şehir içi sol şerit falan hikaye. dün sol şerit akıyor. önümde 2-3 araçlık mesafe var. biri hızlı gitmiyom diye önüme geçti sağ sol yaparak. kardeşim trafik var belli. he sonra ne oldu önümde ani fren yaptı trafik aniden durunca, öndekine geçirecekti. millet hız yapmayı ve bi araba öne geçmeyi marifet sanıyor. saygısız cahil cühela, maganda dolu. toplumun aynası trafik işte. kendini eğitememiş vites koluyla aşk yaşayan tipler |
SÜREKLİ SOL ŞERİT İŞGALİ !!! (3. sayfa)
-
-
en sol şeritten, sürekli yüksek hızda gitmekte sol şerit ihlalidir. sol şeridi, sollama için kullanacak insanların işini zorlaştırmaktır.
Hız sınırlarına uyun!
-
Şu kültür bir türlü oturamadı. İşin bitince geç sağa kardeşim ya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İronikdir ama tahminimce bu sol şeridi işgal edenlerden en çok şikayet edenler daha yüksek hızlarda sol şeridi işgal edenlerdir. Kendisi 150 ile sol şeridi işgal edecek ama önünde 120 ile sol şeridi işgal edene kızıyor. 120 ile sol şeridi işgal eden de 90 ile sol şeridi işgal edene kızıyor. Üçünün de birbirinden farkı yok.
-
Kültür mü?
-
Bursa'nın kanayan yarası.
-
Sol şeride düşük hızla yapışıp gidenler, sollamaya çıkmadığı halde sol şeridi kullananlar, sollamayı bitirdikten sonra uygun şeride çekilmeyenler buradaki konu.
Sol şerit sollama şerididir, sürekli işgal edilemez, kural net gayet açık. Farklı farklı senaryolar üretip trafiğin içine edenlere bahane uydurmanın da gereği yok.
-
bursa da bazı yerlerde sol şerit mecbur. sağ daha tehlikeli. soldan bari kimseye bulaşmadan şerit akıyor. bazı yerde de ankara yolu gökdere civarı sol şerit duruyor. alakasız yerlerde sol zank diye duruyor. şehir içi sol şerit hikaye. he mudanya yolunda solu kapamanın manası yok tabi. orda ortadan sağdan vs git yine.
-
konu 9 yıldır değişmemiş öncesi de aynıydı tabi :) Neyse ağzına ağzına xenon sokmaya daha da devam ederse sıfır geçmeye devam. Magandayım evet... Sol şerit ihlali yapan herkes gözümde sıfırdır.
-
1) değil 150, 91 ile gelse evet zorundasınız
2) arkasından gelen yoksa sorun olmaz
tabi ki makas atılmasını haklı çıkarmaz o ayrı.
-
İstanbul'da en hızlı akan şerit nedense sağ şerit
-
ülkenin yarısı adını söylemekten aciz, trafik kültürünü mü anlamalarını istiyorsunuz.
-
hız sınırına uyarsa (diyelim ki 90) nasıl sollama yapacak önündeki de 90 la gidiyo.. yani herkes 90 la giderse sollama yapılamaz. o zaman sol şeritten gidilebilir mi sürekli ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi august landmesser -- 30 Mayıs 2022; 10:20:19 > -
Trafik yoğunluğuna göre evet, yani orta şeritteki 80, en sağ şerittekide 60 ile gidiyorsa, teknik olarak, yasal hız sınırları içinde, sol şeritten 90+ tolerans ile gidenler sollama yapmaktadır. Bir açık bulunduğu zaman, orta şeritten 80 ile giden araçlar bittiği zaman, yine orta şeride geçer.
Bir kısım sürücü, tüm araçlar 60 - 70 ile giden sağ ve orta şeride sıkışsın, sol şerit bomboş olsun, biz oradan devamlı 140 ile akıp gidelim istiyorlar, trafik kanununda böyle bir kural yoktur. Asıl bu düşiünce, sol şeridin, hız sınırları dahilinde sollama için kullanılmasını engellemektir.
-
konuyu saptırıp cevaplamışsınız. bahsettiğiniz yanlışlar kimseye sol şerit işgal hakkı vermez. neredeyse diğerleri de şu şu yanlışları yapıyor ben de 120ye sabitleyip sol şeridi işgal ederim diyeceksiniz.
-
sağınız boş ise abla haklı...
-
Mesele sol şeridi kapatmak değil, orta şeritten devamlı ilerleyip Türkiye de trafiğin sağdan aktığını anlayamamak. Bakın aşağıda Bursa İzmir otobanından ufak bir kesit.
Kimse sağdan gitmiyor, bahaneleri de kamyon var gir çık yapmamak. Orta şeritten gitmek kadar ılıkça bir hareket daha görmedim kusura bakmayın.
Bakın anlamayan arkadaşlar, size hız sınırları içerisinde oluşabilecek bir durumu paint yardımı ile malum kişiye anlatır gibi çiziyorum.
İşte trafik bu yüzden oluşuyor. Ortadaki beta sağa geçse, önüne kamyon çıkınca orta ya da sol şeride gir çık yapsa trafik sorunu kalmayacaktır. Tabii bu önerme şehir içi için pek geçerli değildir.
-
bunu birde güvenlik için diye savunuyorlar, olası bir tehlike anında iki tarafa da kaçılabilir vs gibi.
ayrıca şehir içi ana arterler de geçerli bence. açıkçası artık sağ şeridi boş bırakmalarına da razıyım, en azından orası akıyor.
-
savundukları şey saçma, lastik patlasa sağa emniyet şeridine geçmek için kırk takla atarlar akan bir trafikte. Tamamen iq düşüklüğünden ya da ılıklıktan kaynaklı bu ortadan gitme durumu kusura bakmayın.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X