< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
**** Taigo Kullananıcıları Ana Forum **** (13. sayfa)
-
-
Titreşim değil ama kornaya az uzun basınca detone oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu bizde de var :D
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de taigo life paketi ile aranıza katıldım. Ülkemiz koşullarında pek de seçim şansımız olmadan araç alır olduk. Vw bu araçlarda el frenini manuel yapmasının nedenini "ben size ne satarsam alacaksınız zaten" olarak düşünüyorum. El frenini bir nebze olsun kabul edebilirim ancak cruise control büyük eksiklik, olsa şahane olurdu. Tabi cruise control olsaydı bu fiyat olur muydu bilemem. Bunların dışında çoğu arkadaşın bahsettiği Vw'nin iç dizayn klasikliğini sevmekle beraber kapı kolları plastiğinde ucuza kaçılmış. Silecekleri denedim benim de pek hoşuma gitmedi muhtemelen değiştiririm. tam sol yaparken ben de acaba aşağıdan ses mi geldi diye tereddüte düştüm ancak kullandıkça ses gitti gibi. Olumlu yönlerinden bahsedecek olursak henüz 200 km yaptım ancak genel olarak memnunum, bence araç şehir içi kullanım ve görünüş bakımından iyi. Life paket olmasına rağmen benim beklentimin üzerinde hissettirdi. herkese hayırlı olmasını dilerim
-
Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. Maalesef kapı içi sert plastik ve manuel el freni B segmentinin kaderi olmuş gibi. Ama artık yeni çıkan bazı B segmenti araçlarda bu algı kırılmaya başlamış. Mesela yeni Kona II'de ve Niro II'de kalite ve donanım sınıfının çok üstünde gözüküyor. Yakında Vw de bu akıma ayak uyduracaktır. Muhtemelen makyajlı Taigo'da veya Taigo Mk2'de bunu görebiliriz. Aracın altından gelen ses hiç gitmeyecek, çünkü titreşimli çalışan 3 silindirli motorun bağlantı takozlarında titreşimi azaltmak için esneklik var. Bu yüzden de tümsekten geçerken veya geri-ileri manevra yaparken motor adeta hareket ediyor. Ben çokta kafaya takmıyorum, önceki aracım da 3 silindirliydi ve onda da vardı bu ses.
-
Life pakette aracı 2 kişi kullanıyoruz. Anahtarlarla kendi ayna ayarımızı kaydedebilirmiyiz ?
Kör nokta uyarı da yok eksi olarak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RSteel -- 21 Temmuz 2023; 22:26:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her iki anahtarla ayrı ayrı ayar yapılabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yardımcı olursanız sevinirim
Bütün kitapçığı okudum yazmıyor, geri ayna ayarı gibi yaptım oda olmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kişisellestirilebilir ayarlarda ayna ayarı hiçbir yerde geçmiyor gibi. Anahtarları tanımlarken aynaların ayarını değiştirip öyle tanımlamayı denediniz mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueice76 -- 23 Temmuz 2023; 11:31:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anahtarla kilidi açıp ayar yapıp kitledim, sonra aynısını diğeriyle yaptım
İlk anahtarla bindiğimde değişen bişey olmadı, son kullananın şeklinde duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim araçta D modunda seyir halinde iken gaza bastığımda vitese geçerken araçtan ses geliyor nasıl desem böyle çakırdama gibi bir ses. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DSG de zaman zaman olur alışırsınız problem değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar Dsg de ilk kalkışı nasıl yapıyorsunuz ? Ben önce D moduna alıp sonra el frenini indirip yola çıkıyorum doğru mu bu uygulamam?
Park edişim ise ilk önce N moduna alıp El Frenini çekip sonra P moduna geçiyorum.Uygulamalarım doğru mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
park ediş= N -> El fredi -> ayağı frenden çek -> P
kalkış= P den N ye al -> elfreni indir -> D ye al devam et
ne kadar dogru bilmiyorum 😅
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kalkış çok sorun değil de asıl sorun yanlış park ederseniz ve aracın ağırlığı şanzımana binerse olur. Sizin park etme sırasında eksiklik var. Vitesi N'ye alıp El frenini çektikten sonra ayağı frenden çekmeniz(yani aracın ağırlığını el frenine bırakmanız) ondan sonra P konumuna almanız lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueice76 -- 25 Temmuz 2023; 16:14:26 > -
buradaki ustada önce el frenini çekiyor, sonra N ye alıyor sanki bu daha mantıklı gibi geldi ne dersinizTAMİRHANEyoutubeDSG PARK EDERKEN BUNLARA DİKKAT!!!https://www.youtube.com/watch?v=QGjpOo4xzoM&feature=youtu.be
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Farketmez, asıl önemli olan el freni çekilmiş ve vites N'deyken ayağı frenden çekmek ve aracın yükünü el frenine vermek. Özellikle yokuşta bu çok önemli, yoksa viteste sorunlar oluşabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eyvallah dikkat etmek lazım, bir şeyi merak ettim şöför koltuğunun altında arka taraftan bakınca 2 göz var diye hatırlıyorum koltuğun altında bunları neden koymuşlar anlamadım bilen varmı acaba, cahilliğime verin 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
selamlar, ek olarak yük koymak için.
-
bugün karşılaştığım durumla ilgili yorum istiyorum arkadaşlar sizden.
seyir halindeyken sol ön lastik basınç uyarısı verdi. ardından benzinliğr girip kontrol ettim sol ön 36 psi diğer 3 lastik 47 psi. neye göre 47 vermişler. kapı içinde yazan değerlerde normali 36.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X