Eğer Eminsen Aynı Arıza Olduğuna Bu Sefer Tamir İçin Değil Ürünün Birebir Değişimi İçin Gönderilmesini Söyliyeceksin. Parça Değişimi Yada Tamir Kabul Etmediğini Direk İade Veya Ürün Değişimi İstiyeceksin.
quote:
Orijinalden alıntı: Hit Me Baby One More Time
Eğer Eminsen Aynı Arıza Olduğuna Bu Sefer Tamir İçin Değil Ürünün Birebir Değişimi İçin Gönderilmesini Söyliyeceksin. Parça Değişimi Yada Tamir Kabul Etmediğini Direk İade Veya Ürün Değişimi İstiyeceksin.
Alıntıları Göster
3.kez değişim için yolladım ama sorun çözülmüştür diye tamir edip tekrar yolladılar.Telefonu aldığımdan beri böyle bu,telefonu alalı 3 ay oluyor bu üçüncü arızası,bıktım artık
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
3.kez değişim için yolladım ama sorun çözülmüştür diye tamir edip tekrar yolladılar.Telefonu aldığımdan beri böyle bu,telefonu alalı 3 ay oluyor bu üçüncü arızası,bıktım artık
Alıntıları Göster
Para iadesi al.
quote:
Orijinalden alıntı: ÇVK
Para iadesi al.
Alıntıları Göster
Para iadesi alma hakkın var mağazada sana bu hakkı tanımazlarsa ürünü al eve git müşteri temsilcisiyle bir konuşma yap olmadı şikayetvar.com'a yaz onlar sana seve seve dönücekler ve gerekeni yapıcaklardır.Mesala ben bir cruzer4 almıştım fakat bi baktım ki bu ürün katalog'da hediyeli olarak gözüküyodu yani yanında braun saç-sakal traş makinası hediyeliymiş.Geri gittim söyledim elemana yok işte bilgisayarda gözükmüyor filan dedi tabi anında şikayet ve ertesi gün bana bi özür ile mağazımıza gidip hediyenizi teslim alabilirsiniz telefonu
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
Alıntıları Göster
Şikayetvar.com bayılıyorum bu siteye..
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
Alıntıları Göster
başlık sakat
quote:
Orijinalden alıntı: MoonGate
başlık sakat
Alıntıları Göster
benimki 5. sefer bozuldu adamlar hiçbirşey yapmıyorlar yani tınlamıyolar bile
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
elinde 3 tane arıza kaydı olması gerek
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
elinde 3 tane arıza kaydı olması gerek
arıza kaydınıda ortaki assist görevlisi aldı
quote:
Orijinalden alıntı: bekir_sahin_38
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
elinde 3 tane arıza kaydı olması gerek
arıza kaydınıda ortaki assist görevlisi aldı
Bu benim başıma tam 2 defa geldi,Arıza kaydı kağıdı değil,Tamir edince firmadan sana fatura gibi tamir kağıdı verirler.O tamir kağıdını vericeksin.Örneğin ben 3.yü de yapıcam.Bak böyle bir kağıt LG'lerdeTelefonun marka ve modelini belirt,Yardımcı olayım sanaÜstelik ben 2. ürünümü 28.iş gününde aldım adamları o kadar bezdirdüm düşün artık.Bir de tanıdık olunca içerideAslında bırak 28. iş gününü doldurmadan önce bile alabilirdim paramı da tanıdık adama ayıp olmasın diye yaptım.Samsung C5510 cep telefonumu 4.KEZ(1 kere tamir yapılmadan gönderildi o yüzden 4. kez gönderdim)Telefon gitti,30 iş günü boyunca bekleteceklerdi.Benim de telefonum vardı.Tam sınav zamanıma dek gitti,pek uğraşamadım açıkçası.Neyse resmi atayımOnun üstüne biraz daha katıp 5800 aldım.Açıkçası ben teknosadan çok ama çok memnunum.Ama onlar benden memnun değiller
Edit:Para iadesi de alabilirsin.Benim tavsiyem para iadesi almanEğer yeni cihaz istersen özellikle nokialarda eski kasanı takıyorlar sadece iç aksamı gönderiyorlar fabrikadan kasa göndermiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreyildirim94 -- 17 Mayıs 2010; 21:50:18 >
quote:
Orijinalden alıntı: emreyildirim94
quote:
Orijinalden alıntı: bekir_sahin_38
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
elinde 3 tane arıza kaydı olması gerek
arıza kaydınıda ortaki assist görevlisi aldı
Bu benim başıma tam 2 defa geldi,Arıza kaydı kağıdı değil,Tamir edince firmadan sana fatura gibi tamir kağıdı verirler.O tamir kağıdını vericeksin.Örneğin ben 3.yü de yapıcam.Bak böyle bir kağıt LG'lerdeTelefonun marka ve modelini belirt,Yardımcı olayım sanaÜstelik ben 2. ürünümü 28.iş gününde aldım adamları o kadar bezdirdüm düşün artık.Bir de tanıdık olunca içerideAslında bırak 28. iş gününü doldurmadan önce bile alabilirdim paramı da tanıdık adama ayıp olmasın diye yaptım.Samsung C5510 cep telefonumu 4.KEZ(1 kere tamir yapılmadan gönderildi o yüzden 4. kez gönderdim)Telefon gitti,30 iş günü boyunca bekleteceklerdi.Benim de telefonum vardı.Tam sınav zamanıma dek gitti,pek uğraşamadım açıkçası.Neyse resmi atayımOnun üstüne biraz daha katıp 5800 aldım.Açıkçası ben teknosadan çok ama çok memnunum.Ama onlar benden memnun değiller
Edit:Para iadesi de alabilirsin.Benim tavsiyem para iadesi almanEğer yeni cihaz istersen özellikle nokialarda eski kasanı takıyorlar sadece iç aksamı gönderiyorlar fabrikadan kasa göndermiyorlar.
bende minton mp4 var evet arıza fişi geldi kutuda yapışılıydı ama ordaki assist görevlisi artık bu işe yaramaz diye aldı kağıdı çöpe attı yarın gidiyim teknosaya mutlaka orda cihazı gönderdiğime dair bi kayıt vardır
arızada şu mp4 şarkıları bazı garip klasörlere dönüştürüyor ve format hatası veriyor bazı şarkılarda bu şarkıları daha önce çalıyordu vede bazı şarkıları diğer şarkılarla karıştırıp mp3 olarak kaydediyor bilgisayardada bu şarkılar karışmış olarak çalıyor
quote:
Orijinalden alıntı: emreyildirim94
quote:
Orijinalden alıntı: bekir_sahin_38
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Oranos
quote:
Orijinalden alıntı: YmE17
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
quote:
Orijinalden alıntı: Death666
Para iadesi al.
oradaki görevliler daha önce aynı hatayı üçüncü kez verince değiştirilir demişlerdi.bugün gittim telefonu tamir edip göndermişler.Ben de dedim hani 3.de değiştiriyordunuz dedim.Görevli öyle bir şey yok 4.de değiştiriyoruz dedi.Dördüncü olunca da beşinci diyecekler heralde.Bu durumda para iadesi yada mal değişimini nasıl yaptırabiliriz?
arızalı urunu kutusuyla ve arıza fıslerıyle teknosaya goturdugunuz zaman urunu alıp yenısını verıyorlar telsız telefnda basıma geldı urunu ve arıza fıslerını(3 tane) onlara teslım ettım onlar da bana yenı urunu
Tüketici biraz bilmiyor gibiyse satıcı olabildiğince kendi yararına olacak yola kaçıyor. Kendinden emin şekilde 3 arıza fişini de götürerek yaptırabilmen lâzım. Olmadı Tüketici Heyetine başvurursun. Ama fişlerde arıza kaydında aynı şey yazıyor olması lâzım yanılmıyorsam. Ona bir bak önce.
aynı şey yazıyor,şimdi gidiyorum Teknosa'ya
elinde 3 tane arıza kaydı olması gerek
arıza kaydınıda ortaki assist görevlisi aldı
Bu benim başıma tam 2 defa geldi,Arıza kaydı kağıdı değil,Tamir edince firmadan sana fatura gibi tamir kağıdı verirler.O tamir kağıdını vericeksin.Örneğin ben 3.yü de yapıcam.Bak böyle bir kağıt LG'lerdeTelefonun marka ve modelini belirt,Yardımcı olayım sanaÜstelik ben 2. ürünümü 28.iş gününde aldım adamları o kadar bezdirdüm düşün artık.Bir de tanıdık olunca içerideAslında bırak 28. iş gününü doldurmadan önce bile alabilirdim paramı da tanıdık adama ayıp olmasın diye yaptım.Samsung C5510 cep telefonumu 4.KEZ(1 kere tamir yapılmadan gönderildi o yüzden 4. kez gönderdim)Telefon gitti,30 iş günü boyunca bekleteceklerdi.Benim de telefonum vardı.Tam sınav zamanıma dek gitti,pek uğraşamadım açıkçası.Neyse resmi atayımOnun üstüne biraz daha katıp 5800 aldım.Açıkçası ben teknosadan çok ama çok memnunum.Ama onlar benden memnun değiller
Edit:Para iadesi de alabilirsin.Benim tavsiyem para iadesi almanEğer yeni cihaz istersen özellikle nokialarda eski kasanı takıyorlar sadece iç aksamı gönderiyorlar fabrikadan kasa göndermiyorlar.
Alıntıları Göster
Gittim adama dedim 3 arıza kaydı getirene yenisi veriliyormuş dedim.o da teknosada mı dedi,evet dedim kendinden daha yetkili birini çağırdı.gelen adama durumu anlattım cuma günü göndereceğini söyledi şu an sistemde bir bozukluk varmış.kesin değişir mi dedim tüm kozlarımızı oynarız dedi.İnşallah değişir de bu dertten de kurtulurum
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
Gittim adama dedim 3 arıza kaydı getirene yenisi veriliyormuş dedim.o da teknosada mı dedi,evet dedim kendinden daha yetkili birini çağırdı.gelen adama durumu anlattım cuma günü göndereceğini söyledi şu an sistemde bir bozukluk varmış.kesin değişir mi dedim tüm kozlarımızı oynarız dedi.İnşallah değişir de bu dertten de kurtulurum
Alıntıları Göster
ben yarın gidiyorum tekrar cihazı gönderdiğim kayıtlarıda alıyım bayağı bi konuşuruz vallaha sinir oldum şimdi
quote:
Orijinalden alıntı: bjkozan
Gittim adama dedim 3 arıza kaydı getirene yenisi veriliyormuş dedim.o da teknosada mı dedi,evet dedim kendinden daha yetkili birini çağırdı.gelen adama durumu anlattım cuma günü göndereceğini söyledi şu an sistemde bir bozukluk varmış.kesin değişir mi dedim tüm kozlarımızı oynarız dedi.İnşallah değişir de bu dertten de kurtulurum
Hiç mi görmemiş telefonun değiştiğini,ne adamlar var ya.Adam seni dalgaya almış haberin yok.Ha belki 1-2 günlüktür,Onu bilemem ama,yani en az 1 hafta çalışan bir teknosa görevlisi muhakkak değişim,iade vb. birşey görmüştür.Çünkü benim arkamdan 3 kişi daha almış aynı gün para iadesi