Şimdi Ara

Tartarini İle İlgili Bilmek İstedikleriniz!!!! (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.549
Cevap
3
Favori
211.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SİZİN ANLATIĞINIZ KADARI İLE HİÇBİR SORUNUNUZ YOK DÖRDÜNCÜ VİTESDE 1500 DEVİR VE 60 KM HIZLA ARAÇ KULLANILMAZ BUŞEKİLDE DEĞİL LPG DE BENZİNDE DEVİRSİZLİK NEDENİ İLE AYNI SARSINTI YAŞANIR..
    quote:

    Orjinalden alıntı: drjaan

    HERKESE MERHABALAR....

    LPG ile ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorunum var, yardımcı olabilecek arkadaşa şimdiden teşekkür ederim...

    Aracım 2001 1.4 clio, 1 ay önce sıralı taktırdım...
    Normalde düşük devirlerde gaza basıldığında sarsıntı olmadan araç devrini alana kadar biraz yavaş hızlanır... Ancak bende düşük devirlerde (1300, 1500 veya 1700) iken gaza bastığımda 2000 devire gelene kadar araba da 2 veya 3 kez sanki gazı yakamıyormuş gibi sarsıntı (tekleme gibi) oluyor ancak 2000 devirden sonra böyle bir problem olmuyor. Bunu 1. vites hariç hangi viteste olursa olsun yapıyor... (örneğin 4. viteste 1500 devir ve 60 la giderken hızlanmak için gaza bastığımda 2 veya 3 kez tekleme, sarsıntı gibi oluyor ve 2000 devire ulaştıktan sonra ise olmuyor) Benzine geçtiğimde ise başlangıçta yine yapıyor, ancak biraz gittikten sonra denediğimde ise yapmıyor...

    bunun nedeni ne olabilir? teşekkürler, kolay gelsin...




  • BİRDE SİSTEMİN HANGİ MARKA OLDUĞUNU YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM...
    quote:

    Orjinalden alıntı: drjaan

    HERKESE MERHABALAR....

    LPG ile ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorunum var, yardımcı olabilecek arkadaşa şimdiden teşekkür ederim...

    Aracım 2001 1.4 clio, 1 ay önce sıralı taktırdım...
    Normalde düşük devirlerde gaza basıldığında sarsıntı olmadan araç devrini alana kadar biraz yavaş hızlanır... Ancak bende düşük devirlerde (1300, 1500 veya 1700) iken gaza bastığımda 2000 devire gelene kadar araba da 2 veya 3 kez sanki gazı yakamıyormuş gibi sarsıntı (tekleme gibi) oluyor ancak 2000 devirden sonra böyle bir problem olmuyor. Bunu 1. vites hariç hangi viteste olursa olsun yapıyor... (örneğin 4. viteste 1500 devir ve 60 la giderken hızlanmak için gaza bastığımda 2 veya 3 kez tekleme, sarsıntı gibi oluyor ve 2000 devire ulaştıktan sonra ise olmuyor) Benzine geçtiğimde ise başlangıçta yine yapıyor, ancak biraz gittikten sonra denediğimde ise yapmıyor...

    bunun nedeni ne olabilir? teşekkürler, kolay gelsin...




  • Herkese Selam;

