Şimdi Ara

Suzuki sx4 S cross (Konu Güncellendi) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
5
Favori
42.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
    Detaylı bir inceleme bekliyoruz
  • Bizim buralarda pek kar olmaz... Ben Fethiye de yasiyorum.

    Antalya yolunda karabel yokusu vardir, giden gören bilir. Ağır kış zamanı oralara yolum düşer, o zamana kadar deneyimim belki olmaz. Karasal iklim bölgesinden alan bir arkadaş çıkarsa izlenimlerini paylaşmasını isterim.
    AllGrip teknolojisi karlı havalardan ziyade çamurlu yollar, kaygan zemin ve yağmurlu yollarda da snow (kar) modu kullanilabiliyor. Auto modu arac once 4x2 de yakit tasarrufu ile başlıyor eğer bir zorlanma görürse tekerleklerde 4x4 moduna geçiyor.Sport modu ve de Lock modu var...
    Saygilar... Bir Fethiye Sporlu olarak Fenerbahçeli arkadaşlarımızı tebrik ediyorum, güzel bir maç oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı dün bayide inceledim. Genel olarak hoş bir araç. Cam tavanlı versiyonda arka tavan yüksekliği sunrooflu araçta az, sunroofsuz araçta yeterli. Arka diz mesafesi biraz yetersiz. Malzeme kalitesi fena değil. Benzinli aracın tüketim değerleri gerçekten iyi. GL+ donanımı yeterli. GL+ donanımının açılır tavan olmayanı olsa imiş (2-3000 TL fark eder) iyi olurmuş. Ama fiyat bence yüksek. Çok sevdiğim Skoda içinde aynı şeyi söylüyorum. Toyota, Vw, Renault isimden dolayı daha rahat araç satarken, Skoda, Seat, Mazda, Mitsubishi, Suzuki vb. firmaların ürünlerini daha rekabetçi fiyattan piyasaya sunması gerekir. Ancak bu şekilde insanlar sevdikleri ve gerçekten iyi arabalara binebilirler...Tabi firma, distribütör politikalarını ben bilmem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Aracı dün bayide inceledim. Genel olarak hoş bir araç. Cam tavanlı versiyonda arka tavan yüksekliği sunrooflu araçta az, sunroofsuz araçta yeterli. Arka diz mesafesi biraz yetersiz. Malzeme kalitesi fena değil. Benzinli aracın tüketim değerleri gerçekten iyi. GL+ donanımı yeterli. GL+ donanımının açılır tavan olmayanı olsa imiş (2-3000 TL fark eder) iyi olurmuş. Ama fiyat bence yüksek. Çok sevdiğim Skoda içinde aynı şeyi söylüyorum. Toyota, Vw, Renault isimden dolayı daha rahat araç satarken, Skoda, Seat, Mazda, Mitsubishi, Suzuki vb. firmaların ürünlerini daha rekabetçi fiyattan piyasaya sunması gerekir. Ancak bu şekilde insanlar sevdikleri ve gerçekten iyi arabalara binebilirler...Tabi firma, distribütör politikalarını ben bilmem...


    hocam adamlar kendini o saydığınız markalarla eşit görüyor. getirdikleri fiyat o yönde. Yurt dışında dizelde benzinli de neredeyse aynı fiyattan satılıyor. Ben Suzuki Türkiye distiribütörü olsam. Hiç benzinli getirmem sadece dizel getirip onuda benzinli fiyatına satarım. Yani 55 bine en düşük donanımı dizel olarak satılsa, emin olun dizel fetişizminin bu kadar yüksek olduğu bir ülkede kapışılır ama bana görede fiyatlar rekabetçi değil piyasaya girmeye oynamıyorlar.




  • Geçen Opel Mokka'yı merak edip Opel bayisine gittim. içine girdim resmen boğuldum çok ufak geldi. Arkasına bindim diz mesafesi yok koltuklar dik duruyor.. Bu aile ile uzun kısa yol olayına uygun değil dedim ve eledim..
    Bugün de gittim Suzuki bayisine.

    Arabanın dış görünümü Nissan Qashqai'yi andırıyor. Icine bindim Mokkadan daha rahat geldi. Ama arkasına binmemle kafamın tavana surtmesi bir oldu. Resmen şaşırdım çünkü benim boyum 1.79, diz mesafesi kısa.. Yanımda olan 1.85lik arkadaşıma sen bin dedim ve binmesiyle kafayı çarpması bir oldu..

