Şimdi Ara

Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen: (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
156
Cevap
0
Favori
11.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla onu bunu bilmemde ...daha dün rus kızı attım araca 106 gti .... kemerleri bağlayın deidm ama dinlemediler ...ne passat dinledim nede diğer ezik araçları verdiği heyecan paha biçilmez ...arkadaş bu aracın sıfırı niye üretilmez çok büyük kayıp C D E segment anlamam 4 üncü viteste 200 km geçtiği zaman ekşın o zmaan başlıyor yeminle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    YouTube'da 1.4 TSI PASSAT ile çektiğim çok sayıda yol videosu var, bir tanesi 2008'den kalma, test sürüşü yapamayanlar izleyebilir.

    Dakika 3:40'tan sonra sağdaki sarı Léon'a dikkat




    Final Countdown




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1.4 TSI PASSAT'ımla 2008'de ve 2009'da olmak üzere Adana'dan Konya üzerinden 2 defa Antalya'ya gittim ve geldim, ilk gittiğimde 60 litre benzin yaktım, sonra gittiğimde 70 litre benzin tükettim çünkü söylemesi ayıp yeni açılan kaymak gibi TEM'de biraz basmıştım. Yolda genelde 100 km/h'dan hızlı gitmedim, ortalamam 5 ilâ 5.5 l/100 km arasındaydı, PASSAT SAHİPLERİ KULÜBÜNDE de tüm bilgileri ayrıntılı olarak paylaştım, geçen yıl 2010'da 2 aile gittiğimizden 170 HP'lik HYUNDAI H-1 ile Adana'dan yine Konya üzerinden Kuşadası'na gittik ve geldik, o da kilometreye 25 kuruş yaktı 11 ay önce.

    Bu yıl ise tatilimizi yine Antalya'da geçireceğiz, TRENDY PALM BEACH adında bir yerde, artık ne çıkarsa bahtımıza, otel veya pansiyon, resimlerde fena değil ama tam bir aile oteliymiş. Bu yıl da 2 araç gideceğiz. Ya LPG'li MITSUBISHI ASX ile gideceğim, ya da 1.4 TSI PASSAT'ımla gideceğim ama sanırım 1.4 TSI PASSAT'ımla gideceğim, çünkü rahatıma düşkünüm, PASSAT'ın bagajı da 4 kişilik bir ailenin tüm bavullarını ve benim 2 laptopumu (!) rahatlıkla alıyor, tam bir uzun yol arabası, TAM!


    ASX de rahat ettirir be abi.




  • 1.4 tsi 215 km yapıyor bunda bir anormallik yok. Tabi bu göstergede okunan değer gerçek değer biraz daha aşağılarda olduguna eminim. 1.6 102 hplik motor bile passatı rahat götürürken 1.4 tsi motorun kaldırmaması gibi bir durum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    2.0 TDI 140 HP Passat 122'lik TSI'den çok daha hızlı değil ki, hızlanmada sadece biras daha iyi. Son hızda TSI alıyor çünkü TDI motorda limitör var 220'yi geçmiyor, TSI ile 230'u devirdim.(Rampa Aşağı)

    Passat

    2.0 TDI 140 HP = 0-100 km/h : 9.8 sn Top Speed : 208 km/h

    1.4 TSI 122 HP = 0-100 km/h : 10.3 sn Top Speed : 205 km/h

    Motor hacmi ve beygir gücüne bakılınca arada dağlar kadar fark olacağı izlenimini versede TDI TSI'dan çokta hızlı değil. 2.0 TDI 140 HP Variant ile otoban'da kapıştım, 220ye kadar kafa kafaya ilerledik 220'den sonra TSI ufak ufak geçmeye başladı.

    2.0 156 hp otomatik vites Accord ile kalktım 100'e az bir fark ile önde gittim 130'da yakaladı 140'tan sonra geçti ve ufak ufak arayı açmaya başladı.

    Tüm bu yaşadıklarıma rağmen 1.4 TSI Passat'ı çekmiyor diyemem, çekmiyor diyenlere de boyun eğemem.

    1.4 motor Passatı çekmez, ama 1.4 TSI motor öyle bir çeker ki.


    elektronik kontrollü tüm araçlarda limitör vardır.
    tdi de bayırı görüdümü 230 yapar.


