Hangi araç f/p ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş) (3. sayfa)
-
-
İş aracı filo aracı bu. Kaliteden ziyade fonksiyonellik yani götürsün getirsin taşısın yeter olarak üretilmiş bir araç. Şirketlerde ayak aracı köylerde eşek yerine kullanılsın diye üretiliyor otobana çıkıp millet gazlasın slalom yapsın diye değil ona göre bakmak lazım olaya. Şirketler kımıl kımıl ucuz araç arayışı içinde çünkü kiralama fiyatları cidden çok yükseldi bu sınıf için bile.
-
Ankara trafiğine,pardon rezil Ankara trafiğinde daha hiç denk gelmedim bu araca
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ankara işçi saati dışında iyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiyat performans olarak Egea daha iyi o zaman bu araçtan 20 bin daha ucuz benim şirketim olsa 5 araba alsam 100 kâr demek 🤔
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Egea bu araçtan 20 bin daha düşük 1.4 fire modeli150 civarından başlıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bencede. Hem daha geniş daha oturaklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2021 model linea gibi geliyor bu araba bana. Ee egea ile aynı fiyata satılan linea'yı da kimse almayacağı gibi taliant'ı da alan zor bulunur. Belki büyük indirimlerle filoya satarlar. İçinde takım elbiseli keko olan makasçı beyaz taliantlar bu aracın kaderi gibi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.
Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.
Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.Daha kötüleri de var hocam,
Mesela golf,
Bu aracın sıfır km si daha 2 km yol gidemeden yolda kalıyor. Forumda bizzat kullanıcısı tarafından açılmış bir konu var, merak edenler okuyabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Taliant'ın kıyaslanacağı araçlar Egea, 301 vs vs olabilir, ancak her ne kadar ''boomer'' aracı olsa da Corolla veya malzeme kalitesi zayıf da olsa Civic ile kıyaslanacak bir araç değildir.
-
La bu sümbülün yeni adi temeldd Dacia logan işte ne olacak büyük beklenti olmamasi lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 5 Ağustos 2021; 10:58:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yerli uretim degil, ithal oldugu icin satis fiyati yuksek. Sevilecek tek yani reno (yaygin servis parca vs den dolayi) olmasi ve bagajinin buyuk olmasi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O segment sevilecek bir segment değil zaten. Türk milletinin talepleri olan dizel + sedan + geniş bagaj + yeteri kadar iç hacim kriterlerini en ucuz şekilde karşılayan segment. İç mekan işçilik/malzeme kalitesi, güvenlik, yalıtım, vs. falan aranmaz bu segmentte.
Bu segmentte 301, Elysse, Symbol(taliant selefi), vs. var. Bunların hangisi sevilecek araba ? Egea bu segment ile C-Sedan arası kalıyor ama fiyatı bu segmente yakın. Egea varken bu araçlar alınmaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyen
Bugüne kadar izmirde bir tane bile göremediğim araçtır kendileri.
Görsem en azından yolda duruşu hakkında bi yorum yapabilirdimAvrupa'da Sandero 95 bin satmış ilk yarıda.
Taliant'ın Dacia logolu Logan'ı ise en çok satan B-Sedan olmuş durumda.
Renault kafasına göre fiyat belirleyemez, Dacia zaten Avrupa'da araba yetiştiremiyor, şu an Türkiye'de 20 bin kişi nakit para da verse Taliant alamaz. Eski kasa Sandero ve Symbol üretimi bitince, Taliant'ta B Sedan'lar içerisinde Türkiye pazarında Egea'ya yaklaşacaktır.
Egea lansmanı olduğunda yıl sonuna kaar 6-7 bin zor satmıştı, ne zaman Linea bitti sonra piyasya oturdu.
-
Bi mesajında da yalan olmasın.
Line 2017 yılında bitti, egea 2016 yılında en çok satan otomobildi...
Sandero ile taliant ne alaka, logan satışlarına bakacaksın. O da 5600 satmış
Sen egeayı bitirecek diye hayaller kuruyordun arabayı daha yolda gören yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop
Taliant dediğin araba aynı Symbol, 301, Egea, Polo ve Golf gibi alt yapıdan çalınarak ucuzlatılmış bir araçtır. Ne bekliyorsunuz ki. Tahminim emsalleri gibi çarpışma testinde katlanıp ön camı patlar, arka kapısı açılır, geyik testinde kamyonetlerden başarısız sonuç alır.
Bu paraya bu kadar.
