Şimdi Ara

Teknosa.CoM Parayı Alıp Ürün Göndermiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
988
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Forumda açılan fırsat başlığına binaen 3 Temmuz tarihinde 2231319477 sipariş numarası ile teknosa.com üzerinden siparişi vermiştim. Devamında bayram girdi, sonrasında da iş yoğunluğu sebebiyle siparişi takip edemedim. Geçen hafta siparişimi takip etmek üzere teknosa.com a girdiğimde verdiğim siparişin siparişler kısmında ve teslim edilen ürünler arasında olmadığını, tarafıma para iadesi de yapılmadığını fark ettim. Teknosa.com a sorunu yazdım, aynı gün aranarak konuyla ilgili tarafıma geridönüş yapılacağı söylendi fakat bir haftadır geridönüş yapılmadı. Dün tekrardan 255 karakter sınırı sebebiyle yaptıklarının Türk Ceza Kanunu uyarınca suç olduğunu ve para alıp ürün göndermemenin büyük güven kaybına sebep olup marka imajına zarar vereceğini ve mağduriyetimin giderilmediği takdirde konuyu başkalarının da aynı dertten muzdarip olmamaları için ifşa edeceğimi belirttim. Akşam saatlerinde ücret iadesi yapıldı diye bir sms geldi fakat yapılan herhangi bir iade yok.

    Özetle; parasını ödeyip verdiğim sipariş sebepsiz olarak tarafıma gönderilmedi, bununla ilgili tarafımdan bir özür dahi dilenmedi ve son olarak param iade edilmedi. Konuyu mümkün olduğunca fazla kişiye duyurarak teknosa.com üzerinden alışveriş yapanları nelerin beklediğini anlatmak konusunda kararlıyım. Ayrıca konuyla ilgili hukuki süreci bu hafta içerisinde başlatacağım.







  • 9 yıldır teknosa.com dan alışveriş yapıyorum yılda en az 6 defa alışveriş yapmışımdır en son 2 gün önce altus bulaşık makinesi sipariş ettim hem indirimli hemde hefiye çekini kullandım 3 gün içerisinde geldi anlıyacağın hiç bir sorun ben yaşamadım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunun benzerini bende yaşadım yakın dönemde. Outlet ürünlerden adetli ürün aldım kargoya verildi yazıyorken sipariş takibinde birden iade edildi yazmaya başladı.
    Ürünlerden bazıları geldi bazıları gelmedi. 5 adet aldığımın 4 tanesi geldi misal bazılarının 1 tanesi bile gelmedi. 2 haftada 5 kere telefonla görüştüm müşteri hizmetleri ile son görüşmemde direk yetkili birini verin siz yardımcı olamıyosunuz dedim supervisor bağladılar onla hallettim. Yine eksik oldu geri ödenmeyen ürünüm var hala ama uğraşmaktan sıkıldım. Bu durum özellikle bu dönemde outlet siparişi yapanlarda bol bol yaşanıyor. Biz netten alışveriş yaparken mağazadaki çakal çalışanlar veya bizden hızlı davranan mağaza müşterileri! ürünleri alıyor. Bizede uğraşması kalıyor ne yazıkki.
  • Konu Dışı boşuna mı açıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de bir suru siparis var eksik gonderilen,hic gonderilmeyen ya da iade edildi denip de iade yapilmayan... Defalarca kayit actim,sikayetvar a yazdim nafile. Bu sorunlu siparislerimi 1-1.5 ay once vermistim. Bu konuya dikkat cekmek gerekiyor bence, teknosa.com dan magdur olan cok kisi vardir eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de pil almıstım 1 ay geçince mail attım, parayı iade ettiler.
  • HostAnadolu H kullanıcısına yanıt
    süper bir sıcak fırsatmış...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • para iadeleri bazen provizyonda bekleyip hesap kesim günü ekstreye yansıyor.. internet bankacılığından kredi kartında provizyonda bekleyen bir şey var mı bir kontrol edin derim
  • aynısı benim de başıma geldi..böyle rezil sorumsuz müşterisine değer vermeyen başka bir firma görmedim..
  • teknosa merkez ofisi adres değişkliğine gitti.

    Yeni yerlerinde teknik altyapı daha tamamlanamadı.

    İletişim aksaklıkları gecikmeler vs yaşanması normal.

    2 haftaya düzelir herşey.
  • Bende 2 Temmuz da pil falan 20 TL civarında bir alışveriş yapmıştım,20 Temmuz civarı mail attım ne arayan ne soran oldu,sonra 3 Ağustos da aradım bakılıp size bilgi verilecek dendi yine ne arayan var ne soran.Dün baktığımda siparişlerim kısmında iptal edilmiş görünüyor ama yine ne arayan var ne soran nede para iadesi.

    Adamlar resmen parayı 1,5 ay kullandılar ne zaman iade edecekleri belli değil,müşteriye bilgi bile verilmeden iptal etmeler vs vs

    Benim gözümde resmen bitmiştir teknosa,bu müşteri memnuniyetiyle inşallah en kısa sürede sonları kliksa gibi olup batarlar..
  • HostAnadolu H kullanıcısına yanıt
    bana sormadan 1 ay bekletip siparişlerimi iptal etti,

    daha öcede yaşadım Allah larından bulsunlar :) diyorumda anlamıyorlar ne yapayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interior designer

    teknosa merkez ofisi adres değişkliğine gitti.

    Yeni yerlerinde teknik altyapı daha tamamlanamadı.

    İletişim aksaklıkları gecikmeler vs yaşanması normal.

    2 haftaya düzelir herşey.

    Teknosa'nın sonunda "SA" varsa, sadece Türkiye değil, dünya ile rekabet ettiğini iddia ediyorsa ve başka yerde X liraya satılan ürünü, Teknosa'da yanlış olmaz düşüncesiyle XX liraya alan binlerce insan varsa merkez ofis değişikliğine gitmesi, altyapısı beni ilgilendirmez ve 1 aydan uzun süre ürünü göndermeyip bir e-mail veya sms yollayarak özür dileyemiyorsa, sorun sadece ofis değiştirmesi değil, müşteriye yaklaşım politikası ile ilgili düşüncesindeyim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HostAnadolu -- 10 Ağustos 2016; 14:37:41 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.