Şimdi Ara

TeknoBiyotik Sıcak Fırsatlar (Son Güncelleme: 16-12-2010) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
1
Favori
22.113
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben siteden gelen mesaja cevap yazdım. Ürünümün gönderilmesini rica edip, aksi takdirde yasal tüm yollara başvuracağımı belirttim. Yarın ürünümü yollamazlarsa satış sözleşmesi, havale dekontu ve gelen mesajın hepsinin çıktılarını da ekleyerek tüketici hakları hakem heyetine gidiyorum.
  • Ben de bu firmadan haf x kasa almayi dusunuyordum, fakat bu hareketler ve musterilere karsi bu rahatlik bu firmadan alisveristen vazgecirdi.
  • forum ölücü kaynıyor ha. hata yapmaya gör, hemen mahkeme, tüketici hakları, şikayet vs bir sürü zırva. sıkıyorsa bakkaldan manavdan kuyumcudan vs böle yapsanıza yanlış fiyat ağzından kaçırırsa "ama az önce 5 liralık mala 3 lira dedin amca, vermezsen zabıta amcaya giderim haa, ver o malı" diye. yok sitede çalışan o kadar maaş alıyormuş, yok dikkatli olsaymış yok büyük firmaymış göndersinmiş yok şu yok bu. paranız yada kredi kartınızın ödemesi vaktinde geri veriliyorsa sizi zarara sokmadan, iyi firma odur işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: projist

    forum ölücü kaynıyor ha. hata yapmaya gör, hemen mahkeme, tüketici hakları, şikayet vs bir sürü zırva. sıkıyorsa bakkaldan manavdan kuyumcudan vs böle yapsanıza yanlış fiyat ağzından kaçırırsa "ama az önce 5 liralık mala 3 lira dedin amca, vermezsen zabıta amcaya giderim haa, ver o malı" diye. yok sitede çalışan o kadar maaş alıyormuş, yok dikkatli olsaymış yok büyük firmaymış göndersinmiş yok şu yok bu. paranız yada kredi kartınızın ödemesi vaktinde geri veriliyorsa sizi zarara sokmadan, iyi firma odur işte.


    İşte beklenen yorum. Bravo sana.

    Manavla bakkalla internet üzerinden alışverişi ayır önce, kanunları kuralları oku. Bu firmanın böyle yaparak ne gibi çıkarlar sağladığını araştır (ödemelerini takside bölmesi, tıklanma hiti alması, ürün satış adedi olarak reklam yapması ve senin benim aklıma gelmeyen nice kazançlar). Sonra gel burda aynı saat içinde 4 kez fiyat değiştirmiş sonra da yanlışlıkla değiştirdik diyen firmayı son kullanıcıya karşı savun.

    100 dolarlık ürünü 10 dolara alma çabasında değil burdaki insanlar. 59,00 dolarla 19,44 dolar arasında virgül hatası vs de yapılamayacağına göre, son kullanıcıyla alay edercesine üzerinden çıkar sağlamaya çalışan mantığa karşı.

    Bütün bunlara rağmen firmayı haklı buluyorsan, aç bu konuyla ilgili mevzuatlara göz at. İnternet üzerinden satış yapan firmaların yükümlülüklerini oku. Ve firmanın söz konusu ürünü satışı gerçekleştirdiği fiyattan gönderme zorunluluğu maddesini acaba niye koymuşlar, bu madde ne işe yarar ne gibi fırsatçılıkları önler diye biraz düşün.

    NOT : Siparişimin iptalini onayladığımı bildirdiğim mesajı firmaya dün göndermiştim.............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deus-ex -- 3 Ocak 2011; 2:34:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: projist

    forum ölücü kaynıyor ha. hata yapmaya gör, hemen mahkeme, tüketici hakları, şikayet vs bir sürü zırva. sıkıyorsa bakkaldan manavdan kuyumcudan vs böle yapsanıza yanlış fiyat ağzından kaçırırsa "ama az önce 5 liralık mala 3 lira dedin amca, vermezsen zabıta amcaya giderim haa, ver o malı" diye. yok sitede çalışan o kadar maaş alıyormuş, yok dikkatli olsaymış yok büyük firmaymış göndersinmiş yok şu yok bu. paranız yada kredi kartınızın ödemesi vaktinde geri veriliyorsa sizi zarara sokmadan, iyi firma odur işte.

