Şimdi Ara

Telefon, bilgisayar, tablet ve akıllı saatlerde cayma hakkı kaldırıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
5
Favori
15.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
77 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aref6 kullanıcısına yanıt
    Bunu yapamazlar kusurlu ürün diye birşey var mecbur zorunlu olarak geri alırlar 15gun süremiz vardı galiba.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • skywalkercry S kullanıcısına yanıt
    Hem satıcı hem de alıcı iyi niyetli olmalı tabi.ama kullanılan bir cep telefonu iade olmamalı çünkü servisi var.sorun varsa üretici firması bunu rapor ile değişmek zorunda.adam gidip satıcıyı mahkemeye veriyor.satici üretmiyor ve garantisi değil ki.
    Açıp içine de bakmıyor satarken.
    Bir buzdolabı bozulurken servise giden kişi,tlf söz konusu olunca satıcıya gidiyor.

    Buradaki yanlışlar düzeltilmiş olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Kardeşim yıllardır ABD'de ikinciel reyonu var tüm marketlerde. Müşteri beğenmeyip iade edince o ürünler biraz daha ucuza raflarda satılıyor. Ordaki de devlet, firmalar da firma. Firmalar da vatandaş da devlet de kazanıyor. Diyelim ki üründe hiç bir sorun yok adam mühendis 50 bin tlye laptop aldı. O gün kaza geçirdi o para ihtiyaç duydu ya da işten çıkarıldı bir şekilde o ürün ihtiyacı olmaktan çıktı. O zaman neden alsın? Biraz Allah'tan korkmak ve vicdan ile düşünmek lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Yıl olmuş 2023 dünyada nasılsa aynısı buradada olmalı Amazon niye bu politikayı güdüyor çünkü dünyadaki bakış açısı böyle Amazon yine kendisinden ödün vermez zaten diğer firmalarda mecbur böyle firmalara tekrar uymak zorunda kalacak firmalara güven azalacak belli firmalar sivrilmesi sağlanacak bak gör

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tam zihniyetlerine yakışır bir düzenleme. Dünyada insanlara sunulan haklara bak bir de bunların aldıkları karara. Ben açıklananın dışında çıkan veya sorunlu ürünleri iade eden birisi olarak neden böyle bir durumla karşı karşıya kalıyorum?

    Herkes kadınların s-m-l beden alıp ya da siyah-beyaz-pembe renkli alıp olanı kullanıp diğerlerini iade etmesinden yakınmış hem burada hem ekşisözlükte. Madem şikayetlerin %90'ı bu durumdan o zaman tekstil ürünlerine getir sadece? Ama yok herkese haksızlık yapmadan duramazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clusive -- 23 Ağustos 2022; 15:11:58 >
  • yunusbeen kullanıcısına yanıt
    Zaten mesele bu, vicdanlı olmak.
    Ben 15 bin TL lik cihazı 200 TL kazanayım diye satacam,adam 10 gün kullanıp iade edecek bende onu 10 bine ikinci el olarak satacam öyle mi?
    Ülkemizdeki kadar kötü niyetli kullanıcı maalesef hiç bir yerde yok,
    Hem satıcı hemde tüketici bilinçli oldu mu zaten sorun kalmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Geç kalınmış bir karar.. herkes kendi penceresinden bakıyor olaya ya biz satıcılar? Adam keyfi aldığı laptopu iade ediyor . Sonra o marka da gelen iadeyi her zaman almıyor. Yani keyfi alışveriş olur mu . Oluyor! Çok denk geldik. Sıfır ürün sen açtın mı 2. El ve bu ürünü başkasına satamıyoruz. Ürün ayıplı ise firma garantisinden yürünecek, iade ya da değişim kağıdını firma verecek .Karar doğru.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 harfli marketlere hayırlı olsun.
    Bir kitle var internetten bakar, ucuz ise oradan yakınsa gider 3 harfli marketten alır.