Sürebildiyseniz yine iyi emsalleri içinde bayiden çıkıp şanzımanı veya motoru bozulduğu için eve varamayanları var.Taliant ve Sandero oldukça başarılı araçlardır. Taliant'ın Civic FC5'e göre bariz üstün yönleri vardır.
Ben Taliant ECO-G kullanmış biri olarak Civic'in demode motoruna göre çok daha ekonomik ve sorunsuz bir araç olduğunu söyleyebilirim.
Özellikle de 2.el sorunlu bir Civic alana kadar kesinlikle sıfır olsun, yeni kasa olsun deyip Taliant alırdım. Taliant'ın HB kardeşi Sandero 2021 ilk 6 ayda 95 bin adet satmış. Civic ise Sandero'nun en az sattığı ay kadar bile 6 ay toplamında satamamış. Şu an Logan Sedan ile kafa kafaya gidiyor Civic HB+Sedan
Gelelim NCAP puanlarına.
Sandero veya Taliant, 4 yıl sonra, çok daha zor şartlarda Civic'in güvenlik paketli versiyonundan bile daha yüksek çocuk koruma puanı almış. Civic şu an teste girse Sandero'dan güvenli bir araba olarak çıkamaz.
Bu arada motoru bozulup yolda kalan araba 1.5 turbo Honda'lardır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: parker48Amaç yürüsün, geniş bagaj olsun, getirsin götürsün olan bir araç. Şerit takip sistemi çarpışma önleyici, ısıtmalı soğutmalı koltuklar, hayalet ekran filan mı olacaktı.
AFUAFD çarpışma önleyici yani otomatik fren sistemi var. Radar taramalı değil, çarpışma öncesi hidrolik basıncını arttıran ve görsel veriyi işleyen bir sistem. Hiç olmazsa hızını düşürür, çarpışma öncesi vakit kazandırır.
Isıtmalı koltuklar Avrupa pazarına Nisan ayında geldi. Ben milletin çöpüne, 2. el arabasına veya 6-7 yıllık Egea'ya para vermem diyorsanız Taliant güzel bir tercih.
2.el Corolla, Civic satacak olanlar veya Egea'nın tekeli kırılmasın isteyenler Taliant'a saldırıyor. Bu kadar basit.
Baz donanımdaki çubuklu ayna ve manuel arka camlar Duster ve Sandero'da da aynı şekilde. İnternette Duster ve Sandero'yu eleştiren bir Allah'ın kuluna rastlamadım.
Herkes farkında, Sedan araba her şartta satar bu ülkede. İkinci el Corolla yerine herkes sıfır olsun der fabrikasyon LPG'li Taliant alır. Benim cebimde 330-340 vardı ben 230'a Golf 8 aldım, cebimde 800 olsa 200'e Taliant alırdım, birkaç yıla üste kalan parayı dövizde vs. turtar 800-900'e tamamlar ikinci el G30 kasa 5 serisine geçerdim.
Aşağıdaki videoda da diyor, eşşek niyetine binilebilecek, fabrikasyon LPG'li, işletme maliyetleri düşük, güncel , sorunsuz bir araba.
-
quote:
Orijinalden alıntı: erka1907araç vergi haracıyla 20 bin usd ye ülkemizde satılıyor. vergisiz fiyatı 11.500 usd.
yani sanderodan hallice konumlandırılmış. tip olarak idare eder.
Turbo-LPG Sandero Stepway Avrupa'da 14 bin Euro'ya kadar çıkıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191
Yolda hiç görmedim tutulmadi galiba pekLansman ayı 161 adet satmış, sonraki ay 323 adet satmış. Yavaş yavaş piyasada tanınıyor.
-
Bir insanın söylediği hiçbir laf doğru olmaz mı? Kaç defa Civic'in 3 ay içinde yeniden değerlendirme ile 5 yıldız aldığını söyledik? Doğruyu bile bile yalan söylüyorsun. Yalan artık ağzının içine yuva yapmış. Her mesajın yalan dolan başka markaları karalama üzerine.
https://www.euroncap.com/tr/results/Honda/Civic/29192
Dacia ile Civic karşılaştırmasına millet ağzını bırakıp başka yeriyle güler. Hadi canım ikiye katlanıp, kapısı açılan aracınla mutluluklar.
1.5 turbo ile yolda kaldım diye konu açan yok ama Golf ile 2 km'de yolda kaldım diye konu açan var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 5 Ağustos 2021; 20:1:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X