    Sonuç olarak böyle bir arabayı yapan Japonların ortalama boy oranını nasıl hesaplamadiklarina sasarak elemek zorunda kaldım..
    Kendi milletlerine göre yapmışlar aracı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihkurnaz F kullanıcısına yanıt
    Önceikle Mokka ile S-Cross aynı sınıfta olmadığı için S-Cross daha büyük ancak dediğinize katılmamak elde değil, maalsef panaromik tavan her ne kadar güzel olsa da mekanizmanın bu kadar fazla yer kaplaması can sıkıcı. Aşağıdaki videonun sonunda ne kadar yerden feragat edildiğini, 4.04. dk'dan izlemeye başlayarak görebilirsiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=cS9XJ2QURUE
  • En başta bu videoyu izlemek lazımmış..hiç bir şeye gerek kalmıyor,ne fiyat almak,ne test sürüşüne gerek yok..
  • Aralık da iyi bir indirim gelebilir.
  • İnternette FİYAT BİLGİSİ'nin altında "S-Cross modelleri 2013 model yılına aittir." notu var. Bu not tüm modellerde var. Ankara bayilerini aradım ve "2013 stoğu çok olduğu için 2014 modeller getirilmedi" cevabını aldım. Bu ne demek oluyor, anlamadım. Bazı firmalar seçenek olarak eski model sunuyor ama istediğimde yeni modeli de alabiliyorum. Bu "MALLAR ELİMDE KALDI" demek ki, böyle olsa bile prestij olarak çok hatalı bir yöntem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhosafci

    İnternette FİYAT BİLGİSİ'nin altında "S-Cross modelleri 2013 model yılına aittir." notu var. Bu not tüm modellerde var. Ankara bayilerini aradım ve "2013 stoğu çok olduğu için 2014 modeller getirilmedi" cevabını aldım. Bu ne demek oluyor, anlamadım. Bazı firmalar seçenek olarak eski model sunuyor ama istediğimde yeni modeli de alabiliyorum. Bu "MALLAR ELİMDE KALDI" demek ki, böyle olsa bile prestij olarak çok hatalı bir yöntem.

    Üstün zekalı suzuki pazarlamacıları 2013 yılında satış hedefini çok yüksekten tuttular ve dolayısıyla tonla araç getirdiler nasıl olsa satarız diye. Ama, öyle abuk subuk bir fiyattan satmaya kalktılar ki hedeflenen satışın 10 da birini bile yapamadılar. Böyle olunca da 2013 modeller ellerinde şişti. Şu an fiyat uygun olsa bile kimse dönüp bakmıyor bir kere tren kaçtı çoktan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: hhosafci

    İnternette FİYAT BİLGİSİ'nin altında "S-Cross modelleri 2013 model yılına aittir." notu var. Bu not tüm modellerde var. Ankara bayilerini aradım ve "2013 stoğu çok olduğu için 2014 modeller getirilmedi" cevabını aldım. Bu ne demek oluyor, anlamadım. Bazı firmalar seçenek olarak eski model sunuyor ama istediğimde yeni modeli de alabiliyorum. Bu "MALLAR ELİMDE KALDI" demek ki, böyle olsa bile prestij olarak çok hatalı bir yöntem.

    Üstün zekalı suzuki pazarlamacıları 2013 yılında satış hedefini çok yüksekten tuttular ve dolayısıyla tonla araç getirdiler nasıl olsa satarız diye. Ama, öyle abuk subuk bir fiyattan satmaya kalktılar ki hedeflenen satışın 10 da birini bile yapamadılar. Böyle olunca da 2013 modeller ellerinde şişti. Şu an fiyat uygun olsa bile kimse dönüp bakmıyor bir kere tren kaçtı çoktan.

    Benim alma niyetim vardı 2013 yılında en baz modeli 52 binden getirdiler. Daha sonra ÖTV zammı ve kur artışına rağmen 52 den bıraktılar bir ara. O zaman uygun bir tanıtım amacıyla lansman fiyatını adam gibi düşük tutsaydılar bu hallere düşmezlerdi. Tamamen hak ediyorlar şu hali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu hortlatıcam ama bu aracı alıpta yorum yapan pek olmamış? Kullananlar nasıl, tavsiye edermi acaba?
    ve şu araç alınırmı:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-yetkili-servisten-bakimli%2Cservis-2-el-satistan-alindi-350265863/detay
  • ChipKamyonu C kullanıcısına yanıt
    bu araç bizim bu konuda bahsettiğimiz araç değil. İsmi aynı ama önceki kasa nerdeyse her şeyi farklı.
  • bi de ben hortlatsam mı konuyu?


    2013 Sx4 Scross ile 2016 yeni vitara karşılaştırma yapıldığında hemen hemen aynı gibi. fiyat olarak baya bir fark var ikisi kıyaslansa f/p açısından hangisi önde gelir acaba

    2013 sx4 Scross ortalama 60 - 65 bin TL
    2016 yeni vitara ortalama 85 - 110 bin TL arası.
  • koltuk sogutma da mi varmiis

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.