Merhaba, 2018 Yili icinde Teknosa magazasindan kahve makinasi aldim. +2 yil uzatilmis garantiyide alirken satis temsilcisinin tavsiyesi uzerine aldim. Kasim ayi icerisinde makina bozuldu Teknosa magazasina tamiri icin basvurdum. 29 Kasimda cihazi teslim ettim. Bu haftaici Gulf sigorta tarafindan aradim. Cihazin tamirinin gerceklestirilemedigini +21 servis suresi istediler veya fatura tutari kadar cek tanimlayabileceklerini soylediler. Enflasyonla beraber aldigim cihaz fatura tutarinin 2,5 kati olmus. Bende vereceginiz cekle ben ayni makinayi alamayacagim cihazin aynisinin yenisini istedim. Karsi taraf kabul etmedi. 25.12.2020 gunu Teknosa tarafindan aradim. Fatura tutarinin banka hesabina havale edilebilecegini soylediler, yine ayni seyi soyledim. Yeni cihazi veremeyeceklerini soylediler. 2 Saat sonra aradilar servisteki cihaziniz tamir olmus kargoya verilmis dediler. Bende gelen kargoyu kabul etmeyecegimi soyledim. Verdikleri kargo takip numarasi gecersiz. Sanirim zaman kazanmak icin boyle bir yola basvurdular. Online olarak THH basvurdum. Bu konuda nasil adim atmam gerekir. Sizlerin goruslerinize ihtiyacim var. Simdiden tesekkur ederim. |
Bildirim