Merhaba arkadaşlar, Bugün Teknosada yaşadığım olayları sizinle paylaşmaya çalışacağım. Amacım kesinlikle hiçkimseyi yada hiçbir kurumu kötülemek değil. Bugün teknosanın internet sitesi üzerinde 14" Lenovo Yoga 500 i3 laptopu gördüm. Fiyatıda 1599 Lira idi. İnternet sitesi üzerinden sipariş vererek mağazadan teslim almayı seçtiğimde 75 liralık indirim vaad ediyordu. Bende bu şekilde 1524 liraya almayı düşündüm. Öğleden önce iki defa denememe rağmen sms onayı sayfasında gelen sms şifresini doğru girmeme rağmen hata mesajı ile karşılaştım. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım. Konuştuğum bayanla da telefon üzerinden üç defa denememize rağmen gene hata mesajı gelince bana sistemlerinde bir sorun olabileceği, ilerleyen saatlerde tekrar deneyebileceğimi söyledi. Öğleden sonra saat 14:30 civarında tekrar denediğimde ise işlemi yapabildim. Laptopu 1524 Liraya 9 taksitle mağazadan hemen teslim şeklinde almış oldum. İşte asıl olaylar bundan sonra başladı. Normalde benim aldığım şekilde siparişlerde sipariş üzerinden 1 saat sonrasında teslimatın yapılabilir olması gerekirken saat 17:00 ye kadar bırakın teslimatın olacağıyla ilgili bir bilgiyi; siparişim onaylanmamıştı bile. Tabi bu arada defalarca müşteri hizmetlerini aradım. Her seferinde ilgileneceklerini, en kısa sürede işlemimin yapılacağını söylemelerine rağmen malesef hiç yapılmadı. Bu arada teslimatı istediğim mağazanın telefonu da verildi kendim iletişime geçmem için. Amabirkeç defa aramama rağmen mağazanın telefonuna bakmıyorlar bile. En son müşteri hizmetlerini aradığımda da merkezden daha işlemimin onaylanmadığı bilgisine ulaşınca artık iyice sinirlendim doğrusu. Bende siparişimi iptal etmesini ve para iadesini istediğimi söyledim. Görüştüğüm müşteri temsilcisi arkadaş (adı Recep'ti) isteklerimi merkeze bildireceğini söyledi. Bende hemen para iadesinin yapılmasını istediğimi söyledim. Bunu merkeze bildireceğini söyledi tekrar. Bende kızgınlığım daha da artış bir şekilde ne kadar süreceğini sordum. Bunu bilemeyeceğini, ancak merkeze bildireceğini söyledi tekrar. Bende peki bunu kim bilir? O kişiyle konuşmak istiyorum dedim. Merkezin bunu karar vereceği gibi bir cevap vererek bunu konuşacağım kişiye telefonla ulaşamayacağımı söyledi. Yaşadığım bu olaydan dolayı bu akşama hediye yapmayı düşündüğüm laptopu alamadığım gibi kısıtlı olan kredi kartımın limitini de burada kullandığım için çok zor durumda kaldım doğrusu. Bu saatten sonrada artık Teknosa benim için bitmiş durumda. Umarım Sizler benim yaşadığım olayı yada benzerini yaşamazsınız. İyi günler dilerim.