    Maalesef, 1.4 TSI'ın 230'u devirdiği yolda 08' İzlanda Grisi Renkli Passat Variant 2.0 TDI CR 140 HP'yide denedik aracı 220'de tutan birşey var gitmek istiyor ama gidemiyor araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Beygir sahibine göre kişner


  • Kullanıcı yorumları 1.4 TSi 122bg motorun Passat'ı kaldırdığı yönünde.. Tabiki uç bir performans beklenmediği sürece..

    Yinede sanırım kullanıcıları dahil, Passat için 1.8TFSi 160bg ve 2.0TDi motorların daha makbul olduğunu söylemekte..

    Yalnız şu TOP SPEED efsanelerine sahip arkadaşlar, rampa aşağı ve uzun bir düzlükte bu hızlara ulaştığını kabullenirse artık sevinirim.. Neymiş arkadaş bu TSi anlamadımki.. Bundan önceki aracım S40 T4'dü Turbo 200bg bir araç.. Bu araçla bile 220km civarı hızlardan sonra ivmelenme ciddi anlamda düşüyordu.. BAZI TSi sahipleri ise canı istediğinde 230'a tık diye çıkıyor, geri yavaşlıyor bidaha çıkıyor vs.vs.. Yapmayın arkadaşlarr......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    2.0 TDI 140 HP Passat 122'lik TSI'den çok daha hızlı değil ki, hızlanmada sadece biras daha iyi. Son hızda TSI alıyor çünkü TDI motorda limitör var 220'yi geçmiyor, TSI ile 230'u devirdim.(Rampa Aşağı)

    Passat

    2.0 TDI 140 HP = 0-100 km/h : 9.8 sn Top Speed : 208 km/h

    1.4 TSI 122 HP = 0-100 km/h : 10.3 sn Top Speed : 205 km/h

    Motor hacmi ve beygir gücüne bakılınca arada dağlar kadar fark olacağı izlenimini versede TDI TSI'dan çokta hızlı değil. 2.0 TDI 140 HP Variant ile otoban'da kapıştım, 220ye kadar kafa kafaya ilerledik 220'den sonra TSI ufak ufak geçmeye başladı.

    2.0 156 hp otomatik vites Accord ile kalktım 100'e az bir fark ile önde gittim 130'da yakaladı 140'tan sonra geçti ve ufak ufak arayı açmaya başladı.

    Tüm bu yaşadıklarıma rağmen 1.4 TSI Passat'ı çekmiyor diyemem, çekmiyor diyenlere de boyun eğemem.

    1.4 motor Passatı çekmez, ama 1.4 TSI motor öyle bir çeker ki.


    elektronik kontrollü tüm araçlarda limitör vardır.
    tdi de bayırı görüdümü 230 yapar.


    Maalesef, 1.4 TSI'ın 230'u devirdiği yolda 08' İzlanda Grisi Renkli Passat Variant 2.0 TDI CR 140 HP'yide denedik aracı 220'de tutan birşey var gitmek istiyor ama gidemiyor araç.


    yorumsuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    2.0 TDI 140 HP Passat 122'lik TSI'den çok daha hızlı değil ki, hızlanmada sadece biras daha iyi. Son hızda TSI alıyor çünkü TDI motorda limitör var 220'yi geçmiyor, TSI ile 230'u devirdim.(Rampa Aşağı)

    Passat

    2.0 TDI 140 HP = 0-100 km/h : 9.8 sn Top Speed : 208 km/h

    1.4 TSI 122 HP = 0-100 km/h : 10.3 sn Top Speed : 205 km/h

    Motor hacmi ve beygir gücüne bakılınca arada dağlar kadar fark olacağı izlenimini versede TDI TSI'dan çokta hızlı değil. 2.0 TDI 140 HP Variant ile otoban'da kapıştım, 220ye kadar kafa kafaya ilerledik 220'den sonra TSI ufak ufak geçmeye başladı.

    2.0 156 hp otomatik vites Accord ile kalktım 100'e az bir fark ile önde gittim 130'da yakaladı 140'tan sonra geçti ve ufak ufak arayı açmaya başladı.

    Tüm bu yaşadıklarıma rağmen 1.4 TSI Passat'ı çekmiyor diyemem, çekmiyor diyenlere de boyun eğemem.

    1.4 motor Passatı çekmez, ama 1.4 TSI motor öyle bir çeker ki.


    elektronik kontrollü tüm araçlarda limitör vardır.
    tdi de bayırı görüdümü 230 yapar.


    Maalesef, 1.4 TSI'ın 230'u devirdiği yolda 08' İzlanda Grisi Renkli Passat Variant 2.0 TDI CR 140 HP'yide denedik aracı 220'de tutan birşey var gitmek istiyor ama gidemiyor araç.


    yorumsuz


    İnanıp inanmamak size kalmış, 200'den sonra ivme çok düşüyordu. Düz yolda 220 rampa aşağı 230-235 arası bir hıza çıkıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    2.0 TDI 140 HP Passat 122'lik TSI'den çok daha hızlı değil ki, hızlanmada sadece biras daha iyi. Son hızda TSI alıyor çünkü TDI motorda limitör var 220'yi geçmiyor, TSI ile 230'u devirdim.(Rampa Aşağı)

    Passat

    2.0 TDI 140 HP = 0-100 km/h : 9.8 sn Top Speed : 208 km/h

    1.4 TSI 122 HP = 0-100 km/h : 10.3 sn Top Speed : 205 km/h

    Motor hacmi ve beygir gücüne bakılınca arada dağlar kadar fark olacağı izlenimini versede TDI TSI'dan çokta hızlı değil. 2.0 TDI 140 HP Variant ile otoban'da kapıştım, 220ye kadar kafa kafaya ilerledik 220'den sonra TSI ufak ufak geçmeye başladı.

    2.0 156 hp otomatik vites Accord ile kalktım 100'e az bir fark ile önde gittim 130'da yakaladı 140'tan sonra geçti ve ufak ufak arayı açmaya başladı.

    Tüm bu yaşadıklarıma rağmen 1.4 TSI Passat'ı çekmiyor diyemem, çekmiyor diyenlere de boyun eğemem.

    1.4 motor Passatı çekmez, ama 1.4 TSI motor öyle bir çeker ki.


    elektronik kontrollü tüm araçlarda limitör vardır.
    tdi de bayırı görüdümü 230 yapar.


    Maalesef, 1.4 TSI'ın 230'u devirdiği yolda 08' İzlanda Grisi Renkli Passat Variant 2.0 TDI CR 140 HP'yide denedik aracı 220'de tutan birşey var gitmek istiyor ama gidemiyor araç.


    yorumsuz


    Hemen üstünüze alınmanız ilginç.. Sizi kastettiğimi nerden çıkardınız!

    İyi okursanız BAZI ARKADAŞLAR dedim.. Düz yolda bu aracın 220 ve üstü hızlara rahatlıkla çıkacağını, çıktığını söyleyen veya buna gönülden inanan bazı cengaverler var.. Lafım onlara..

    Sizin özellikle "(Rampa Aşağı)" şeklinde belirttiğinizin farkındayım siz rahat olun..

    Mümkün mertebe herşeyide üstünüze alınmamaya çalışın..




  • 6 kişi+full bagaj ile rampa aşağı 235 i dijital kadranda gördüm.
    Evet,havada durdum şahitlerim va rdemiş gibi oldum hayatında şu arabaya binip gazına basmamış olanlar için ama,Allahınız varsa binmeden kullanmadan yorum yapmayın.

    Bu arada araç 200e kadar çok rahat,sonrasında gerçekten berbat.1400 Turbo bir motordan top speed olarak çok iyi şeyler beklemek yanlış zaten. Ancak 200 e kadar inanın 1.8 motorlar kadar olmasada çok rahat gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XperiaRay -- 1 Ağustos 2011; 13:03:05 >
  • Bkz: Bir cengaver son hızı 205km fabrika verisi olan aracı, düz diye tabir ettiği yolda 220km'ye çıkarmayı başarmış..

    Düzlüğünü nasıl ölçtü yolun anlayamadığım ilk nokta.. İkinci olarak sıfır eğime sahip yolda fabrika verisini geçmeyeceğini daha hala anlatamamış olmama kendim üzüldüm..

    EDİT: Rampa aşağı çıktığı hızları yazan arkadaşlara hiç bir lafım yok.. Rampa aşağı fabrika verilerinin üstü hızlar görmek mümkün tabiki..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 1 Ağustos 2011; 13:03:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Bkz: Bir cengaver son hızı 205km fabrika verisi olan aracı, düz diye tabir ettiği yolda 220km'ye çıkarmayı başarmış..

    Düzlüğünü nasıl ölçtü yolun anlayamadığım ilk nokta.. İkinci olarak sıfır eğime sahip yolda fabrika verisini geçmeyeceğini daha hala anlatamamış olmama kendim üzüldüm..


  • Aslında asıl mesele top speed değil.Bizdeki 1.4 100 HP Corsa bile 180lere dayanaıyor. 115 HP passatımızda 230ları görüyor,1.6 Vectramızda 235 e dayanıyor ancak o hıza nasıl ulaştığı önemli.
    Ve 1.4 TSI gerçekten önyargılı olunacak ama kullanıldığında çok sevilecek.çok esnek bir motor. Bende bu aacı almadan önce 1.4 motor diye çok küçmsedim,ancak bir arkadaşımın aracını kullanınca hata yaptığımı anladım ve gidip aldım zaten.
    Beni üzen nokta,hayatında arabaya binmemiş,ama yorum yapıyor. Gitmiyor,çekmiyor diye. Yazıkv allahi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    215 yaptim deme iste arkadas. tum inandiriciligini kaybetmis tum yazdiklarin. bosa yazmisin.


    1.6 102 HP motorrlu Passat ile 190 görenler var. Bence bu hız görülebilir. Belki yol biraz eğimlidir orasını bilemiyorum.

    1.6 100bg vectra b aracimla lpg de ve duz yolda 197 gordum. Fotografinida cektim inanmayan cikar diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX


    quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    2.0 TDI 140 HP Passat 122'lik TSI'den çok daha hızlı değil ki, hızlanmada sadece biras daha iyi. Son hızda TSI alıyor çünkü TDI motorda limitör var 220'yi geçmiyor, TSI ile 230'u devirdim.(Rampa Aşağı)

    Passat

    2.0 TDI 140 HP = 0-100 km/h : 9.8 sn Top Speed : 208 km/h

    1.4 TSI 122 HP = 0-100 km/h : 10.3 sn Top Speed : 205 km/h

    Motor hacmi ve beygir gücüne bakılınca arada dağlar kadar fark olacağı izlenimini versede TDI TSI'dan çokta hızlı değil. 2.0 TDI 140 HP Variant ile otoban'da kapıştım, 220ye kadar kafa kafaya ilerledik 220'den sonra TSI ufak ufak geçmeye başladı.

    2.0 156 hp otomatik vites Accord ile kalktım 100'e az bir fark ile önde gittim 130'da yakaladı 140'tan sonra geçti ve ufak ufak arayı açmaya başladı.

    Tüm bu yaşadıklarıma rağmen 1.4 TSI Passat'ı çekmiyor diyemem, çekmiyor diyenlere de boyun eğemem.

    1.4 motor Passatı çekmez, ama 1.4 TSI motor öyle bir çeker ki.


    elektronik kontrollü tüm araçlarda limitör vardır.
    tdi de bayırı görüdümü 230 yapar.


    Maalesef, 1.4 TSI'ın 230'u devirdiği yolda 08' İzlanda Grisi Renkli Passat Variant 2.0 TDI CR 140 HP'yide denedik aracı 220'de tutan birşey var gitmek istiyor ama gidemiyor araç.


    yorumsuz


    Hemen üstünüze alınmanız ilginç.. Sizi kastettiğimi nerden çıkardınız!

    İyi okursanız BAZI ARKADAŞLAR dedim.. Düz yolda bu aracın 220 ve üstü hızlara rahatlıkla çıkacağını, çıktığını söyleyen veya buna gönülden inanan bazı cengaverler var.. Lafım onlara..

    Sizin özellikle "(Rampa Aşağı)" şeklinde belirttiğinizin farkındayım siz rahat olun..

    Mümkün mertebe herşeyide üstünüze alınmamaya çalışın..


