Şimdi Ara

Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
12.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç vergi haracıyla 20 bin usd ye ülkemizde satılıyor. vergisiz fiyatı 11.500 usd.

    yani sanderodan hallice konumlandırılmış. tip olarak idare eder.

  • Amaç yürüsün, geniş bagaj olsun, getirsin götürsün olan bir araç. Şerit takip sistemi çarpışma önleyici, ısıtmalı soğutmalı koltuklar, hayalet ekran filan mı olacaktı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bugüne kadar izmirde bir tane bile göremediğim araçtır kendileri.

    Görsem en azından yolda duruşu hakkında bi yorum yapabilirdim

    Ben de Ankara'da 1 tane gördüm geçenlerde, önümde gidiyordu önce Symbol zannettim, genel duruşu symbole çok benziyor. Yaklaşınca taliant olduğunu farkettim. Egeadan bir miktar ucuza satılsaydı belki iş yapardı ama şu haliyle ve fiyatıyla çok satacağını düşünmüyorum.


    Öncesinde Renault bayisinde üstün körü bakmıştım araca, kesinlikle parasının arabası değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 4 Ağustos 2021; 9:26:50 >
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Okurken "hadi canım bunlar mı var!" diye heyecanlandım bir an

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Taliant dediğin araba Clio yerine üretilmiş bir.vasıta.. üretim amacı nedeni belli genel anlamda eski Clio sedan da olduğu gibi şirket aracı, rent, filo ,ticari işlere kullanılacak bir araç bu tip araçlarda işlevsellik ucuz olması kaza anında tamiri ucuz ekonomik olması kısaca genel giderleri ucuz olması merkezli üretlir lüks, konfor, malzeme kalitesi çok sonraki şeylerdir.. o tarzda araçları sürenlerinde o tarzda talebi çok olmaz.. o zaman adama git d segmenti bir araç al derler..

    Talisman demişsin bende vardı en dolu paketi masajlı koltuğuna kadar aklına gelebilicek her şey vardı araçda gırtlağına kadar doluydu konforlu lüks araç olsada ondada malzeme kalitesi yerlerdeydi.. o kadar lüks araç yapıp o kadar.ucuz görünümlü konsol yapmak da yakışmıyordu o araca..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Araya civic ile corollayı sokuşturmanız bence içten içe bu araçlara karşı bir takıntı mı desem, kıskançlık mı desem, bir tür negatif duyguların açığa vurulması. Belki 2 aracın da dünya çapında bu kadar çok satması, sebep olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolda hiç görmedim tutulmadi galiba pek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Renault Mais'teki arkadaşlar herhalde fiyatlandırmayı aracın boyutuna göre yapıyorlar.


    Bizde adı Taliant olsa da araç Dacia Logan. Romanya'da liste fiyatlarına bakarsak aynı donanım seviyesindeki Clio 5 Logan'dan takribi %15 daha pahalı.


    Az önce merakımdan baktım. Bizde Touch paket Taliant aynı paket Clio'dan pahalı. Donanım farkı elbette olabilir ama ne kadar etkiler bilemiyorum


    Şahsi görüşüm yüksek fiyat listeleri ile Renault kendi ayağına sıkıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F355 Challenge

    Polo ve Golf nasıl altyapıdan çalınmış araçlar oluyor beni bir aydınlatır mısınız?



    Alıntıları Göster

    Golf 8 altyapıdan olabildiğince çalınmış bir araçtır. İsterseniz inceleyelim.


    Golf 7 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Golf 8 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)



    Golf 7'de ön cam tek parça kalırken Golf 8'de şasi dirayeti azaltıldığı için araba katlanıp ön cama basınç uyguluyor ve cam patlıyor.


    Yandan çarpışma anında ise kapıları açılıyor.


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Geyik testi bundan da fecaat Golf 7'nin 77 km hızda tamamladığı parkuru Golf 8 spor modda ancak 69 km hızda tamamlayarak kamyonetlerden bile daha kötü sonuç alıyor.


