Herkese selamlar. Senelerdir kullandığım bir 532'li numaram vardı. Son 15 aydır da onu Teknosacell'de kullanıyordum. Temmuz ayında yurtdışına taşındım ve artık bu numaraya ihtiyacım olmayacağını düşünerek Teknosacell'e başvuru yapıp hattımı tamamen kapattırdım. Fatura cayma bedeli de yüksek tutarda geldi, sağ olsunlar. Hat kapatma işlemini yaparken ne banka ne de internet hesaplarımı hiç düşünmemişim. Şimdi bir yere giriş yapmak istiyorum, sürekli telefonuma SMS yollamaya çalışıyor. Ama hat kapalı tabi. O numaraya artık ulaşılmıyor. Hattım iptal olalı 20 gün falan oldu ama ben numaramı yeniden aktif ettirmek istiyorum. Sizce bu durumda bunu yapabiliyor muyum? En azından faturasız hat olarak bile olsa numaramı yeniden aktif ederler mi? |
Türk Telekom Eski Numarayı Geri Alma: TeknosaCell İptal Edilen Hatların Durumu
Türk Telekom'a ait TeknosaCell hizmetinden iptal ettirdiğin hattını/numaranı geri açtırmak isteyebilirsin. Ancak bu süreç, bazı faktörlere bağlı olarak değişebilir.
Eğer numaranı iptal ettikten sonra 90 gün geçmediyse, numaranı geri almak için Türk Telekom bayilerine veya müşteri hizmetlerine başvurabilirsin. Bu durumda, numaranı hemen geri alabilirsin.
Ancak numaranı iptal ettikten sonra 90 gün geçtiyse, numaran başka bir kişiye atanmış olabilir. Bu durumda, numaranı geri alıp alamayacağını öğrenmek için Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşmalısın.
Numaranın başka bir kişiye atanıp atanmadığını öğrenmek için, iptal ettiğin numaranı ve kimlik bilgilerini müşteri hizmetlerine bildirmelisin. Müşteri hizmetleri, numaranın durumunu kontrol edecek ve sana bilgi verecektir.
Numaran başka bir kişiye atanmışsa, yeni kullanıcıdan numaranı geri almak zor olabilir. Ancak bazı durumlarda, Türk Telekom müşteri hizmetleri, yeni kullanıcıyla iletişime geçerek numaranın sana devredilmesi için arabuluculuk yapabilir.
Numaranı geri alabilme ihtimalini artırmak için, iptal ettikten sonra mümkün olduğunca kısa sürede Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurmalısın.