İki yılı geçkin süredir Türknet kullanıyorum ve herkese tavsiye ediyordum. Fakat bu sene tam anlamıyla bir fiyasko. Önceden iki üç ayda bir defa hız problemi yaşarken artık her gün, her gün olmasa da bir gün arayla hız problemi yaşıyorum. Her seferinde açtığım destek kaydında hız testi istiyorlar bende gönderiyorum. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra geri dönüş yapıp hızınızda bir problem yok diyorlar ve kayıt sonlanıyor. Belki bir kaç saat belki bir gün geçtikten sonra tekrar başa dönüyoruz. Sürekli geçici çözümlerle oyalıyorlar. Odama geçtiğim zaman modem bir veya iki dişe düştüğü zaman bu problemi daha çok yaşıyorum. Modemde bir problem yok. Asus DSL-N17U kullanıyorum ve önceden böyle değildi. Yani modemin bir veya iki diş çekmesinden dolayı değil. Çünkü akrabamın evinde bir çekerken gayet iyi hızlı internete giriyorum ve hız 8mbps geçmezken gayet iyi. Üstelik o modem daha düşük özelliklere sahip. Ama Türknet'te hız testi yaptığım zaman hızım 20mbps ile 30mbps arasında olmasına rağmen yinede internet yavaş. Modem tamamen güncel ve bir senelik modem. Bu problemler olmadan öncede aynı modemdi. Vodafone müşteri temsilcisi dedi ki port size özel değildir. O portu bir kaç kişiyle birlikte kullanıyorsunuzdur o yüzden hız problemi oluyordur dedi. Ne derece doğru bilemem.
Yani kısaca Türknet hız ve bağlantı problemini çözüme kavuşturmak yerine sürekli kopyala yapıştır yöntemlerle geçiştiriyor. Arada bir tüm ülkede bağlantı kopmasını saymazsak. Bu yazdıklarımı okuyan bir Türknet yetkilisi var ise bana ulaşın bi zahmet. Biz size ulaşmıyoruz. Müşteri ismim Yusuf KARADOĞAN
Merhaba, yeni oluşturduğunuz destek kaydınıza güncel hız testi sonuçlarınızı ekler misiniz? Bende teknik arkadaşlarımla kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yeni oluşturduğunuz destek kaydınıza güncel hız testi sonuçlarınızı ekler misiniz? Bende teknik arkadaşlarımla kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
Hız testi göndermeyeceğim size. Çünkü her seferinde 45 dakika uğuraşıp hız testi göndermekten ve sorunumun çözülmemesinden bıktım. Siz bilirsiniz hızımı 25mbps. Ama yinede yavaş internetim. Buyrun çözün sorunu.
yusufhahaY
kullanıcısına yanıt
Hız testi göndermeyeceğinizi ve aldığınız hızın 25 Mbps olduğunu teknik ekibimiz ile paylaştım.
benim de aynı problem var 9 mbdan 2 mb hıza düşürdüler sonra internetim kesildi tamir için bir tane adam gönderemiyorlar yazık sonra o hat kablomun üzerinde başka bir kişinin ismi etiketlenmiş bu ne demek benim portumu başkasına mı devrettiler nedir bir port üzerinden bir çok kişiye nasıl internet vermeye kalkışırlar reziller
isyancı2İ
kullanıcısına yanıt
Merhaba, arızanızın çözümü için hattınızı yapa'dan vae'ye geçiriyoruz. Kısa süre içerisinde başvurunuzu yaparak size bilgi vereceğiz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme