|
*** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** (24. sayfa)
-
-
Cizgiler bence sabit ayarlarda göremedim bir yolunj bulan varsa yazarsa sevinirim servise gittiğimde sorucam yazarim
-
Nasıl bir işlem diye merak ettim aşağıdaki videoyu izledim.
VD EditionyoutubeVideo Title: How to Remove the Headliner from Volkswagen Polo Mk5 6R Video Description: Welcome to our channel! In this detailed tutorial, I take you through the step-by-step process of removing the headliner from a Volkswagen Polo Mk5 6R. If you’re looking to repair, replace, or simply upgrade your headliner, this video is designed to provide you with all the knowledge and tips you need. In this video, you will discover: Comprehensive Dismantling Process: I guide you through the removal of various components, including the A, B, and C pillars, to ensure a thorough and safe extraction of the headliner. Detailed Instructions: From the initial overview to every stage of the process, you'll see exactly how to carefully dismantle the roof handles, sun visors, and the central dome light. I emphasize careful handling to avoid any unnecessary damage. Tools Required: I outline the specific tools you’ll need for the job, including any gadgets that can make the process easier and more efficient. Step-by-Step Guidance: The video provides clear and concise instructions, making it suitable for both beginners and experienced DIY enthusiasts. I explain each step along the way, so you always know what to do next. Helpful Tips: Throughout the video, I share tips to help you avoid common pitfalls and ensure a smooth removal process. My goal is to help you achieve successful results without any hiccups. Whether you're a car enthusiast, a DIYer, or someone looking to refresh the interior of your Volkswagen Polo, this tutorial offers valuable insights that will empower you to complete the task with confidence. If you find the video helpful, please like, subscribe, and hit the notification bell for more automotive DIY tutorials and tips! Keywords: Volkswagen, Polo Mk5, headliner removal, car interior, DIY auto repair, car restoration, vehicle maintenance, automotive tutorial, car modification, removing car parts, sun visor removal, DIY project, step-by-step guide, A pillar, B pillar, C pillar, central dome light, roof lininghttps://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=5mtCwKZrTHEÇok teferruatlı değil gibi. İşinin Ehl-i biriyse zarar vermeden yapabilir gibi görünüyor. Ama bir tırnak vs kırarsa can sıkabilir.
Ben de PPF düşünüyordum ama böyle bir durumla uğraşmak gerekeceği hiç aklıma gelmemişti.
Siz nerede hangi şehirde kaça fiyat aldınız?
İzmir’de Nero Detailing var. Bu hesabı 2-3 yıldır takip ediyorum. Kadın gerçekten işi severek ve çok itinalı yapıyor. İstanbul’da olsa mutlaka adresim bu olurdu (kendisi ile tanış değilim veya içine de kefil değilim sadece gözlemimi aktarıyorum). Aynalarda sökme yapmadan PPF I geçiriyordu. Tavan rayları için napıyor hiç dikkat etmemiştim. Hesabına biz göz atmakta fayda var.
https://www.instagram.com/nerodetail?igsh=MWNjOWxzYjgzcG5sZQ==
-
Sabitmiş Hocam daha ucuz versiyonlu kamerayı takmışlar -
Ankara gopwashta komple kaplama diamond shield marka (amerikan) 210 mikron kalınlık 7 yıl garanti + italyan marka cam filmi + jant koruma + motor koruma + koltuk koruma 60bin tl 6 taksit yaptırıyorum. Sökmeden etrafından da yaparız ama ilerleyen zamanlarda toz çamur birikince kötü bir görüntü oluşturup sizi rahatsız edebilir dediler. Ben de bir sıkıntı olmayacağını söylüyorsanız sökün dedim.
-
Hayırlı uğurlu olsun, sonuçlardan haberdar ederseniz sevinirim
-
İstanbul Ataşehir’de bulunan Auto Gold diye bir araç kaplama merkezi var. 35.000 TL fiyat veriyorlar full kaplama için.
Ama marka belli değil. Sordum marka bilgisi paylaşmadılar.
https://instagram.com/p/DCzHZYestLl/
Burayı tanıyan bilen var mıdır? Bu iş çok acayip bir iş, 35’e de yapan var 90’a da yapan var. Sorsan hepsinin malzemesi en kalitelisi. Hepsi kendini yeniliyor 5-10 yıl garantiler hava uçuyor vs vs. -
İyi bi yerde yaptırmak önemli. Marka garantisi çok bağlayıcı olmuyor (çok lüks büyük markalar hariç) uygulayanlar hataları genelde kendileri tolere edip yeniliyor. Markaların çoğu uzak doğuda üretiliyor kullanıcıları da memnun genel olarak (TPU için konuşuyorum) ama kalite olarak aşırı kaliteli değiller. Ben yaptırmaya gittiğimde dükkanda filmleri getirdiler gerdirme ve yırtma testi yaptık batı markalarıyla fark bariz ortada. Markasız filmden uzak durulması gerektiğini söylediler. Siz de yaptıracağınız yerde markaları gözünüzle görüp yaptırabilirsiniz. Dediğim gibi iyi köklü bir yerde yaptırmaya dikkat edin bu iş uygulayıcıda bitiyor benim anladığım kadarıyla. Dükkanın ismi büyük olunca fiyat fahişleşiyor. Fazla popülerlerden de uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Google yorumları eleme yapmanıza yardımcı olabilir
-
İnternetten paspas alacağım önerisi olan var mı? -
Şu her araç için ürettikleri dikişli deri paspaslardan aşağıdaki linkte birisi alıp koymuş. Fotoğrafları var. Nasıl göründüğünü anlamak için bakabilirsiniz. Siyah üstüne kahverengi güzel olur diye düşünüyordum görünce beğenmedim. Belki siyahı daha iyi olur.
golftutkusu - otomobil tutkunlarının adresi2024 model Yeni ( makyajlı ) T-Cross aldıkhttps://www.golftutkusu.com/topic/22100-2024-model-yeni-makyajli-t-cross-aldik/page/3 -
-
Paketine göre üzerinde gelen lastikler için yani
16 inç için olması gereken değer yazması gerektiğini düşünüyorum. Ama R18 yazıyor altında yani 18 inç lastik için yazıyor diye anlıyorum?. Style paket aracı olan da bakarsa karşılaştırabiliriz.
-
Etikete göre hareket edeceksin.
Ben istanbul için 33/33 psi basıyorum.
Diger r18 olan stepne , onada 61psi basacaksın
-
Teşekkürler
-
benim eski sattığım araçtan kalan 205 55 16 lastikler var hocam bende onları takmayı düşünüyorum da çok biçimsiz bir görüntü oluşmuyor dimi.
-
Bulunduğum bölgede hava sıcaklığı genelde sıfırın altında. El freni çekmek zarar verir mi çekmeden bırakmam mı lazım arabayı? -
Kayseride 1 haftadır gece -6larda, el freni çekiyorum.
Bir sıkıntı yaşamadım. -
Uzun vadede zarar veriyor diye duymuştum o sebeple sordum
-
Ben otoparkta dümdüz zemin olduğu için çekmiyorum. Ancak hafif bile olsa eğim varsa o yükü şanzımana vereceğime balatalar eskisin / soğuktan zarar görsün daha iyi diye düşünüyorum.
-
Çok doğru bir tespit. Belki saçma birşey yapıyorum ama ben en soğuklarda kontağı açıp çok kısa bekledikten sonra çalıştırıyorum aracı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X