    Haklarini aramayan odun olacaklarina bilincli tuketici olmalari agiriniza mi gitti :) etiket ile kasadaki cikan farki karsiliyan firmalar enayi
    mi size gore?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuq35

    quote:

    Orijinalden alıntı: projist

    forum ölücü kaynıyor ha. hata yapmaya gör, hemen mahkeme, tüketici hakları, şikayet vs bir sürü zırva. sıkıyorsa bakkaldan manavdan kuyumcudan vs böle yapsanıza yanlış fiyat ağzından kaçırırsa "ama az önce 5 liralık mala 3 lira dedin amca, vermezsen zabıta amcaya giderim haa, ver o malı" diye. yok sitede çalışan o kadar maaş alıyormuş, yok dikkatli olsaymış yok büyük firmaymış göndersinmiş yok şu yok bu. paranız yada kredi kartınızın ödemesi vaktinde geri veriliyorsa sizi zarara sokmadan, iyi firma odur işte.


    İşte beklenen yorum. Bravo sana.

    Manavla bakkalla internet üzerinden alışverişi ayır önce, kanunları kuralları oku. Bu firmanın böyle yaparak ne gibi çıkarlar sağladığını araştır (ödemelerini takside bölmesi, tıklanma hiti alması, ürün satış adedi olarak reklam yapması ve senin benim aklıma gelmeyen nice kazançlar). Sonra gel burda aynı saat içinde 4 kez fiyat değiştirmiş sonra da yanlışlıkla değiştirdik diyen firmayı son kullanıcıya karşı savun.

    100 dolarlık ürünü 10 dolara alma çabasında değil burdaki insanlar. 59,00 dolarla 19,44 dolar arasında virgül hatası vs de yapılamayacağına göre, son kullanıcıyla alay edercesine üzerinden çıkar sağlamaya çalışan mantığa karşı.

    Bütün bunlara rağmen firmayı haklı buluyorsan, aç bu konuyla ilgili mevzuatlara göz at. İnternet üzerinden satış yapan firmaların yükümlülüklerini oku. Ve firmanın söz konusu ürünü satışı gerçekleştirdiği fiyattan gönderme zorunluluğu maddesini acaba niye koymuşlar, bu madde ne işe yarar ne gibi fırsatçılıkları önler diye biraz düşün.

    NOT : Siparişimin iptalini onayladığımı bildirdiğim mesajı firmaya dün göndermiştim.............


    eğer ölücü olmayan varsa ürünü almaya çalışmak yerine madem firmayla ilgili skıntınız var gidin sahte reklam , tüketiciyi yanıltma çabası vs diyerek maliyeye ve gerekli diğer yerlere şikayet edin. alayım da nasıl olursa olsun alayım mantığı. kısaca amacınız ölü parasına mal almak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: faithhh


    quote:

    Orijinalden alıntı: projist

    forum ölücü kaynıyor ha. hata yapmaya gör, hemen mahkeme, tüketici hakları, şikayet vs bir sürü zırva. sıkıyorsa bakkaldan manavdan kuyumcudan vs böle yapsanıza yanlış fiyat ağzından kaçırırsa "ama az önce 5 liralık mala 3 lira dedin amca, vermezsen zabıta amcaya giderim haa, ver o malı" diye. yok sitede çalışan o kadar maaş alıyormuş, yok dikkatli olsaymış yok büyük firmaymış göndersinmiş yok şu yok bu. paranız yada kredi kartınızın ödemesi vaktinde geri veriliyorsa sizi zarara sokmadan, iyi firma odur işte.

    Haklarini aramayan odun olacaklarina bilincli tuketici olmalari agiriniza mi gitti :) etiket ile kasadaki cikan farki karsiliyan firmalar enayi
    mi size gore?

    bilinçili tüketiciyle bilinçli ölücüyü yazdığınız mesajlardan ayırabiliyoruz çok şükür. çok bilinçli olan gider hakkını kanuni yollardan arar, vazgeçmez.

    ayrıca haklı olan varsa, vicdanen rahat olan varsa gitsin hakkını arasın her türlü yerden. ama biliyorsunuz ki haksızsınız ve herhangi bir zarara uğramadınız. eğer siz o malı hukuk çerçevesinde alırsanız size aynısından bende hediye edeceğim. buraya yazdım ki kıvırtan da olmasın sonradan. eğer alamazsanız (ki zaten alamayacaksınız) hiç birşey istemiyorum , ölücülüğü bırakın yeter . hodri meydan. mahkeme , maliye vs getirin ürünü o fiyata kazandığınıza, aldığınıza dair kararı yazıyı, ne aldıysanız aynısını vereceğim. boş lafla , çamur atmayla olmaz bu işler. bu mesajıma yorumda bulunan ama fos fos hiçbirşey yapmadan oturanları da görürüz ne kadar hak ettiğini o almak istediği ürünü




  • Bos konusma nasıl alınıyor goreceksın. Ugrasmak istemiyordum ama ugrasacam. Aynı urunden sende hazırla bitane cok bilmiş insan.
  • MADDE 17- SİTEDEKİ HATALAR: İnternet sitesinde mantığa aykırı rakamlarla ( 100$'lık bir ürünün 10$'a satılması gibi ) satış yapılmamaktadır. Teknik hatalar nedeniyle yanlış fiyatla girilen siparişler iptal edilecektir.
    Web sitesindeki tipografik hataların (fiyat, özellik ve benzeri) hiçbir hukuki bağlayıcılığı olmadığı gibi, bu hatalardan ötürü Teknobiyotik.com sorumlu tutulamaz.


    Bikere böyle bi sözleşme maddesi olamaz. Sitedeki hatalardan kimi sorumlu tutucaz ? Özelliklerin de bağlayıcılğı yokmuş, ohh miss 64 mb ekran kartına 1gb yazıp satsa beni bağlamaz almasaydın diyecek yani ? Yada FX5200 ekran kartını 5870 diye satsa hiç bişey iddia edemicen, nedeni de sözde 17. madde. Sırf bu madde yüzünden bile uyarı alması gereken bir firma.
  • Sitedeki ölücüler ürünleri koparamadılar diye ver yansın saldırıyorlar teknobiyotiğe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratremix

    Sitedeki ölücüler ürünleri koparamadılar diye ver yansın saldırıyorlar teknobiyotiğe.


    sen bu kafayla gidersen çok el etek öpersin...
  • Sapphire 6950 / 6970 Modellerinde biraz daha indirim yapsalar super olucak ben dahil forumda fiyatinin biraz daha uygun olmasini bekliyen cok arkadas var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: projist


    eğer ölücü olmayan varsa ürünü almaya çalışmak yerine madem firmayla ilgili skıntınız var gidin sahte reklam , tüketiciyi yanıltma çabası vs diyerek maliyeye ve gerekli diğer yerlere şikayet edin. alayım da nasıl olursa olsun alayım mantığı. kısaca amacınız ölü parasına mal almak.


    ayrıca haklı olan varsa, vicdanen rahat olan varsa gitsin hakkını arasın her türlü yerden. ama biliyorsunuz ki haksızsınız ve herhangi bir zarara uğramadınız. eğer siz o malı hukuk çerçevesinde alırsanız size aynısından bende hediye edeceğim. buraya yazdım ki kıvırtan da olmasın sonradan. eğer alamazsanız (ki zaten alamayacaksınız) hiç birşey istemiyorum , ölücülüğü bırakın yeter . hodri meydan. mahkeme , maliye vs getirin ürünü o fiyata kazandığınıza, aldığınıza dair kararı yazıyı, ne aldıysanız aynısını vereceğim. boş lafla , çamur atmayla olmaz bu işler. bu mesajıma yorumda bulunan ama fos fos hiçbirşey yapmadan oturanları da görürüz ne kadar hak ettiğini o almak istediği ürünü



    Siparişimin iptalini onayladım demiştim ama herhalde algılayamamışsın. Hatta önceki yazımın hiçbir yerini okumamışsın belli.. Ayrıca o ne ya öyle? Çocuk musun arkadaşım kendi kendine sidik yarıştırıyorsun, mevzuatlardan yana bi sıkıntın varsa git gerekli mercilerde tartış.

    Şu link de sana gerekli cevabı verecektir.

    http://www.pclabs.com.tr/2009/07/03/dellden-15-dolara-19-inc-monitor/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deus-ex -- 3 Ocak 2011; 12:52:55 >




  • "Sitemizde oluşan teknik problem otomatik fiyat güncellemesinden hatalı fiyat gelmesinden kaynaklanmıştır. Cumartesi akşamı bu duruma müdahale eden ilgili arkadaşımızın ürünün fiyatını düzetmesine rağmen otomatik fiyat güncellemesini kapatmamasından ötürü yaklaşık yarım saat sonra hatalı güncellemenin tekrarı sebebiyle ürün yeninden yanlış fiyatla satışa açılmıştır. Bu yaşanan problemden ötürü özür dileriz.
    Ürün fiyatıyla ilgili olarak ürün 59$’lık fare + 19$’lık mousepad ürünlerinin birleşiminden oluşmaktadır ve 59$’lık fiyat kampanya fiyatıdır. Bu üründe fiyat güncellemesinde hatalı olarak sadece mousepad’in ürün kodu girildiği için 19$ fiyat gelmiştir.
    Bu problemle ilgili olarak CM Storm ile görüştük ve bu olayın markanın ürünleri adına kötü bir örnek oluşturmaması adına bir pazarlama bütçesi aldık. Bu sayede bu ürün için 35$’lık indirim kuponu tanımlanmıştır. Bu tekliften faydalanmak isterseniz tek kullanımlık kupon kodunuz gönderilecektir.
    Hatalı fiyatlı siparişinizin tutarı bugün içerisinde hesabınıza geri iade edilecektir. Havaleler aynı gün içinde hesaba geçerken kredi kartı ödemelerinin hesaba geçmesi 2-3 iş gününü bulabilir.

    Saygılarımızla,
    Ürün Bilgisi"

    Yanlış anlamadıysam bize 35 dolar hediye çeki veriyorlar bu sayede yine 24 dolardan alabileceğiz ben alıyorum böyleyse eğer.




  • Projist görmesin :D

    herkese mouse almak zorunda kalacak yoksa

    bu arada mousepad + mouse için mi bu indirim yoksa sadece mouse için mi ? ben maile bakamıyorum böyle bir öneri geldi mi bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 3 Ocak 2011; 13:12:22 >
  • Konuşan Türkiye istiyoruz yoksa geri adım atmazlardı.Siteyede burada tepkisini dile getiren arkadaşlarada teşekkürler.
  • Kimdi o "siz alın ben de birer tane alırım" diyen arkadaş ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burbarian -- 3 Ocak 2011; 13:10:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_MAD

    "Sitemizde oluşan teknik problem otomatik fiyat güncellemesinden hatalı fiyat gelmesinden kaynaklanmıştır. Cumartesi akşamı bu duruma müdahale eden ilgili arkadaşımızın ürünün fiyatını düzetmesine rağmen otomatik fiyat güncellemesini kapatmamasından ötürü yaklaşık yarım saat sonra hatalı güncellemenin tekrarı sebebiyle ürün yeninden yanlış fiyatla satışa açılmıştır. Bu yaşanan problemden ötürü özür dileriz.
    Ürün fiyatıyla ilgili olarak ürün 59$’lık fare + 19$’lık mousepad ürünlerinin birleşiminden oluşmaktadır ve 59$’lık fiyat kampanya fiyatıdır. Bu üründe fiyat güncellemesinde hatalı olarak sadece mousepad’in ürün kodu girildiği için 19$ fiyat gelmiştir.
    Bu problemle ilgili olarak CM Storm ile görüştük ve bu olayın markanın ürünleri adına kötü bir örnek oluşturmaması adına bir pazarlama bütçesi aldık. Bu sayede bu ürün için 35$’lık indirim kuponu tanımlanmıştır. Bu tekliften faydalanmak isterseniz tek kullanımlık kupon kodunuz gönderilecektir.
    Hatalı fiyatlı siparişinizin tutarı bugün içerisinde hesabınıza geri iade edilecektir. Havaleler aynı gün içinde hesaba geçerken kredi kartı ödemelerinin hesaba geçmesi 2-3 iş gününü bulabilir.

    Saygılarımızla,
    Ürün Bilgisi"


    bunu kabul edecek olan var mı? o kadar laftan sonra yine kabul etmeyeceksiniz değil mi? indirim çeki değil o fiyattan almak isteyenler gitsenize gerekli yerlere de şimdi. görelim bakalım kim ölücü kim bilinçli tüketici. aranızda hukuk yoluyla hakkını arayan yok mu ısrarla yanlış fiyattan isteyenler. yoksa 35$ lık indirim çekine tav mısınız?

    kanun yolu ile hakkını arayıp alana hediye edecem dedim, okuma yazmayı vede okuduğunu anlamadan cevap yazmamayı iyice öğrenin.

    ayrıca firmaya çamur atanlar da bakalım ne diyecek firma hakkında atıp tutuyorlardı. bu şekilde de görmüş olucaz kimin ne olduğunu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: projist


    quote:

    Orijinalden alıntı: The_MAD

    "Sitemizde oluşan teknik problem otomatik fiyat güncellemesinden hatalı fiyat gelmesinden kaynaklanmıştır. Cumartesi akşamı bu duruma müdahale eden ilgili arkadaşımızın ürünün fiyatını düzetmesine rağmen otomatik fiyat güncellemesini kapatmamasından ötürü yaklaşık yarım saat sonra hatalı güncellemenin tekrarı sebebiyle ürün yeninden yanlış fiyatla satışa açılmıştır. Bu yaşanan problemden ötürü özür dileriz.
    Ürün fiyatıyla ilgili olarak ürün 59$’lık fare + 19$’lık mousepad ürünlerinin birleşiminden oluşmaktadır ve 59$’lık fiyat kampanya fiyatıdır. Bu üründe fiyat güncellemesinde hatalı olarak sadece mousepad’in ürün kodu girildiği için 19$ fiyat gelmiştir.
    Bu problemle ilgili olarak CM Storm ile görüştük ve bu olayın markanın ürünleri adına kötü bir örnek oluşturmaması adına bir pazarlama bütçesi aldık. Bu sayede bu ürün için 35$’lık indirim kuponu tanımlanmıştır. Bu tekliften faydalanmak isterseniz tek kullanımlık kupon kodunuz gönderilecektir.
    Hatalı fiyatlı siparişinizin tutarı bugün içerisinde hesabınıza geri iade edilecektir. Havaleler aynı gün içinde hesaba geçerken kredi kartı ödemelerinin hesaba geçmesi 2-3 iş gününü bulabilir.

    Saygılarımızla,
    Ürün Bilgisi"


    bunu kabul edecek olan var mı? o kadar laftan sonra yine kabul etmeyeceksiniz değil mi? indirim çeki değil o fiyattan almak isteyenler gitsenize gerekli yerlere de şimdi. görelim bakalım kim ölücü kim bilinçli tüketici. aranızda hukuk yoluyla hakkını arayan yok mu ısrarla yanlış fiyattan isteyenler. yoksa 35$ lık indirim çekine tav mısınız?

    kanun yolu ile hakkını arayıp alana hediye edecem dedim, okuma yazmayı vede okuduğunu anlamadan cevap yazmamayı iyice öğrenin.

    ayrıca firmaya çamur atanlar da bakalım ne diyecek firma hakkında atıp tutuyorlardı. bu şekilde de görmüş olucaz kimin ne olduğunu?


    Firma hakkında atıp tutulduğu için bu indirim geldi zaten. ayrıca 24 dolarla aynı fiyata geliyor ürün, mahkemeye gitsen ne değişecek ?




  • Hazımsızlık kötü bir şey.Projist senin gibiler çoğunlukta olsaydı firma bunu yapmaya gerek bile görmezdi.Bir jest yapmışlar daha fazla zorlamanın manası yok.Konuyu ego tatminine çevirmeye çalışıyorsun cevabını almışsın zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD


    quote:

    Orijinalden alıntı: projist


    quote:

    Orijinalden alıntı: The_MAD

    "Sitemizde oluşan teknik problem otomatik fiyat güncellemesinden hatalı fiyat gelmesinden kaynaklanmıştır. Cumartesi akşamı bu duruma müdahale eden ilgili arkadaşımızın ürünün fiyatını düzetmesine rağmen otomatik fiyat güncellemesini kapatmamasından ötürü yaklaşık yarım saat sonra hatalı güncellemenin tekrarı sebebiyle ürün yeninden yanlış fiyatla satışa açılmıştır. Bu yaşanan problemden ötürü özür dileriz.
    Ürün fiyatıyla ilgili olarak ürün 59$’lık fare + 19$’lık mousepad ürünlerinin birleşiminden oluşmaktadır ve 59$’lık fiyat kampanya fiyatıdır. Bu üründe fiyat güncellemesinde hatalı olarak sadece mousepad’in ürün kodu girildiği için 19$ fiyat gelmiştir.
    Bu problemle ilgili olarak CM Storm ile görüştük ve bu olayın markanın ürünleri adına kötü bir örnek oluşturmaması adına bir pazarlama bütçesi aldık. Bu sayede bu ürün için 35$’lık indirim kuponu tanımlanmıştır. Bu tekliften faydalanmak isterseniz tek kullanımlık kupon kodunuz gönderilecektir.
    Hatalı fiyatlı siparişinizin tutarı bugün içerisinde hesabınıza geri iade edilecektir. Havaleler aynı gün içinde hesaba geçerken kredi kartı ödemelerinin hesaba geçmesi 2-3 iş gününü bulabilir.

    Saygılarımızla,
    Ürün Bilgisi"


    bunu kabul edecek olan var mı? o kadar laftan sonra yine kabul etmeyeceksiniz değil mi? indirim çeki değil o fiyattan almak isteyenler gitsenize gerekli yerlere de şimdi. görelim bakalım kim ölücü kim bilinçli tüketici. aranızda hukuk yoluyla hakkını arayan yok mu ısrarla yanlış fiyattan isteyenler. yoksa 35$ lık indirim çekine tav mısınız?

    kanun yolu ile hakkını arayıp alana hediye edecem dedim, okuma yazmayı vede okuduğunu anlamadan cevap yazmamayı iyice öğrenin.

    ayrıca firmaya çamur atanlar da bakalım ne diyecek firma hakkında atıp tutuyorlardı. bu şekilde de görmüş olucaz kimin ne olduğunu?


    Firma hakkında atıp tutulduğu için bu indirim geldi zaten. ayrıca 24 dolarla aynı fiyata geliyor ürün, mahkemeye gitsen ne değişecek ?

    birşey değişmeyecek, zaten değişmeyecekti. ama firmaya atılan çamurlar iftiralar vs burada yazılı kalacak. ha bunu yapmasaydı da ne olacaktı? kötü firma mıydı? yukarıda yapılan yanlışlığı açıklamışlar, sen okudun mu milletin ne iftiralar attığını firmaya? ha ne oldu, çamur atıldı izi kalındı. milletin eli de çamur.

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_MAD

    Hazımsızlık kötü bir şey.Projist senin gibiler çoğunlukta olsaydı firma bunu yapmaya gerek bile görmezdi.Bir jest yapmışlar daha fazla zorlamanın manası yok.Konuyu ego tatminine çevirmeye çalışıyorsun cevabını almışsın zaten.


    firmadan özür diledin sanırım indirim çekinden sonra, "size ölücüler olarak burada bayağı bir çamur attık, kusura bakmayın" diye ? ayrıca cevap alamadım malesef yasal yoldan başvuru göremedim. firma çok kötü firma demediniz mi? dediklerinizin arkasında durup hak ve hukuk arayan oldu da göremedik mi yoksa?

    adamlar yanlışlık yapıldığını kabul ediyor , fiyatı da bari bu kadar çamurun altından kalkamayız diyerek mecburen artık zararı göze alarak karşılıyorlar belki. sordunuz mu? 1 lira dahi zarar olsa vicdanınız elveriyor mu? daha öncekilerde böyle oldu. vatan yanlış fiyat girdi , hb yanlış fiyat girdi vs. başkalarının açığından zaafından yararlanarak kazanç sağlamak ayıp değil mi? yazık valla. firmada kendini koruyacak daha fazla kötü reklam olmasın diye. herkez az yada çok kazanmaya çalışıyor. bazıları da milletin açığından zaafından bir anlık hatasından dem vuruyor. haklıysanız eğer gidin yine dava açın, size o kadar zarar vermişler baksanıza. insanlarda utanma duygusu olmalı biraz. yaptığı işin sonuçlarını bilmeli.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.