Bi sürü mesaj yollamışım burdan da gereksiz kirlilik olmuş,burada olmasa sorunumu anlatacağım bi yer yok ondan buraya aşırı yüklenmişim,herkesten özür dilerim bi daha burda yazıpta diğer kullanıcıların hep benim sorunlarımı görmesini istemem burada yazmayım en iyisi |
TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (53. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: admestosDaha önce 88 mbit olan hızım saha dolabına DSLAM kilidi konması nedeniyle dün gece düşürülmüş. Kilidin kaldırılması ve hızımın tekrar yükseltilmesi için ilgilenir misiniz @TBTNET
Eski hali
Yeni hali
Merhabalar Ercan bey,
Tarafımızdaki kontroller neticesinde tanımlı hızınız 100Mbps dir,
DSLAM kilidi bulunmamaktadır. Ankastre kablolarınızı kontrol etmenizde yarar olacaktır.
Saygılarımla.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mustafa371988Yaşadığım sorunları anlatıyorum bu forumun amacıda bu zaten şimdi başka firmaya geçmek için onay verilmiyor.iki firmada birbirini suçluyor,28 inde başvurulmuş şimdi onay gelseydi ben burda olmazdım.Bunu kapatalım diyoruz oda sorun yok tarayıcıda taratıp mail atcaz falan yani bunları değerlendirip ona göre karar veri geçmek isteyen.Ben eğerki firmaya iftira atyıyorsam çıkıp söyleinler,böyle bi karalamaya girmem ben.Ben çaresiz kaldım şuan ve faturam işlemeye başladı,şimdi çıktım desem yine tam fatura ödeyeceğim ve iade olmayacak buda bi sorun.
Merhaba Mustafa Bey,
Konu ile özelden bilgi iletilmiştir.
Tarafımızdan bilerek yada isteyerek yapılan bir durum değildir. Alıcı işletmeilgili evrakları sistem üzerinden doğru birşekilde iletememektedir Alıcı işletmeci kaynaklı sorun yaşanmaktadır.
Diğer alternatif çözüm fatura işlememesi adına hat iptalidir. gerekli iptal dilekçesi 05.05.2021 tarihinde mesai bitimine kadar iletilmesi durum 5 günlük kullanım faturalanmadan iptal işlemi yapılacağı iletilmiştir.
Saygılarımla.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mustafa371988MH 20 dk bekletip telefonu açıp kapattı,şimdi bu etik oluyor mu,ben parasını verdiğim hizmetin karşılığını almak isterim @TBTNET
Mustafa Bey,
Tarafımıza iletmiş ekran görüntülerinde de sabit olduğu gibi parasını vermiş olduğunuz hizmeti alabilmektesiniz.
-
Doğrudur @TBTNET ben zaten sürekli hız problemi yaşamıyorum bazen çok iyi mükemmele yakın,fakat akşam özellikle maç saatlerinde yoğunluk kaynaklı donma yavaşlık oluyor.
Kaldıki benim sizden ayrılmak istememin tek sebebi ilk açma kapamada 20 tl haksız ücret almanız.Zaten bunu daha önceden çok ayrıntılı belirtmiştim.
-
Kablolarla alakalı bir sorun yok. Aşağıda işaretlediğim alanda da görünüyor. Kopmanın yaşandığı saatten sonra düşük hız sorunu başladı. Sizin tarafınızdan bana tanımlanan hız saha dolabından bana ulaşmıyor. Eklediğiniz görselde de bu durum açıkça görünüyor. Hızın 88 mbitten yukarı çıkmaması Telekom tarafından saha dolabına DSLAM kilidi konulduğunu gösteriyor. Telekom yetkililerine ulaşıp bu kilidin kaldırılması ISS ler tarafından yapılıyor. Bu konuda yardımcı olmanızı bekliyorum. @TBTNET
Şuan bana gelen hız aşağıdaki gibi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi admestos -- 5 Mayıs 2021; 13:3:37 >
-
@TBTNET Bugün faturam geldi webe özel 65 olması gerekirken 87 TL yansımış müşteri hizmetlerini aradım 20 TL açma kapama bedeli yansıdığı söylendi. Faturamı hiç geç ödemedim ve ayrıca hattım herkesin yaşadığı 3 günlük kesilme harici benden kaynaklı bir kesilme yaşanmadı. Acilen sıkıntımın giderilmesini istiyorum. Gerekiyorsa özelden bilgilerimi vereyim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan81 -- 5 Mayıs 2021; 18:14:41 > -
quote:
Orijinalden alıntı: mustafa371988Netspeede geçiş için başvurum sürekli red oluyor,tbtnet bu kadar işte,geçmeyin uzak durun sorun yaşarsınız.
bu konuda haklı arkadaş yıllardır internet kullanıyoruz ve birçok geçiş yaptık, fakat ilk defa benimde bu konuda tecrübem oldu geçişle alakalı tbtnet ile.bundan dolayı 2 tane abone kaybettiler bende sabrediyorum şimdilik iyi gidiyor olması sebebi ile. sorunun sık yaşandığı günlerde pes edip başka firmaya başvurdum geçiş için, arkadaşın dediği gibi sürekli red ettiler hatta neti de kapattılar 3 gün netsiz kaldım geçiş sağlanamadı iptale düştü. buradan takip ettiğim kadarı ile düzelme olduğunu öğrenince tekrar açtırdım şimdi devam ediyorum ama bundan dolayı kimseye tavsiye edemiyorum yapılan yanlış bunu unutmadım. bu şekilde davrandıkları için mi bilmiyorum bazı firmalar tbtnet ten geçiş talebini kabul etmiyorlar ona çok şaşırdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kipir -- 5 Mayıs 2021; 17:59:20 >
-
Selamlar, firmanıza donanımhaber üyelerine özel kampanya ile Nisan ayı içerisinde başvuru yapıp geçişim 8 nisanda sağlanmıştı ilk ay ücretsiz kullanım olmasına rağmen Nisan ayı faturası yansıtılmış bu durumun düzeltilmesini istiyorum... İyi çalışmalar
-
Ön ödemeli sistem olduğu için biraz ağır gelmiş hocam, bizde de öyle oldu. Ben şubatın sonunda geçiş yaptım. Şubat ayında kullandığım ve mart ayında kullanacağım internetin faturası mart ayında kesildi. Nisan ayında fatura çıkmadı bana da. Şu an mayısta kullanacağımın faturası kesildi.
-
Merhabalar,quote:
Orijinalden alıntı: atakan81@TBTNET Bugün faturam geldi webe özel 65 olması gerekirken 87 TL yansımış müşteri hizmetlerini aradım 20 TL açma kapama bedeli yansıdığı söylendi. Faturamı hiç geç ödemedim ve ayrıca hattım herkesin yaşadığı 3 günlük kesilme harici benden kaynaklı bir kesilme yaşanmadı. Acilen sıkıntımın giderilmesini istiyorum. Gerekiyorsa özelden bilgilerimi vereyim.
Özelden iletişime geçilerek sorun çözümlenmiştir. -
Merhabalar,quote:
Orijinalden alıntı: dreamblue35Selamlar, firmanıza donanımhaber üyelerine özel kampanya ile Nisan ayı içerisinde başvuru yapıp geçişim 8 nisanda sağlanmıştı ilk ay ücretsiz kullanım olmasına rağmen Nisan ayı faturası yansıtılmış bu durumun düzeltilmesini istiyorum... İyi çalışmalar
Dh kampanyasından yararlanmış iseniz Haziran ayı ücretsiz kullanımınız tanımlanacaktır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TBTNET
Merhabalar,
Özelden iletişime geçilerek sorun çözümlenmiştir.
Alıntıları GösterSorunum çözümlenmiştir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
-
Her gün canlı ders sırasında bu kopmaları neden yaşatıyorsunuz @TBTNET hem de birkaç defa. Çok can sıkıcı olmaya başladı gerçekten. Ya siz çözüm bulun ya da biz çözümü başka yerde arayalım.
-
bağlantı hızımı 50 mbit e sabitler misiniz 100 mbit hız istemiştim çok dengesiz internetim oldu en azından 50 mbitte bu sorunlar olmazsa iyi olur...
-
quote:
Orijinalden alıntı: dreamblue35bağlantı hızımı 50 mbit e sabitler misiniz 100 mbit hız istemiştim çok dengesiz internetim oldu en azından 50 mbitte bu sorunlar olmazsa iyi olur...
Merhaba,
Konu hakkında MH lerimizden destek alabilirsiniz.
-
Şı anda hizmet yok, genel bir problem mi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X