    97 model 2000cc Mondeo aracıma en uygun kitin Tartarini olduğuna karar vererek yaklaşık 1 yıl önce Ankara yetkili serviste de dönüşümünü yaptırdım.
    Araç ve Tartarini sıralı sistem 1 yıldan beri bana hiçbir sorun çıkartmadı.Fakat yaklaşık 1 haftadan beri aracın içine ara ara gaz kokusu geldiğini hissettim ayrıca araç içindeki geçiş anahtarı da hiç yapmadığı şekilde kontak kapatıldıktan sonra 3 kez sesli sinyal vermeye başladı.Kdz.ereğli yetkili Tartarini servisine kontrol için aracımı götürdüm;yapılan kontrollerde( köpük kontrolü) herhangibir kaçak olmadığı ayrıca sesli sinyalinde lpg azaldığında uyarı vermesi gerektiğini söylediler
    ,fakat aracın lpg deposu en az %50 doluydu sanırım onlarda sorun olup olmadığını anlamadılar.Ben aracın bilgisayar a bağlanıp kontrolünün yapılmasını istedim,kit laptop a bağlandı fakat bi türlü bağlantı kurulamadı.Sistemin soketini incelediğimizde sokete yağmur suyunun girdiğini, kabloların oksitlendiğini ve soket içi tırnakların yerlerinden kopmuş olduğunu gördük.
    Yetkili servise yeni soketin olup olmadığını sorduğumda yanıt ilginçti soketi yetkili servislerde bulamayacağımı elektrikçilerde olabileceği aramam gerektiği soket değiştikten sonra kontrol edilebileceğini,kendilerinin bişey yapamayacağını,ayrıca soket bu haldeyse beynin de arızıla olabileceğini söylediler.
    Ben bu kit ile ilgili yedek parça listesinde soket in olup olmadığını sorduğumda öyle tek soket olmayacağını komple kitle beraber 1 adet gönderildiğini söylediler.
    Yani soket yetkili servislerde bulunamayacaktı,iş başa düştü ve ben elektronik konusunda çok deneyimli ve tecrübeli bi tamirci arkadaşımın yanında aldım soluğu,soketi inceledi ve bu soketin özel bi soket olduğunu ve hakkaten zor bulunacağını tamirinin mümkün olmadığını söyledi.
    Arkadaşlar şu motor kaputunun altındaki sistem soketinize iyi bakın hatta sarın su geçirmeyecek bişeyle,üstünde koruma olmasına rağmen yağmur suyu içine girebilir ve benim yaşadığım gibi bi sorunla karşılaşabilirsiniz.Ayrıca konu ile ilgili bilgisi,tecrübesi olan arkadaşların da yardımlarını bekliyorum.Fakat bana ilginç gelen gelen sinirlerimi hoplatan şey Tartarini komple bir sistemse ve biz bu kite 1.000 eur para veriyosak ufak bi soketle ilgili teknik destek,veya orjinal parça bulamayacakmıyız,inanamıyorum.Hepinize iyi ve sorunsuz günler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    BİRDE SİSTEMİN HANGİ MARKA OLDUĞUNU YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM...
    quote:

    Orjinalden alıntı: drjaan

    HERKESE MERHABALAR....

    LPG ile ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorunum var, yardımcı olabilecek arkadaşa şimdiden teşekkür ederim...

    Aracım 2001 1.4 clio, 1 ay önce sıralı taktırdım...
    Normalde düşük devirlerde gaza basıldığında sarsıntı olmadan araç devrini alana kadar biraz yavaş hızlanır... Ancak bende düşük devirlerde (1300, 1500 veya 1700) iken gaza bastığımda 2000 devire gelene kadar araba da 2 veya 3 kez sanki gazı yakamıyormuş gibi sarsıntı (tekleme gibi) oluyor ancak 2000 devirden sonra böyle bir problem olmuyor. Bunu 1. vites hariç hangi viteste olursa olsun yapıyor... (örneğin 4. viteste 1500 devir ve 60 la giderken hızlanmak için gaza bastığımda 2 veya 3 kez tekleme, sarsıntı gibi oluyor ve 2000 devire ulaştıktan sonra ise olmuyor) Benzine geçtiğimde ise başlangıçta yine yapıyor, ancak biraz gittikten sonra denediğimde ise yapmıyor...

    bunun nedeni ne olabilir? teşekkürler, kolay gelsin...





    tekrar merhabalar ünal bey...

    zavoli marka kullanmaktayım... eğer etik olarak yorum yapmayı uygun görmezseniz anlayışla karşılarım... iyi çalışmalar, kolay gelsin... teşekkürler...




