Şimdi Ara

Teknosa'dan alınan lattobun ölü pixel sıkıntısı ve Tüketici hakem heyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar, 2 buçuk sene önce Teknosa'dan aldığım notebookta ilk günden beri ölü pixel sıkıntısı vardı. Oradaki arkadaş ilerde gelin hallederiz dedi ben de tamam dedim (bildiğiniz mallık yapmışım ) 1.5 yıl geçtikten sonra servise hem klavyede sıkıntı var hem de ölü pixel sıkıntısı var diye kutusuyla beraber götürdüm. Servisten 14 gün sonra geldi ve servis klavyeyi düzeltmiş ve ölü pixel yok demişti. (Kutu vardı, kutuyu da yollamadılar servis formunda yazıyor.) Ben de Teknosadaki çalışana bu durumu yine belirttim. O da biraz bekleyin halledicez dedi. Hiç bir şekilde halletmedi ve sonrasında bana THH'ye git dedi ben de E-Devlet üzerinden başvuru yaptım. Delilleri (ÖLÜ PİXEL OLDUĞU BELLİ OLAN FOTOĞRAF, SERVİS FORMU)
    kısa süre içinde ilçedeki thhye götürücem.


    Şimdiden yardım eden herkese çok teşekkür ederim.

    Dilekçe uyuşmazlık konum :https://yadi.sk/d/oAaigGYg3TW7B5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpceylann -- 18 Mart 2018; 20:37:36 >







  • 2,5 yıl önceden bahsediyorsunuz. Servise verişiniz de 1.5 yıl aradaki 1 yıl neyi beklediniz? Garanti süresi geçmiş bir ürün olarak görünüyor anlatımınızdan anladığım kadarıyla.
  • Ben Bilmem Beyin Bilir kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğim zaman garantisi vardı.
  • alpceylann kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim şey bu değil. Ürün olmuş 2.5 yıllık aldığımda şöyleydi de 1 yıl önce verdiğimde böyleydi diyorsunuz o aradaki 1 yıl ne yaptınız? Neden itiraz etmediniz. Ben mi süreleri yanlış anlıyorum acaba? Kaldı ki 2.5 yıllık bir üründen bahsediyorsanız her halukarda da 6 ay garantisi geçmiş olmalı. O aradaki 6 ay itiraz etmeden neyi beklediniz ?
  • ürünün garantisi devam ediyorsa thh başvurup bilirkişi incelemesi yapıldıktan SONRA ücret iadesi alabilirsiniz


    şikayet dilekçesi böyle yazilmaz roman gibi yazmışım ben thh görevlisi olsam dilekçeni işleme koymam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mogolo -- 20 Mart 2018; 17:43:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşleme alınmış ürün. Yetkili birine incelemesi için verecekmişim
  • Tüketici hakem heyeti kabül etmişşş




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.