Şimdi Ara

TEKNOSACELL [ANA KONU] (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
888
Cevap
28
Favori
55.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 17 Haziran tarihinde Teknosacellin İstanbul Akasya Avm mağazasından yeni bir hat alarak kullanmaya başladım. Ancak 18 Ağustos Perşembe ve 19 Ağustos Cuma günü "Bilgi Teknolojileri ve Iletisim Kurumu kararinca hattiniz ulasmayan evragi sebebiyle 6 gun sonra aramaya kapanacak, 28 gun sonra iptal olacaktir. Hattinizi kullanabilmek icin magazalarimizda, kimliginizle abonelik sozlesmesi doldurmaniz gerekmektedir." şeklinde Teknosacellden mesaj geldi. Teknosacell müşteri hizmetlerini aradım hemen böyle bir durum var ne yapmam gerektiğini söyledim.Ancak önce durumu karşımda ki kişi anlayamadığı ısrarlarım neticesinde ise Teknosa veya Türk Telekom mağazasına giderek işlemi halledebileceğimi söylediler.Cumartesi günü Türk Telekoma gittiğimde ise burda halledemeyeceklerini Teknosa'ya gitmem gerektiğini söylediler. Bu arada il dışında olduğumdan aldığım yere gidememekteyim. Teknosa mağazasında ise aktivasyon merkezinin haftaiçi çalıştığı Pazartesi gelmem gerektiğini söylediler. Gelip gittiğim yer uzak dememe rağmen bir şey yapamadıklarını söylediler. Pazartesi yani bugün Teknosa mağazasına geldim. Aktivasyon merkezini aradılar burdan yardımcı olamadıklarını söyledi aktivasyon merkezi. Mağazada ki görevli ise müşteri hizmetlerini arayın orası halleder dedi ben ise orasının mağazaya yönlendirdiğini söyledim.Israrlarım üzerine mağaza müdürü geldi benle ilgilenip abonelik sözleşmesini ve kimlik fotokopisini tekrar alıp taratıp eksik evrak diye göndereceklerini söyledi. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini tekrar aradım böyle böyle durum var evraklar size ulaştı mı diye sorunca 24 saat içinde ulaşacağını söylediler. Bunun üzerine dedim ki ilk mağazayı şikayet etmek istiyorum dedim mağaza kodu istiyor diyorum ki normal bir vatandaş kodu nerden bilsin mağaza adını söylüyorum yok oraya gidip mağaza kodunu çalışanlara sorup öğrenecekmişim ukalalık hat safhada. Bunlardan ötürü BTK ya şikayet edeceğim diyorum umursamaz tavırla edebilirsiniz diyor. Beni ankete bağlayın diyorum ankete bağlayamıyorum servis bozuk diyor.Tam imtihanlık durum. Netice itibarıyla Teknosacell müşteri hizmetleri ve mağazada Teknosacell danışmanları kötü herkes topu birbirine atıyor bir şeyden haberleri yok.Çarşamba gününe kadar bekleyeceğim olup olmadığını anlamak için başka çarem yok gibi. Bu konu hakkındaki tavsiyeleriniz nelerdir? Ayrıca durumdan haberdar edeceğim sizi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bukadarmız478135 B kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız durum o mağaza ile ilgili direkt olarak BTK müdahil olamıyor önce Türk Telekom size cevap veriyor sonra şikayet devam ederse BTK müdahil oluyor diye biliyorum.

    Bu arada forumdaki dostlara duyuruyorum;

    Diğer operatörden Teknosacell faturalı TRANSFER PLUS 30GB tarifesi 99 TL fakat önümüzdeki aydan itibaren fiyat garantisi veremiyorlar bilginize.
    Yanında 300 TL bedava alışveriş şifresi geliyor bilginize.
    Bu tarife VestelCell 18gb 55 TL'den sonra ki en ideal 2.tarife.
    18gb yetmeyecekse kesinlikle değerlendirin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERALCELL -- 22 Ağustos 2022; 18:34:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosacell bimcell vs ucuz ama sorun olunca kimsenin bilgisi yok birbirinden haberi yok. Muhtemelen teknosacell genel merkezinin bile eksik belgeden haberi yok... Hat kapanırsa thh ile filan para alınır şuan sadece teknosaya baskı yapmak dışında yapacak bir şey gelmiyor aklımda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt
    18gb tarifesi icin link paylaşabilir misiniz bulamadım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xhallens kullanıcısına yanıt
    VestelCell 18gb tarife linkidir:
    www.vestelcell.com.tr
    Katlanan Maxi
    https://www.vestelcell.com.tr/tarife/katlanan-maksi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 17 ağustosta online üzerinden arandım ancak ne bir AGT kurye linki verdiler ne de bir arayan soran var anlamadım şu an ne durumda olduğunu nereye sormam gerekiyor?

  • Nyanko Sensei kullanıcısına yanıt
    0850 222 55 99 Teknosacell müşteri hizmetleri.
    0850 480 76 AGT kurye müşteri hizmetleri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam AGT ile görüşün dedi orada gönderi gözüktü ama bir bilgilendirme mesajı atmıyorlar çok garip.

  • Nyanko Sensei kullanıcısına yanıt
    Gönderi takip numarası varsa buradan sorgulama yapabilirsiniz.

    agt kurye
    AGT Kurye | Gönderi Takibi
    https://www.aynigunteslim.com/gonderitakip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt
    Yok hocam agtyi aradım numarama kargo var dedi yalnızca kapattı yüzüme sistem

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teknosacelle geçmeyi düşünüyorum. Hız konusunda nasıl, ani kesilmeler yavaşlamalar oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makvayuz46 M kullanıcısına yanıt
    1 yıl önce faturasız kullanıyordum hiçbir sıkıntı görmedim.
    Yarın sabahtan itibaren tekrar dönüyorum bu sefer FATURALI görüşlerimi aktaracağım yine bu konudan..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nyanko Sensei kullanıcısına yanıt
    Online üzerinden başvurum hala işkenceli bir şekilde devam ediyor.

    AGT kuryesine ulaşamıyorum. AGT kargomu yaklaşık 10 gündür getirmiyor.

    Teknosa ise bambaşka bir olay. Ne başvurumun durumunu biliyorlar ne de ellerinden bir şey geliyor. Hatta online başvuruma teknosalara gidip evraklarınızı verin dediler.

    Ben pes ediyorum. Bu kadar macera yeterli benim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nyanko Sensei -- 29 Ağustos 2022; 19:2:8 >
  • TeknosaCell Faturalı Transfer Plus 30 GB tarifesindeki ilk haftam bitti.
    Sil süpür'den Haftalık 2GB Net hediyesi verdi.

    Sorularınız varsa yardımcı olabilirim.
    Geçen senede Faturasız TeknosaCell kullanmıştım hiç bir fark yok Türk Telekom ile birebir. (Şebeke,hizmet ..)
    Bi dünya kampanyaları var prime benzeri birşeyler veriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Ablamı Teknocell faturalıya geçirdik, bir kaç ay önce. Ama sürekli bilgi SMS leri gelmeye başladı. Önce önemsemedik ama faturaları 3-4 katına çıktı. İnternetten aynı sıkıntıları olanları görüp iptal SMS leri gönderdik. Daha sonra Teknosa dan bir yetkili ile görüştüğümüzde bu tür mesajları iptal için Teknosa müşteri hizmetlerini arayın dediler.

    Ben de Teknocell geçmek istiyorum, bu sorunla karşılaşmamak için başlangıçta ne gibi bir önlem almak gerekir , ikinci olarak da Turkcell de 1100 dk 16 GB kullanıyorum,

    bana bu civarda olabilecek bir Teknocell paketi önerir misiniz (GB daha düşük olabilir 10 GB gibi)


    Sağlıcakla

  • -Dakika ve SMS paketiniz bitince aşım ücreti gelir.

    -İnternet içinde sizin tarifenizin detayinda aşımli veya Aşımsız yazar dikkat edin aşmış olabilirsiniz.

    -Mobil ödemeyi kapatın.

    -yurtdışı servisleri kapatın.

    -arayanı bil ve güncel fatura SMS servislerine dikkat edin.

    Yeni gelenlere benim kullandığım tarife avantajlı.1000 dakika + 30 GB 99TL.

    Ayrıca size ne tür SMS mesajları geldi neler yaptınız paylaşabilirmisiniz.
    Ablaniz hangi tarifede acaba..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERALCELL -- 31 Ağustos 2022; 13:52:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Ablam Tekno Kids 300 DK tarifesinde aylık 12 TL. Haziran ayında 7,25 TL, Temmuz 81,25 TL, Ağustos 32,5 TL ödedik. Ben farkında değilim, hesabına para yatırmıştım oradan ödenmiş. Bizi istemeden Eğlence paketlerine üye yapmışlar, o paketler üzerinden saçma sapan bilgiler gönderiyorlardı. Sonradan uyanıp iptal ettik, ama onda da SMS paketi olmamasına rağmen SMS kullandık. Anlayacağınız her yönden sömürüldük. Bizim iznimiz olmadan bu eğlence paketlerine nasıl üyelik yaptılar bunu da anlamadık. Ama sonradan internette araştırınca benzer sorunlarla karşılaşılan çok kişi olduğunu gördük. Özellikle emekli ve yaşlı kişilere uygulanmış gözüküyor, takip edemeyeceklerini düşündüler sanırım.

    Bana 30 GB çok. 10 GB paketler yeterli olur. 99 TL ödeme de kullanımıma göre bana fazla gelir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ring -- 31 Ağustos 2022; 15:12:53 >
  • ring R kullanıcısına yanıt

    Mobil ödeme açıksa tehlikeli hocam. Çıkan pop up reklamlar vs bile böyle yapıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ring R kullanıcısına yanıt

    Ucuz etin yahnisi olmuş hocam sizinkisi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ring R kullanıcısına yanıt

    biz tukcellde ne dolandırıldık ondan rahat 350 tl vardır haberleri olmadan o pakete bu pakete üye yapıyorlar yaşlıları birkere farketmeden 5 boyunca soyulduk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 31 Ağustos 2022; 17:31:19 >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.