Şimdi Ara

Sürekli Fan Açma( yardım ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
109.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    10 yaşımdan beri sanayide çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatay_igci

    10 yaşımdan beri sanayide çalışıyorum

    sanayide restoran işletiyorsunuz sanırım, bir 50-60 yıl sonra çözersiniz olayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anyhill -- 7 Mayıs 2016; 9:51:00 >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Hacı tamam sen haklısın kralsın paşasın ben bilmiyorum 100 yıldır araba yapan mühendislerde hararet sorunundan haberdar değil tamam okey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatay_igci

    Hacı tamam sen haklısın kralsın paşasın ben bilmiyorum 100 yıldır araba yapan mühendislerde hararet sorunundan haberdar değil tamam okey

    eyvallah... patlamış amortisörüme sapasağlam diyen, çalışmayan kilmaya "bomba" gibi abi diyen bilgisiz, sözde "usta" gerçekte "çırak" elemanlarla dolu sanayiye gide gele bu seviyeye geldik
  • Fan açmasına neden bu kadar takıldınız ki? Her araba conta yakabilir, bunu aracın yakıt türü yahut marka modeli ile sınırlandırmak anormal. 5 tane marea yada palio conta yaktı diye tüm paliolar marealar 206 lar conta yakacak diye bir genelleme yapmak çok da doğru olmasa gerek. Siz aracın fan açmasına değil de açmamasına takılın bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Selamlar arkadaşlar,aslında uzun süredir bu konuyu açmak istiyorudum ama internette biraz daha biraz daha araştırma yapayım diye erteliyodum. Aracım trafikte , dur kalklarda 5 dk da bir fan açıyor. Hararet çizgisi tam oraya gelince fan açılıyor hararet düşüyor ancak yine bir müddet sonra fan açıyor. Bazen 1 saat 2 saat trafikte kaldığım oluyor ve dakika başı fan açılması hem beni rahatsız hemde acaba birley olur mu hararet mi yapıcak diye tedirgin ediyor. İnternette sürekli açık olanlar veya dizellerin motorları stop ettikten sonra dpg yi temizlemesi için fan açmasından bahsediliyor. Benim aracım 2000 model fiat palio, termostat, müşür, devirdaim fln yeni egzozdan yapar denmişti egzoz da yeni kat da iptal ettirdim tıkalı olduğu için,ama hala böyle bilmiyorum bu şekli belki normaldir ama sizinde fikirlerinizi almak istedim. Radyatörü değiştirmedim onda mı sorun var acaba ?bir de devamlı fan açması suyu buharlaştırıp azalmasına mı sebep olur ? Öyle birşey okumuştum. Şimdiden teşşekür ederim. Bu arada ilk kasa paliolarda yani şuan kullanmış olduğum araçta diğer araçlardaki gibi gararet çizgisi takılı kalmaz,araç orjinalde bu şekilde . Edit: araçta antifiriz var mavi renk.

    Arkadaşım , 1999-2003 arası fiat modellerinde ortak bir sorundur diyebilirim. Aracın 1.6 8 Valf sanırım .
    Gidip daha erken açan fan müşiri taktır.
    Korkma aracına birşey olmaz. Conta filan yakar diyenlerde aldırma . Sadece ısındıkça biraz fazla su eksiltir hepsi o.

    "Sene 2008 Doğan 1.6 Ie ( bahsettiğiniz sorunların aynısı mevcuttu) cahilliğinde verdiği akılla birlikte . Ciddi eğimli dağ yolunda 25 km boyunca tapa gaz . 4000-7200 Rpm arası genelde red Line bölgesinde . Durduğumuzda su kalmamıştı , hararet yaptı filan. Söndürmeden bekledik öyle. Birşey filan olmadı.
    Şuan şirkette elemanlar ebesini belliyor. Baskı balata değişikliği ve diferansiyel kırması dışında ufak tefek bakım hariç bir sorun çıkarmadı "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdandi Urd Skuld V kullanıcısına yanıt
    Selamlar, ısındıkça biraz su eksiltir cümlesini biraz daha açarmısım hocam, aracımda hiç bir yerinde kaçak olmamasına rağmen her yerini baştan aşağıya yaptırmama rağmen arada sırada su haznesinde farklılık olabiliyor, bazen de eksilmiş gibi duruyor. Bu araçlarda kronik mi bu şekilde su eksilmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Selamlar, ısındıkça biraz su eksiltir cümlesini biraz daha açarmısım hocam, aracımda hiç bir yerinde kaçak olmamasına rağmen her yerini baştan aşağıya yaptırmama rağmen arada sırada su haznesinde farklılık olabiliyor, bazen de eksilmiş gibi duruyor. Bu araçlarda kronik mi bu şekilde su eksilmesi

    Hocam daha yeni gördüm kusura bakmayın :)
    Şimdi sizin aracınızın problemi
    1- Yokuş görünce hemen ısı 100 lere yaklaşıyor hatta geçiyor . Ama yinede çekiş kaybı olmuyor.
    2- Şehir içinde hemen fan çalışıyor .
    3 - Düz yolda 140 ın üzerinde sabit gidince ısı yine 100 ü görüyor.

    Su eksiltme sebebi daha çok su buharlaştırıp su kaybı yapıyor. Başka birşey değil.
    O arabanın kıymetini bilin , müthiş bir motoru var ( dayanıklılık yönünden )
    Yağı çubuğunu ne zaman çıkarsan konulduğu gibidir. Benzin den LPG ye geçişte problem çıkarmaz vs .
    Iyi bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdandi Urd Skuld V kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hocam, şu 100 derece dediğiniz ısı , hararet gsmteegesinde tam orta çizgi mi oluyor ? Yokuşlarda çıkarken hiç orta çizgiye gelmiyor veya geçmiyor ya da yolda hızlı giderken, ne zaman trafiğe giriyorum orta çizgiye gelip fan açıp düşüyor ama yine çıkıp fan açıyor öyle yapıyor. Bu arada benim aracımın motoru 1.4 8v olan hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Merhabalar hocam, şu 100 derece dediğiniz ısı , hararet gsmteegesinde tam orta çizgi mi oluyor ? Yokuşlarda çıkarken hiç orta çizgiye gelmiyor veya geçmiyor ya da yolda hızlı giderken, ne zaman trafiğe giriyorum orta çizgiye gelip fan açıp düşüyor ama yine çıkıp fan açıyor öyle yapıyor. Bu arada benim aracımın motoru 1.4 8v olan hocam :)

    Valla aracınızın gösterge panelini bilmiyorum ama benzinli araçlarda genel bir durum diyebiliriz trafikte ısınmaya . Düşük devirlerde çabuk fan açar. Hepsinde olur
    Yeni araçlarda soğutma sistemleri daha iyi olduğu için pek rastlanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 palio kullanan biriyim.benim arabamdada su eksiltme fan açma sıkıntısı vardı.götürmedigim usta kalmamıstı.ve arızayı kendim buldum belki şans belkide kısmet bilmiyorum.bu gibi sorunlar kalorifer vanasından kaynaklanıyor kardeş.o parçayı ne zaman (kendim) değiştirdim.arabamda ne su eksiltmesi ne kısa süreli fan açma yaşamadım.ve uzun yolda 800 km de arabam 2.50 den lpg ,le 18 kuruş yaktı.bence senin derdin kalorifer vanası kardeşim.
  • Dakikada 1 fan açan aracımın devirdaimi değişti. Bilyaları dağılmış dönemiyordu. Şimdi 3 4 dakikada bir fan açıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.