Şimdi Ara

TEKNOSA Online Alışveriş İade Almıyor, Mağaza Çeki Veriyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosa.com üzerinden alışveriş yapma yanlışlığında bulundum.Daha sonra bu ürünü 14 gün içerisinde cayma hakkı çerçevesinde iade etmek için siteye girdiğimde macera başladı.

    Öncelikle sitelerinde herhangi bir iade vb sekmesi yoktu.Bende mecbur olarak teknosayı aradım.Tabi bunun için gündüz saatlerinde aramanız gerekiyor,gece sadece ücretli teknik destek veriyorlar!

    Bu talebimi ilettiğimde müşteri hizmetleri nedenini sordu bende üründen memnun olmadığımı ve tüketici hakları gereği 14 gün içinde cayma hakkımı kulanmak istediğimi ilettim.Bu aşamada bayan arkadaş memnuniyetsizlik durumunda mağazaya ürünü götürmem gerektiği vb saçma birşeyler söyledi.Ben haklarımı bildiğimi ve online yapılan bir alışverişte böyle bir zorunluluğum olmadığını ısrarla iletince önce biraz bekletip sonra bana bir depo adresi ve ups kargo için bir numara iletti.

    Ürünü 28.09.2018 tarihinde ups'e teslim ettim.01.10.2018 teknosayı arayıp durumu sorduğumda bize takip numarasını ilettiniz mi diye saçma bir soru ile karşılaştım, ürünün neden iade edildiği vb bakacağız dediler,ama ben zaten bunları aradığımda iletmiştim,kargo takip ile bir alakası olmasa da dedikleri gibi yapıp takip numarasını alıp ilettim.
    Ve iade işlemlerinin ürün taraflarına ulaştıktan sonra 2 gün içinde sonuçlandırılması gerekiyor.

    04.10.2018 yani bugün aradığımda ürünün takip numarasını ilettim mi vb sordular sonra bir süre beklettiler,daha sonra ürünü açıp açmadığımı sordular.Ben de zaten ürünü açmadan göremeyeceğimi bunun iade için bir sorun teşkil etmediğini, ambalaj ve aparatların tam ve eksiksiz olduğunu ilettim.

    Daha sonra değişen iade politikaları gereği ürünün karşılığında mağaza çeki veya mağazadan başka bir ürün verebileceklerini söylediler.Israrla değişen maddenin hangi madde olduğunu, benim tüketici hakları gereği para iadesi alabileceğimi iletmeme rağmen üst birimlerin bu yönde bilgi verdiğini söyledi.
    Ancak daha sonra da ürünün tarafıma tekrar gönderildiğini iletti.Neye göre gönderiyorsunuz diyince yine birşey demedi.

    Teknosa.com üzerinden sözleşmeyi açıp sözleşmenin 9.maddesinde yazan TÜKETİCİ OLAN ALICININ CAYMA HAKKI okumalarını, şu anda yaptıklarını işlemin yasal olmadığını ve bu maddeyi tarafıma okumalarını en az 50 defa söyledim.30 dk bekleme sonunda bayan arkadaş bu maddeye ulaştı ve okudu.
    Bu maddelerde hem ürün ambalajı açılması ile ilgili
    Hem iade nedeni belirtme zorunluluğu olmaması
    Hem de hediye çeki değil bedel iadesi yapılması gerektiği ile ilgili
    maddeleri tek tek teyit ettim.

    En sonunda yeniden kayıt açtı.

    Özetle teknosa.com üzerinden online yapılan bir alışveriş için sitede bir iade vb seçeneği yok, ve ararsanız önce sizi mağazay yönlendiriyorlar, bir şekilde ürünü taraflarına göndersenizde para iadesi yapmayıp, sözleşmenin değiştiğini ve kupon vb iade yapacaklarını iletiyorlar.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.