    Benimde lafım size değildi, dediklerinizede katılıyorum Passat 1.4 TSI 220 yapıyordu fakat öyle şak diye çıkmıyordu bu hıza. 195-200'den sonra araç bitiyordu uzun düzlüklerde 220 yapıyordum...

    Ama katalog verisinde 205 km yazan bir araç 220 yi rahat yapabilir. 197 km yazan Civic ile 240 görenler, 90 Hp dizel Corolla ile 232 yapıyorum diyenlere kimsenin sesi çıkmıyor. Millet ne istiyor bu VW'den...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pritt31 -- 1 Ağustos 2011; 17:28:48 >




  • passat 1.4 TSi çok kral acep biraz ağır gelirmi kasa.
  • Küçük hacimli motorların büyük arabaları çekmeyeceği konusu açıldığında hep şu hikaye aklıma gelir. Sizlerle de paylaşmak, gülüp eğlenmek isterim.

    "Vakti zamanında İstanbul’da Sarayburnu ile Büyükada arasında 2 kişilik kayığıyla bir çeşir taksicilik yapan Ali isminde yiğit mi yiğit, yakışıklı mı yakışıklı , çapkınlığıyla da dillere destan bir kayıkçı varmış. Müşterileri çoğunlukla son vapura yetişmesi asla mümkün olmayan, Büyükada’da yaşayan Kumkapı meyhanelerinin gayrimüslim konsomatrisleriymiş. Konsomatris dediysek, sakın ola umum hane kadını ile karıştırılmaya…

    Dönemin konsomatrisleri, efkar dağıtılan meyhane ve pavyon sofraları müdavimlerini daha ilk kadehi yudumlamadan sarhoş edecek kadar guzel ve bir o derece de namuslularmış. Müşteriyle ilişkileri sadece ve sadece müessesenin onları kolayca sövüşleyebileceği kıvama kadar sarhoş etmekmiş.

    Lakin bu kadınların ortak yanları varmış ki, o da bizim Kayıkçı Ali’ymiş.

    Ali’nin kayığına binip de, Büyükada’ya varmadan, Heybelinin hemen arkasında mehtap altında, dalga üstünde Ali’nin tezgahından geçmeyen yokmuş. Ali de Ali’ymiş hani…

    Öylesine bir çekiciliği varmış ki, kayığına müşteri olup da kürek çeken kaslı kollarını, ayışığında parlayan kavruk tenini gören daha Kınalı’ya bile varmadan Ali’nin karşısında bir mum gibi eriyormuş.

    Eee, Kayıkçı Ali de müşteri velinimettir anlayışıyla hiç birine hayır demiyor sessizce işini görüyor, velakin kayıkta olanı biteni asla ve asla hiç bir mecliste mevzu bahis etmiyormuş. Günlerden bir gün, Çukurova’nın güzelliği ve dirayeti dillere destan, uğrunda bıçaklar çekilen kurşunlar atılan, mekanlar basılan Afet-i Devran Neriman’ı Kumkapı’nın en ünlü meyhanelerinden birine transfer olmuş. Bu Neriman; Venüs kadar güzel, lakin Rahibe Teresa kadar da frijitmiş. Rivayet olunurmuş ki Neriman’ı tezgahından geçirecek er kişi henüz ahir zamana intikal etmemiş, o mübarek ana o yavuz yiğidi daha doğurmamıştır… Her nasılsa Temmuz gecelerinden bir mehtaplı gecede , Afet-i Devran Neriman’ın Büyükada’ya gitmesi icab etmiş. Çevresindekiler acele etmemesini sabahı, ilk vapuru beklemesini önermişler. Dinlemeyip ısrar edince de Ali’nin namını anlatmislar. Şuh bir kahkaha savurmuş Neriman:

    - ‘Hahahayyyyt, demis, O kayıkçı parçası mı namusuma el sürecek?’

