Şimdi Ara

TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.492
Cevap
44
Favori
158.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alvete A kullanıcısına yanıt

    rica ederim :)

  • Kötü olduğu zaman ya da sıkıntı olduğu zaman nasılsın yazıyorsam Allaha şükür bir sıkıntı yaşamadığım zamanlarda yazmayı düşündüm. Akşamları arada bir ping artışları ve packet loss'lar pek bir sıkıntı bu aralar.

    Oturduğum binaya TT yeni bir tabana geçti fiberde dahil. Vdsl için test yaptığım zamanda santral mesafesi 0 ya da 10 m gözüküyordu. Sormak istediğim şu, vdsl 100 mbps'den fiber platinium pakete geçsem fiber + modem farkıyla çok büyük bir fark hisseder miyim?
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün gece download yaptım. Saniyede 5.7 MB ile indirdi. 100 mbps aldık 60 mbps anca indiriyor. buna göre 5.7 mb/sn normal midir, bilen var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hız testi yaptığınıza kaç mbit görünüyor. Aldığınız paket değil hattınızın desteklediği hız önemli. Hız testi yaptığınızda 80-90 mit görüyorsa sorun var demektir. 60-70 arası hız alıyorsanız normal bir durum bu. Ama TBTNet te indirme uygulamlarına karşı koruma var sanırım. Hız testim 80-90 arası görünürken indirme hızım benim de 4-5 MB geçmiyor, bir yerlerde kısıtlama yapıldığını düşünüyorum.

  • 100 Mbps aldık. Test sonucu 58 çıkıyor. 67 Maksimum alınan hız olarak modem menüsünde gözüküyor. İndirme işlemi 6 ile oluyor. Tutarsızlık var. Buna nasıl bir çözüm bulunabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemden hat değerlerinizin ekran görüntüsünü paylaşırsanız daha iyi yardımcı olmaya çalışırız.

  • TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Operation Manager kullanıcısına yanıt

    SNR değerin tanımlanan hıza göre şuan 8 görünüyor. Hızını yükseltirsen SNR değerin 8 in altına düşecektir ve çok sık kopmalar yaşarsın. Şu durumda bile CRC hatası alıyorsun zaten. Size tavsiyem önce iç tesisatındaki kablolarını kontrol et, ek yerleri varsa kablonu yenile ankastreden modeme gelen kablon tek parça olsun. Ankastre ile modem arasında sıkıntı yoksa eğer saha dolabından senin ankastrene gelen kabloda sıkıntı vardır. Arıza kaydı açtırıp ekiplerin kontrol etmesi lazım. Eğer orda da sıkıntı yoksa saha dolabın sana uzaktır hattının desteklediği max hız bu kadardır.

  • Dolap 20 metre uzaklıkta. Girişten eve ise tek kablo geliyor. İnternet bağlandığında kendim yaptım. 67 olan kısmı, 7 ay önce 75 di, 2 ay sonra 87 oldu şimdi 67 oldu. Dolapta sıkıntı varsa nereye kayıt açtıracağız. Tbtnete mi, telekoma mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Operation Manager kullanıcısına yanıt

    TBTNet müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırın. Onlar telekom saha ekibini yönlendiriyor. Büyük ihtimalle port arızasıdır. Port değişikliği yapılır ve düzelir. Hız değerlerinin değişmesi saha dolabının yoğunluğu ile de ilgili. Dolabın yükü arttıkça desteklenen hız da düşer buna bağlı olarak. Bulunduğunuz bölge kalabalık bir yer mi saha dolabınız yükü kaldıramıyor da olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapı inceleme yaptığımda boş yer yok diyor şuan. Dolap dolmuş sanırım. 4 daire yıkılıp yerine 24 daireli apartman yapılınca yoğunluk oluyor tabi. O binada fiber internet var. Onlar mı içiyor İnterneti acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu tbtnet başlığında herkes sorunları dile getirmiş bende 9 aydır tbtnet kullanan biri olarak son aylarda çok problem yaşamaya başladım ve eskisi gibi ilgilenilmiyor da bilgi de verilmiyor bende başka bir firmaya geçiş başvurumu yaptım.


    Özellikle akşam yoğun saatlerde çok fazla ping ve kopma meydana geliyor

  • judger90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Özelden Abone bilgisi iletebilirmisiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • judger90 kullanıcısına yanıt
    10 dakika falan önce 3 kere koptu geldi modemdemi sıkıntı tbtnettemi anlamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İnternet var mı bende yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet 3-5 dakika arayla gidip geliyor. Şuan internet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine kesildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ParTaa kullanıcısına yanıt

    Şuan kesildi evet sorun TBTNET ten kaynaklı olduğu kesin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Yeni server devreye alınma esnasında kısa süreli sorun yaşanmıştır.

    Hızlıca müdahale edilip sorun giderilmiştir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TBTNET kullanıcısına yanıt

    Valla 3 aya yakındır size iletişim bölümünüzden ulaşmaya çalıştım ama herkeste internet varken sizden kaynaklı internet kesintileri çok arttı sürekli devreye bir şeyler alınıyor ama bu kez çözmüşlerdir sorunu diyorum sonra yine sorun oluyor.


    Yoğun saatlerde pingin artması download hıznın düşmesi zaten kronikleşti ben dediğim gibi geçiş başvurumu çoktan yaptım artık siz diğer müşterilerinize iyi hizmet sunun belki ileride yine yolumuz kesişir

  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.