Şimdi Ara

Tatil sepeti sigortaya rağmen para iadesi yapmıyor !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • serar1453 kullanıcısına yanıt
    Her isteyenin istediği firma hakkında her hangi bir somut veya başka bir belgeye dayanmadan sözde şikayetlerini yazdıkları platformlar, firma hakkında propaganda yapmaktan ziyade müşteri memnuniyetsizliğini yasaları meşgul etmeden çözümleyebilmek için geliştirilmiştir.
    Bu yüzden tanınmamış veya şüphe ettiğim bir firmadan internet üzerinden alış veriş yaparken bu platformdaki yazılardan ziyade kredi kartıma güvenirim. Harcama itirazımı banka çözümleyemem derse bankamı değiştiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt
    Sayın Cem_Alim,

    1-Buraya yazma amacım başıma gelen olayı anlatmak ve diğer üyeleri durumdan haberdar etmektir.Bunu ilk mesajımda zaten kalın font ile belirtmiştim.Burası bir paylaşım platformu olup paylaşım yapmak esastır..

    2-Elimde rezervasyon evrakları,iptal sigortası belgeleri ve ödeme dekontları gibi belgeler mevcut.Bunlarla yasal yollardan her türlü başvuru yapılacak zaten.Forum kirliliği olmasın diye paylaşmadım gerekirse isteyenle özelden paylaşırım.

    3-Firma tanınmamış veya şüpheli bir firma değildir,tanınan büyük bir firmadır.Ben senelerdir bu firma ile rezervasyon yapıp tatile gittim.Daha önceki senelerde iptal sigortasını,rezervasyon değişikliği veya iptal olarak aynı firmadan kullandım.

    4-Sorun corona bahane edilerek bu firmanın iptal hakkını hiçe saymasıdır.Aynı firma nisan ve mayıs aylarındaki paket turlarının dahi iptalini sağlamamıştır.Yurt dişı seyahat yasağına rağmen milletin,İtalya,uzak doğu,avrupa vb..tatillerini iptal etmemiştir.
    Şikayet sitelerinde bu firma hakkında yüzlerce şikayet bulunmaktadır.En son kararname ile paket tur ücret iadesi yapılmasına karar verildi Allah'tanda millet parasını alabilecek.

    5-Banka burada suçlu değil ki bankayı suçlayayım.Bir hizmet taahhüdüyle mal alımı yapmışım ve banka bunu benim onayına istinaden ödemiş,şimdide banka diyor ki o hizmeti veren iptal edip bana geri ödesin ki bende size geri vereyim..Diğer 2 firmaya da aynı kanaldan ödeme yapmıştım,firmalar iptal edip bankaya talimat verince bankalar bana ödememi geri verdi.Yanı bankada hiçbir sıkıntı yok..

    6-Emin olum hukuki bilgim,işim gereği çok fazla.Keşke kendileri beni dava etse de beni uğraştırmasalar.Ama edemezler çünkü haksızlar,o yüzden ben bu süreci başlatacağım.Para önemli değil,Sonuna kadarda uğraşacağım..

    Prensip olarak haksız yere 1 kuruşumu bile kimseye yedirmem.Gerekirse o kuruşun binlerce katını harcarım ama haksızlığı kabullenmem.Firma büyük,uğraştırır vs..beni bağlamaz.Sizede aynısını tavsiye ederim..




  • r.H kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam.teşekkür ederim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • egemenxx kullanıcısına yanıt
    Hocam hukuki kılıf bılmuşlar ama oda kanunen geçersiz.

    Kanunen tüketici sözleşmelerinde tüketici aleyhine haksız hüküm konulamaz.Eğer konulursa geçersizdir.

    Yani firmanın sığındığı savaş ve salgın durumunda iptal etmeyiz maddesi kanunen geçersiz ve yok hükmündedir.

    2007 yılında 3 bankayıda mahkemeye vermiştim benden aldığı kredi kullandırım ücretlerini geri versin diye.
    Ki o zamanlar fahiş masraflar alıyorlardı,iptalde etmiyorlardı.Örnek davada yoktu.İlklerden biriyim belkide.
    Bankaların hepsi mahkemeye savunma verip itiraz etmişti,sözleşmede yazıyor imzalamış masraf almamız normal diye.

    Ama mahkeme dedi ki sözleşmede yazsa bile bu ücret tüketici aleyhine ve sözleşmedeki madde geçersiz,parayı geri ver.

    Ama bunlar vermemekte ısrar etti mahkeme kararına rağmen,3'ünüde icraya verdim.Tıpış tıpış ödediler icra yoluyla parayı.
    Hatta garanti bankası hem icra dairesine hemde bankaya yanlışlıkla aynı parayı 2 kere para yatırmıştı

    Yani hocam bunlar yanlış kişiye çattılar ama daha farkında değiller

    Arkadaşlara da önerim,benzer durumlarda ''ya biz bunu imzalamışız,yapacak bir şey yok'' demesinler.

    Kanuni olarak mutlaka araştırsınlar,olmadı uzman bir avukata danışsınlar..




  • Erken rezervasyon iptal sigortalarında sebep belirtmeden iade hakkınız var. Adı üstünde sigorta. Tatilinize 3 gün kalana kadar, hiçbir sebep belirtmeden iptal edip ücret iadesi alabilirsiniz.

    Bu yıl 2 tatil almıştım, Ocak ayında. İkisi de ETS den.

    1 Haftalık ve 2 haftalık, toplam 3 hafta şeklinde.

    Sorgusuz, sualsiz ikisi de iptal oldu. Ücret iadelerini bile aldım (iptalden yaklaşık 10 gün sonra yattı).

    Sigorta evrakınıza bakın, hangi sigorta şirketi üzerinden yapılmış. Direk sigorta şirketi ile görüşün bence.
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Alakanız için öncelikle teşekkür ederim.

    Benim bu sene ETS,tatil.com rezervasyonlarım da vardı.İkisi de direkt iptal etti ilk aramamda.

    Hatta ETS 2 gün sonra hemen paramı iade etti,ilaveten 15 TL sigorta parasını dahi iade etti.

    Bir tek tatil sepeti çamura yatıyor,savaş ve salgın hastalıkta iptal sigortası işlemez gibi saçma sebeplerle.

    Sigorta firması ile yapmamış çakallar,erken rezervasyon güvence paketi adında paket verip ekstra parasını da almış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serar1453 -- 29 Mayıs 2020; 17:44:0 >
  • Konuyu öne taşıdım, umarım durumu çözerler. Bu legal dolandırıcılardan uzak durmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serar1453

    Erken rezervasyon güvence paketi sözleşmenizde de belirtildiği üzere , Savaş, İç Savaş, savaş benzeri olaylar, iç ayaklanmalar, birkaç ülkeye yayılan salgın hastalıklar, nükleer enerji veya diğer iyonlaştırıcı radyasyon, grevler ve diğer endüstriyel eylem biçimleri, el koyma, terör, salgın hastalıklar ve bir doğal afetle ilgili olaylar nedeniyle meydana gelen zarar ve hasarlar durumunda kapsam dışıdır.

    Yazlılı verilen cevap bu şekilde.Yani gideceğin yerde ölüm varsa iptal yok.Gitmek zorundasın.


    Koşulsuz iptal diyorlar iptal isteyince koşulları dayatıyolar. Anlamadım bu işi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Alakanız için teşekkürler hocam..
  • onur1301 kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten anlaşılacak bir durum değil maalesef.

    Tamamen kanunsuz,keyfi ve terbiyesizce bir yaklaşım.

    Koşulsuz iptal diyorsun,bunun için ekstra parada alıyorsun.Ama kesinlikle iptal etmem diyorsun.Otel bile kapalı hatta o tarihte..

    Hatta şu anda bile aynı oteli satıyorlar sitelerinden koşulsuz iptal güvenceli diye,resmen insanları kandırmaktır bu.

    Ve sitelerinin ana sayfalarında isteyenin tatilini 1 ay kala iptal edeceğiz diye gösteriş yapıyorlar,oda yalan..

    Tatil sepeti sigortaya rağmen para iadesi yapmıyor !!

    NOT:3 nisanda ekran görüntüsü almıştım,o zamandan beri aynı açıklama var ana sayfalarında ama hikaye...

    Ben bu kadar mağdur olduğunu bilmiyordum,ama araştırınca şikayet var vb..sitelerden mağdur sayısı binlerce imiş.

    Bunların içinde 6-7 ay önce durumu tatil yapmaya müsait olan,ama korona yüzünden maddi olarak zor duruma düşen ve oradan geri gelecek paraya ihtiyacı olanlarda vardır.

    Benim meblağ düşük ama okuyorum orada meblağı yüksek olanları.İnsan üzülüyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serar1453 -- 31 Mayıs 2020; 23:46:32 >




  • tatil.com da iade yapmamak için kıvırıyor. vakıfbanka itiraz dilekçesi verdim haziranın 10unda. daha çözümlenmedi. başka tavsiyeniz var mı?

  • paratonerali P kullanıcısına yanıt

    Hocam bankadan sonuç çıkacağını sanmam.


    Ben Tüketici hakem heyetine başvurdum.Oradan çıkan sonuca göre devam edeceğim..

  • tatil.com tarafından 12 mart 2020 den beri hala ücret iadem yapılmadı.


    önce 14 gün sonra 30 gün dediler. sonra 60 gün ensonundada 120 gün falan


    dediler . Ama hala bir ödeme yapılmadı.

  • Ne yaptınız hocam aldınız mı parayı
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.