    Aman yapma etme büyük konuşma, Ali’nin kayığına binip de donuna dokunmadan inen yok demişler.. Dinletememişler. Nihayet binmiş Neriman Ali’nin kayığına.. Çek demiş Büyükada’ya.. Hayhay demiş Ali.. Vira bismillah çekip asılmış küreklere. Moda burnu hızasına geldiklerinde, Neriman dayanamayıp göz ucuyla kaçamak bakışlar atmaya başlamış Ali’ye… Bir yandan Ali’nin namınının hiç de haksız olmadığını düşünürken bir yandan da içinde kıpraşan karşı koyamadığı arzuya gem vurmaya çalışıyormuş. . Bir kaç kez göz göze gelmişler… Ali hiç sesini çıkarmamış. Derken Neriman’ın kaçamak bakışları sıklaşmış.. Zaptetmeye çalıştığı arzuları çoştukça coşuyormuş..

    Öte yandan da uğruna erkeksiz yaşadığı belki de eline erkek eli değmeden mundar olup öte aleme hicretine sebep olacak namı geliyormuş aklına… O, içinde böyle fırtınalar yaşarken, Ali sessizliği bozuvermiş , bir yandan küreklere asılırken bir yandan da nasihat verir gibi, of çeker gibi mırıldanmaya başlamış:

    - ‘Derleeeeeer, derleeeeeer, derleeeeeer, derleeeeeer. ..’

    Ses etmemiş Neriman.. Ali devam etmiş ,

    - ‘Derleeeer, derleeer, derleeer, derleer…’

    Neriman zaten hormonlarıyla amansız bir cenk halinde, Ali’nin umursamazlığı ve derleeer derleeer şeklindeki hu çekmesi iyice sinirlerini bozmuş ve çıkışmış:

    - ‘Ne derler be!? Ne derleeeer?’

    Ali sakin, türkü kıvamında, sanki kendi kendine sesli düşünüyormuş gibi devam etmiş..

    - ‘Derleeer derleeeer. Ali’nin kayığına bindin bir kere Neriman. Vermesen de verdi derleeer…‘"


    Okudukça gülerim.

    Neden bu hikayenin aklıma geldiğini soracak olursanız da nedenini aşağıda bir cümle şeklinde belirteyim

    "Derleeeer derleeeer. Koskoca arabaya küçücük bir motor koydun ya bir kere. Çekse de çekmiyor derler"

    Saygılar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo'


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling


    quote:

    Orijinalden alıntı: hızır_112

    Arkadaşlar kusura bakmayın ama yine saçma bir konu olmuş malesef

    1.si VW büyük bir firma ve passattan beklentileri saglamayacak bir motoru seri üretime sokması beklenemez bence.

    2.si bende de 2011 model passat variant var kasa itibariyle daha büyük bir araç olmasına karşın 1.4lt 122bg in hakkını bence veriyor. Şöyle veriyor ilk 0 - 140km/sa hızlanması çok iyi 140 dan sonra BMW e36 320i aracımdaki performansı bulamıyorum araçta ona birşey diyemem 140km/sa den sonra bastımmı kaçmasını bekleyemezsiniz o araçtan zaten.

    181 km/sa i gördük en son araç daha 6800 km de dsg trip. yani yarı otomatik şanzumanlı düz vites değil ve aracı dip gaz ile kaldırırsanız ilk 3 viteste lastikler cayırdıyor patinaj çekiyor araç.

    Araçtan lütfen 2.0 performansı beklemeyiniz.

    Eğer 2.0 performansı bekleyecekseniz ya 1.4 yerine 2.0 olanını alın ya da hiç almayın boşuna markayı kötülemeyelim.

    NOT: BİR ARKADAŞ YOUTUBE DEN VİDEO YÜKLEME İŞİNCE BANA YARDIM EDERSE ARACIN BİR VİDEOSU VAR YOUTUBE DA (BİR ARALAR ŞANZUMAN SESLİ ÇALIŞIYOR SÖYLENTİLERİ VARDI ONA İSTİNADEN YÜKLEMİŞTİM AMA BURAYA KOYAMADIM ŞANZUMANDAN DA SES GELMEDİĞİNİ GÖSTERMEK AMAÇLI YÜKLENEN BİR VİDEO ANCAK BURAYA KOYAMAMIŞTIM) SAOLUN.


    Benim yorumum ise motor hakkını veriyor çünkü 1.4

    link:

    http://www.youtube.com/watch?v=R_LkrvGqQTk


    İlk 3 viteste o araba patinaj çekiyorsa ya jant üzerinde gidiyordur ya da Passat R çıktı benim haberim yok.



