

    Kabul edebilir de , etmeyebilir de. Garanti için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangi kargo elemanı bu kadar bekler diyenlere ;

    böyle düşünen insanlar bittiği sürece bekler.

    söyleyeceksin paşa paşa bekleyecek , işi bu. eğer beklemiyorsa al götür imzalamıyorum de kapat suratına kapıyı.

    Paranızla rezil olmak ve olmamak sizin elinizde.
  • Servis tutanak tuttuysa hiçbir sıkıntı yok. Çünkü tvler servissiz açılırsa asıl o zaman yandın. Direk garanti dışı. Sizin için her şey usule uygun. İade almalılar.
  • eğer hepsi burada kargoyu gönderirken sigorta yaptıysa sorumlu kargocu
    değilse sorumlu hepsi buarada çunku kırılacak veya pahalı ürünlerin sigortası şart
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.