Şimdi Ara

Sürat kargo TV yi düşürmüş , ekran kırık , hepsiburada iadeye yanaşmıyor. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
12.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0tt0m@n

    Saka gibi. O zaman yetkili servis gitsin kargodan teslim alsin
    Arkadaş saçmalık mısınız siz. Hayatınızda internet üzerinden beyaz eşya aldınız mı?

    Bim a101 gibi yerlerde Direk yazıyor zaten servis teslimat diye. Eğer yoksa lojistik firması getiriyor.

    Beyaz eşya yi kutusundan çıkartma görevi sadece servise ait. Alıcı yada kargocu acamaz.

    İçi kırık ise servis rapor tutar ona göre yenisini verilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt
    Siz hiç televizyon gibi bir ürün almamissiniz sanırım internet üzerinden.

    Ürünü alırken dahi yazar, servis kurulumunu yapar.

    Aksi takdirde ürünü kendiniz açarsanız garanti dışı kalır.

    Bunun bir dünya örneği internette mevcut açıp okuyabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    Burada aslında ciddi bir boşluk var .
    Internetten alınan teknolojik üründe markanın servisi "kutuyu açmayın,gelip biz açıcaz.Acarsaniz arıza çıkarsa garanti kabul etmeyiz "derken satıcı firma "kargonuz geldiğinde kutuya bakın zarar varsa tutanak tutun "diyor .Hal böyleyken olasi bir aksi durumda her iki firma da bu işten sıyrılabilir ve kabak yine müşteriye patlar.
    Ben tv telefon gibi teknolojik aletleri asla internetten almıyorum.
    Gider bayisine mali görür alırım . Pazarlık da yapabilirsiniz .
    Böyle saçma sapan yasalar varken parayla rezil olmayı da istemem
    hayır o şekil olmuyor
    kurulum gerektiren ürünler için sizin sorumluluğunuz sadece ,kutunun açılmamış olması ve kutuda hasar olmaması
    servis bunları gördükten sonra kutuyu açıyor ve içinde bir problem çıkarsa rapor tutuyor ve yenisi talep ediliyor

    bayiden alsanız da durum aynı (kurulum gerektiren ürünlerde) ,ki mağazadan alınan ürünlerde 14 gün içinde şartsız iade imkanı yok
    misal telefon aldınız ,mağazada baktınız sorun görülmüyor ama eve geldiğinizde bir problem gördünüz diyelim

    bu durumda cihazı iade edip yenisini alayım diye bir şey yok ,her durumda ürünü alıp servise gönderiyorlar ve gelen rapora göre işlem yapılıyor




  • edirneli86 E kullanıcısına yanıt
    "Saygisiz" notu ile bloklular listesinde yerini aldin. Aynen boyle devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rajeesh

    televizyon kutusunu teknik servis gelmeden açtığın zamanda garantiden cıkıyor. ee ne yapıcak bu insanlar.
    Çok basit bir daha internetten böyle tv benzeri cihazlar almayacaksınız yoksa böyle uğraştırırlar burası Türkiye.

    Bugün gg'den sipariş ettiğim klavye mause setini sürat kargo kapıda oturan yeğenimin eline tutuşturup herangi bir imza almadan tüymüş hemen, ulan yabancı hırsız birine denk gelse alıp kaçmıştı ürünü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadaya suç atmayın sizin arkadaşınızın hatası açmayacak abi koliyi,bir insan bu kadar mı bilinçsiz tüketici olur.Hıpsıbırıdı bızı sıvınsın,adamlar nerden bilicek sizin art niyetli olmadığınızı?
    Empati sıfır,saygı sıfır,paso bencil düşünün.Sizin arkadaşınız veya onun annesi kargoyu alırken üstüne düşeni yapmış mı doğru şekilde,HAYIR.Burda sorun tamamen bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    Hepsiburadaya suç atmayın sizin arkadaşınızın hatası açmayacak abi koliyi,bir insan bu kadar mı bilinçsiz tüketici olur.Hıpsıbırıdı bızı sıvınsın,adamlar nerden bilicek sizin art niyetli olmadığınızı?
    Empati sıfır,saygı sıfır,paso bencil düşünün.Sizin arkadaşınız veya onun annesi kargoyu alırken üstüne düşeni yapmış mı doğru şekilde,HAYIR.Burda sorun tamamen bu.
    Sen tamamen yanlış anlamışsın
    Koliyi açan Yok ondan ki içindeki TV nin hasarlı olduğunu görmemişler. Servis kutuyu açınca hasarlı diye rapor tutmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kargo üzerinden bastırın konuya. Ben Hb'dan 4300 TL tv sipariş geçip siznkinden başka bi kargo ile İzmir lokasyonlu satıcıdan Urfa'ya geldi. Ben evde yoktum, aksam gidip teslim aldım. Kargocu elamanlar adeta üstüne titriyordu paketin. Sanırım bunların yaptırımı ağır oluyor kargo firmasına.
    Not: burda HB tamam sucu yok ama biraz da inisiyatif kullanmalı diye düşünüyorum. Arkadasın sucu yok ki. Sen ayrıca kargoyla aranda halletmeye çalış. Sonuçta koskoca kurumsal Bi firmasın. Müşteri menn. 3600 tlden önemli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • merhaba, bu konuyla ilgili bir çok şikayet kaydını okudum, hepsiburada.com bu tür durumlarda servis raporunun yanı sıra özellikle kargo hasar tespit tutanağını da istiyor.
    belli bir boyutun üstündeki televizyonların (yanlış hatırlamıyorsam 40 inch olması lazım) kurulumunu servis yapıyor, yani garantinin başlaması için için servisin gelip kutuyu açması lazım. neyse buraya kadar tamam ama şöyle bir sorun var:
    şimdi diyelim kargo görevlisi tv'yi getirdi ve biz de kutuyu açmadan dışarıdan inceleyip, tv kutusunda deformasyon, delinme, yırtık, ezilme, hasar var mı yok mu kontrol ettik. sorun burada başlıyor, tv kutusunda bizim için hasar olarak kabul edeceğimiz bir iz veya deformasyonu, kargo görevlisi kabul edecek mi?

    mesela aşağıda örnek 1'de verdiğim linkteki şikayet kaydında tv kutusunda belirgin bir hasar görülüyor, buna benzer belirgin bir deformasyonda zaten iki seçenek kalıyor ya hasar tutanağı hazırlatmak ya da teslim almayı kabul etmemek...
    ama bir de örnek 2'deki gibi dışardan ilk bakışta belli olmayan, ancak tv'nin kutudan çıkarılarak kırık olduğunun anlaşıldığı ve servisin dikkatli bir şekilde kutuyu inceleyip tespit ettiği durumlar da var. anladığım kadarıyla teknik servis de öyle kolay kolay kutu sağlam öyleyse fabrikasyon bir hata var diye rapor tutmuyor. yani özetleyecek olursam, ikinci örnekteki gibi hasarlı kutuların fark edilmesi ve fark edilse bile kargo görevlisini, hasar tespit tutanağı hazırlama konusunda ikna etmek çok zor görünüyor.


    örnek 1 : http://www.selimkoc.com/icerik/panasonic-plazma-tv-hepsiburada-yurtici-kargo-8.JPG

    Örnek 2 :
    www.sikayetvar.com
    Hepsiburada Kırık LED TV Satmak İstiyorlar Zorla
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburadacom-kirik-led-tv-satmak-istiyorlar-zorla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozzika -- 29 Mayıs 2019; 22:37:4 >




  • Hocam.
    Bütün sistemlerde olduğu gibi bu sistemde de bug var.
    Kargocu ürünü size getirse bile kontrol amacı ile açamazsınız. Çünkü bu sefer TV yi kurmaya gelen ekip garanti belgesini imzalamaz.
    Diğer durum da ürünü her ne olursa olsun 14 gün içerisinde şart olmaksızın iade edebilirsiniz. TV yi aynı kargo ile verin, hb hasarlı kargo için iade almak istemeyecek, fakat hasar tutanağını kargoya tutturacağı için ve kargo firması hb gibi yağlı müşteriyi kaçırmaya ağı için kuzu kuzu parasını ödemek zorunda kalacaktır.
    Ama ilk cümlede kullandığım sistem bugı alıcı alehine de kolaylıkla işlenebilir. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mozzika kullanıcısına yanıt
    kutuda hasar olduğunu tespit etmişse ve kargocu tutanak hazırlamaya yanaşmıyorsa almayacaksınız
    lakin bu konuları tam bilmeyenler olabiliyor yada bir boşluğuna gelip tam incelemeden almış bulunabiliyor

    kutudan anlaşılması çok zor olan durumlarda servis yan çiziyorsa o zamanda thh. ve gerekirse tüketici mahkemesine gitmek lazım
    ne yani insanlar röntgen cihazı mı gözle tespiti çok zor olan hasarları görebilsin

    bu konularda firmalar ve servisler hep kendi lehlerine olmasını istiyor ,bu bir gerçek ama bizlerde hakkımızı sonuna kadar arayıp onların art niyetlerini boşa çıkartmalıyız ,zaten başka ne yapılabilir ?

    ki servise misal tuş basmıyor diye gönderilen telefonun ekranının parçalandığı ve kullanıcı hatası denilerek garanti dışı bırakıldığını dahi duyduk
  • bu konunun akıbetini merak ediyorum sonuç ne oldu acaba. çünküaynı sorun bendede daha yeni oldu. surat kargo tv yi imzalatmadan evdekilere bırakıp gitiş. kutuda ufak tefek önemsiz sayılabilecek hasarlar var. servis geldi ve kutuyu açtı. daha sonra prize taktığında ekranın kırık olduğunu ve kargodan kaynaklı hasar olduğunu söyleyerek raporunu tuttu. trendyoldan almıştım. satıcı olan Teknodünya daki bayanla görüştüğümde kargodan teslim almasaydınız felan diyip iade almaya yanaşmıyor. ne yapmam gerekli. neden bizleri bu uyanıklar madur ediyor. thh bir sonuç çıkarmı. parayı kolay kazanmıyoruz.6000 tl çöpemi gidecek
  • merhaba ben de hepsiburada.com'dan LG 55 inch tv aldım, izmirdeki bir mağazadan horoz lojistikle gönderdiler, kargo görevlisinin yanında kutuyu inceledim. tv kutusunun ön kısmında darbeden kaynaklı bir eziklik veya çöküntü vardı. Biliyorsunuz panelin kırık olduğu durumlarda servis kutuyu neredeyse büyüteçle inceliyor yani illaki kutuda bir bok bulmaya çalışıyor. Bu arada Horoz lojistik şirket olarak kesinlikle hasar için tutanak tutmuyor (şikayetvar.com'da şirketin vermiş olduğu cevaplara bakabilirsiniz) Ben de bu nedenle ürünü almayıp imza atmadan geri gönderdim. çünkü tv'de bir şey çıktığında hepsiburada.com kesinlikle topu kargo firmasına atıyor, horoz lojistiğin ise bu konuda verdiği tek cevap inceleyip alsaydınız oluyor.


    Buna benzer durumlarda hepsiburada.com ücret iadesi konusunda sorun çıkarıyor mu? eğer satıcı firma veya hepsiburada.com ücret iadesi konusunda zorluk çıkarırsa eksik mal veya hizmet gerekçesi ile kredi kartı harcama itiraz formu ile bankaya başvursam sonuç alabilir miyim? sonuçta ben bu ürünü teslim almadım.

    bir de şöyle bir saçma durumdan da bahsedeyim, izmir'e 2 saat mesafelik bir şehirde olmama rağmen horoz lojistik izmirden aldığı ürünü önce istanbula ordan da bulunduğum şehire getirmiş. horoz lojistiğin çalışma prensibi bu şekildeymiş önce istanbul, sonra ordan dağıtım yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozzika -- 25 Haziran 2019; 9:23:23 >




  • Arkadaşlar merhaba benimde tv im kırık cıktı servis tutanak tuttu kargoda kırılmış diye trendyol cihazı istedi incelemek için ama iade kabul edilmemiş servis iade/değişim raporu yok diye bu sürecte ne yapmam gerekiyor gelen tv yi teslim almalımıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.