    Golf 7 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Prueba y más información del Volkswagen Golf 2017 en: https://goo.gl/FMXG99 El Volkswagen Golf 2017 tiene novedades y mejoras en el equipamiento y en la gama de motores. Con el motor de gasolina de 110 caballos nos parece más recomendable que con el Diesel de 116 porque cuesta 2900 euros menos, es más silencioso, más veloz y apenas gasta más carburante.
    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    Golf 8 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Más información sobre el Volkswagen Golf 2020 en: https://bit.ly/3fAAyNg Volkswagen Golf - Maniobra de esquiva La primera pasada con el Golf de octava generación, a 77 km/h y sin conocer cómo iba a reaccionar en este ejercicio, no fue exitosa. Aunque no hubiéramos tirado ese primer cono a la entrada al sector central, el subviraje a la salida de este sector era tan grande que nos hacía imposible orientar adecuadamente el coche para entrar en el tramo final. Esta fue la tónica general en el resto de pasadas. Tanto es así, que la velocidad máxima a la que superamos la prueba limpiamente fue 69 km/h, un valor muy bajo, sobre todo para un vehículo de este tipo. Creemos que una parte importante de la responsabilidad de esta velocidad tan baja la tiene el conductor, pero también los neumáticos Bridgestone Turanza T005 que lleva la unidad del vídeo. Notábamos que no agarraban lo suficiente para tirar del coche hacia donde apuntábamos con el volante. Es algo muy parecido a lo que experimentamos con un Mercedes-Benz CLA Coupé, que con el mismo modelo de neumático no logramos pasar la esquiva a más de 66 km/h. Más allá de los neumáticos, este Golf tiene una suspensión que controla bien los movimientos de la carrocería y evita que esta tenga un balanceo excesivo. Como se ve en las pasadas a más velocidad, el problema es siempre el subviraje. Eslalon Este Golf se maneja bien en los sucesivos cambios de dirección que se hacen en el eslalon y el eje trasero tiene un ligero deslizamiento que ayuda a cerrar la trayectoria. Llegado al umbral de velocidad que el coche considera excesivo, las ayudas electrónicas a la conducción intervienen frenando selectivamente las ruedas. Esa intervención es en algunos casos muy evidente y pudiendo llegar a bloquear más de una rueda para alcanzar su objetivo. #golf2020 #newgolf #maniobradeesquiva
    https://www.youtube.com/watch?v=A7x1n3kDuAY

    Görüldüğü üzere Golf 8'de altyapıdan çalabildikleri kadar çalmışlar. Taliantı da bu testlere soksan zaten benzer sonuçlar alır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 4 Ağustos 2021; 22:33:52 >




  • Bursa'da bile hiç göremedim.
    Ama eninde sonunda filoculara yığarlar.
    Selefini 5 gün kullanmıştım. A sütunu, konsol birleşim yerindeki havalandırma çıkışında hayvan gibi çapak vardı. Silerken, elini keser adamın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea çok daha iyi talianttan. Ölü doğdu bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda filo, oyak, plakalı sıfır satış yollarıyla yaygın hale gelir, önümüzdeki 7-8 yılın sümbülü olarak bol bol görülür. Stok sorunları çözülünce renault özellikle baz versiyona ciddi indirim yapar, egeaya alternatif hale getirir aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Başlangıç fiyatı 300 bin lira olan Civic mi ucuz ?

    corolla bile 220 binden başlıyor onun yine çok paket seçeneği daha ucuz modeli var ama civic için ucuz demek akıl tutulması olabilir.


    egea 301 selize sembol talyant falan derken aynı ayarda olabilirler. hatta 216 bin lira başlangıç fiyatı olan POLO da katılabilir ucuz araçlara. Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş) 

  • Egea ile arasında dağlar var bence. O simyisah park sensörleri, bagajı açınca yarıda kalması ve uçup gidecek gibi davranması vs tam bir hayal kırıklığı.

  • Ölü doğdu symbol ile devam etmelilerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen leş bir otomobil. Bildigin peynir tenekesi. Tipsizliği ise cabası. Bu segmentte Egea dururken bu enkazı alan adama şaşarım dogrusu.

    Egea bunun yaninda alman arabasi gibi. Ozellikle tokluk bakimindan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taliant dediğiniz araba Dacia Logan MCV modelinin sedan versiyonudur. Yani bu araba aslında 2021 Sedan Toros (halk arasında binek).


    Toros için olay neydi? Elektronik yok, herşey mekanik, düşük fiyat. Şuan hem rakiplerin en baz modellerinde sundukları hem de arabalarda olması gereken minimum özellikler nedeniyle bazı özellikleri bulundurmak zorunda ve bu da fiyatları artırdı. (Eski ile günümüzün fiyatlarını kıyaslamak ve artık en boş denilen modeller arasındaki farkı göstermek için yazdım.)


    Bunun üzerine döviz kuru ve insanlık dışı vergilendirme sistemi eklenince sonuç fahiş fiyat oluyor.


