Şimdi Ara

TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.492
Cevap
44
Favori
157.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet ödeme neden 15. çekildi değerli tbtnet.net yöneticisi bu konuyu açıklarsanız memnun oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Faturalarımızın son ödeme tarihi ayın 15i olarak güncellenmiştir. Borç bildirimi yapılmasının ardından verilen ek süre ile birlikte 21 i ne kadar uzatılmaktadır.

    21 inden sonra fatura ödenmemesine istinaden kısıtlama yapılacaktır.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Port zammına eyvallah dedik ama borç ödeyelim diye web sitesine girdik web sitesi çalışmıyor. Ödeyemediğimizden internet kesildi borçta ödeyemiyoruz. Borcumu ödüyüm kurumsal bir firmaya nakilimi yaptıracağım.



    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keylogger38

    Port zammına eyvallah dedik ama borç ödeyelim diye web sitesine girdik web sitesi çalışmıyor. Ödeyemediğimizden internet kesildi borçta ödeyemiyoruz. Borcumu ödüyüm kurumsal bir firmaya nakilimi yaptıracağım.



    Merhabalar,
    Borçtan dolayı kesim işlemi yapılmamıştır.

    Web sitemizde oim de kredi kartı otomatik ödeme sistemi aktif edildiği için kısa süreli bakım çalışması yapılmıştır.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • İnternet patladı tbtnet, bi zahmet ilgilenir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • junana kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Özelden abone bilgisi iletebilirmisiniz,

    Hızlıca inceleyip destek olmak isteriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Perşembe 11 den beri internetimiz yok. Mh den Filiz hanım önce genel çalışma var dedi. 2. arayışımızda modemi resetlemişsiniz kurulum yapın dedi. Yaptık yine gelmedi. 3. arayışımızda modeminiz de sorun var dedi. Israrla her arayışımızda başka bir mazaret bulundu. Sonrasında destek taleplerime istinaden Zafer bey aradı. Sorunun Türk telekom kaynaklı olduğu portlara zarar verilmiş olduğu söylendi Cumartesi yani bugün öğleye değin arızanın giderileceğini, giderilmezse mh ni arayıp kendisini istememi söyledi. Mh ni aradım Filiz hanım çıktı. Zafer bey müsait değil size dönecek dendi. Şu saat oldu dönen yok. Sorun port kaynaklı ise tüm komşularda nasıl internet var. Kabloyu ekipler birkaç ay önce değiştirip extra ücret almışlardı. İnternetsiz 4. güne gireceğiz. Çocuklar sıkılmasın diye mobil paketlere şimdiden 2 aylık internet ücreti ödedik. Zorla beni başka firmaya geçirteceksiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ellidokuz kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ekip arkadaşlarımıza bilgi aktarıldı.
    En kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanacak.
    Sorununuz ile ilgili destek olunacaktır.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TBTNET kullanıcısına yanıt

    Zafer bey konu ile ilgilendi ve nihayet sorun çözüldü.


    3 günlük kullanım olmayan günlerinde faturadan düşüleceği söylendi.


    Kendisine teşekkür ederim.

  • ellidokuz kullanıcısına yanıt

    Bence sorunun ne olduğunu da yazarsanız kullanıcılar için faydalı olur.

  • 1.5 yılı devirdik. İlk başlarda 2 defa ufak sorunlar yaşadım sonrası sorunsuz geçti.

    Sadece fiyat yüksek, biraz daha inmesi lazım. 2023ü bu fiyattan vereceğiz deseler, tadından yenmez.

  • Beyaz_Peynir kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    İletmiş olduğunuz Memnuniyetiniz için teşekkür ederiz.

    Ülkemizin içinde bulunduğu ekonomik durum ve port maliyetlerinin artması sebebi ile kaliteli hizmeti en iyi fiyatlara sunmaya devam ediyoruz.


    ( 2023ü bu fiyattan vereceğiz deseler, tadından yenmez.) 2023 hazirana kadar ülke ekonomisinde enflasyon maliyetlerinde aşırı artış olmaması durumunda Fiyatlarımızı sabit tutmayı planlıyoruz.

  • Taşıma esnasında 10 gün kullanmama rağmen 124.90 fatura çıkarmak normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakbes

    Taşıma esnasında 10 gün kullanmama rağmen 124.90 fatura çıkarmak normal mi?
    Merhabalar,

    Abone bilgilerini özelden iletebilirseniz kontrol sağlayarak yardımcı olabiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Taşınma dolayısıyla mevcut aboneliği iptal etmek istedim. 06.09 tarihinde iletişim kurdum. Aynı gün kimlik ve online imzalı abonelik iptal formunu ilettim.

    10.09 tarihine kadar bir dönüş olmayınca tbtneti ben aradım. Telefonda 07.09 tarihinde arandığım bilgisi paylaşıldı. Ancak böyle bir çağrı almadım. Arama kayıtlarını paylaşabilirim. Kayıtlarınızı kontrol edebilir misiniz?


    Bugün formu tekrar ıslak imzalı gönderdim. Form üzerindeki eski tarih sorun oldu bu seferde.


    Abonelik yaparken gayet seri ilerleyen süreç iptalde neden yokuşa sürülüyor. Mailden sonra kulağının üstüne yatan tbtnet aradan geçen 1 haftada ne mail ne arama yapmıyor. Arayıp sormasam fatura günleri ilerlemeye devam edecek. Kullanım yapmadığım aboneliğimi 06.09 tarihi itibariyle iptal edebilir misiniz?


    @TBTNET

  • dirtect kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Özelden abone bilgisi iletmeniz durumunda takibini sağlayabiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DİĞER İŞLETMECİLERDEN GEÇİŞ YAPAN ABONELİKLERDEN HERHANGİ BİR KURULUM BEDELİ ALINMAMAKTADIR.

    FİBER BAŞVURULARDA 6AY KALMA SÖZÜNE ÜCRETSİZ KURULUM HİZMETİ SUNULMAKTADIR.


    Detaylı bilgi için iletişim 0850 650 00 41


    BAŞVURU LİNKİ

    https://tbtnet.net/bireysel-internet


    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TBTNET -- 19 Aralık 2022; 20:52:24 >




  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.