Şimdi Ara

TEKNOSA TÜKETİCİLERİ KANDIRIYOR !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Donanımhaber forum kullanıcıları... Bu yazımda TEKNOSA denen marketler zincirinin tüketicileri nasıl KANDIRDIĞINI anlatacağım....

    Uzun zamandır indirime girmesini beklediğim Sony Tv'yi satış personelinin yönlendirmesi ile 28.02.2017 tarihinde teknosa mağzasından satın aldım. Uzun zamandır diyorum çünkü satış personeli tv aradığımı ve indirim beklediğimi biliyordu. Neyse, kredi kartına kaça bölüyorsunuz falan diye sorarken; sırf satabilmek adına "abi merak etme, hattını teknocell'e taşırsan tv'yi PEŞİN fiyatına 24 ay taksitle alabilirsin, TV taksitleri de telefon faturana yansır" dedi. Ben gerek mesleğim gerekse bu konuda yaşadığım deneyimler sebebiyle alışverişlerimde ıslak tahtaya basacak biri değilim. En azından öyle biliyordum ta ki bunlarla tanışana kadar. Bu nedenle tongaya düşmemek adına hat geçiş ücretine kadar sordum. Hat geçişini yapmam halinde beş kuruş para ödemeyeceğimi ve VADE farkı vermeden 24 ay taksitle ödeme yapabileceğimi ve hatta 2 ay ertelemeli ödemeye başlayacağımı söylediler.

    Tüm sözleşmeleri didik okudum. Vermiş olduğum kimlik fotokopisinin üstüne sadece "hat geçiş işlemleri" için verilmiş şerhi düştüm.

    Neyse ertelemeli beklediğimiz ilk fatura geldi. O da ne? 348 TL gelmesi gereken fatura 417 TL geldi.

    Hemen sebebini öğrenmek için mağzaya gittim. Aşağıdaki diyaloglar yaşandı.

    Ben: Bu fark neden öğrenebilir miyim?
    Satıcı: Abi sen 7.033 TL'lik İHTİYAÇ KREDİSİ KULLANMIŞSIN. Vade farkı bundan.
    B: Kardeşim dalga mı geçiyorsun ne kredisi, ben kredi sözleşmesi falan imzalamadım. Bana hat taşırsan 24 ay vade farksız taksit dediniz. Hat taşıdım. Benim sizden kredili mal almaya ihtiyacım yok. Faturamdaki tutar bu.Ne saçmalıyorsunuz ? (Hat taşımak sadece 150 TL indirim kazandırıyor bu arada)
    S: Abi sözleşme imzalatmıyoruz zaten. Hat geçiş işlemleri sırasında biz sizin adınıza başvuruyoruz deyince ben de kayış koptu ve mağazayı birbirine kattım tabi. Ne aramadığım müdürlük ne müşteri hizmetleri kaldı.

    Haberiniz ve onayınız olmadan size kredi kullandırıyorlar. HAT geçiş işlemlerini yaptıkları sırada sizin adınıza kredi hesabı açıyorlar ing bankdan. Peşin fiyatına dediği tv için TAM 2.000 TL'ye yakın vade farkı koymuşlar. Yani 7.033 TL'ye aldığım tv 9.000TL'ye geliyordu. Mücadelem sonucunda hatalarını anladılar ve kredi sözleşmesini peşin olarak ödeyerek kapadılar ancak kapatma masraflarını ödemedilediler ve 24 ay diye güvendiğim tv'yi 4 ay taksitle almak zorunda oldum. Yaşanan süreci merak ederseniz detaylı anlatırım. Ancak İNANMAYIN BU ADAMLARA. Bir de reklam yapıp peşin fiyatına taksit diyorlar hala. Suç duyurusunda bulunmam için hiç bir sebep kalmadı.

    http://www.teknosacell.com/ Bu da linki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selfesteem -- 24 Nisan 2017; 19:30:19 >







  • çok geçmiş olsun....adı geçen teknoloji market zinciri çalışanlarına kapitalist düzeni aşıladığı için; mağazada çalışan personel de ürün satabilmek adına her yola başvurmakta birkaç kuruş prim alabilmek adına....bu durumu o firmada yaşamış olmanıza şaşırmadım açıkçası..ama üzüldüm...insanlara para hırsını aşılayan bu düzen bu zihniyetle devam eder ...o yuzden yapacak birşey yok maalesef...sizin yaşadığınız acı tecrübe bize de ders niteliğindedir...saygılarımla...
  • Bddk ve reklam öz denetim kuruluna şikayet ederseniz (hem ing bankı hem de teknosayı) daha iyi olur. Bu arada ihtiyaç kredisinde kapatma masrafı diye birşey olmaz. Farklı bir kesinti olmasın?

    Geçmiş olsun bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 24 Nisan 2017; 20:22:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Fatura 1 ay sonra tahakkuk ettiği için faiz oluştu. Kapama masrafı dediğim o:( hukuki mücadelem sürecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selfesteem -- 24 Nisan 2017; 22:5:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşadığınız olay kötüymüş. Çalışanların vade farksız peşin fiyatına falan demeleri, ING Bank anlaşmasından bahsetmemeleri gerçekten sıkıntı. Aslında sitede toplam ödeyeceğiniz tutar gözüküyor, hatta kredi faizinin bilgileri falan da var. Yani genelleme yapmayın bence. Elemanın suçu bu durum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknosa böyle bir durumda 24 ay taksit yapıyo ama bankadan kredı cekmiş gibi alıyorsun tv yi.onlar sana söylememiş olabilir sende sormamıs olabilirsin.ama bu durum böyle.mesela benbu durumu biliyorum oyuzden bir sıkıntı yok.evkur dan 24 ay taksitle almıs gibi vade farkı koyuluyor
  • Ben tv'yi alırken onlarca kez sordum ve vade fakı olmayacağını söylediler. Bakın altını çizerek söylüyorum bana hat taşımam karşılığında bu imkanı tanıdıklarını söylediler. Oysa hat taşımanın indirim çeki dışında bir rolü yok. Web sitelerine girin hala vade farksız diye reklam yapıyorlar. Tüm çabalarım sonucunda kredi sözleşmesini kapattılar. Ayrıca faturamda sadece aldığım fiyat yazıyordu. Kredi tutarı ve vade farkı yazmıyordu. Böyle kredi sözleşmesi olmaz. Tüketicinin rızası dışı yapılan her işlem geçersizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    teknosa böyle bir durumda 24 ay taksit yapıyo ama bankadan kredı cekmiş gibi alıyorsun tv yi.onlar sana söylememiş olabilir sende sormamıs olabilirsin.ama bu durum böyle.mesela benbu durumu biliyorum oyuzden bir sıkıntı yok.evkur dan 24 ay taksitle almıs gibi vade farkı koyuluyor
    hat taşıma zorunlu mu oluyor ingbank kredili alınca, bugün telefon alırken hattı da taşıttırdılar da kafam karıştı sonra epey
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.