    Adam "2.0 performansı beklemeyin" demiş , "3. viteste patinaj yapıyor" demiş

    6.0 , 7.0 tork manyağı araçlar 3.viteste patinaj yapıyor genelde şaşırdım açıkçası


    bakın beni yanlış anlamışsınız arkadaşlar araba hiç durmadan ilk 3 vitese kadar patinaj çekiyor diye bir ifade kullanmadım koyu renkle yazdıgım yere özellikle dikkat edin lastikleri cayırdatıyor yani itiş gücü çok iyi ilk 3 viteste.

    zaten alttaki videoyu izlerseniz videonun daha henüz başında lastiğin cayırdaması dediğim olayı dinler ve yorumlarınızıda daha özenli yapabilirsiniz.

    ben tii ye alınacak birşey demedim patinaj çekiyor derken de araba kayıyor durmuyor anlamında da demedim benim dememdeki maksad ilk 3 vitesi çok hızlı ve atak kalkıyor.

    ok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmyildiran -- 3 Ağustos 2011; 0:37:57 >




  • PASSAT SAHİPLERİ Forumuna yazdığım mesajı buraya alıntılıyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06
    üstad 1,6 tdı Passat için hiç iyi şeyler söylemiyorlar yakıtı ş.içi en az 0,30 tl nin üzerinde imiş motor kasaya çok ağır kaldığını söylüyorlar birde wv nin sürekli 15 günde bir zam yapması tam karar vermişken herşeyi değiştirdi siz 1,6 tdı motor ile ilgili ne düşünüyorsunuz bu kadar para verilirmi


    PASSAT'ın DİZEL motoru 2.0 TDI 140 HP
    PASSAT'ın BENZİNLİ motoru 1.8 TDI 160 HP
    PASSAT'ın ŞANZIMANI 6-DSG / 7-DSG

    Bir defa bu OLMASI GEREKEN motor ve şanzıman seçenekleri. Bunu altı ve üstü var, çünkü her piyasa, her pazar aynı değil.

    DİZEL'in altı 1.6 TDI 105 HP ve DİZEL'in üstü 2.0 TDI 170 HP
    BENZİNLİ'nin altı 1.4 TSI 122 HP ve BENZİNLİ'nin üstü 2.0 TSI 211 HP

    Bize hangisi hitap ediyor? Ne yazık ki OLMASI GEREKEN'in ALTI hitap ediyor. Bunun sebebi şerefsiz vergiler, insafsız yakıt fiyatları. Şimdi 1.6 TDI 105 HP'den ve 1.4 TSI 122 HP'den OLMASI GEREKEN motorların performansını beklememiz doğru olmaz. Bunlar skalanın altındaki, solundaki, yani başlangıç, giriş motorları. Almanya'da kim alır? Fazla performans, fazla güç istemeyen veya ihtiyacı olmayanlar alır. Polis araçları 2.0 TDI 140 HP'dir mesela, olması gerekir de. Türkiye'de kim alır? Fazla vergi vermek istemeyenler alır. Türkiye'de kim 2.0 TDI 140 HP alır? Paraya kıyıp gücün tadını almak isteyenler. Zaten 1.6 TDI 105 HP HIGHLINE 6 vites ile 2.0 TDI 140 HP COMFORTLINE 6-DSG arasında 10.000 TL'den az var. Akıllı olan 1.6 TDI yerine 2.0 TDI alır ama işte sadece akıl değil, para de gerekiyor.

    Tekrar ifade ediyorum. Türkiye'nin ÖTV sistemi saçmalıklardan ibaret, bizlerin büyük hacimli motorları almamızı engelliyor, bu nedenle 1.6 litreye kadar olan motorlara odaklanıyoruz, o motorlardan da büyük motorların performansını beklemek yanlış, bu nedenle de gaz pedalına daha fazla basıyor, böylece de yakıt tüketimini arttırıyoruz.

    Gerçek bu, bunun dışında 1.6 TDI veya 1.4 TSI motorun kasayı uçurmayacağı, makul ve kabul edilebilir performans sağlayacağı zaten ortada. Ben de isterim 3.6 FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION ama şu bir gerçek ki devlet bunu istemiyor, bu nedenle ithal da edilmiyor.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.