Şimdi Ara

Techpro

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Lgnin servisi olan Techproya bilgisayarını gönderipte herhangi bir sorunla karşılaşanlar var mı? Bir arkadaş bana oldukça kötü deneyimler yaşadığını söyledi. Eğer bir çok kişi böyle bir sorunla karşılaşmış ise toplu mail atalım servisi değiştirmelerini talep edelim. Problemle karşılaşanlar karşılaştıkları sorunları anlatırlarsa sevinirim.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    Bu mesaj silindi.
    aynen bende de bi zorluk çıkmadı..gerçi önemli bi arıza değildi ama..

    şimdi şehirdışındayım bikaç güne yollayağım eski laptopu..bakalım o zaman belli olcak nasıl oldukları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmnd

    aynen bende de bi zorluk çıkmadı..gerçi önemli bi arıza değildi ama..

    şimdi şehirdışındayım bikaç güne yollayağım eski laptopu..bakalım o zaman belli olcak nasıl oldukları

    Alıntıları Göster
    arkadaslar hem mail olarak hemde müşteri hizmetleri arayarak 444 bi numarası vardan bütün şikayetleri yapın yapınki sizi daha kaliteli bir hizmet olarak dönsün sikayetleriniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: $tinGG

    arkadaslar hem mail olarak hemde müşteri hizmetleri arayarak 444 bi numarası vardan bütün şikayetleri yapın yapınki sizi daha kaliteli bir hizmet olarak dönsün sikayetleriniz...

    Alıntıları Göster
    Bi keresinde vidalarını eksik olarak göndermişti hdd kapağı vs.
    Şarj adaptörünü verdim adaptörü gönderdiler kablo yok daha sonra yanlış kablo gönderdiler en sonunda doğruyu gönderdiler ama 1 hafta sürmüştü.
    Bunların dışında çok iyi bi servis gayet hızlı kullanıcı hatalarımı bile onardılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan33

    Bi keresinde vidalarını eksik olarak göndermişti hdd kapağı vs.
    Şarj adaptörünü verdim adaptörü gönderdiler kablo yok daha sonra yanlış kablo gönderdiler en sonunda doğruyu gönderdiler ama 1 hafta sürmüştü.
    Bunların dışında çok iyi bi servis gayet hızlı kullanıcı hatalarımı bile onardılar

    Alıntıları Göster
    Yukarı!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu başlığı açma sebebim bir arkadaşın bana maille başından geçen olayı anlatmasıdır.

    quote:

    merhaba arkadaşlar benimde lg r400 serisi laptopum var aynı sorunda bende var birde lg turkiye dağıtıcı bayisiyle lg yetkilis ervisiyle başıma geleni sizinle paylaşmak istedim bundan 9 ay once lg r400 marka laptop aldım ve yurt dışına geziye cıktım singapore dayken laptopumun ustune meyve suyu döktüm ve hemen yetkili servise götürdüm orda ve hata benim olduğundan dolayı 20 dolar bir ücret aldılar 2 ay sonra thailan tayken laptop bozuldu ben phuket adasındaydım ve orda yetkili servis yoktu bende turkiyey geri döndüğümde zincirli kuyu tecpro yetkili servise götürdüm laptopum acılmıyor diye bana 2 hafta sonr abir mail attılar laptopunuz anakrtı yanmıştır ram arzalıdır viless kartı calısmıyor diye toplam 750 dolar + kdv fiyat istediler suclu benmişim ana kartta su dökülmüş bende bu arzadan dolayı ben bunu singapore da yaptırdım dedim onlarda bizi singapre bahlamaz yapıcak bişeyimiz yok dediler bende singapore servisi aradım onlarda bana getir buraya yapalım ama bizden almadıhınız için yenisini veremeyiz dediler bende burdaki dagıtıcı firmayı arayıp bakın sinagpore servis hatanın onlarda olduhunu kabul ediyor bunu çözün dedim bana 400 doalra 2 ci el anakart tavsiye ettiler tecnopro ile anlaşın deyip bende cihazı singapore yolladım orda cihaz hiç bir arıza yoktur sadece fabrika ayarlarına aldıhına dahil bir garanti formu ile gönderdiler su anda laptopum çalısıyor ve bir kurus ödemedim anlıyacahınız gibi burda 750dolar + kd istedikleri cihaza orda 1 kuruş almadılar ve arızasıda anakart deilmiş sadece cihaz çökmüş ben şimdi yasal yolara başvurdum gelişmeleri bekliom lutfen bu turkiye lg dahıtıcısı ve tecpro servisinin söledikleri seyleri dikkate alıp soyulmayın benden sizi uyarması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Benim LG E500 UAP22T model laptopumun ekran artı aldatmacasından ötürü iade işleminde,servisin bu sorunu rapor etmesi gerekiyordu.Her neyse rapor 10 günde felan çıktı.LG Türkiye'de bunun üzerine 5 mayısta bilgisayarın iade belgesini düzenledi ve onayladı.Fakat Tecpro servisin bana bu belgeyi göndermesi tam 8 gün sürdü.Kavga döğüş 13 mayısta ancak alabildim.Bana,belgenin kargo bölümünde unutulduğunu,bu yüzden geciktiğini söylediler utanmadan...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dell G15-5511 Notebook
    geçen yıl önce açıldı
    DELL 5521 İNCELEME
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxl567

    Benim LG E500 UAP22T model laptopumun ekran artı aldatmacasından ötürü iade işleminde,servisin bu sorunu rapor etmesi gerekiyordu.Her neyse rapor 10 günde felan çıktı.LG Türkiye'de bunun üzerine 5 mayısta bilgisayarın iade belgesini düzenledi ve onayladı.Fakat Tecpro servisin bana bu belgeyi göndermesi tam 8 gün sürdü.Kavga döğüş 13 mayısta ancak alabildim.Bana,belgenin kargo bölümünde unutulduğunu,bu yüzden geciktiğini söylediler utanmadan...

    Alıntıları Göster
    ekran kartı muhabbetinden E500 uap22t'nin iade edilmesi için 20 mayıs çarşamba günü ürünü ankara tecpro'ya götürdüm işalla benim başıma bu tür şeyler gelmez... firmanın forumdan haberi yok sanırım olsa yardımcı olmak için bişeyler yazarlardı en azından




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skorm

    ekran kartı muhabbetinden E500 uap22t'nin iade edilmesi için 20 mayıs çarşamba günü ürünü ankara tecpro'ya götürdüm işalla benim başıma bu tür şeyler gelmez... firmanın forumdan haberi yok sanırım olsa yardımcı olmak için bişeyler yazarlardı en azından

    Alıntıları Göster
    @skorm İlla forumda yazınca mı anlayacaklar? Belki vardır veya belki yoktur böyle kuruluşlar bir yaptırım olmadan genelde hiç birşeyi düzeltmezler. Benim başıma gelmedi ama gerekli şikayetleri, talepleri gereken yerlere iletme düşüncesindeyim. Tabi öncelikle Techpro'ya gerekenleri söyleyip onların tavrına göre hareket etme düşüncesindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorumicinburdayim

    @skorm İlla forumda yazınca mı anlayacaklar? Belki vardır veya belki yoktur böyle kuruluşlar bir yaptırım olmadan genelde hiç birşeyi düzeltmezler. Benim başıma gelmedi ama gerekli şikayetleri, talepleri gereken yerlere iletme düşüncesindeyim. Tabi öncelikle Techpro'ya gerekenleri söyleyip onların tavrına göre hareket etme düşüncesindeyim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fsali178

    @skorm İlla forumda yazınca mı anlayacaklar? Belki vardır veya belki yoktur böyle kuruluşlar bir yaptırım olmadan genelde hiç birşeyi düzeltmezler. Benim başıma gelmedi ama gerekli şikayetleri, talepleri gereken yerlere iletme düşüncesindeyim. Tabi öncelikle Techpro'ya gerekenleri söyleyip onların tavrına göre hareket etme düşüncesindeyim.



    hayır tabikide hepsinin kendi IT bölümü olduğu için genelde de ordaki kişilerin netten kendileri hakkında yapılan + veya - yorumları görüp ona göre olumsuz eleştirileri azaltmak için bişeyler yapabilirler kanısındayım.. kaldı ki müşterilerden gelen talepleri yorumları değerlendirmeye almadan kendi bildiklerini okumaya devam ederlerse de (bunu bütün firmalar için diyorum, ayrıca kendim 1 problem yaşamadım şu an Tecpro konusunda) bu ve bunun gibi konularla daha çok maruz kalıp imajlarını zedeleyebilirler.. burda da konuyu açan arkadaşın yapmış olduğu gibi seslerini duyurmak ve yaşadıklarını paylaşmalara karşın açılmış bi örneğini görüyoruz gerekli mevkiler görsün diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skorm

    quote:

    Orjinalden alıntı: fsali178

    @skorm İlla forumda yazınca mı anlayacaklar? Belki vardır veya belki yoktur böyle kuruluşlar bir yaptırım olmadan genelde hiç birşeyi düzeltmezler. Benim başıma gelmedi ama gerekli şikayetleri, talepleri gereken yerlere iletme düşüncesindeyim. Tabi öncelikle Techpro'ya gerekenleri söyleyip onların tavrına göre hareket etme düşüncesindeyim.



    hayır tabikide hepsinin kendi IT bölümü olduğu için genelde de ordaki kişilerin netten kendileri hakkında yapılan + veya - yorumları görüp ona göre olumsuz eleştirileri azaltmak için bişeyler yapabilirler kanısındayım.. kaldı ki müşterilerden gelen talepleri yorumları değerlendirmeye almadan kendi bildiklerini okumaya devam ederlerse de (bunu bütün firmalar için diyorum, ayrıca kendim 1 problem yaşamadım şu an Tecpro konusunda) bu ve bunun gibi konularla daha çok maruz kalıp imajlarını zedeleyebilirler.. burda da konuyu açan arkadaşın yapmış olduğu gibi seslerini duyurmak ve yaşadıklarını paylaşmalara karşın açılmış bi örneğini görüyoruz gerekli mevkiler görsün diye

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 20 mayıs tarihinde E500 up22t notebook'umu ekran kartının 64 bit olması sebebiyle Ankara Tecpro'ya iade etmiştim. Bugün (28 mayıs) tarihinde istanbul'dan değişim raporumun geldiğini öğrendim. evet tam 8 gün sonra forumdaki arkadaşların beni bilinçlendirmesi üzerine bir de hergün gerek LG'yi gerekse Tecpro'yu arayarak ürünün değişim talebinin sonuçlandırmasını hızlandırmış oldum. Değiştircek arkadaşların hergün arayarak bilgi alması avantajlarına olacaktır. Tecpro konusunda da en ufak bir problem yaşamadım. Ordaki Bilal beyle birisi daha vardı hatırlamıyorum ismini çok yardımcı oldular gerek gittiğimde gerekse telefonla aradığımda. Bizi aydınlatan herkese 1 kez daha teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skorm

    Arkadaşlar 20 mayıs tarihinde E500 up22t notebook'umu ekran kartının 64 bit olması sebebiyle Ankara Tecpro'ya iade etmiştim. Bugün (28 mayıs) tarihinde istanbul'dan değişim raporumun geldiğini öğrendim. evet tam 8 gün sonra forumdaki arkadaşların beni bilinçlendirmesi üzerine bir de hergün gerek LG'yi gerekse Tecpro'yu arayarak ürünün değişim talebinin sonuçlandırmasını hızlandırmış oldum. Değiştircek arkadaşların hergün arayarak bilgi alması avantajlarına olacaktır. Tecpro konusunda da en ufak bir problem yaşamadım. Ordaki Bilal beyle birisi daha vardı hatırlamıyorum ismini çok yardımcı oldular gerek gittiğimde gerekse telefonla aradığımda. Bizi aydınlatan herkese 1 kez daha teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Hazır telefonla konuşuyorken böyle bir başlığın varlığını da haber verseydin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorumicinburdayim

    Hazır telefonla konuşuyorken böyle bir başlığın varlığını da haber verseydin.

    Alıntıları Göster
    arkadas bu yazdıklarını lütfen lg mail olarak atınız müşteri hizmetlerine mu mail adresine başlık olarak şikayet olarak yazarsanız sevinirim... LG SERVİS ANLAMINDA SORUNU WAR söyle bi sorun aslın firma servisler anlasıyor kendi servis kurmuyor bu servislerde böyle işi savsaklıyor o yüzden şikayet ettiniz zaman bu işin düzelmesi saglıyacaksınız adamlar işlerini iyi yapacaklar ...
  • arkadaslar benım lg e_500 laptum var.ocak ayında aldım hard dısk arızalı cıktı.kamera arızalı cıktı.mouse tach ped arızalı cıktı servıse gonderdım ılk seferınde hıc bısey yapmadan yoklladılar ıkıncı sefer hard dısk degıstı ve camera yapıldı mouse ped hala arızalı.sımdı mouse ped yuzunden ucuncuye yolladım.deısım yapmaları gerekıyor ama mouse ucuncu arıza gorunmuyormus.bunu lg ıle gorustum onlarda ınkar edıyor.eger makıneyı degıstırmezlerse makıneyı aldıgımda tuketıcı mahkenmesıne gıdıp konuya yargıya tasımayı dusunuyorum.bende techpro ya vermıstım laptopumu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceresın

    arkadaslar benım lg e_500 laptum var.ocak ayında aldım hard dısk arızalı cıktı.kamera arızalı cıktı.mouse tach ped arızalı cıktı servıse gonderdım ılk seferınde hıc bısey yapmadan yoklladılar ıkıncı sefer hard dısk degıstı ve camera yapıldı mouse ped hala arızalı.sımdı mouse ped yuzunden ucuncuye yolladım.deısım yapmaları gerekıyor ama mouse ucuncu arıza gorunmuyormus.bunu lg ıle gorustum onlarda ınkar edıyor.eger makıneyı degıstırmezlerse makıneyı aldıgımda tuketıcı mahkenmesıne gıdıp konuya yargıya tasımayı dusunuyorum.bende techpro ya vermıstım laptopumu.
    benimde lg r405 laptopumu 9ekim günü 5 kez servise götürdüm.ayın 23 oldu ilk mail attığımda bu hafta içinde haber vereceklerini söylediler daha sonraki maillerim de cevap dahi alamadım. acaba ürün değişimi talep edebilirmiyim veya yapılana kadar başka bi cihaz veririlermi kullanmam için?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leapfrog

    benimde lg r405 laptopumu 9ekim günü 5 kez servise götürdüm.ayın 23 oldu ilk mail attığımda bu hafta içinde haber vereceklerini söylediler daha sonraki maillerim de cevap dahi alamadım. acaba ürün değişimi talep edebilirmiyim veya yapılana kadar başka bi cihaz veririlermi kullanmam için?

    Alıntıları Göster
    Daha 14 gün olmuş.. 1 aya kadar süreleri var. Kanunlara göre geçici bir süreliğine vermeleri gerekir ama bunu tek yapan firma Exper gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorumicinburdayim

    Daha 14 gün olmuş.. 1 aya kadar süreleri var. Kanunlara göre geçici bir süreliğine vermeleri gerekir ama bunu tek yapan firma Exper gördüm.

    Alıntıları Göster
    bugün itibarıyla lg laptopum 1 aydır serviste ve hiçbir bilgi alamamaktayım.ne yapmalıyım yol gösterin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leapfrog

    bugün itibarıyla lg laptopum 1 aydır serviste ve hiçbir bilgi alamamaktayım.ne yapmalıyım yol gösterin...

    Alıntıları Göster
    Adliyede mi ne tüketici hakları yeri var. Oraya git sana ne yapacağını söylerler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorumicinburdayim

    Adliyede mi ne tüketici hakları yeri var. Oraya git sana ne yapacağını söylerler..

    Alıntıları Göster
    Btaryaya patarya diyen teknik! elemanları var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahruti

    Btaryaya patarya diyen teknik! elemanları var.

    Alıntıları Göster
    hayatımda gördüğüm en bilgisiz,en tecrübesiz,en saygısız teknik servis.Lg alacaklara sesleniyorum teknik servisi düzelene kadar lg'nin hiç bir ürününü almayın,aldırmayınn.alırsanızda garantisinin olmadığının düşünerek alın.bozulunca bir köşeye koyun

    14.12.2009 tarihinde lg x130 netbook aldım.15.12.2009 tarihinde ürün arızalandı.aldığım yerle görüştüm ellerinde olmadığınını olsa değişim yapabilceklerini veya ücret iadesi yapabilceklerini belirttiler.veya servisle görüşüp birebir değişim olacağını belirttiler.16.12.2009da tec-pro denen sözüm ona servise bıraktım 19 gün oldu bu süre içerisinde en az 10 kez aradım.1 hafta dediler,10 gün dediler 15 gün dediler.az öncede görüştüm 30 gün olmasına var daha diyolar.

    problem sadece tec-prodada değil.müşteri hizmeterini aradım,mail attım sallayan yok.kısacası lg de ilgi alaka malı alana kadar,aldıktan sonra vay halinize




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.