  • werther geçmiş olsun ama gerçekten saçma bi soket yüzünden
    bence gittiğin yer üfürmüş
    ayrıca anahtardan gelen ikaz seside leptoptan resetleniyo
    1 dakkalık iş sanıyorum ünal bey konuyla ilgilenir madem bu
    soket bulunmuyo ne olcak italyayamı gitcez
  • Çok saçma yav, ne demek soket beyinle birlikte oluyor..Bana da werther'in gittiği servis sallamış gibi geldi.. Bi kere tüketicinin korunması hakkındaki kanuna göre, 10 yıl her türlü yedek parça desteği vermek zorunda..Eğer uygulama böyleyse, bu soketi tüketici mahkemesi bedavaya verir. Tartarini merkezden bilgi almak lazım en doğrusu için.. Ünal bey net bilgi verir bize..
  • unalgedik bey, astra-H twinportaracıma lpg donusumu yaptırmak istiyorum.hangi marka uygundur? daha once astra-H için donusum yaptınız mı?
  • Arkadaşlar,

    öncelikle hain pusu sebebiyle hepimizin başı sağolsun;

    İşin ehli olmayan servislerle dolu güzel ülkemiz biliyosunuz,adam küçücük soketle mi uğraşıcak kendi kafasına göre.Çözüm odaklı çalışmıyoki bazı servisler ,para odaklı çalışıyo.o kadar iş güç arasında bide soketle filan mı uğraşcak,ayrıca orda dönüşüm yaptırmamışım ki nerde yaptırdıysam o çözsün mantığı.

    işte aslında bu kadar Entry nin açılma sebebi de bu,insanlar güvenemiyolar,bu güven sorununu da bazı markaların aslında aşması lazım artık.Tüketici için olmasa bile kendi markalarının piyasadaki konumu için bunu yapmaları lazım fakat bazı sorumlu servisler dışında bu işi yani markanın istenilen seviyeye gelmesi gibi bi mantıkla çalışmıyolar çoğu maalesef.

    bende farkındayım üfürüyo gibi tabii yoksa sistemin komple kalbi olan küçücük bir soket yedek parça listesinde yeralmaz mı,bu soket yedek parça listesinde yeralmıyosa çook mu sağlamda yedek parça listesinde yeralmıyo(1 sene geçmeden bozulmuş işte) ,yada hakkaten bulunamayacaksa işte asıl mesele burda başlıyor.

    Tekrar söylüyorum arkadaşlar sisteminizin soketlerini kendiniz koruyun, zararlı değilse hakkaten sarın su geçirmeyen bişiyle bide bu kadar iş güç arasında bunlarla uğraşmayın yaaa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werther -- 21 Ekim 2007; 19:50:30 >




  • 2005 model1,6 honda civic es otomatik vites aracıma tartarini sıralı sistem taktırdım. arç 3-4 depo süresince 215-220 yl yaktı. şehirler arasında ise 175 yaktı. ısrarlarım sonucu enjektörleri ve memeleri değiştirdiler. daha bir depo yeni bitti sayılır ama anladığım kadarı ile yine yüksek bir rakam çıkacak. birde artı otomobilin sarı emisyon lambası söndürsekde 5-10 km sonra tekrar yanıyor. sizce bu rakamlar yüksek değilmi? otomatik vites honda civic kullanan yokmu? problem ne olabilir?
  • SEVGİLİ KARDEŞİM ARKADAŞLARIMIZIN KONUYA ÇOKDA HAKİM OLMADAN SİZE VERDİĞİ YANITLARI BENDE BURADAN TASVİP ETMEDİĞİMİ VE BUNDAN DOLAYI DERİN ÜZÜNTÜ YAŞADIĞIMI BİLDİRMEK İSTERİM.GELELİM KONUYA KONTAĞI KAPATTIKDAN SONRA GELEN SİNYALLER ARACINIZIN FİLTRELERİNİ TAM OLARAK DOLDUĞUNU VE FİLTRE BAKIMININ GELDİĞİNE İŞARETTİR ZAMANINDA YAPILMAYAN FİLTRE BAKIMI ARAÇTA LPG KOKUSUNUNDA OLMASINA NEDEN OLUR.BUDURUMDA ACİL OLARAK SİZE ENYAKIN TARTARİNİ YETKİLİ SERVİSİNE GİDEREK FİLTRELERİNİZ DEĞİŞTİRTİN.GELELİM SOKET KONUSUNA BU SOKETLER TABİİKİ YEDEK PARÇA OLARAK ELİMİZDE MEVCUT BANA AŞĞIDAKİ TELEFONLARDAN ULAŞTIĞINIZ TAKDİRDE SİZE BUNU TEĞMİN EDEBİLİRİM SAYGILARIMLA....
    quote:

    Orjinalden alıntı: werther

    Herkese Selam;

    97 model 2000cc Mondeo aracıma en uygun kitin Tartarini olduğuna karar vererek yaklaşık 1 yıl önce Ankara yetkili serviste de dönüşümünü yaptırdım.
    Araç ve Tartarini sıralı sistem 1 yıldan beri bana hiçbir sorun çıkartmadı.Fakat yaklaşık 1 haftadan beri aracın içine ara ara gaz kokusu geldiğini hissettim ayrıca araç içindeki geçiş anahtarı da hiç yapmadığı şekilde kontak kapatıldıktan sonra 3 kez sesli sinyal vermeye başladı.Kdz.ereğli yetkili Tartarini servisine kontrol için aracımı götürdüm;yapılan kontrollerde( köpük kontrolü) herhangibir kaçak olmadığı ayrıca sesli sinyalinde lpg azaldığında uyarı vermesi gerektiğini söylediler
    ,fakat aracın lpg deposu en az %50 doluydu sanırım onlarda sorun olup olmadığını anlamadılar.Ben aracın bilgisayar a bağlanıp kontrolünün yapılmasını istedim,kit laptop a bağlandı fakat bi türlü bağlantı kurulamadı.Sistemin soketini incelediğimizde sokete yağmur suyunun girdiğini, kabloların oksitlendiğini ve soket içi tırnakların yerlerinden kopmuş olduğunu gördük.
    Yetkili servise yeni soketin olup olmadığını sorduğumda yanıt ilginçti soketi yetkili servislerde bulamayacağımı elektrikçilerde olabileceği aramam gerektiği soket değiştikten sonra kontrol edilebileceğini,kendilerinin bişey yapamayacağını,ayrıca soket bu haldeyse beynin de arızıla olabileceğini söylediler.
    Ben bu kit ile ilgili yedek parça listesinde soket in olup olmadığını sorduğumda öyle tek soket olmayacağını komple kitle beraber 1 adet gönderildiğini söylediler.
    Yani soket yetkili servislerde bulunamayacaktı,iş başa düştü ve ben elektronik konusunda çok deneyimli ve tecrübeli bi tamirci arkadaşımın yanında aldım soluğu,soketi inceledi ve bu soketin özel bi soket olduğunu ve hakkaten zor bulunacağını tamirinin mümkün olmadığını söyledi.
    Arkadaşlar şu motor kaputunun altındaki sistem soketinize iyi bakın hatta sarın su geçirmeyecek bişeyle,üstünde koruma olmasına rağmen yağmur suyu içine girebilir ve benim yaşadığım gibi bi sorunla karşılaşabilirsiniz.Ayrıca konu ile ilgili bilgisi,tecrübesi olan arkadaşların da yardımlarını bekliyorum.Fakat bana ilginç gelen gelen sinirlerimi hoplatan şey Tartarini komple bir sistemse ve biz bu kite 1.000 eur para veriyosak ufak bi soketle ilgili teknik destek,veya orjinal parça bulamayacakmıyız,inanamıyorum.Hepinize iyi ve sorunsuz günler




  • SORUNUZA YANIT VERDİM KONTROL EDERSENİZ SEVİNİRİM SAYGOLARIMLA..
    quote:

    Orjinalden alıntı: drjaan


    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    BİRDE SİSTEMİN HANGİ MARKA OLDUĞUNU YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM...
    quote:

    Orjinalden alıntı: drjaan

    HERKESE MERHABALAR....

