Selamlar arkadaşlar ürünü garantiye gönderdim ve ürün geri geldi. Deneyimlerimi aktarayım. Ürünü Aras Kargo anlaşma koduyla İzmir Providyo isimli firmaya gönderdim. Whatsapp hattından kodu iletiyorlar. Ürünle ilgili şikayetlerimi net bir şekilde yazıp kutunun içine koydum. Yedek aksesuarlar hariç her şeyi gönderdim. En temel sorunum vakum sonrasında oluşan yoğun toz kokusu idi. Diğer kronik problemleri de belirttim. Göndermeden önce ufak kaba temizlik yaptım, çöp torbasını yeniledim. Tekerlek ve döner mini fırçayı özellikle ellemedim. Ürün 4 Temmuzda teslim edildi. Ürünün servis kaydının açıldığını işlem yapıldığı ile ilgili hiç bir bildirim almadım. Ben sorduğumda sırada bekliyor denmişti. 13 Temmuzda kargoyu teslim aldım. Ürün raporuna göre üründe genel temizlik yapılmış, rulo fırça motoru temizlenmiş, arıza tespit edilip onarım yapılmış. Ürün geldi hiç bir sorun giderilmemiş aksine tekerlerden gelen sesler artmış. Ürün sıfırlanmış dili ingilizcede bırakılmış, toz torbası tertemizdi vakum bile yaptırmamışlar. En önemli şikayetim vakum sonrası toz kokusuydu. Ürün gelir gelmez fotoğraflarını çektim hiç temizlenmemiş bile. Garanti deneyimim oldukça kötüydü, tekrar tekrar göndererek yasal hakkımı aramayı planlıyorum. |
TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü (52. sayfa)
-
-
Kısacası almış aynı şekilde kargoya geri vermişler. Yanlız resimler de toz haznesi kapağı baya tozlu bende böyle toz kaçırmıyor. Bir ara fermuar takmıştım fermuarlı kısım böyle tozlanırdı artık fermuar kullanmıyorum hiç toz yok. Servis işi fos olduğu ilk aldığımız yıl belliydi daha toz torbası tedarik edemeyenler servis hizmeti mi verecek..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çözüm bulan var mı ?
-
Arkadaşlar merhaba zamanında bimden TCL Sweeva 6000 modelini almıştım 1,5 yıl oldu çok da kullanmadım açıkçası. Fırça sıkıştı hatası verdikçe temizledim devam ettim ancak artık temizlediğim halde hemen tekrar aynı hatayı veriyor. elimle fırçayı çevirdiğimde takılmayı anlayabiliyorum ancak fırça temiz. Fırçanın değişme zamanı mı geldi içten mi bir sorun var anlamadım. Garanti konusunda bilgim yok Bolu da yaşıyorum burada servis yok nasıl bir yol izlemeliyim? tecrübeli arkadaşlar yazarsa memnun olurum.
-
Merhaba,
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/157173942 bu mesaja ve https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/156028985 bu mesaja bakın.
-
Teşekkürler hocam garantiyle uğraşmayıp kendimiz halletmek en iyisi sanırım
-
Yapabileceğiniz bir şey ise kesinlikle EVET.
Dün bende de emiş fanı hatası verdi, komple parçaladım ayırdım temizledim biraz da bakalım sonuç ne olacak.
Providyo servisi her şeye ücret istiyor, ya da hiç bir şey yapmadan geri yolluyor.
Bozulunca bu aletler maalesef çöp.
-
garanti olması farketmiyor o zaman ücret isteniyorsa. Garantiden değişim vs okudum ancak bu fırça sıkışmasından öyle bir şey olmaz heralde
-
Uzun süre kullanmayınca daha sık hata veriyor. Ben otomatik program ayarladım. Her gün aynı saatlerde çalışıyor. Hata almıyorum. Haftada bir fırçadaki kılları temizliyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Ben 6500 modelini Kasım 2022 yılında satın almıştım. Yaklaşık 2 aydır bir problem yaşıyorum.
Problem şu temizlik esnasında yaklaşık 10-15 dakika sonra makine kendini kapatıyor. Şarjı bitmiyor kendini kapatıyor. Şarj %100 iken başlatıyorum. 10 dakika sonra komple kapanıyor ancak istasyona elle götürüp yerine oturtunca makine açılıyor.
Garantisi devam ettiği için Providyo'ya gönderdim. Temizlik yaptık bakım yaptık diye geri göndermişler. İlk gün yine aynı problem çıktı. Tekrar yazdım sorun devam ediyor diye video istediler. Videoyu çektim garantiye tekrar göndereceğim. Gelişmeleri buradan yazarım.
-
Benzer sorun bende de oldu. Şarj yüzde 66ya gelince kapanıyordu. Garantiye yolladık, bataryada sorun olduğunu söylediler, şu an bir sorunu yok. Tekrar gönderin olmadı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Batarya ile alakalı olma olasılığı yüksek. Bir daha gönderin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Bizde de aynı sürüm ama fişi çek tak veya elektrik gitsin geri gelsin ana ünite vakumlamaya toz toplamaya başlıyor. Her topladığı toz için extra bonus alıyor galiba, bir güncelleme gelmedi şu soruna. Allah'tan bu aralar gece elektrik kesilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba 6500m var bende, bunun çöp istasyonunun dolduğunu nasıl anlıyoruz? Cihaz söylüyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dolunca haber veriyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dolup dolmadığını anlayamıyor. Sadece kaç kere toz çektiğine göre tahmin ediyordur. En iyi anlama yolu kapağı açıp torbaya bakmak.
Yeni torba taktığını da farkedemez. sen yazılımdan diyeceksin ki ben yeni torba taktım, içi bomboş. O da ona göre sayacı sıfırlıyor.
Diyeceğim, makine dolup dolmadığını kendi anlayamıyor. Aynı şey fırçalar için de geçerli.
-
Makine kullandıkça açılıyor. Uzun süre kullanmadığınızda fırça takıldı uyarısı artmaya başlıyor. Her gün 2-3 kere çalıştırıyorum hiç takıldı hatası vermiyor.
Haftada bir fırçalardaki kılları topluyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X