    Herhangi bir AB ülkesinde birkaç bin € verip 0 araç almak (yani bizdeki 90'lar Toros almak gibi) için cazip oluyor.


    Uzun lafın kısası beklentiyi düşük tutarsanız pek bir hayal kırıklığı olmaz.

  • 301 vb gibi üçüncü dünya ülkeleri için üretilmiş ucuz, toplama bir araç işte. Gerçi şimdi o ucuzları bile alabilmek mesele. Eskileri tamamen Dacia'ydı zaten. Şimdi ortak yanları var mı bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 4 Ağustos 2021; 16:5:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Golf 8 altyapıdan olabildiğince çalınmış bir araçtır. İsterseniz inceleyelim.


    Golf 7 çarpışma testi



    Golf 8 çarpışma testi




    Golf 7'de ön cam tek parça kalırken Golf 8'de şasi dirayeti azaltıldığı için araba katlanıp ön cama basınç uyguluyor ve cam patlıyor.


    Yandan çarpışma anında ise kapıları açılıyor.



    Geyik testi bundan da fecaat Golf 7'nin 77 km hızda tamamladığı parkuru Golf 8 spor modda ancak 69 km hızda tamamlayarak kamyonetlerden bile daha kötü sonuç alıyor.


    Golf 7 geyik testi


    km77.comyoutube
    Prueba y más información del Volkswagen Golf 2017 en: https://goo.gl/FMXG99 El Volkswagen Golf 2017 tiene novedades y mejoras en el equipamiento y en la gama de motores. Con el motor de gasolina de 110 caballos nos parece más recomendable que con el Diesel de 116 porque cuesta 2900 euros menos, es más silencioso, más veloz y apenas gasta más carburante.
    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    Golf 8 geyik testi


    km77.comyoutube
    Más información sobre el Volkswagen Golf 2020 en: https://bit.ly/3fAAyNg Volkswagen Golf - Maniobra de esquiva La primera pasada con el Golf de octava generación, a 77 km/h y sin conocer cómo iba a reaccionar en este ejercicio, no fue exitosa. Aunque no hubiéramos tirado ese primer cono a la entrada al sector central, el subviraje a la salida de este sector era tan grande que nos hacía imposible orientar adecuadamente el coche para entrar en el tramo final. Esta fue la tónica general en el resto de pasadas. Tanto es así, que la velocidad máxima a la que superamos la prueba limpiamente fue 69 km/h, un valor muy bajo, sobre todo para un vehículo de este tipo. Creemos que una parte importante de la responsabilidad de esta velocidad tan baja la tiene el conductor, pero también los neumáticos Bridgestone Turanza T005 que lleva la unidad del vídeo. Notábamos que no agarraban lo suficiente para tirar del coche hacia donde apuntábamos con el volante. Es algo muy parecido a lo que experimentamos con un Mercedes-Benz CLA Coupé, que con el mismo modelo de neumático no logramos pasar la esquiva a más de 66 km/h. Más allá de los neumáticos, este Golf tiene una suspensión que controla bien los movimientos de la carrocería y evita que esta tenga un balanceo excesivo. Como se ve en las pasadas a más velocidad, el problema es siempre el subviraje. Eslalon Este Golf se maneja bien en los sucesivos cambios de dirección que se hacen en el eslalon y el eje trasero tiene un ligero deslizamiento que ayuda a cerrar la trayectoria. Llegado al umbral de velocidad que el coche considera excesivo, las ayudas electrónicas a la conducción intervienen frenando selectivamente las ruedas. Esa intervención es en algunos casos muy evidente y pudiendo llegar a bloquear más de una rueda para alcanzar su objetivo. #golf2020 #newgolf #maniobradeesquiva
    https://www.youtube.com/watch?v=A7x1n3kDuAY

    Görüldüğü üzere Golf 8'de altyapıdan çalabildikleri kadar çalmışlar. Taliantı da bu testlere soksan zaten benzer sonuçlar alır.



    Alıntıları Göster

    İç mekanda malzemeden çaldıklarını biliyordum ancak aracın ani tepkilerinin bu denli kötü olduğunu bilmiyordum. İlk attığınız geyik testindeki 1.0 TSi Golf kullanıcısı olarak şaşırdım gerçekten. Argümanınızın altını doldurarak cevapladiginiz icin teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • F355 Challenge F kullanıcısına yanıt
    Bence Golf 8 cok adi bir araba.

    Golf 7,5 Highline, kalite açısından golfün zirvesidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.