    LPG ile ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorunum var, yardımcı olabilecek arkadaşa şimdiden teşekkür ederim...

    Aracım 2001 1.4 clio, 1 ay önce sıralı taktırdım...
    Normalde düşük devirlerde gaza basıldığında sarsıntı olmadan araç devrini alana kadar biraz yavaş hızlanır... Ancak bende düşük devirlerde (1300, 1500 veya 1700) iken gaza bastığımda 2000 devire gelene kadar araba da 2 veya 3 kez sanki gazı yakamıyormuş gibi sarsıntı (tekleme gibi) oluyor ancak 2000 devirden sonra böyle bir problem olmuyor. Bunu 1. vites hariç hangi viteste olursa olsun yapıyor... (örneğin 4. viteste 1500 devir ve 60 la giderken hızlanmak için gaza bastığımda 2 veya 3 kez tekleme, sarsıntı gibi oluyor ve 2000 devire ulaştıktan sonra ise olmuyor) Benzine geçtiğimde ise başlangıçta yine yapıyor, ancak biraz gittikten sonra denediğimde ise yapmıyor...

    bunun nedeni ne olabilir? teşekkürler, kolay gelsin...





    tekrar merhabalar ünal bey...

    zavoli marka kullanmaktayım... eğer etik olarak yorum yapmayı uygun görmezseniz anlayışla karşılarım... iyi çalışmalar, kolay gelsin... teşekkürler...




  • TEŞEKÜRLER SAYIN KARAOĞLAN ARKADAŞA YARDIMCI OLACAĞIZ TABİKİ HİÇBİRZAMAN TARTARİNİ MAĞDURU OLMAYACAKSINIZ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: h_karaoglan

    werther geçmiş olsun ama gerçekten saçma bi soket yüzünden
    bence gittiğin yer üfürmüş
    ayrıca anahtardan gelen ikaz seside leptoptan resetleniyo
    1 dakkalık iş sanıyorum ünal bey konuyla ilgilenir madem bu
    soket bulunmuyo ne olcak italyayamı gitcez
  • BİRAZ SIKINTILI BİR ARAÇTIR HANGİ İLDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM...
    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    unalgedik bey, astra-H twinportaracıma lpg donusumu yaptırmak istiyorum.hangi marka uygundur? daha once astra-H için donusum yaptınız mı?

  • Ünal Bey ve İbrahim Bey;

    Teşekkürler yardımlarınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werther -- 22 Ekim 2007; 15:46:13 >
  • RİCA EDERİZ SİZİN SORUNUNUZ BİZİM SORUNUMUZ DEMEKTİR BİZLER BUNUN İÇİN BURADAYIZ...HERKEZE TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: werther

    Ünal Bey ve İbrahim Bey;

    Teşekkürler yardımlarınız için.
  • Ünal bey Anakara'dayım. Astra-H donüşümünde neden sıkıntı yaşanmaktadır?yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler..
  • ARIZA LAMBASI YANMA İHTİMALİ ÇOK YÜKSEK...
    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    Ünal bey Anakara'dayım. Astra-H donüşümünde neden sıkıntı yaşanmaktadır?yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler..


  • ilginiz için teşekkür ederim ama arıza lambasının yanmasındaki teknik neden nedir?bu konuda bilgi verebilir misiniz?
  • ÜNAL BEY SİZİ ŞAHSEN TANIYORUM TABİİ MÜŞTERİNİZ
    OLARAK ÇOK BEYEFENDİ İYİ Bİ ESNAF OLARAK İBRAHİM
    BEYDE ÖLE HAYIRLI İŞLER BOL KAZANÇLAR DİLİYORUM
    SAYGILAR
  • OKSİJEN SENSÖRÜNÜN ÇOK HASSAS OLMASINDAN KAYNAKLANIR...
    quote:

    Orjinalden alıntı: fyrat13

    ilginiz için teşekkür ederim ama arıza lambasının yanmasındaki teknik neden nedir?bu konuda bilgi verebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.