Şimdi Ara

teknosa ile s4 kapışması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar tüketici haklarıyla ilgili genel bir başlık bulamadım. yanlış yere açtıysam özzür diliyorum. sorun şu anlatayım.

    2013 ün 8. ayında teknosa mağazasından s4 aldım. üstüne 280 tl vererek kasko yaptırdım. aralık ayında telefonu cebimden çıkardığımda telefonun karıncalı televizyon gibi göründüğünü gördüm. dikkatli baktığımda iç ekranın sol üst köşesiinin yarım daire şeklinde minicik catladığını gördüm. düşme vs hiç bişi yok. kaskoya gitti, 10 gün kadar sonra geldi. ekranın komple değiştiğini sölediler. kırılma sebebini sordum bilmedikelrini söylediler. rapor istedim. alttaki resimde gönderdikleri raporu göreceksiniz. sebep mebep hiçbişi yazmıyor.
    mağazada telefonu alırken açılmadı. sorudğumda testler yaptıklarını şarjın bitmiş olabileceğini söylediler. teli aldım eve geldim. takıyorum şarja şarj olmuyor. uğraştım vs, kırılan tarafın yani ses açma kapama düğmesinin oradan çatlayan telefonumun, tam arka tarafında ( kapağı çıkardığımızda görürüz) vidalanan küük bir bölüm var, oraya çok nazikçe dokunsan bile telefon kapanıyori şarj vs yapmıyor. bataryayı çıkarıyorum biraz bekleyip takıyorum açılıyor ama en ufak bir darbede hene kapanıyor.
    tepem iyice attı. 1 hafta içinde gittim gene mağazaya bune böyle, ekran değişecek diye aldınız böyle birşey oluyor diye baya bağırdım. gene aldılar telefonu, bekliyorum bekliyorum arayan yok. mesaj geliyordu oda gelmiyor. tam 20. iş günü bu gün doluyordu. gitti mağazaya, bana verdikleri arızza formunu verdim getirdiler telefonumu. niye haber vermiyosunuz diye soruyorum sistemimiz bozuk mesaj gitmiyormuş vs bi sürü şey salladılar. neyse aldım telefonu gene açılmadı. bir kere kandırdılar, 2.ye yermiyim..
    taktırdım orada şarja şarj vs oldu. tmm dedim. raporu yollamışlar bu sefer, daha öncekini göndermemişlerdi ben bastırınca mail oalrak attılar. bu sefer raporda: ana kartta işlem yapıldı gibi bişi yazıyor. tepem gene attı. soruyorum bunun sebebi ne, cevap yok. teknik servisimiz bu saatte kapalı ( saat 5 civarıydı) .. şeytan dürttü bir kere,, dormdaki seri numarasını kontrol etmek için bataryayı çıakrdım. oha.. bankot yok. telefonun seri numarası yazan gri etiket yok. bu nerede diyorum, bilmiyoruz diyorlar, soruyorum ben nereden bileceğim bunun benim telefonum olduğunu? yarın gelin teknik servise soralım diyor. çıldırıcam.... almadım telefonu, arıza kağıdını geri aldım çıktım.
    arkadaşlar tüketici hakları doğrultusunda neler yapbilirim? nereden baksanız bir aydır telefondan mahrumum.. çıldırıcam. bana bir fikir verin lütfen...

     teknosa ile s4 kapışması







  • Direk tüketici hakem heyetine başvurun sizi haklı bulacaklardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki ne sonuç alırım kardeşim? paramı alabilirmiyim sence. bu hakem heyeti kaymakamlıklardamı oluyormuş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.