< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü (50. sayfa)
-
-
arkadaşlar merhabalar,
1 yılı aşkın süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım 6500 cihazımı Roborock Q Revo model ile değiştirmiş bulunmaktayım. Ne motorunda ne radarında ne de haritasında hiç problem yaşamadığım çok memnun olduğum bir cihazdı. Robot süpürgeleri sayesinde öğrendim. İşini gayet layığı ile yapmaktaydı. Paspas özelliği istediğimizden dolayı Roborocka geçtik. Cihazımı da satarım sanırım. 4 tane poşeti 4 yedek yan fırçası 2 ana fırçası daha kullanmadığım şekilde duruyor hatta :) Cihazla ilgili yardımcı olabileceğim bir durum olursa DM den ulaşabilirsiniz.
-
Hocam servisten sonuç çıktı mı?
Herhangi bir dönüşleri oldu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar hocam, yoğunluktan ötürü halen gönderebilmiş değilim, gönderim yaptığımda haber ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyi akşamlar, daha önce TCL 6500 modeli vardı, garanti süresince aynı arızadan dolayı 3 defa servise gönderdim. Son göndermeme istinaden değişim olacağını söylediler ve ellerinde aynı modelden olmadığı için sıfır 6500M modelini gönderdiler. Bu cihaza yabancı değilim f
akat bugün sürekli uğraşmama rağmen odalara bölemedim. Ekte fotoğraf gönderiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.
-
Cihazınızın arızaları neydi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Odalara böl kısmını kullanarak bölebilirsin çizgiyi çektiğin yeri bazen kabul etmeye biliyor başka yakın bir noktadan tekrar deneyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dönel fırça sıkıltı diyordu, yeni fırça almıştım hayta fırçayı takmayınca da aynı hatayı veriyordu. 3 defa aynı arızayı verdi, derviş kağıdında motor arızası olarak geçiyordu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cihaz artık toz haznesine yanaşınca "toz toplamaya başlıyor cihazı hareket ettirmeyin" demiyor. Tozu vakum yaparken de "şarj başlıyor " diyor. Sanırım yazılım sapıtıyor veya içinde ki işlemci robotun hareket hızına yetişemiyor. Belki de cihazı bir sıfırlamak iyi gelecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elektrik gidip gelince istasyonun çalışma sorununu da çözemediler bir türlü
-
Cihazın merkez ile bağlantısı koptu bulutla bağlantısı koptu tcl müşteri hizmetlerini aradım genel bir arıza var dedi haber verdik dönüş bekliyoruz dediler başka sorun yaşayan varmi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı sorun var bende de. Cihazın yerini değiştirmiştim ondan diye varsayıyordum. En azından resetle uğraşmamış olurum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bizde de aynı şekilde
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bulutla bağlantı kopukluğu yaşayanlar varmi başka?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de bi tanıdığınkini çalıştırmaya çalışıyorum cihaz anormal diyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen böyle oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bende boşyere kaldırdım cihazı. Yeniden yüklerken buluta bağlandığında sorun olduğunda anladım genel bir problem olduğunu. İnşallah gitmemiştir haritam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar geri düzelti haritalar silinmemiş herseye normale dondu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende hala bulut kısmında kalıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X