    Bu değişiklik üç harfli marketlerin önünü açmış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skywalkercry S kullanıcısına yanıt
    Hocam Amazon da bunu değişecek maalesef göreceksiniz yakında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gokhanpsy G kullanıcısına yanıt
    Alıp kullanmayacağın ürünü niye sipariş verirsin ki? Yanlışlıkla versen iptal et kargonun gelmesini mi bekliyorsun ! 14 gün cayma hakkı ithal ürünün fiyatını, stoğunu tekrar ithalatını vs hepsine etki ederken beğenmedim diyerek iade ettiğin ürün keyfilikten öte bişi değil. Alacağın ürünü gidersin elektronik marketlerde incelersin öyle alırsın, iş mi yani bu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Sanmam yapmazlar.. Amazon kendi bilerek ve isteyerek yapıyor ama bunu suistimal edenler çok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bariz birşekilde, Cayma ve mesafeli satış ile gelen 14 gün 30 gün gibi süreleri kötüye kullanan müşteriler dolayısı ile haklı bir düzeltme olmuş gibi duruyor. Çevremde özelliklede influencer lar tarafından, kendisine demo test ürünü gönderilmeyen kişilerin, online alışveriş yaparak, test demo vs kayıtları alıp süre dahilinde cayma ile ürün iadesi yapmakta olduğuna şahit oldum çok defa. Satıcılarda yenilenmiş ürün satmak yada gelen ürünleri distribütör e iade etmek konusunda pek çok mücadele veriyor muhtemelen. Keyfi iadelerin önüne geçilmek isteniyor gibi duruyor. THH yolu her zaman var. Haksızlıklar var ise gerekli yasal yollar açık.

  • Doğru karar.  

  • Yine sermaye sahiplerinin yararına yapılan düzenlemelerden biri. Yazık cidden.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • skywalkercry S kullanıcısına yanıt
    Ediyorlar tabi,adam kalem alıp ucunu değişip iade ediyor,bu nasıl bir haktır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    İddia edilen özellikler yoksa! Bu kusurlu ürüne giriyor kusurlu üründe iade de sorun yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ürünü alıp içinden geçen kullanıcılara müstehak

  • B-veritas kullanıcısına yanıt
    satıcılar özlellikle bilgisayar ve telefon satanlar %5 kar marjlarındalar, satanlar rekor kar ediyormuş söylemin hikaye. al bedava kargo, kullan sonra iade et bedava kargo. sen o iade geleb ambalajı bozuk ürün sonra sana gönderilse kabul edecekmisin? sen her ay o sabit maaşını alıyorsun ama satıcılar her ay kar edemiyorlar.

  • karandiru kullanıcısına yanıt
    Yurtdışında insanlar iade edince sorun olmuyor da Türkiye de ki insanların beğenmemesi dolayısıyla iade etmesi mi sorun oluyor?

    Ürünü İnternet üzerinden incelemek ile gerçek deneyim birebir aynı mı?

    Umarım İnternet üzerinden satışlar tamamen kapanır ya da iade tamamen kalkar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yaw bir de iyi olmuş diyen dengesizler çıkmış ortaya.%5’i bile bulmayan, alıp kullanıp keyfi iade eden asalaklar için %95’i yakmak mı iyi olmuş? Daha mantıklı veya mantığı boş verdim daha adaletli bir çözüm bulanamaz mıydı? Burada alışverişini internetten yapan kesimin de çok iyi bildiği gibi çakallıkta alıcıdan çok satıcılar önde.Vergi kaçıranlar mı desen, fatura kesmeyenler mi desen, kanundaki ufak açığı bulup devleti ve milleti sömüren mi desen say say bitmez.İşini doğru yapan satıcı çok çok az.Bakalım takip edeceğiz nasıl ilerleyeceğini.Yakında forumlar ve şikayet siteleri ağlama duvarına dönecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lBaBaCaNl -- 23 Ağustos 2022; 15:19:0 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.