Merhaba,yaklaşık 3 ay önce aldığım vaio laptopta wireless sorunları yaşıyordum ve teknik servisine bıraktım aleti.Bana sorunun yazılımsal olduğunu ve sony'den güncelleme beklediklerini söylediler ve usb bundle hediye edelim size sorununuzu çözmüş olursunuz dediler.Bende başka bir adaptor takmalarını,harici bir aletle sorunu çözmelerinin mantıksız olduğunu söyledim.Ama sorun yazılımsal diye ancak bunu yapabilirlermiş.Var mı bir tavsiyesi olan?
yok mu bilgisi olan??
iade et cihazı. ya güncelleme gelmezse napacaksın o zaman. ki sony laptop bölümünü başka firmaya vermişken.
quote:
Orijinalden alıntı: pckopatx
iade et cihazı. ya güncelleme gelmezse napacaksın o zaman. ki sony laptop bölümünü başka firmaya vermişken.
var mı öyle bir hakkım,3 ay oldu alalı??
quote:
Orijinalden alıntı: cruelty11
quote:
Orijinalden alıntı: pckopatx
iade et cihazı. ya güncelleme gelmezse napacaksın o zaman. ki sony laptop bölümünü başka firmaya vermişken.
var mı öyle bir hakkım,3 ay oldu alalı??
sundukları çözüm kesin bi çözüm değil. o cihazın 2 yıl garantisi var kullanım hakkı. arızayı düzeltemezlerse ücret iadesi yapmak zorundalar diye biliyorum.
eğer sony eurasia ürünü ise distributorle irtibata geç ara bayi teknik servis le dialog kurmayın sorunu bu şekilde hallettiklerine dair servis raporu veya yazılı kağıt al hem şikayetvar.com hemde distrubutorleri sürekli dürt
quote:
Orijinalden alıntı: posıtıve
eğer sony eurasia ürünü ise distributorle irtibata geç ara bayi teknik servis le dialog kurmayın sorunu bu şekilde hallettiklerine dair servis raporu veya yazılı kağıt al hem şikayetvar.com hemde distrubutorleri sürekli dürt
vet sony eurasia ürünü,hatta lenovo'ma değişim kararı çıkınca,üstüne para verip bunu almıştım.Teknolojide yüzüm gülmüyor,sorunlu xperiamdan sonra vaio tercih etmicektim aslında:(
Evet iade edin cihazı, güncelleme ne zaman gelir bilinmez.
quote:
Orijinalden alıntı: PeerNet*
Evet iade edin cihazı, güncelleme ne zaman gelir bilinmez.
sony eurasia ile konuştum,neymiş değişim yapmıyorlarmış usb dongle hediye ediyorlarmış! teknik servisle görüşücekmişim de falanda filanda! teknik serviste yazılım sorunu yüzünden değişim yapmayacağını söylüyor,tüketici mahkesine gidicem bende.
cruelty11C
kullanıcısına yanıt
öyle hikaye olmaz kardeşim götüreceksin garantiye sorunlu diye ya yapacaklar yada değişecekler garanti servisi dediğin bundan ibarettir işi bu
quote:
Orijinalden alıntı: breadlyyy
öyle hikaye olmaz kardeşim götüreceksin garantiye sorunlu diye ya yapacaklar yada değişecekler garanti servisi dediğin bundan ibarettir işi bu
Bir de kendim gideyim,telefonla maille olmuyor bu iş,delirttiler sabah sabah.Yazılım güncellemesi bekleyecekmişiz,gerzekliğe bak.Facebook sitelerinde yazdım,yazar yazmaz şikayeti kaldırmışlar.
teknik servisin mesajı Wireless sorunu yazılımsal bir sorun olup gerekli çalışmalar Sony tarafından yapılmaktadır. Bu süreçte kullanmanız için tarafınıza Sony tarafından wireless dongle size hediye dilmektedir. Sorun yazılım kaynaklı olduğu için değişim işlemi yapılması mümkün değildir. Bilginize Teşekkürler bu da sony'nin Degerli Müsterimiz
Bizimle iletisime gectiginiz icin tesekkur ederiz.
Sony Distribitorlugunun almis oldugu karar neticesinde herhangi bir degisim islemi yapilmamaktadir.Yetkili Servislerin vermis oldugu Wifi Dongle aparatinin kullanilmasini tavsiye etmektedir.Wifi dongle aparatini kabul etmemeniz durumunda yasal haklarinizi kullanabilirsiniz.Probleminizle ilgili yetkili servisimiz ile baglantiya gecmenizi rica ediyoruz.
teknik servisin kelimeleri aynen şu microsoft win 8 her güncelleme yaptıgında bu sorun ortaya çıkıyor.sony ve microsoft sorun hakkında görüşüyorlar. iyi de banane!!!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme